"wat lager"quote:Op donderdag 30 juni 2005 15:18 schreef ZwarteMagika het volgende:
Goh, herkenbaar Nympholientje.. valt weinig aan te doen vrees ik, je hebt nou eenmaal mannen met een wat lager libido. Die kan je voor een paar dagen misschien weer eens opschroeven, maar zoals in het begin wordt het nooit meer.. of iemand moet de gouden tip hebben
Als "voor langere tijd niet meer dan 3 keer per dag sex hebben" valt onder "een lager libido" dan denk ik dat je vrijwel de hele mannelijke wereldbevolking kan afschrijven.quote:Op donderdag 30 juni 2005 15:18 schreef ZwarteMagika het volgende:
Goh, herkenbaar Nympholientje.. valt weinig aan te doen vrees ik, je hebt nou eenmaal mannen met een wat lager libido. Die kan je voor een paar dagen misschien weer eens opschroeven, maar zoals in het begin wordt het nooit meer.. of iemand moet de gouden tip hebben
laat dat nu nét de bedoeling zijn ..quote:Op donderdag 30 juni 2005 15:18 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:
[..]
Laat ik ineens het vreemde gevoel krijgen dat ik je ken.
meerdere, is geen oplossing..quote:Op donderdag 30 juni 2005 15:19 schreef sungaMsunitraM het volgende:
Heb je al een Tarzan?
quote:Op donderdag 30 juni 2005 15:20 schreef Nympholientje het volgende:
[..]
laat dat nu nét de bedoeling zijn ..
Heb niet het hele topic gelezen.. moet ik toch maar eens gaan doen danquote:Op donderdag 30 juni 2005 15:20 schreef Zwartkijken het volgende:
[..]
Als "voor langere tijd niet meer dan 3 keer per dag sex hebben" valt onder "een lager libido" dan denk ik dat je vrijwel de hele mannelijke wereldbevolking kan afschrijven.
quote:Op donderdag 30 juni 2005 15:21 schreef ZwarteMagika het volgende:
[..]
Heb niet het hele topic gelezen.. moet ik toch maar eens gaan doen dan
Interessant, al is de bedoeling daarvan mij een raadsel.quote:Op donderdag 30 juni 2005 15:20 schreef Nympholientje het volgende:
[..]
Nee, het gaat niet over mij BobRooney, dat weet ik echt heel zekerquote:
Jammerquote:Op donderdag 30 juni 2005 15:24 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:
[..]
Interessant, al is de bedoeling daarvan mij een raadsel.
[..]
Nee, het gaat niet over mij BobRooney, dat weet ik echt heel zeker.
lees m'n posts en begrijp waarom ik de boel een beetje 'anoniem' wil houdenquote:Op donderdag 30 juni 2005 15:23 schreef MouseOver het volgende:
[..]
en wat meer fotootjes in je fotoboek kwakken zou ook niet verkeerd zijn
Tsja, leuker kan ik het niet makenquote:
Je moet idd niet zo lopen zeuren. 2 tot 3 keer per dag... Weet je wat je doet, koop zo'n vibrator met een zuignap. plak dat ding op een stoel en rij jezelf helemaal schraal. geloof dat jij maar eensch een bus geile venten langs moet laten komen om je helemaal door te laten smeren...quote:Op donderdag 30 juni 2005 14:53 schreef Nympholientje het volgende:
[..]
als ik niet beter zou weten dan zou ik denken dat jij mijn vriend bent..die roept ook altijd dat ik een verwend nest ben...maar...heb JIJ DAN EEN OPLOSSING????
ok ik neem m'n woorden terug. Maak voor de gein eens die neukbeweging op hem, kijken hoelang jij het vol kan houden.. als je hebt gewerkt en je hebt het al 2/3 keer gedaan ben je ook echt wel kapot hoor. Verspreid het eens wat meer, wat meer met handen/mond tussen het neuken door. Minder vermoeiend, dus langer vol te houden en meer plezierquote:Op donderdag 30 juni 2005 14:46 schreef Nympholientje het volgende:
[..]
dat zei ik dus ook een paar weken geleden toen het mij begon te vervelen..hij zegt dat hij naast zijn werk gewoon te moe is om aan mijn eisen te kunnen voldoen (zijn letterlijke tekst trouwens)
2/3 maal per dag red hij wel...maar zodra ik meer wil gaat hij sputteren..
De spontaniteit zit hem in de 8e keerquote:Op donderdag 30 juni 2005 16:13 schreef Myriam7 het volgende:
2-3x per dag? En hij heeft dat in het begin kunnen bijbenen? De arme vent..Hij verdient een lintje![]()
Serieus zeg..je wil toch een vent een geen robot?!
Op jouw manier gaat toch alle spontaniteit ervan af?
Zitten wij hier spectators in een spel der verleiding ?quote:Op donderdag 30 juni 2005 15:20 schreef Nympholientje het volgende:
[..]
Dat zal idd niet gebeuren, ik word pas echt sjago als het langer dan 3 dagen geleden is, een dagje overslaan kan ik prima hebben, meer daagjes overslaan wordt een probleem, vanaf de 4de dag word ik moordlustig, begin ik door te draaien.quote:Op donderdag 30 juni 2005 15:08 schreef addie84 het volgende:
[..]
ik geloof er niks van dat jij jouw man er zo mee lastig valt en dan ook nog eens chagrijnig wordt als hij "maar" 3 keer per dag wil
quote:Op donderdag 30 juni 2005 16:53 schreef erodome het volgende:
[..]
Dat zal idd niet gebeuren, ik word pas echt sjago als het langer dan 3 dagen geleden is, een dagje overslaan kan ik prima hebben, meer daagjes overslaan wordt een probleem, vanaf de 4de dag word ik moordlustig, begin ik door te draaien.
3 keer per dag klinkt heel leuk zo even, maar dat zou ik eg snel erg saai gaan vinden, leuk voor een vakantie, of een weekendje ofzo, maar elke godganse dag van mijn leven minimaal 3 keer per dag seks hebben gaat zelfs mij tever
Tja, dit gaat vele malen verder dan mijn voorliefde voor seks, hier heb ik niet zomaar even een oplossing voor...quote:Op donderdag 30 juni 2005 15:17 schreef Nympholientje het volgende:
[..]
leuke opmerking (zij hij ook het eerste jaar continu...)
maar op termijn bleek zijn enthousiasme met betrekking tot mijn geiligheid toch wel af te nemen (en daaaaarom post ik hier ook in de hoop dat (erodome????) er een oplossing is
Dat moordlustige heb ik op dag 2 al...quote:Op donderdag 30 juni 2005 16:53 schreef erodome het volgende:
[..]
Dat zal idd niet gebeuren, ik word pas echt sjago als het langer dan 3 dagen geleden is, een dagje overslaan kan ik prima hebben, meer daagjes overslaan wordt een probleem, vanaf de 4de dag word ik moordlustig, begin ik door te draaien.
3
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |