Hier ben ik, en velen met mij, het toch niet eens met je...quote:Op donderdag 30 juni 2005 01:22 schreef D-Industries het volgende:
Ook in deze jaren worden er nog altijd meer bewijzen gevonden dat alles in de bijbel werkelijk heeft plaatsgevonden. Het bizarre is nog wel dat er vele schrijvers waren, van verschillende tijden, die mekaar op geen enkel punt tegenspreken maar juist overeenkomen.
Zelfs profetiën die toen zijn geschreven worden deze dagen vervuld.
Ja, aardbevingen zijn inderdaad iets van deze tijd. Nooit eerder gehad...quote:In het eind der tijden zou de aarde weeën wat overeenkomt met de aardbevingen van nu, ze volgen mekaar sneller op, en heviger.
In het eind der tijden zou de maatschappij wetteloos worden en immoreel naarmate de tijd verstrijkt.
In het eind der tijden zou er een uitbarsting zijn van satanisme, de afvalligheid van de kerk.. enz..
In het eind der tijden zou er een explosie van kennis zijn
en vele andere dingen... (google maar lekker als je alles wil weten over de tekenen van het einde der tijden)
Duidelijk geval van godsdienst waanzin. Het is altijd makkelijk om bepaalde verhaaltjes en losstaande elementen te verbinden met real-life gebeurtenissen, echter vaak kijk je dan zeer eenzijdig op wat je verteld, d.w.z. dat de door jou "voorspellende" gebeurtenis al vele keren is voorgekomen, zonder dat er toen ook maar iets gebeurde.quote:Hoe denken jullie erover en hoe gaan jullie ermee om ? En waar ik vooral naar uitkijk is.. hoelang nog voordat het geschied... ik ben benieuwd.. echt![]()
Nooit op het idee gekomen dat jij dan misschien gehersenspoeld bent?quote:Ik vind het maar een enge gedachte dat ik wel echt geloof dat ik nog om vergeving kan vragen bij Jezus, en mijn vrienden en omgeving niet... omdat zij eigenwijs zijn en gehersenspoeld
niet geloven is ook een vorm van geloven. je krijgt toch een bepaalde visie en opvattingen mee waarnaar je leeft. morele regels vanuit jezelf. je eigen waarheden gemaakt uit je eigen geloofs opvattingen en levenservaringenquote:niet één geloof is het ultieme geloof en zo ook is geen één Godheid de ultieme. en elke kijk op het leven is een ware. je moet er gewoon één kiezen die het beste bij jouw en je leefstijl past en er dan naar leven.
Het einde der tijden waar de bijbel over spreekt is behoorlijk grootschalig en staat niet in verhouding met het uitsterven van het leven op aarde of de ondergang van ons kleine planeetje. Dat is natuurlijk maar een rimpeling in de uitgestrektheid van het heelal. Ik ben het met je eens dat als we kijken naar de laatste paar duizend jaar het er nu behoorlijk slecht voor staat met de mensheid. Maar op een wat grotere tijdschaal is dit misschien een van de vele cycli.quote:Op donderdag 30 juni 2005 13:25 schreef BaajGuardian het volgende:
het klopt wel , dit is het einde der tijden , maar niet het einde der tijden zoals het in de bijbelstaat.
en zal het niet het einde der tijden zijn , wat zijn we dan met zijn allen aan het doen
het is bijna het einde der planeet
het einde der dieren en planten
en het einde der moral
het einde der intelligentie ook trouwens.
je hebt om die llaatste te bewijzen alleen een uurtje op fok nodig
quote:Op donderdag 30 juni 2005 13:25 schreef BaajGuardian het volgende:
en het einde der moral
het einde der intelligentie ook trouwens.
je hebt om die llaatste te bewijzen alleen een uurtje op fok nodig
Ja dat is ook maar helaas ik ben niet depri , tis gewoon een feit dat mensen al vanaf het begin de bijbel niet willen geloven. Helaas heeft de wetenschap tot op de dag van vandaag geen feit kunnen geven dat de bijbel onderuit kan halen met zijn woorden.quote:Op donderdag 30 juni 2005 08:18 schreef hanskepanske het volgende:
Ik ben bang voor t einde der tijden
Maar ik denk dat het zo'n vaart niet zal lopen... toch denk ik er liever niet over na... das meer iets voor als je toch al depri bent![]()
Bedenk je wel dat de bijbel niets anders is dan een verhaal. Mogelijk gebaseerd op werkelijke gebeurtenissen, maar zeker niet een biografisch boekwerk dat opgesteld werd op het oment van gebeuren.quote:Op donderdag 30 juni 2005 13:56 schreef D-Industries het volgende:
[..]
Ja dat is ook maar helaas ik ben niet depri , tis gewoon een feit dat mensen al vanaf het begin de bijbel niet willen geloven. Helaas heeft de wetenschap tot op de dag van vandaag geen feit kunnen geven dat de bijbel onderuit kan halen met zijn woorden.
Als je zegt van wel.. onderbouw je kritiek dan eens !
Ik denk dat van de beweringen in de volgende bijbelversen toch wel is aangetoond dat ze onjuist zijn:quote:Helaas heeft de wetenschap tot op de dag van vandaag geen feit kunnen geven dat de bijbel onderuit kan halen met zijn woorden.
Als je zegt van wel.. onderbouw je kritiek dan eens !
Dan kun je misschien wel twee voorbeelden noemen?quote:Op donderdag 30 juni 2005 01:22 schreef D-Industries het volgende:
Ook in deze jaren worden er nog altijd meer bewijzen gevonden dat alles in de bijbel werkelijk heeft plaatsgevonden.
Nou.. eigenlijk beginnen de tegenstrijdigheden al gelijk bij het beginquote:Het bizarre is nog wel dat er vele schrijvers waren, van verschillende tijden, die mekaar op geen enkel punt tegenspreken maar juist overeenkomen.
Het klopt inderdaad dat theorieën worden aangepast en dat er nog veel vragen zijn over het ontstaan van het leven. Hier volgt natuurlijk niet uit dat de bijbel "klopt". Het geloof dat je aanhangt is gebaseerd op emoties en kennis die je hebt verkregen van andere gelovigen. Als iets gebaseerd is op aannames dan is het wel religie.quote:Op donderdag 30 juni 2005 14:36 schreef D-Industries het volgende:
Is het niet genoeg bewijs voor je dat de mens constant zijn theorieën moet aanpassen, dat men niet weet hoe het leven is ontstaan. dat alle theorieën uiteindelijk op 'waarschijnlijkheid' is gebaseerd dat je uiteindelijk alles aanneemt van een ander.
Nogmaals, op veel punten zijn er tegenspraken tussen de bijbel en de wetenschap. Er worden niet "alleen maar gelijkenissen gevonden". Daarbij komt dat de bijbel zelf niet eens consistent is (tegenspraken binnen de bijbel zelf). Op welke manier kan niets de bijbel evenaren? Aantal bladzijden? Literaire waarde? Het geven van een verklaring van de wereld om ons heen? Ik kan eigenlijk niets substantieels verzinnen. Antwoorden geven is makkelijk. Kijk bijvoorbeeld eens naar de talloze scheppingsverhalen van over de hele wereld. Waarom zou je het ene verhaal hoger achten dan het andere?quote:Dat als je wetenschap naast de bijbel legt, er alleen maar gelijkenissen worden gevonden voor een boek dat ouder is dan 3400 jaar, geschreven door verschillende mensen allen geïnspireerd door god ? Niets kan het boek evenaren, en geen enkel feit kan et boek onderuit halen en toch hou je je vast aanwetenschappelijk bewijs dat zelfs al aangeeft dat de bijbel gewoon simpel weg antwoorden geeft dat de wetenschap nog steeds niet kan ! Ik vind het knap maar ieder zijn mening.
Wat bedoel je precies?quote:Omdat jij er niet bij was is het nu niet waar.. ach ach ! Sterk bewijs ja
Ik noemde een paar voorbeelden om je claim te weerleggen dat geen feit uit de bijbel weerlegd zou kunnen worden. Als de bijbel het fundament van je leven is, dan lijkt me het voor de hand te liggen dat je dit fundament grondig onderzoekt en vind ik het vreemd dat het lezen van een boekje al je twijfels wegneemt.quote:Op donderdag 30 juni 2005 14:38 schreef D-Industries het volgende:
Omdat jij er niet bij was is het nu niet waar.. ach ach ! Sterk bewijs ja
Kom is met wat actievere 'bewijzen' die je wel kan zien en kan weerleggen ?
mh ? geboorte van jezus ? het bestaan van de personen uit de bijbel ? alle plaatsen die in de bijbel voorkomen bestaan. zelfs de grootste wereldstad uit hun tijd heeft bestaan. BABYLON !
wat heeft de bijbel voorspeld, babylon zou vallen en zou nooit meer bewoond worden. wat ze in hun tijd nooit konden weten. je kan het vergelijken met new york van vandaag ! noach's vloed is bewezen ! ik kan zo lekker lang doorgaan.. en jij komt met een schrale paar versjes dat voor jou al genoeg 'onzin' betekend. mmm
Juits ja, het oude en het nieuwe testament met mekaar vergelijken !!! Heel goed... Je toont hier enkel het veschil tuseen die twee aan.quote:Het wordt helemaal lastig als God zelf verward raakt:
- De Heer is een krijgsman; de Heer is zijn naam (Exodus 15:3)
- En de God van de vrede zij met u allen (Romeinen 15:33)
Ze hebben het in de bijbel over Babel of Babylon en Low and Behold die stad heeft echt bestaan.quote:
Dat is er volgens D-Ind. niet.quote:Op donderdag 30 juni 2005 15:13 schreef elfenvleugels het volgende:
[..]
Juits ja, het oude en het nieuwe testament met mekaar vergelijken !!! Heel goed... Je toont hier enkel het veschil tuseen die twee aan.
Vandaar.quote:Op donderdag 30 juni 2005 01:22 schreef D-Industries het volgende:
Het bizarre is nog wel dat er vele schrijvers waren, van verschillende tijden, die mekaar op geen enkel punt tegenspreken maar juist overeenkomen.
Jij stelt dat de God uit het Oude Testament en de God uit het Nieuwe Testament niet dezelfde is?quote:Maar de testamenten met elkaar gelijk stellen is als wit en zwart aan mekaar gelijk stellen.
Misschien moet ik je er even op wijzen dat Babylon niet voorkomt in het oude testament. In het nieuwe testament komt het wel een aantal keren voor maar hier zou het ook kunnen verwijzen naar Rome.quote:Op donderdag 30 juni 2005 14:38 schreef D-Industries het volgende:
zelfs de grootste wereldstad uit hun tijd heeft bestaan. BABYLON !
wat heeft de bijbel voorspeld, babylon zou vallen en zou nooit meer bewoond worden. wat ze in hun tijd nooit konden weten. je kan het vergelijken met new york van vandaag ! noach's vloed is bewezen ! ik kan zo lekker lang doorgaan.. en jij komt met een schrale paar versjes dat voor jou al genoeg 'onzin' betekend. mmm
http://www.histoportal.net/oudheid/babylon.htmquote:Op donderdag 30 juni 2005 15:56 schreef Barati het volgende:
[..]
Misschien moet ik je er even op wijzen dat Babylon niet voorkomt in het oude testament. In het nieuwe testament komt het wel een aantal keren voor maar hier zou het ook kunnen verwijzen naar Rome.
Ik veronderstel dat je ongeveer weet wanneer het nieuwe testament is samengesteld.
De versen / zinnen waar jij je het ongelijk van de bijbel wilt weergeven betekenen helemaal niets. deze zinnen zijn onderdeel van een verhaal met een bedoeling erin geschreven. Het is geschreven door verschillende schrijvers uit verschillende tijden wil je dan verwachten dat hun woorden zo overeenkomen dat je geen verschillen opmaakt uit hun woordkeuze ? noch maakt het verschil uit wat je ook vind het gaat om het geheel ! Niet om een klein detailquote:Op donderdag 30 juni 2005 15:56 schreef NorthernStar het volgende:
[..]
Dat is er volgens D-Ind. niet.
[..]
Lijkt me wel als die volgens de bijbel door de Hebreers zijn gebouwt.quote:Op donderdag 30 juni 2005 16:00 schreef D-Industries het volgende:
Zijn steden van egypte details waar de bijbel om draait ?
Nou, kom maar op dan.quote:Op donderdag 30 juni 2005 01:22 schreef D-Industries het volgende:
Ook in deze jaren worden er nog altijd meer bewijzen gevonden dat alles in de bijbel werkelijk heeft plaatsgevonden.
Ik heb het stukje waar je naar verwijst gelezen, maar wat beweer je nu? Dat Babylon wel wordt genoemd in het oude testament? Misschien zou je dan zo vriendelijk willen zijn te zeggen waar?quote:Op donderdag 30 juni 2005 16:02 schreef D-Industries het volgende:
[..]
http://www.histoportal.net/oudheid/babylon.htm
'hier zou het ook kunnen verwijzen naar Rome' mooi gesproken , definitief antwoord over iets wat je zelf niet onderzoekt
![]()
Zie daar het standaard antwoord van een christen: "het gaat om het geheel". Hiermee dek je jezelf in tegen alle mogelijke kritiek.quote:Op donderdag 30 juni 2005 16:10 schreef D-Industries het volgende:
[..]
De versen / zinnen waar jij je het ongelijk van de bijbel wilt weergeven betekenen helemaal niets. deze zinnen zijn onderdeel van een verhaal met een bedoeling erin geschreven. Het is geschreven door verschillende schrijvers uit verschillende tijden wil je dan verwachten dat hun woorden zo overeenkomen dat je geen verschillen opmaakt uit hun woordkeuze ? noch maakt het verschil uit wat je ook vind het gaat om het geheel ! Niet om een klein detail
Le-zen!quote:Op donderdag 30 juni 2005 16:10 schreef D-Industries het volgende:
[..]
De versen / zinnen waar jij je het ongelijk van de bijbel wilt weergeven betekenen helemaal niets.
Het punt is dat je "details" gebruikt om aan te tonen dat de bijbel waar is. Je noemt bijvoorbeeld dat Babylon in de bijbel genoemd wordt en dat er uitspraken over de stad worden gedaan die "ze in hun tijd nooit konden weten". Niet vreemd dus dat ik even meld dat die bewering compleet onjuist is.quote:De versen / zinnen waar jij je het ongelijk van de bijbel wilt weergeven betekenen helemaal niets. deze zinnen zijn onderdeel van een verhaal met een bedoeling erin geschreven. Het is geschreven door verschillende schrijvers uit verschillende tijden wil je dan verwachten dat hun woorden zo overeenkomen dat je geen verschillen opmaakt uit hun woordkeuze ? noch maakt het verschil uit wat je ook vind het gaat om het geheel ! Niet om een klein detail
Kun je iets duidelijker zijn?quote:Op donderdag 30 juni 2005 16:28 schreef D-Industries het volgende:
Details die bewezen kunnen worden zijn anders dan details die nooit meer teruggevonden kunnen worden... Barati wel een beetje redelijk zijn als je een onderzoek wilt doen hé !
Ik heb geen kritiek op je geloof hoor. Het woord zegt het eigenlijk al, het is 'geloof' dus iets wat je aanneemt als waar zonder dat er bewijzen voor zijn. En de bijbel is ontegenzeggelijk een intrigerende verzameling geschriften. Maar als je in je OP zet dat er veel bewijzen zijn en weinig tegenspraak dan is dat iets te veel voor me op een druilerige donderdagmiddag.quote:Op donderdag 30 juni 2005 16:26 schreef D-Industries het volgende:
Nee daarbij heb je gelijk NorthernStar
Voor mij al een van de grootste redenen voor het ontbreken van een god.quote:Op donderdag 30 juni 2005 16:57 schreef D-Industries het volgende:
Wederom weer helemaal gelijk hoor... Toch moet ik wel nagéven dat ik in deze tijd me onzekerder voel sinds Bush aan de macht is. Moslimterreur meer aandacht krijgt... en er zovéél ellende is. Het is de mens dat zijn eigen ondergang veroorzaakt. Ik vind het zo belachelijk maar het gebeurd wel. Kijk maar om je heen![]()
Als iedereen volgens de koran gaat leven heb je hetzelfde principe, ook geen ellende meer. (zelfde geldt voor de thora en welke religie dan ook) Plus dat ook Bush (en Balkie) pretenderen volgens de bijbel te leven. Als ierdeeen nu maar eens goddeloos was, was er veel minder ellende.quote:Voor de één is het een kut boek en voor de ander is het zijn toevlucht, maar als we allemaal volgens de bijbel zouden leven zou het niet zo'n ellende zijn
Persoonlijk ben ik ervan overtuigd dat de profetieën kloppen, en dat de ware oorlog nabij is. Het gaat allemaal niet goed in de wereld, iedereen wilt nuclaire bommen en met Bush aan de macht vertrouw ik het helemaal niet meer...
Nu wel duidelijk denk ikquote:Ik had niet moeten zetten dat er vreselijk veel bewijs is want daarbij ga ik een discussie aan waarbij ik de enigste ben die vecht om gelijk te krijgen terwijl ik er geen zin in heb![]()
ik wil alleen maar weten hoe jullie erover denken :-)
Hoeveel oorlogen zijn er al niet geweest voor 'het geloof'???quote:Op donderdag 30 juni 2005 16:57 schreef D-Industries het volgende:
Voor de één is het een kut boek en voor de ander is het zijn toevlucht, maar als we allemaal volgens de bijbel zouden leven zou het niet zo'n ellende zijn
Hoop doet leven......quote:Op donderdag 30 juni 2005 23:20 schreef Hallulama het volgende:
Het einde der tijden?
Of het begin der ... ?
Verkeerde topic Baajquote:Op donderdag 30 juni 2005 23:32 schreef BaajGuardian het volgende:
het einde der tijden , maar chiquita is een prachtige banaan
Als de Bijbel geinspireerd is door God, waarom staan er dan zoveel tegenstellingen in, waarom staan er dan verschillende scheppings verhalen in, waarom staan er dan verschillende kruisigings verhalen in, is God een beetje vergeetachtig soms, dat Hij niet weet hoe het precies gebeurd is of zo?quote:Op donderdag 30 juni 2005 14:36 schreef D-Industries het volgende:Dat als je wetenschap naast de bijbel legt, er alleen maar gelijkenissen worden gevonden voor een boek dat ouder is dan 3400 jaar, geschreven door verschillende mensen allen geïnspireerd door god ? Niets kan het boek evenaren, en geen enkel feit kan et boek onderuit halen en toch hou je je vast aanwetenschappelijk bewijs dat zelfs al aangeeft dat de bijbel gewoon simpel weg antwoorden geeft dat de wetenschap nog steeds niet kan ! Ik vind het knap maar ieder zijn mening.
Grappig dat je juist Noachs vloed neemt als voorbeeld, want als er iets uit de Bijbel onomstotelijk als nonsense is bewezen, is dat Noachs wereldwijde vloed wel.quote:Op donderdag 30 juni 2005 14:38 schreef D-Industries het volgende:wat heeft de bijbel voorspeld, babylon zou vallen en zou nooit meer bewoond worden. wat ze in hun tijd nooit konden weten. je kan het vergelijken met new york van vandaag ! noach's vloed is bewezen ! ik kan zo lekker lang doorgaan.. en jij komt met een schrale paar versjes dat voor jou al genoeg 'onzin' betekend. mmm
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Daar gaan we weer ... het vervolmaakte geloof de islam ... doet me meteen denken aan die nieuwe pipo in iran die de wereld een islamitische revolutie belooft, terwijl hij ondertussen nucleaire proeven zit te doen, wss om zijn woorden later kracht bij te zetten. Maar ja, islam zit nog in de middeleeuwen dus die krijgen hun behoefte aan kruistochten ...quote:Op zaterdag 2 juli 2005 13:30 schreef Adnan het volgende:
Overigens geloven wij ook dat jezus terug zal keren...deze zal echter terug keren als aanhanger van het vervolmaakte geloof "de islam". Tenslotte onderwees hij ook de islam, en mozes ook..
no offence..maar dat doen kinderen vaker inderdaad...quote:Op zaterdag 2 juli 2005 14:51 schreef Dromenvanger het volgende:
Ik doe wat het eerst in me opkomt.
Dat is het jammere...je denkt dat wij het zelf bedacht hebben om aan een van onze wensen voldoening te kunnen geven...maar zo is het niet..het is er het bestaat en of het nou wel of niet willen klaar basta...quote:En ik blijf van mening dat mensen geen geloof nodig hebben.
En we zouden zuinig om moeten gaan met de natuur en blabla..hehe geloof me hehe de helft van de koran bestaat uit zaken die er toe moeten lijden dat er een hechte samenleving ontstaat. Daar is de godsdienst ook voor bedoeld..om zelf rust te vinden en om een gezonde maatschapije te krijgen..dat is de gift van godquote:Mensen zouden samen moeten werken.
Ok ik vertrouw zowel op mezelf als op god...quote:Mensen zouden op zichzelf moeten vertrouwen inplaats van op God of Allah.
O wij praten neit met god hoor..de enige met wie je kan praten is je alteregoquote:God of Allah is een waanidee, mensen denken te praten met God en ondertussen praten ze met zichzelf.
Daarom is de koran er ook..om die gekke stemmetje in je, je ego, kapot te maken en te trainen.quote:Wie weet wat voor gekkigheid ze tegen zichzelf gaan zeggen en ze zich gaan inbeelden.
Hm één van de basisprincipes van de koran is dat je alles zelf moet onderzoeken en zelf moet kijken en niet net als de christenen thuis vroom moet zitten...quote:Dan heb je nog de boeken de Koran en de bijbel die mensen gekke ideeen aanpraten en niet voor zichzelf laten denken,
Tuurlijk mijn zoonquote:dan heb je nog de sprekers die het geloof uitdragen in moskeeen en kerken die aan hersenspoeling doen.
Ok je haalt weer eens 2 dingen door elkaar..ik ben radicaal..als in ik geloof 100%...de terroristen op tv heeft nix met islam te maken en is ook geen interpretentie fout..die mensen zijn jarenlang kapot gemaakt en daarom tja beginnen ze hun eigen oorlogjes..en omdat het 1001 bevolkingsdgroepen zijn is het enige wat deze bijelkaar brengt hun godsdienst en het feit dat ze onderdrukt werden.quote:De radicalen die anderen ompraten en nog meer. Hoe ontstaan die radicalen? Hoe zijn ze radicaal geworden? Door de koran fout te interpreteren door die onzin te geloven wat erin staat?
3de deel= amen..de rest pure bullshit natuurlijk.quote:De wereld is beter af zonder geloof. Het enige goede geloof is geloof in jezelf. En geloof in samenwerking en geloof in een toekomst zonder geweld.
Ok....wij zijn ook voorstanders van welvaart..weet wel dat sterrenkunde enz direct na de openbaring van de islam een enorme vlucht heeft gekregen in het middenoosten...quote:Ik ben nog steeds voorstander van verbetering. Zo is de Westerse wereld ook ontstaan en alle welvaart op de wereld. Mensen hebben een dak boven hun hoofd omdat ze zich in zetten, kraanwater dat schoon is omdat ze zich inzetten, een pc omdat ze zich inzetten. NASA vliegt in dit universum omdat ze zich inzetten en een droom hebben.
Misschien is het gewoon een droom dat mensen willen verwezenlijken. Het ultieme bereiken. The American dream?
hm ok..hehe ik zou als ik jou was is effe goed zitten..goede boeken erbij pakken..en kjijken waar de wereld nou echt om draait...en waarom we nou in een rijke westerse wereld leven..en wat daarbij de rol van het christendom was...hoe de islam zich heeft ontwikkeld..quote:Welvaart en welzijn
En vooral doorgaan. Stel mensen gaan niet door met verbetering, dan staat alles stil. Ik wacht nog steeds op een pentium 8, of anders een nieuwe processor die sneller is. Waarom? Omdat ik meer wil, en beter wil. Omdat ik verbetering wil zien.
Verbetering in alles
Stilstand is achterstand. En wie wilt nu dat de wereld een achterstandswijk is? Door die economische recessie lijkt het vaak op een achterstandswijk overal, door die aanslagen door terroristen heb ik het idee dat ik in een grote a-sociale buurt woon. Ook al gebeuren die aanslagen honderden kilometers van mijn bed, het is en blijft schandalig om te zien.
En dat is niet de bedoeling van alles.
Niet elk begin kent een eind. Begin en eind zijn niet persee gebonden aan elkaar. Het leven an sich kent geen eind heeft bij velen nooit een eind gehad door reincarnatie. Het gaat door. Er was een begin en er komt geen eind aan.quote:Op zaterdag 2 juli 2005 15:27 schreef Adnan het volgende:
O ja.,..hehe effe voor de topic:?
Alles met een begin kent een eind....hehe het zal mij lekker boeien of er een einde der tijd komt..ik ga vanzelf toch wel dood..
voor 'jullie soort' people bedoel je.quote:De Koran is tot de eind der dagen geldig.
jesus zit in de kroeg,quote:Overigens geloven wij ook dat jezus terug zal keren...deze zal echter terug keren als aanhanger van het vervolmaakte geloof "de islam". Tenslotte onderwees hij ook de islam, en mozes ook..
Als "God" werkelijk een zoon/dochter naar de aarde stuurt zalhij heus niet discrimineren.quote:Op donderdag 30 juni 2005 01:22 schreef D-Industries het volgende:
Dat wij waarschijnlijk in de tijd leven dat in de bijbel wordt omschreven als het einde der tijden, waarbij jezus verlossing komt brengen aan allen die in hem geloven.
Geloven jullie dat en leef je ernaartoe of vind je het klinkklare onzin dat we naar een 3e wereldoorlog toeleven ?
Ja, en Jezus nam zijn toverstok en probeerde. Hocus Pocus te doen. Maar het lukte niet. Toen verscheen Satan in zijn tijdmachine en zei dat ie maar gewoon weer moest gaan timmeren, dat timmeren beter in zijn straatje ligt.quote:Op zaterdag 2 juli 2005 16:42 schreef JoZzephus het volgende:
[..]
voor 'jullie soort' people bedoel je.![]()
[..]
jesus zit in de kroeg,
de verwarming is stuk en alle aanwezigen hebben het koud.
maar wacht..jesus denkt..he ik ben jesus en er wordt verwacht dat ik hulp biedt want ik ben nu eenmaal heilig.
ah,denkt ie, daar liggen wat dikke boekjes.
de bijbel en de koran liggen gebroedelijk naast elkaar te wachten op wat komen gaat.
de brand erin met die zooi besluit jesus
burn motherfuckers burn zegt ie.
die gekke jesus toch ook.![]()
/\/\/\ \/\/\/
die zijn jarenlang kapotgemaakt ... gebrainwashed zul je bedoelen wss, en met wat werden ze gehersenspoeld ? ... koran, jihad, blabla ...quote:Op zaterdag 2 juli 2005 15:22 schreef Adnan het volgende:
de terroristen op tv heeft nix met islam te maken en is ook geen interpretentie fout..die mensen zijn jarenlang kapot gemaakt en daarom tja beginnen ze hun eigen oorlogjes..
Wat is het dan met Christenen en Adam en Eva. De mensheid is toch gestraft geworden omdat Eva de verleiding niet kon weerstaan? Waarom mag je in het leven niet verleidt worden van het Christendom?quote:Op zaterdag 2 juli 2005 19:03 schreef UncleScorp het volgende:
[..]
die zijn jarenlang kapotgemaakt ... gebrainwashed zul je bedoelen wss, en met wat werden ze gehersenspoeld ? ... koran, jihad, blabla ...
Gelukkig heeft er nog geen gekke christen zichzelf opgeblazen in mekka ...![]()
Ik ben ook Amerikaan. Ik ga nog naar New York. Ik ben een wereldburger.quote:Op zaterdag 2 juli 2005 19:48 schreef Stuiter_en_Co het volgende:
Ik weet het niet maar laat ff een berichtje achter als het zover is.
Dankje.
Wat mensen allemaal niet geloven je lijkt wel een amerikaan
I rest my casequote:Op zaterdag 2 juli 2005 19:52 schreef Dromenvanger het volgende:
[..]
Ik ben ook Amerikaan. Ik ga nog naar New York. Ik ben een wereldburger.
Ik ben Nederlander, Amerikaan, Sowjet en Tsjech plus Duitser tegelijk. Ik denk niet in termen van landsgrenzen.
Doe wat je niet laten kan. Doe ik ook namelijkquote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |