zegt meer over brabanders dan amsterdamquote:Op donderdag 30 juni 2005 20:23 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Nou ik poep er met alle kracht op.
Als ik daar ben weet ik precies waarom ik nou zo van brabant hou![]()
quote:Op donderdag 30 juni 2005 20:24 schreef Fugie het volgende:
[..]
zegt meer over brabanders dan amsterdam
Kom op nou toch man, ik bedoel centrum amsterdam he, aangezien ik daar afgelopen maand veel te vaak geweest ben.quote:Op donderdag 30 juni 2005 20:24 schreef Fugie het volgende:
[..]
zegt meer over brabanders dan amsterdam
dat is in iedere grote binnenstad zoquote:Op donderdag 30 juni 2005 20:33 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Kom op nou toch man, ik bedoel centrum amsterdam he, aangezien ik daar afgelopen maand veel te vaak geweest ben.
Al die kutgrachten die ze ook zomaar ineens afsluiten omdat ze zonodig moeten werken. Dan moet je vervolgends half amsterdam door om weer bij die zelfde kutgracht te komen.
Echt teveel om op te noemen wat er allemaal bagger is aan amsterdam.
BoJo zingt " geeeeeef mij maar Amsterdaaamm"quote:Op donderdag 30 juni 2005 20:33 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Kom op nou toch man, ik bedoel centrum amsterdam he, aangezien ik daar afgelopen maand veel te vaak geweest ben.
Al die kutgrachten die ze ook zomaar ineens afsluiten omdat ze zonodig moeten werken. Dan moet je vervolgends half amsterdam door om weer bij die zelfde kutgracht te komen.
Echt teveel om op te noemen wat er allemaal bagger is aan amsterdam.
Ik zag vanochtend een Xedos v6 in de file met Jet Cars nummerbordquote:Op donderdag 30 juni 2005 20:47 schreef DeltaHF het volgende:
Pppssschhhhhtttttt
Dumpvalve doet het prima
mn mazda is verkocht toen ik in engeland zat![]()
Zometeen een biertje drinken
Het gaat me goed vandaag moet ik zeggen
Die zag ik laatst te koop staan denk 'k, champagnekleur?quote:Op donderdag 30 juni 2005 20:48 schreef BoJo het volgende:
[..]
Ik zag vanochtend een Xedos v6 in de file met Jet Cars nummerbord![]()
ja die heb ik pas ook gezienquote:Op donderdag 30 juni 2005 22:55 schreef BoJo het volgende:
Net Harold and Kumar go to White Castle gekeken, wat een mafkezen![]()
![]()
mooiste film in tijdenquote:Op donderdag 30 juni 2005 22:55 schreef BoJo het volgende:
Net Harold and Kumar go to White Castle gekeken, wat een mafkezen![]()
![]()
help mij er eens aan dan!!quote:Op vrijdag 1 juli 2005 01:01 schreef ook_gek het volgende:
[..]
mooiste film in tijden
Gast we zijn de aansteker vergeten. Kijken ze terug. Neh we zijn te ver laat maar![]()
quote:Op vrijdag 1 juli 2005 07:16 schreef BoJo het volgende:
[..]
kan hem wel meenemen voor je als ik die omvormer kom halen bij je![]()
succesquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |