het lijkt me als vrouw nou ook niet echt lekker..... soms is meerdere keren achter elkaar heeeeerlijk, maar een paar dagen achter elkaar? kan je dan nog wel normaal zitten. misschien groeit er dan wel eelt opquote:Op donderdag 30 juni 2005 15:06 schreef MouseOver het volgende:
[..]
Je vergelijking klopt niet helemaal. Ik heb tenminste nog geen enkele mannelijke user gezien die over een langere tijd gezien meent de 4x per dag te halen en er dan ook nog van te genieten
quote:Op donderdag 30 juni 2005 15:08 schreef BobRooney het volgende:
[..]
ik heb een keer 8 gehaald...maar dat was op vakantie en toen was ik 16...moet er niet aan denken om na mijn werk nog 3 of 4 x er over te moeten gaan. wat de fuck....the horror
ouchquote:Op donderdag 30 juni 2005 14:35 schreef Nympholientje het volgende:
(helaas zijn lid iets minder...)
En hij wil vast ook wel eens gewoon knuffelenquote:Op donderdag 30 juni 2005 15:08 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:
[..]
Dag-indeling:
Nuecken
douchen
werken
nuecken
eten
nuecken
slapen
Dat gaat vervelen, hoe gek het ook klinkt. Een avondje bankhangen, filmpje kijken, kroegje bezoeken e.d. en een ochtend uitslapen ga je dan echt missen. Ik wel in ieder geval.
en dat is nog maar bij 3 keerquote:Op donderdag 30 juni 2005 15:08 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:
[..]
Dag-indeling:
Nuecken
douchen
werken
nuecken
eten
nuecken
slapen
Dat gaat vervelen, hoe gek het ook klinkt. Een avondje bankhangen, filmpje kijken, kroegje bezoeken e.d. en een ochtend uitslapen ga je dan echt missen. Ik wel in ieder geval.
ja, inderdaad. nympholientje, wat bedoelde je met die opmerking? dat hij minder dan 3x per dag wil?quote:
willen mannen dat ook?quote:Op donderdag 30 juni 2005 15:10 schreef MouseOver het volgende:
[..]
En hij wil vast ook wel eens gewoon knuffelen
Volgens mij spuit je dan bijna poederquote:Op donderdag 30 juni 2005 15:10 schreef addie84 het volgende:
[..]
en dat is nog maar bij 3 keerze wil het liefst 6 keer
![]()
in de vakantie misschien nog eens 3dagen ofzo.. maar dan ook een week pauzequote:Op donderdag 30 juni 2005 15:11 schreef Spekkiemonster het volgende:
neuken douchen neuken aankleden neuken werken neuken eten neuken slapen
mén dat houd geen vent vol, niet een week
quote:Op donderdag 30 juni 2005 15:07 schreef erodome het volgende:
Dit soort topics zijn altijd erg goed voor me, voel ik me ook eens erg normaal
Ja dat is toch wel duidelijk inmiddels dacht ik zoquote:Op donderdag 30 juni 2005 15:10 schreef goddess-in-heaven het volgende:
[..]
ja, inderdaad. nympholientje, wat bedoelde je met die opmerking? dat hij minder dan 3x per dag wil?
dat viel allemaal heel goed te combineren ..gurgje..quote:Op donderdag 30 juni 2005 15:08 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:
[..]
Dag-indeling:
leuke opmerking (zij hij ook het eerste jaar continu...)quote:Op donderdag 30 juni 2005 15:15 schreef Ferdi81 het volgende:
wil je met me trouwen ??
Laat ik ineens het vreemde gevoel krijgen dat ik je kenquote:Op donderdag 30 juni 2005 15:14 schreef Nympholientje het volgende:
[..]
dat viel allemaal heel goed te combineren ..gurgje..
"wat lager"quote:Op donderdag 30 juni 2005 15:18 schreef ZwarteMagika het volgende:
Goh, herkenbaar Nympholientje.. valt weinig aan te doen vrees ik, je hebt nou eenmaal mannen met een wat lager libido. Die kan je voor een paar dagen misschien weer eens opschroeven, maar zoals in het begin wordt het nooit meer.. of iemand moet de gouden tip hebben
Als "voor langere tijd niet meer dan 3 keer per dag sex hebben" valt onder "een lager libido" dan denk ik dat je vrijwel de hele mannelijke wereldbevolking kan afschrijven.quote:Op donderdag 30 juni 2005 15:18 schreef ZwarteMagika het volgende:
Goh, herkenbaar Nympholientje.. valt weinig aan te doen vrees ik, je hebt nou eenmaal mannen met een wat lager libido. Die kan je voor een paar dagen misschien weer eens opschroeven, maar zoals in het begin wordt het nooit meer.. of iemand moet de gouden tip hebben
laat dat nu nét de bedoeling zijn ..quote:Op donderdag 30 juni 2005 15:18 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:
[..]
Laat ik ineens het vreemde gevoel krijgen dat ik je ken.
meerdere, is geen oplossing..quote:Op donderdag 30 juni 2005 15:19 schreef sungaMsunitraM het volgende:
Heb je al een Tarzan?
quote:Op donderdag 30 juni 2005 15:20 schreef Nympholientje het volgende:
[..]
laat dat nu nét de bedoeling zijn ..
Heb niet het hele topic gelezen.. moet ik toch maar eens gaan doen danquote:Op donderdag 30 juni 2005 15:20 schreef Zwartkijken het volgende:
[..]
Als "voor langere tijd niet meer dan 3 keer per dag sex hebben" valt onder "een lager libido" dan denk ik dat je vrijwel de hele mannelijke wereldbevolking kan afschrijven.
quote:Op donderdag 30 juni 2005 15:21 schreef ZwarteMagika het volgende:
[..]
Heb niet het hele topic gelezen.. moet ik toch maar eens gaan doen dan
Interessant, al is de bedoeling daarvan mij een raadsel.quote:Op donderdag 30 juni 2005 15:20 schreef Nympholientje het volgende:
[..]
Nee, het gaat niet over mij BobRooney, dat weet ik echt heel zekerquote:
Jammerquote:Op donderdag 30 juni 2005 15:24 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:
[..]
Interessant, al is de bedoeling daarvan mij een raadsel.
[..]
Nee, het gaat niet over mij BobRooney, dat weet ik echt heel zeker.
lees m'n posts en begrijp waarom ik de boel een beetje 'anoniem' wil houdenquote:Op donderdag 30 juni 2005 15:23 schreef MouseOver het volgende:
[..]
en wat meer fotootjes in je fotoboek kwakken zou ook niet verkeerd zijn
Tsja, leuker kan ik het niet makenquote:
Je moet idd niet zo lopen zeuren. 2 tot 3 keer per dag... Weet je wat je doet, koop zo'n vibrator met een zuignap. plak dat ding op een stoel en rij jezelf helemaal schraal. geloof dat jij maar eensch een bus geile venten langs moet laten komen om je helemaal door te laten smeren...quote:Op donderdag 30 juni 2005 14:53 schreef Nympholientje het volgende:
[..]
als ik niet beter zou weten dan zou ik denken dat jij mijn vriend bent..die roept ook altijd dat ik een verwend nest ben...maar...heb JIJ DAN EEN OPLOSSING????
ok ik neem m'n woorden terug. Maak voor de gein eens die neukbeweging op hem, kijken hoelang jij het vol kan houden.. als je hebt gewerkt en je hebt het al 2/3 keer gedaan ben je ook echt wel kapot hoor. Verspreid het eens wat meer, wat meer met handen/mond tussen het neuken door. Minder vermoeiend, dus langer vol te houden en meer plezierquote:Op donderdag 30 juni 2005 14:46 schreef Nympholientje het volgende:
[..]
dat zei ik dus ook een paar weken geleden toen het mij begon te vervelen..hij zegt dat hij naast zijn werk gewoon te moe is om aan mijn eisen te kunnen voldoen (zijn letterlijke tekst trouwens)
2/3 maal per dag red hij wel...maar zodra ik meer wil gaat hij sputteren..
De spontaniteit zit hem in de 8e keerquote:Op donderdag 30 juni 2005 16:13 schreef Myriam7 het volgende:
2-3x per dag? En hij heeft dat in het begin kunnen bijbenen? De arme vent..Hij verdient een lintje![]()
Serieus zeg..je wil toch een vent een geen robot?!
Op jouw manier gaat toch alle spontaniteit ervan af?
Zitten wij hier spectators in een spel der verleiding ?quote:Op donderdag 30 juni 2005 15:20 schreef Nympholientje het volgende:
[..]
Dat zal idd niet gebeuren, ik word pas echt sjago als het langer dan 3 dagen geleden is, een dagje overslaan kan ik prima hebben, meer daagjes overslaan wordt een probleem, vanaf de 4de dag word ik moordlustig, begin ik door te draaien.quote:Op donderdag 30 juni 2005 15:08 schreef addie84 het volgende:
[..]
ik geloof er niks van dat jij jouw man er zo mee lastig valt en dan ook nog eens chagrijnig wordt als hij "maar" 3 keer per dag wil
quote:Op donderdag 30 juni 2005 16:53 schreef erodome het volgende:
[..]
Dat zal idd niet gebeuren, ik word pas echt sjago als het langer dan 3 dagen geleden is, een dagje overslaan kan ik prima hebben, meer daagjes overslaan wordt een probleem, vanaf de 4de dag word ik moordlustig, begin ik door te draaien.
3 keer per dag klinkt heel leuk zo even, maar dat zou ik eg snel erg saai gaan vinden, leuk voor een vakantie, of een weekendje ofzo, maar elke godganse dag van mijn leven minimaal 3 keer per dag seks hebben gaat zelfs mij tever
Tja, dit gaat vele malen verder dan mijn voorliefde voor seks, hier heb ik niet zomaar even een oplossing voor...quote:Op donderdag 30 juni 2005 15:17 schreef Nympholientje het volgende:
[..]
leuke opmerking (zij hij ook het eerste jaar continu...)
maar op termijn bleek zijn enthousiasme met betrekking tot mijn geiligheid toch wel af te nemen (en daaaaarom post ik hier ook in de hoop dat (erodome????) er een oplossing is
Dat moordlustige heb ik op dag 2 al...quote:Op donderdag 30 juni 2005 16:53 schreef erodome het volgende:
[..]
Dat zal idd niet gebeuren, ik word pas echt sjago als het langer dan 3 dagen geleden is, een dagje overslaan kan ik prima hebben, meer daagjes overslaan wordt een probleem, vanaf de 4de dag word ik moordlustig, begin ik door te draaien.
3
Drie keer per dag, elke dag?quote:Op donderdag 30 juni 2005 15:18 schreef ZwarteMagika het volgende:
quote:Op zondag 3 juli 2005 12:33 schreef Lemmeb het volgende:
NOFI, maar misschien moet je zelf ook eens wat zinnigs met je leven gaan doen, ipv de hele dag op je rug te liggen wachten tot je weer eens gepaald wordt.
de spontaniteit is er niet af (come on zeg, je eet toch ook een aantal maal per dag en ook de dingen op je werk zijn vaak herhalingen van dingen die je al eerder hebt gedaan, daarover hoor je niemand klagen) het is meer een kwestie van "de ene heeft wat meer behoefte " .quote:Op zondag 3 juli 2005 13:14 schreef AgLarrr het volgende:
Ik kan me voorstellen dat wat je vriend betreft de spontaniteit er helemaal vanaf is. Daardoor krijgt alleen maar minder zin lijkt me.
grappig want als er iets is waar ik een hekel aan heb is het ondergoed en joggingpakkenquote:Verras em eens eens: :een weekendje geen seks, oud ondergoed en een joggingbroek. Vindt ie vast leuk!
ik heb nog nooit gehoord dat eenmaal per dag al veel zou kunnen zijn voor een manquote:Maar serieus, zoals bijna iedereen al gezegd heeft: je eist teveel. Elke dag is al een hele opgave voor een man die elke dag werkt. 3x is slavendrijven en nog vaker is gewoon mishandeling.
Het is echt allemaal onzin, die waanideeën van jou over mannelijke prestaties.quote:Op zondag 3 juli 2005 13:42 schreef Nympholientje het volgende:
[..]
zo erg is het nu ook weer niet (maar voor het werk, na het werk en 'savonds nog voor het slapen gaan is toch echt niet zo extreem als jullie het nu doen voorkomen??)
[..]
de spontaniteit is er niet af (come on zeg, je eet toch ook een aantal maal per dag en ook de dingen op je werk zijn vaak herhalingen van dingen die je al eerder hebt gedaan, daarover hoor je niemand klagen) het is meer een kwestie van "de ene heeft wat meer behoefte " .
[..]
ik heb nog nooit gehoord dat eenmaal per dag al veel zou kunnen zijn voor een man
dacht altijd dat het libido van mannen juist veel hoger lag ?
Ik kan me absoluut niet voorstellen dat je dit allemaal serieus meent. Maar het levert wel een leuk topic opquote:Op zondag 3 juli 2005 13:42 schreef Nympholientje het volgende:
[..]
zo erg is het nu ook weer niet (maar voor het werk, na het werk en 'savonds nog voor het slapen gaan is toch echt niet zo extreem als jullie het nu doen voorkomen??)
[..]
de spontaniteit is er niet af (come on zeg, je eet toch ook een aantal maal per dag en ook de dingen op je werk zijn vaak herhalingen van dingen die je al eerder hebt gedaan, daarover hoor je niemand klagen) het is meer een kwestie van "de ene heeft wat meer behoefte " .
[..]
grappig want als er iets is waar ik een hekel aan heb is het ondergoed en joggingpakken
hij zal werkelijk een heel weekend in een deuk liggen van het lachen
[..]
ik heb nog nooit gehoord dat eenmaal per dag al veel zou kunnen zijn voor een man
Lees mn posts daarna eens, ik wist eerst nog niet dat ze het zo vaak nog deden..quote:Op zondag 3 juli 2005 13:40 schreef Roquefort het volgende:
[..]
Drie keer per dag, elke dag?
![]()
Da's geen lager libido, dat is superman! Respect voor de vent van TS!![]()
De enige mannen die dat leuk lijkt zijn de jongetjes tot 19 jaar in dit topic, bij wie de puberhormonen het gezond verstand nog overrulen.
Drie keer per dag is theoretisch wel haalbaar, maar allesbehalve geil, voor een normale gezonde vent.
Een bepaald soort libido kan je niet aan mannen of vrouwen toeschrijven (dat blijkt ook maar weer uit dit topic), maar aan de persoon zelf.quote:Op zondag 3 juli 2005 13:42 schreef Nympholientje het volgende:
En dan moet het ook nog eens geen ambtenaar zijn natuurlijk :-)quote:Op zondag 3 juli 2005 14:47 schreef ZwarteMagika het volgende:
[..]
Een bepaald soort libido kan je niet aan mannen of vrouwen toeschrijven (dat blijkt ook maar weer uit dit topic), maar aan de persoon zelf.
Wat vind je trouwens van de tip die ik al eerder gaf, wat meer afwisseling ipv steeds willen neuken? Dat constant neuken op zich is nou eenmaal erg vermoeiend voor een man.. vooral 3 keer op een doordeweekse dag![]()
Kom op zeg, lul niet zo dom. Als ik elke dag na het werk weet hoe laat het is dan vind ik er na 4 á 5 keer geen flikker meer aan hoor! En de vergelijking met eten slaat nergens op: als ik niet sex ga ik niet dood hoor.quote:de spontaniteit is er niet af (come on zeg, je eet toch ook een aantal maal per dag en ook de dingen op je werk zijn vaak herhalingen van dingen die je al eerder hebt gedaan, daarover hoor je niemand klagen) het is meer een kwestie van "de ene heeft wat meer behoefte "
Jah dat libido ligt ook wel hoger, maar niet zo hoog. En net wat ik al zei: het moet wel leuk/spannend/spontaan blijven. En als jij op je sloffen weet dat weer zo ver is als je thuis komt, dan slaat de verveling toe.quote:ik heb nog nooit gehoord dat eenmaal per dag al veel zou kunnen zijn voor een man
Ik vond de omschrijving van Erodome al erg, maar dit is echt niet normaal. Vaak seks is oke hoor, maar als je nog niet eens een langere periode zonder kan...quote:Op donderdag 30 juni 2005 17:35 schreef Nympholientje het volgende:
[..]
Dat moordlustige heb ik op dag 2 al...
Dag 1 is het nog te harden, vingeren kan dan nog een alternatief zijn, dag 2....dan MOET ik..
Vermoeiend, en bovendien is er ook nog eens geen tering aan. Je moet wel een erg simpele holbewoner getroffen hebben, die dàt leuk vindt.quote:Op zondag 3 juli 2005 14:47 schreef ZwarteMagika het volgende:
Dat constant neuken op zich is nou eenmaal erg vermoeiend voor een man.. vooral 3 keer op een doordeweekse dag
Das wel de meest praktische methode in deze voor de TS.quote:
Dat denk ik ook ja, hoe meer je hem 'dwingt', des te minder zin zal ie overhouden. Relativeer het eens, je hebt echt niks te klagen. Er zijn zat mannen die aan een paar keer per week (of zelfs maand) genoeg hebben..quote:Op zondag 3 juli 2005 22:49 schreef addie84 het volgende:
Als de TS teveel zeurt, zal haar vriend op den duur miscchien zelfs helemaal niet meer willen..
ik geloof er ook steeds minder van...quote:Op zondag 3 juli 2005 13:59 schreef Lemmeb het volgende:
[..]
Ik kan me absoluut niet voorstellen dat je dit allemaal serieus meent. Maar het levert wel een leuk topic op
je denkt echt verkeerd!quote:Op zondag 3 juli 2005 13:42 schreef Nympholientje het volgende:
[..]
[..] ahum .... gezien de reakties lijkt me dat dus wel nympho en eerlijk gezegd, ik hoef er bij vriendje lief ook niet mee aan te komen hoor ... 3 x pw is leuk maar 3 x pd is gewoon way toooo much!
[..]heb je wel enig idee hoe gevoelig zo'n piemel is ... dat ding gaat gewoon kapot als je het zovaak doet als jij het wilt. Behoefte of geen behoefte
grappig want als er iets is waar ik een hekel aan heb is het ondergoed en joggingpakken
hij zal werkelijk een heel weekend in een deuk liggen van het lachen
[..]Je zou het ook kunnen doen omdat HIJ het misschien wel leuk vind ipv het niet doen omdat JIJ het niet leuk vind
een carriere doet ook wonderenquote:Op maandag 4 juli 2005 12:45 schreef avotar het volgende:
of foliumzuur voor jezelf..
ervaring mee... ik wilde ook meer dan mijn ex... lastig want ik had "gewone" behoefte (eens in de week/2 weken) en hij nog veel minder... hoe vaak heeft hij zin? sorry als je het misschien al hebt genoemd maar kan het even niet terug vinden in je topic...quote:Op donderdag 30 juni 2005 17:54 schreef Nympholientje het volgende:
hoe kom je erbij dat sex niet meer leuk en lekker zou zijn
daar is geen sprake van erodome.
Zal ze vaak genoeg gedaan hebben denk ik,alleen werkt het niet bij hem.quote:
"Slechts" drie keer per dag. Dat staat inmiddels wel honderd keer in dit topic.quote:Op maandag 4 juli 2005 13:50 schreef klossie het volgende:
[..]
ervaring mee... ik wilde ook meer dan mijn ex... lastig want ik had "gewone" behoefte (eens in de week/2 weken) en hij nog veel minder... hoe vaak heeft hij zin? sorry als je het misschien al hebt genoemd maar kan het even niet terug vinden in je topic...
pag 1 en pag 4 maar sorry hoor...quote:Op maandag 4 juli 2005 13:53 schreef Roquefort het volgende:
[..]
"Slechts" drie keer per dag. Dat staat inmiddels wel honderd keer in dit topic.
Alleen de OP gelezen zeker?
waarschijnlijk weet ze dat niet eens, want ze is hem altijd voorquote:Op maandag 4 juli 2005 13:50 schreef klossie het volgende:
[..]
ervaring mee... ik wilde ook meer dan mijn ex... lastig want ik had "gewone" behoefte (eens in de week/2 weken) en hij nog veel minder... hoe vaak heeft hij zin? sorry als je het misschien al hebt genoemd maar kan het even niet terug vinden in je topic...
zou een beetje suf zijn als ik hier alleen maar een topic zou openen vanuit dat idee (dan had ik er wel bijgezet dat ik geen vriend heb)quote:Op maandag 4 juli 2005 09:50 schreef Spekkiemonster het volgende:
het begint een beetje op een ..."pimp hier hoe geil ik ben-topic " te worden.
--->> doe heus wel wat met jullie tips hier, heb mij al drie dagen niet "öpgedrongen"zoals jullie het hier noemen.quote:Op maandag 4 juli 2005 08:30 schreef ZwarteMagika het volgende:
[..]
Dat denk ik ook ja, hoe meer je hem 'dwingt', des te minder zin zal ie overhouden. Relativeer het eens, je hebt echt niks te klagen. Er zijn zat mannen die aan een paar keer per week (of zelfs maand) genoeg hebben..
quote:Op maandag 4 juli 2005 14:51 schreef klossie het volgende:
overigens zijn volkoren producten libido-verhogend las ik laatst...
quote:Op maandag 4 juli 2005 12:25 schreef Muertez het volgende:
volgens dat rare wijf van het programma 'wat je eet ben je zelf' moet je vriend wat meer zink hebben
dus gewoon wat meer zink in zijn dieet en je kan je konijnenhobby weer 3 maal daags uitvoeren![]()
wtf pas je op dat je 'm niet vergiftigd ?!quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |