Nijmeeeeguhhhhhhhh!!!!!!!!!!!quote:Op donderdag 30 juni 2005 16:57 schreef PeuRac het volgende:
Ik moet morgen om 7;15 in Nijmegen bij een klant beginnen (om 6u hier weg dus) en ben vanavond pas om 21u klaar in Utrechtdaar blijf ik bij een collega (stappen met de Brussaard Crew
) en dan zaterdag weer van 12 tot 22u
![]()
De CocaCola bus staat daar t grootste gedeelte van de dagquote:
Ik ga morgen ook de laatste dingen afronden van school en dan ben ik klaar voor dit jaarquote:Op donderdag 30 juni 2005 16:35 schreef BoJo het volgende:
[..]
nog tot ongeveer 17:20 en morgen![]()
Maar ik heb vandaag de hele dag email support gedaan dus lekker rustig.
Theo Maassen:quote:Op donderdag 30 juni 2005 17:17 schreef PeuRac het volgende:
[..]
De CocaCola bus staat daar t grootste gedeelte van de dag![]()
Moet je morgen weer stage lopen trouwens? Ik heb nl nog wel tijd over denk ik.
Dat heet nou het dagelijks levenquote:Op donderdag 30 juni 2005 18:57 schreef BaraCuda het volgende:
Vies goor kloteland![]()
Godverju vanmorgen om 6 uur aangereden om in dat schijtamsterdam te komen.
Hele dag werken in dat rukdorp, waar die irritante rukfietsers overal tussendoor knallen en voor je auto gaan staan bij het stoplicht![]()
Dan rij je om 15:30 weg en komt je godverju om 18:30 pas thuis aan, vieze stinkfiles!
Hoi![]()
![]()
Kan t nog slechter dan dat jij er al woont?quote:
jij bent de witte ridder op het knappe paardquote:Op donderdag 30 juni 2005 20:06 schreef Fugie het volgende:
[..]
ik ben de ridder op het witte paard voor iedereen![]()
behalve mezelf
beter dan die boereknol waar jij op rijdt ehquote:Op donderdag 30 juni 2005 20:11 schreef Tjabbo het volgende:
[..]
jij bent de witte ridder op het knappe paard
Nou ik poep er met alle kracht op.quote:
zegt meer over brabanders dan amsterdamquote:Op donderdag 30 juni 2005 20:23 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Nou ik poep er met alle kracht op.
Als ik daar ben weet ik precies waarom ik nou zo van brabant hou![]()
quote:Op donderdag 30 juni 2005 20:24 schreef Fugie het volgende:
[..]
zegt meer over brabanders dan amsterdam
Kom op nou toch man, ik bedoel centrum amsterdam he, aangezien ik daar afgelopen maand veel te vaak geweest ben.quote:Op donderdag 30 juni 2005 20:24 schreef Fugie het volgende:
[..]
zegt meer over brabanders dan amsterdam
dat is in iedere grote binnenstad zoquote:Op donderdag 30 juni 2005 20:33 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Kom op nou toch man, ik bedoel centrum amsterdam he, aangezien ik daar afgelopen maand veel te vaak geweest ben.
Al die kutgrachten die ze ook zomaar ineens afsluiten omdat ze zonodig moeten werken. Dan moet je vervolgends half amsterdam door om weer bij die zelfde kutgracht te komen.
Echt teveel om op te noemen wat er allemaal bagger is aan amsterdam.
BoJo zingt " geeeeeef mij maar Amsterdaaamm"quote:Op donderdag 30 juni 2005 20:33 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Kom op nou toch man, ik bedoel centrum amsterdam he, aangezien ik daar afgelopen maand veel te vaak geweest ben.
Al die kutgrachten die ze ook zomaar ineens afsluiten omdat ze zonodig moeten werken. Dan moet je vervolgends half amsterdam door om weer bij die zelfde kutgracht te komen.
Echt teveel om op te noemen wat er allemaal bagger is aan amsterdam.
Ik zag vanochtend een Xedos v6 in de file met Jet Cars nummerbordquote:Op donderdag 30 juni 2005 20:47 schreef DeltaHF het volgende:
Pppssschhhhhtttttt
Dumpvalve doet het prima
mn mazda is verkocht toen ik in engeland zat![]()
Zometeen een biertje drinken
Het gaat me goed vandaag moet ik zeggen
Die zag ik laatst te koop staan denk 'k, champagnekleur?quote:Op donderdag 30 juni 2005 20:48 schreef BoJo het volgende:
[..]
Ik zag vanochtend een Xedos v6 in de file met Jet Cars nummerbord![]()
ja die heb ik pas ook gezienquote:Op donderdag 30 juni 2005 22:55 schreef BoJo het volgende:
Net Harold and Kumar go to White Castle gekeken, wat een mafkezen![]()
![]()
mooiste film in tijdenquote:Op donderdag 30 juni 2005 22:55 schreef BoJo het volgende:
Net Harold and Kumar go to White Castle gekeken, wat een mafkezen![]()
![]()
help mij er eens aan dan!!quote:Op vrijdag 1 juli 2005 01:01 schreef ook_gek het volgende:
[..]
mooiste film in tijden
Gast we zijn de aansteker vergeten. Kijken ze terug. Neh we zijn te ver laat maar![]()
quote:Op vrijdag 1 juli 2005 07:16 schreef BoJo het volgende:
[..]
kan hem wel meenemen voor je als ik die omvormer kom halen bij je![]()
succesquote:
staat kewl.quote:Op donderdag 30 juni 2005 22:54 schreef Fugie het volgende:
wat is daar oz boeiend aan tjabbo ?
blijft een Astraquote:Op vrijdag 1 juli 2005 03:45 schreef PNG het volgende:
lol
[afbeelding]
Zoek de verschillen. Scheelt maar 1/3e Pk's en wat stangen en verstelbare gele koni's
is dat all??quote:
mooie voorkaantquote:Op vrijdag 1 juli 2005 03:45 schreef PNG het volgende:
lol
[afbeelding]
Zoek de verschillen. Scheelt maar 1/3e Pk's en wat stangen en verstelbare gele koni's
Ik weet niet of dat voor hem ook geld.quote:Op vrijdag 1 juli 2005 10:10 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
[..]
is dat all??
ik denk hij gaat wat anders doen..
was al bang dat ik hem niet elke ochtend (in een andere auto) zou tegenkomen.
Eerst op vakantiequote:
ok. das voor mij ook dichterbij?quote:Op vrijdag 1 juli 2005 10:13 schreef BoJo het volgende:
[..]
Eerst op vakantie
En ik begin op 1 Augustus bij Unisys. Corporate helpdesk, meer money and dichterbij huis. Nu zal je me op de A9 moeten komen terroriseren![]()
hoef je niet meer speciaal om te rijden om mij te pestenquote:Op vrijdag 1 juli 2005 10:14 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
[..]
ok. das voor mij ook dichterbij?
ga jij bij Unisys werken??
welke functie..
2de lijn?quote:Op vrijdag 1 juli 2005 10:18 schreef BoJo het volgende:
[..]
hoef je niet meer speciaal om te rijden om mij te pesten
Helpdesk maar geen end losers meer.
Nee Corporate desk, klant met 1400 Dell pcs met XP en allerlei applicaties die we met een team van 4 man gaan ondersteunen.quote:
alleen via de phone?quote:Op vrijdag 1 juli 2005 10:22 schreef BoJo het volgende:
[..]
Nee Corporate desk, klant met 1400 Dell pcs met XP en allerlei applicaties die we met een team van 4 man gaan ondersteunen.![]()
Telefoon, email en met remote hulpquote:Op vrijdag 1 juli 2005 10:26 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
[..]
alleen via de phone?
wel koel b.t.w.
lol..quote:Op vrijdag 1 juli 2005 10:34 schreef BoJo het volgende:
[..]
Telefoon, email en met remote hulp
Hulp of Afstand (Remote desktop of VNC ofzo) heb ik echt zwaar gemist hier. Klanten die alles zien behalve wat ze moeten zien.![]()
Kan ze meerijden..quote:Op vrijdag 1 juli 2005 10:43 schreef BoJo het volgende:
M'n moeder heeft nu een baan bij Ricoh gekregen, vandaag begonnen. Dat zit gewoon bijna naast elkaar daar![]()
pff m'n moeder elke dag mee in de auto, dat ga ik niet trekkenquote:Op vrijdag 1 juli 2005 10:47 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
[..]
Kan ze meerijden..
en goed schrikken van mijn actie's![]()
Kut katquote:
ff'kes maar....quote:
Ik dacht dat je beau bedoeldequote:
Ik en arrogant ?quote:Op vrijdag 1 juli 2005 12:24 schreef Xtreem het volgende:
[..]
Ik dacht dat je beau bedoelde
Maar goed, ik hoor het al weer....Pff... Ik ben weg
quote:Op vrijdag 1 juli 2005 12:24 schreef Xtreem het volgende:
[..]