het lijkt me als vrouw nou ook niet echt lekker..... soms is meerdere keren achter elkaar heeeeerlijk, maar een paar dagen achter elkaar? kan je dan nog wel normaal zitten. misschien groeit er dan wel eelt opquote:Op donderdag 30 juni 2005 15:06 schreef MouseOver het volgende:
[..]
Je vergelijking klopt niet helemaal. Ik heb tenminste nog geen enkele mannelijke user gezien die over een langere tijd gezien meent de 4x per dag te halen en er dan ook nog van te genieten
quote:Op donderdag 30 juni 2005 15:08 schreef BobRooney het volgende:
[..]
ik heb een keer 8 gehaald...maar dat was op vakantie en toen was ik 16...moet er niet aan denken om na mijn werk nog 3 of 4 x er over te moeten gaan. wat de fuck....the horror
ouchquote:Op donderdag 30 juni 2005 14:35 schreef Nympholientje het volgende:
(helaas zijn lid iets minder...)
En hij wil vast ook wel eens gewoon knuffelenquote:Op donderdag 30 juni 2005 15:08 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:
[..]
Dag-indeling:
Nuecken
douchen
werken
nuecken
eten
nuecken
slapen
Dat gaat vervelen, hoe gek het ook klinkt. Een avondje bankhangen, filmpje kijken, kroegje bezoeken e.d. en een ochtend uitslapen ga je dan echt missen. Ik wel in ieder geval.
en dat is nog maar bij 3 keerquote:Op donderdag 30 juni 2005 15:08 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:
[..]
Dag-indeling:
Nuecken
douchen
werken
nuecken
eten
nuecken
slapen
Dat gaat vervelen, hoe gek het ook klinkt. Een avondje bankhangen, filmpje kijken, kroegje bezoeken e.d. en een ochtend uitslapen ga je dan echt missen. Ik wel in ieder geval.
ja, inderdaad. nympholientje, wat bedoelde je met die opmerking? dat hij minder dan 3x per dag wil?quote:
willen mannen dat ook?quote:Op donderdag 30 juni 2005 15:10 schreef MouseOver het volgende:
[..]
En hij wil vast ook wel eens gewoon knuffelen
Volgens mij spuit je dan bijna poederquote:Op donderdag 30 juni 2005 15:10 schreef addie84 het volgende:
[..]
en dat is nog maar bij 3 keerze wil het liefst 6 keer
![]()
in de vakantie misschien nog eens 3dagen ofzo.. maar dan ook een week pauzequote:Op donderdag 30 juni 2005 15:11 schreef Spekkiemonster het volgende:
neuken douchen neuken aankleden neuken werken neuken eten neuken slapen
mén dat houd geen vent vol, niet een week
quote:Op donderdag 30 juni 2005 15:07 schreef erodome het volgende:
Dit soort topics zijn altijd erg goed voor me, voel ik me ook eens erg normaal
Ja dat is toch wel duidelijk inmiddels dacht ik zoquote:Op donderdag 30 juni 2005 15:10 schreef goddess-in-heaven het volgende:
[..]
ja, inderdaad. nympholientje, wat bedoelde je met die opmerking? dat hij minder dan 3x per dag wil?
dat viel allemaal heel goed te combineren ..gurgje..quote:Op donderdag 30 juni 2005 15:08 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:
[..]
Dag-indeling:
leuke opmerking (zij hij ook het eerste jaar continu...)quote:Op donderdag 30 juni 2005 15:15 schreef Ferdi81 het volgende:
wil je met me trouwen ??
Laat ik ineens het vreemde gevoel krijgen dat ik je kenquote:Op donderdag 30 juni 2005 15:14 schreef Nympholientje het volgende:
[..]
dat viel allemaal heel goed te combineren ..gurgje..
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |