hebben we al tijden in enschedequote:
nog tot ongeveer 17:20 en morgenquote:Op donderdag 30 juni 2005 16:21 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
No shit Sherlock
Hoe lang moet je nog?
das best kutquote:Op donderdag 30 juni 2005 16:41 schreef PeuRac het volgende:![]()
ik heb er net gewoon 4u over gedaan om van Purmerend, thuis te komen![]()
Nijmeeeeguhhhhhhhh!!!!!!!!!!!quote:Op donderdag 30 juni 2005 16:57 schreef PeuRac het volgende:
Ik moet morgen om 7;15 in Nijmegen bij een klant beginnen (om 6u hier weg dus) en ben vanavond pas om 21u klaar in Utrechtdaar blijf ik bij een collega (stappen met de Brussaard Crew
) en dan zaterdag weer van 12 tot 22u
![]()
De CocaCola bus staat daar t grootste gedeelte van de dagquote:
Ik ga morgen ook de laatste dingen afronden van school en dan ben ik klaar voor dit jaarquote:Op donderdag 30 juni 2005 16:35 schreef BoJo het volgende:
[..]
nog tot ongeveer 17:20 en morgen![]()
Maar ik heb vandaag de hele dag email support gedaan dus lekker rustig.
Theo Maassen:quote:Op donderdag 30 juni 2005 17:17 schreef PeuRac het volgende:
[..]
De CocaCola bus staat daar t grootste gedeelte van de dag![]()
Moet je morgen weer stage lopen trouwens? Ik heb nl nog wel tijd over denk ik.
Dat heet nou het dagelijks levenquote:Op donderdag 30 juni 2005 18:57 schreef BaraCuda het volgende:
Vies goor kloteland![]()
Godverju vanmorgen om 6 uur aangereden om in dat schijtamsterdam te komen.
Hele dag werken in dat rukdorp, waar die irritante rukfietsers overal tussendoor knallen en voor je auto gaan staan bij het stoplicht![]()
Dan rij je om 15:30 weg en komt je godverju om 18:30 pas thuis aan, vieze stinkfiles!
Hoi![]()
![]()
Kan t nog slechter dan dat jij er al woont?quote:
jij bent de witte ridder op het knappe paardquote:Op donderdag 30 juni 2005 20:06 schreef Fugie het volgende:
[..]
ik ben de ridder op het witte paard voor iedereen![]()
behalve mezelf
beter dan die boereknol waar jij op rijdt ehquote:Op donderdag 30 juni 2005 20:11 schreef Tjabbo het volgende:
[..]
jij bent de witte ridder op het knappe paard
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |