abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 30 juni 2005 @ 15:19:49 #126
13804 MouseOver
Cabdriver from Hell
pi_28358689
quote:
Op donderdag 30 juni 2005 15:18 schreef ZwarteMagika het volgende:
Goh, herkenbaar Nympholientje.. valt weinig aan te doen vrees ik, je hebt nou eenmaal mannen met een wat lager libido. Die kan je voor een paar dagen misschien weer eens opschroeven, maar zoals in het begin wordt het nooit meer.. of iemand moet de gouden tip hebben
"wat lager"
Vampire Romance O+
pi_28358704
quote:
Op donderdag 30 juni 2005 15:19 schreef MouseOver het volgende:

[..]

"wat lager"
  donderdag 30 juni 2005 @ 15:20:31 #128
59251 Zwartkijken
helemaal niet zwartgallig
pi_28358706
quote:
Op donderdag 30 juni 2005 15:18 schreef ZwarteMagika het volgende:
Goh, herkenbaar Nympholientje.. valt weinig aan te doen vrees ik, je hebt nou eenmaal mannen met een wat lager libido. Die kan je voor een paar dagen misschien weer eens opschroeven, maar zoals in het begin wordt het nooit meer.. of iemand moet de gouden tip hebben
Als "voor langere tijd niet meer dan 3 keer per dag sex hebben" valt onder "een lager libido" dan denk ik dat je vrijwel de hele mannelijke wereldbevolking kan afschrijven.
CYNIC: A blackguard whose faulty vision sees things as they are, not as they ought to be. Hence the custom among the Scythians of plucking out a cynic's eyes to improve his vision.
--Ambrose Bierce, The devil's dictionary.
pi_28358715
quote:
Op donderdag 30 juni 2005 15:18 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:

[..]

Laat ik ineens het vreemde gevoel krijgen dat ik je ken .
laat dat nu nét de bedoeling zijn ..
Vrijheid kun je niet eisen of afdwingen,
maar op basis van vertrouwen kun je heel vrij zijn.
pi_28358726
quote:
Op donderdag 30 juni 2005 15:19 schreef sungaMsunitraM het volgende:
Heb je al een Tarzan?
meerdere, is geen oplossing..
pi_28358730
quote:
Op donderdag 30 juni 2005 15:20 schreef Nympholientje het volgende:

[..]

pi_28358740
quote:
Op donderdag 30 juni 2005 15:20 schreef Zwartkijken het volgende:

[..]

Als "voor langere tijd niet meer dan 3 keer per dag sex hebben" valt onder "een lager libido" dan denk ik dat je vrijwel de hele mannelijke wereldbevolking kan afschrijven.
Heb niet het hele topic gelezen.. moet ik toch maar eens gaan doen dan
  donderdag 30 juni 2005 @ 15:23:17 #133
13804 MouseOver
Cabdriver from Hell
pi_28358795
quote:
Op donderdag 30 juni 2005 15:21 schreef ZwarteMagika het volgende:

[..]

Heb niet het hele topic gelezen.. moet ik toch maar eens gaan doen dan

en wat meer fotootjes in je fotoboek kwakken zou ook niet verkeerd zijn
Vampire Romance O+
pi_28358835
eindelijk mn tweeling zusje gevonden. ..alleen eendje die er iets beter vanaf is dan ikkus
"Out for my own, out to be free
One with my mind, they just can't see
No need to hear things that they say
Life's for my own to live my own way"
pi_28358849
quote:

[..]

Interessant, al is de bedoeling daarvan mij een raadsel.
quote:
Op donderdag 30 juni 2005 15:21 schreef BobRooney het volgende:

[..]

Nee, het gaat niet over mij BobRooney, dat weet ik echt heel zeker .
Why women still aren't funny.
Q.E.D: Religion replaces ignorance with stupidity.
pi_28358867
quote:
Op donderdag 30 juni 2005 15:24 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:

[..]

Interessant, al is de bedoeling daarvan mij een raadsel.
[..]

Nee, het gaat niet over mij BobRooney, dat weet ik echt heel zeker .
Jammer
pi_28358875
quote:
Op donderdag 30 juni 2005 15:23 schreef MouseOver het volgende:

[..]

en wat meer fotootjes in je fotoboek kwakken zou ook niet verkeerd zijn
lees m'n posts en begrijp waarom ik de boel een beetje 'anoniem' wil houden
pi_28358900
quote:
Op donderdag 30 juni 2005 15:25 schreef BobRooney het volgende:

[..]

Jammer
Tsja, leuker kan ik het niet maken .
Why women still aren't funny.
Q.E.D: Religion replaces ignorance with stupidity.
pi_28358956
maareh TS, kan jij dan wel normaal functioneren?
  donderdag 30 juni 2005 @ 15:30:33 #140
112879 MarkDeMagiër
Magic is only a Mark away
pi_28358982
quote:
Op donderdag 30 juni 2005 14:53 schreef Nympholientje het volgende:

[..]

als ik niet beter zou weten dan zou ik denken dat jij mijn vriend bent..die roept ook altijd dat ik een verwend nest ben...maar...heb JIJ DAN EEN OPLOSSING????
Je moet idd niet zo lopen zeuren. 2 tot 3 keer per dag... Weet je wat je doet, koop zo'n vibrator met een zuignap. plak dat ding op een stoel en rij jezelf helemaal schraal. geloof dat jij maar eensch een bus geile venten langs moet laten komen om je helemaal door te laten smeren...

Geef die jongen eens wat rust!
Moppies rule the world...
pi_28359016
volgens mij zit dat vriendje van 'haar' al lang iemand anders te neuken.
iedereen wil toch wel wat afwisseling? altijd dezelfde vrouw ba'h
pi_28359052
quote:
Op donderdag 30 juni 2005 14:46 schreef Nympholientje het volgende:

[..]

dat zei ik dus ook een paar weken geleden toen het mij begon te vervelen..hij zegt dat hij naast zijn werk gewoon te moe is om aan mijn eisen te kunnen voldoen (zijn letterlijke tekst trouwens)
2/3 maal per dag red hij wel...maar zodra ik meer wil gaat hij sputteren..
ok ik neem m'n woorden terug. Maak voor de gein eens die neukbeweging op hem, kijken hoelang jij het vol kan houden.. als je hebt gewerkt en je hebt het al 2/3 keer gedaan ben je ook echt wel kapot hoor. Verspreid het eens wat meer, wat meer met handen/mond tussen het neuken door. Minder vermoeiend, dus langer vol te houden en meer plezier
pi_28360089
2-3x per dag? En hij heeft dat in het begin kunnen bijbenen? De arme vent..Hij verdient een lintje

Serieus zeg..je wil toch een vent een geen robot?!
Op jouw manier gaat toch alle spontaniteit ervan af?
The future belongs to those,
who believe in the beauty of their dreams.
  donderdag 30 juni 2005 @ 16:16:42 #144
59251 Zwartkijken
helemaal niet zwartgallig
pi_28360157
quote:
Op donderdag 30 juni 2005 16:13 schreef Myriam7 het volgende:
2-3x per dag? En hij heeft dat in het begin kunnen bijbenen? De arme vent..Hij verdient een lintje

Serieus zeg..je wil toch een vent een geen robot?!
Op jouw manier gaat toch alle spontaniteit ervan af?
De spontaniteit zit hem in de 8e keer .
CYNIC: A blackguard whose faulty vision sees things as they are, not as they ought to be. Hence the custom among the Scythians of plucking out a cynic's eyes to improve his vision.
--Ambrose Bierce, The devil's dictionary.
pi_28360215
quote:

[..]

Zitten wij hier spectators in een spel der verleiding ?
  donderdag 30 juni 2005 @ 16:32:52 #146
96372 lone_wolf
bijdehansje
pi_28360653
Nympho's zijn parasieten...zuigen je als man helemaal leeg....en als je er aan kapot gaat nemen ze een nieuwe...(ook als je niet in de buurt bent btw)..

Eigenlijk een hele vervelende verslaving.... serieus. hoer worden kan soelaas bieden..

btw mijn eerste Grote Liefde was ook nympho......heb in 2,5 jaar zoveel geneukt dat ik dat de rest van mijn leven niet meer zal inhalen ..... Helaas een monogame relatie zat er niet in...dus ik ben een beetje rancuneus....
Ook JIJ hebt recht op mijn mening!!
pi_28361205
quote:
Op donderdag 30 juni 2005 15:08 schreef addie84 het volgende:

[..]

ik geloof er niks van dat jij jouw man er zo mee lastig valt en dan ook nog eens chagrijnig wordt als hij "maar" 3 keer per dag wil
Dat zal idd niet gebeuren, ik word pas echt sjago als het langer dan 3 dagen geleden is, een dagje overslaan kan ik prima hebben, meer daagjes overslaan wordt een probleem, vanaf de 4de dag word ik moordlustig, begin ik door te draaien.

3 keer per dag klinkt heel leuk zo even, maar dat zou ik eg snel erg saai gaan vinden, leuk voor een vakantie, of een weekendje ofzo, maar elke godganse dag van mijn leven minimaal 3 keer per dag seks hebben gaat zelfs mij tever
Als je altijd doet wat je altijd deed zul je altijd krijgen wat je altijd kreeg.
  donderdag 30 juni 2005 @ 16:59:25 #148
116015 SicSicSics
Crushing Cranial Contents!
pi_28361377
quote:
Op donderdag 30 juni 2005 16:53 schreef erodome het volgende:

[..]

Dat zal idd niet gebeuren, ik word pas echt sjago als het langer dan 3 dagen geleden is, een dagje overslaan kan ik prima hebben, meer daagjes overslaan wordt een probleem, vanaf de 4de dag word ik moordlustig, begin ik door te draaien.

3 keer per dag klinkt heel leuk zo even, maar dat zou ik eg snel erg saai gaan vinden, leuk voor een vakantie, of een weekendje ofzo, maar elke godganse dag van mijn leven minimaal 3 keer per dag seks hebben gaat zelfs mij tever

Oj-joj-joj!
Fine, fuck you then!
The whole problem with the world is that fools and fanatics are always so certain of themselves, but wiser people so full of doubts.
pi_28361460
quote:
Op donderdag 30 juni 2005 15:17 schreef Nympholientje het volgende:

[..]

leuke opmerking (zij hij ook het eerste jaar continu...)
maar op termijn bleek zijn enthousiasme met betrekking tot mijn geiligheid toch wel af te nemen (en daaaaarom post ik hier ook in de hoop dat (erodome????) er een oplossing is
Tja, dit gaat vele malen verder dan mijn voorliefde voor seks, hier heb ik niet zomaar even een oplossing voor...

Als je jezelf niet af kan leiden met allerlei andere bezigheden, hobby's, sporten tot je echt goed moe bent en dat soort dingen dan kan ik je alleen maar adviseren om proffesionele hulp erbij te halen, want jouw libido is niet helemaal in orde als je echt zo vaak nodig hebt...

Ik wil ook erg vaak, opzich als ik dat zo zou zeggen mag het van mij ook bijna op elk moment van de dag, maar ik ga niet overstuur als ik een dagje moet overslaan, heb niet het moeten erbij wat jij hier verteld.

Dat lijkt me echt heel vervelend om eerlijk te zijn, hoe zie je je verdere leven eigenlijk, je kan het niet volhouden de rest van je leven minimaal 3 keer op een dag te neuken, igg niet als je ook nog een beetje een leven wil verder.

Ik zou serieus eens heel goed naar mezelf gaan kijken als ik in jouw schoenen stond, om te zien waarom je dit zo nodig hebt, wat zoek je, wat mis je, wat probeer je te vervangen door die jacht naar een nieuw orgasme?

Er blijft een verschil tussen een gezond hoog libido en een obsessie, dit is meer een obsessie, vooral door het je totaal niet goed voelen als je niet krijgt.

Nu ken ik dat ook wel, maar daar gaan bij mij een aantal dagen overheen waardoor ik er dus verder geen last van heb, bij jou gaat het veel sneller, waardoor je er meer last van hebt(als ik fout zit dan hoor ik het wel).

Ik zou dus niet kijken naar hoe ik mijn vriendje zover krijg het vaker te doen, ik zou gaan kijken naar hoe ik het voor elkaar krijg mijn libido een beetje in toom te krijgen zodat ik er niet steeds over struikel.
Als je altijd doet wat je altijd deed zul je altijd krijgen wat je altijd kreeg.
pi_28362416
quote:
Op donderdag 30 juni 2005 16:53 schreef erodome het volgende:

[..]

3
Dat moordlustige heb ik op dag 2 al...
Dag 1 is het nog te harden, vingeren kan dan nog een alternatief zijn, dag 2....dan MOET ik..
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')