Ik heb maar 1 kleine koffer, korte broeken, shirts en ondergoed. Er staat een wasmachine daar dus no probquote:Op woensdag 29 juni 2005 17:12 schreef PeuRac het volgende:
kunnen we straks nog wel zitten dan? al die zooi van je ouders, onze spullen, onderdelen
Dat zijn jullie toch ook?quote:Op woensdag 29 juni 2005 19:47 schreef BoJo het volgende:
[..]
Ik heb maar 1 kleine koffer, korte broeken, shirts en ondergoed. Er staat een wasmachine daar dus no prob![]()
Voorderest gaat er een tv, rol tapijt, grote parasol, telescoop/sterrekijker en nog wat meuk mee... tering we lijken wel turken![]()
Nee, 8:30 op de A2quote:Op woensdag 29 juni 2005 20:07 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
[..]
lol..
9 uur, A9 nu met een cementvrachtwagen.. zet je open dak alvast maar open
Niet waar, die smiley heeft haar bovenop zijn hoofdquote:
Ik moet echt opletten dat ik niet teveel meenemeenquote:Op woensdag 29 juni 2005 19:47 schreef BoJo het volgende:
[..]
Ik heb maar 1 kleine koffer, korte broeken, shirts en ondergoed. Er staat een wasmachine daar dus no prob![]()
Voorderest gaat er een tv, rol tapijt, grote parasol, telescoop/sterrekijker en nog wat meuk mee... tering we lijken wel turken![]()
Ik werk als stagaire autoverkoper bij het smart centrum (maar ik heb wel een gat in de markt gevonden!)quote:
quote:Op donderdag 30 juni 2005 13:18 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
[..]
Ik werk als stagaire autoverkoper bij het smart centrum (maar ik heb wel een gat in de markt gevonden!)
Ik had vanmorgen toch ruzie met een dwaaaas in een Jeep.. dat wil je NIET weten
ja, ik heb lef..quote:Op donderdag 30 juni 2005 13:25 schreef BoJo het volgende:
[..]![]()
Je had wel lef om mij af te snijden met je Smart![]()
Kan je maar beter snel dicht maken, anders is al je zut dalijk door het gat gevallen en kan je opnieuw beginnenquote:
hebben we al tijden in enschedequote:
nog tot ongeveer 17:20 en morgenquote:Op donderdag 30 juni 2005 16:21 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
No shit Sherlock
Hoe lang moet je nog?
das best kutquote:Op donderdag 30 juni 2005 16:41 schreef PeuRac het volgende:![]()
ik heb er net gewoon 4u over gedaan om van Purmerend, thuis te komen![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |