abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_28335500
Hier zie je het verschil al tussen de Marokaan en de Nederlander.

Zowel Feyenoord als Ajax supporters keuren de rellen af en geven toe dat er een probleem is, Marokanen schuiven het af en zeggen dat er helemaal niks aan de hand is.
West Ham supporters, check: Dutchirons
Dutch Football Manager Site!
Determined to deliver, destined to dominate. - The Third Movement
pi_28335521
En dan dit.
quote:
Even dreigde de finale van het WK -20 zaterdag niet in Utrecht gespeeld te kunnen worden. De directie van stadion Galgenwaard eiste dat de FIFA opdraait voor de schade (85.000 euro) die Marokkaanse fans eerder in het stadion hadden aangericht. Tijdens de kwartfinale Marokko - Italië sneuvelden 505 stoeltjes. Bij eerdere wedstrijden van Marokko in Utrecht moesten al 124 zetels het ontgelden. Gistermiddag werd alsnog een compromis gesloten, de organiserende stichting NeXXt 2005 vergoedt de helft van de schade.
505! Wat een debielen.
While we're living, the dreams we have as children fade away
AFC Ajax | Borussia Mönchengladbach] | Kansas City Chiefs | Alabama Crimson Tide
pi_28335541
quote:
Op woensdag 29 juni 2005 12:30 schreef zoalshetis het volgende:
ik vond dit ook eerlijk gezegd nou niet bepaald een risicowedstrijd. iets wat we dus voortaan bij elk marokkaans treffen gaan afvragen. zelfs als het een benefiet wedstrijd voor de aardbeving in marokko is. wij moeten nog een beetje daar aan wennen meki. sorry dat we dat niet wat sneller doen. plunderen
Ach als er marokkanen aanwezig zijn dan is er geeneens sprake van risico,]
je weet gewoon dat het fout gaat
Dan moet de desbetreffende gemeente gewoon direct onberperkte ME voorraden kunnen aanspreken. Neerknuppelen als zeehondjes dat tuig
Muslims are the only people who make a lesbian feminist look moderate.
pi_28335606
quote:
Op woensdag 29 juni 2005 13:06 schreef Elgigante het volgende:
Maar over welke verontwaardiging sprak je eigenlijk?
Over de verontwaardiging die ik proefde in het vorige topic over de wangedragingen tijdens deze wedstrijd.
quote:
Op woensdag 29 juni 2005 13:08 schreef Youssef het volgende:
Ik denk dat de NOS het aan het juiste eind had kwa berichtgeving. Er zaten gewoon mensen tussen die voor het eerst naar het stadion geweest zijn (zie zjroentje familie) die direct door het lint gaan en denken dat het een Marokkaans probleem is.
Het ene moment zeg je dat er wel wat rellen zijn geweest en het volgende moment heeft de NOS het bij het rechte eind door er niets over te zeggen ? Het slopen van vele tientallen stoeltjes en de ongeregeldheden voor en na de wedstrijd had op z'n minst behandeld moeten worden. Zeker als dingen als het afrossen van vrouwen, kinderen en jonge stewards ook gebeurd is.

Tja en dat we 'denken' dat het een Marokkaans probleem is.....tja hoe zou dat nou komen ? Toen Nederland uiteindelijk uitgeschakeld werd heb ik geen rellen gezien of er over gelezen, toen de andere ploegen uitgeschakeld werden heb ik ook niets gehoord over ongeregeldheden. Hoe zou het dan komen dat we dit zien als een Marokkans probleem ?

Maar goed, we zullen zaterdag wel zien tegen Brazilie
quote:
Op woensdag 29 juni 2005 13:16 schreef zjroentje het volgende:
En dan dit.

505!
*wacht op de reactie van Mutan01 die zei, and I quote:
quote:
O tuurlijk zal er wel een stoel of 2/3 gesloopt zijn, maar "ontelbare". Je lijkt net Kaalhei met z'n duizenden relschoppers.
Marokkaanse supporters misdragen zich wederom

Band of Fok!kers Battlefield 2 Clan
84.244.162.88:16567 - Band of Fok!kkers Battlefield 2 Ranked Public Server
  woensdag 29 juni 2005 @ 13:18:54 #55
91676 Plato1980
Gloriosus et liber
pi_28335615
quote:
Op woensdag 29 juni 2005 13:14 schreef Youssef het volgende:

[..]

Zelfs in de Telegraaf lees ik daar niets over, dus ik zie het als onzin. Volgens mij verwar jij het gebeuren gisteren met wat er in boerendorpjes als Venray gebeurd. "zwarte vrouwen slaan", ga toch weg.
Een aantal ooggetuigenverslagen:

Giallo e nero č il tuo colore,
giallo e nero Roda nel cuore.
  woensdag 29 juni 2005 @ 13:19:36 #56
76871 fanneke
Met heel m'n hart
pi_28335646
quote:
Op woensdag 29 juni 2005 13:07 schreef Bananenman het volgende:
Wat zonde dat het niet Nederland - marrokko was zeg, dan waren die marrokanen eens zwaar in de minderheid
Dan was er niks gebeurd. marocjes durven alleen als ze in groepsverband zijn. Als je ze alleen tegenkomt durven ze je niet eens aan te kijken.
Bezochte-/geplande wedstrijden:
(104) 08-02-2014 WSV - ESC 2-0 (Districtsbeker Oost)
(105) 09-02-2014 Excelsior - FC Den Bosch 4-1 (Jupiler League)
(106) 14-02-2014 FC Den Bosch - Sparta (Jupiler League)
pi_28335668
quote:
Op woensdag 29 juni 2005 13:18 schreef UnleashMitch het volgende:

*wacht op de reactie van Mutan01 die zei, and I quote:
[..]

M'n scanner doet het momenteel niet, maar ik wilde nog een foto inscannen van de voorpagina van De Limburger. Op een gebied zo groot als het strafschopgebied tel ik al 14 stoeltjes. Inderdaad Mutant, 2 of 3 stoeltjes op het veld.
AFC Ajax | Borussia Mönchengladbach] | Kansas City Chiefs | Alabama Crimson Tide
  woensdag 29 juni 2005 @ 13:21:38 #58
91676 Plato1980
Gloriosus et liber
pi_28335726
quote:
Op woensdag 29 juni 2005 13:16 schreef MrDoegewoon het volgende:
Hier zie je het verschil al tussen de Marokaan en de Nederlander.

Zowel Feyenoord als Ajax supporters keuren de rellen af en geven toe dat er een probleem is, Marokanen schuiven het af en zeggen dat er helemaal niks aan de hand is.
Exact, het wordt weer in alle tonen ontkend of goed gepraat en dat vind ik eigenlijk nog het ergste.
pi_28335831
Ze hebben hun reputatie weer waar gemaakt.

Slechte verliezers met een typisch mediterrane opvliegerigheid. En dan maar klagen dat Nederlander hen niet voor vol meer aanzien.
quote:
Negen supporters zitten nog in de cel na de ongeregeldheden die gisteravond uitbraken na de wedstrijd Marokko-Nigeria.

In totaal zijn 25 mensen aangehouden. De mensen die nog vastzitten, worden vandaag verhoord. De groep wordt verdacht van openlijke geweldpleging en vernielingen. De ongeregeldheden begonnen in het Roda-stadion in Kerkrade, na de derde treffer van Nigeria. De Marokkaanse aanhang vernielde een groot aantal stoeltjes en ging daarna op strooptocht. In de omgeving van het stadion vernielden ze veel auto's. Vertrekkende fans terroriseerden en plunderden daarna een aantal tankstations aan de N281 in Heerlen en de A2 bij Sittard. Ook daar is de schade groot. Bij het tankstation Ten Eschen in Heerlen joeg de ME een grote groep supporters op de vlucht.
Triest erg triest
pi_28335852
Ach het zijn hier altijd dezelfde huilmarokkies
Meki begint (waar is die lul eigenlijk heb hem na opening niet meer gezien)
Bansheeboy gaat mehuilen
En dan krijg ElGigant e/ische linkse vergoeilijkert er ook nog eens bij
  woensdag 29 juni 2005 @ 13:24:35 #61
8369 speknek
Another day another slay
pi_28335866
quote:
505! Wat een debielen.
! Doet me denken aan kampioensfeestrellen bij Ajax 'hebben ze verloren?' 'nee ze zijn kampioen, zie je dat dan niet '.

Ben ik wel benieuwd hoeveel stoelen er nog staan in Kerkrade. Vraag me af of de FIFA er wat aan gaat doen. Elk clubteam zou worden uitgesloten van deelname aan het volgende toernooi, of in ieder geval vijf wedstrijden zonder publiek.
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
pi_28335868
quote:

[..]

Zelfs in de Telegraaf lees ik daar niets over, dus ik zie het als onzin.
De telegraaf... lui zijn mediageil en vet links.
pi_28335924
Niet zo erg als het NRC
pi_28335943
Het was in Kerkrade waarschijnlijk 90 minuten veilig. Daarna stroomde het stadion vol criminelen Marokkanen weer leeg.
  FOK!fotograaf woensdag 29 juni 2005 @ 13:26:39 #65
18921 freud
Who's John Galt?
pi_28335959
quote:

[..]

Zelfs in de Telegraaf lees ik daar niets over, dus ik zie het als onzin. Volgens mij verwar jij het gebeuren gisteren met wat er in boerendorpjes als Venray gebeurd. "zwarte vrouwen slaan", ga toch weg.
Nu ineens zie jij de telegraaf wel als toonaangevend?? Die stewards zijn vanzelf gewond geraakt, en het waren collectieve hallucinataties dat er supporters op het veld liepen? Nee, men gedroeg zich zeker voorbeeldig, want het is bekend dat de marokkaanse jongeren gode tegen hun verlies kunnen en opbouwende kritiek of commentaar kunnen waarderen.

Maar goed, misschien dat de telegraaf er geen nieuwswaarde meer in zag, wie weet. Ik zie het niet vermelden in de telegraaf in ieder geval niet als bewijs dat het wel meeviel, zeker gezien de feitelijke gewonden die er zijn gevallen.
Ik nuf je seuk!
Ik hier?
If it's free, you're the product!
pi_28335964
quote:

505! Wat een debielen.
De gemiddelde stadionmedewerker kan niet eens verder tellen dan 20, ga me niet vertellen dat z er 505 hebben kunnen tellen
quote:
Op woensdag 29 juni 2005 13:18 schreef Plato1980 het volgende:

[..]

Een aantal ooggetuigenverslagen:

Ik ben nog steeds benieuwd naar waar die verhalen vandaan komen, overigens heb ik ook nog steeds geen beelden gezien van het slagveld dat 'zou' aangericht zijn. Misschien dat er slechte fotosoepers tussen zitten en dat we nog even tot vanmiddag moeten wachten
quote:
Op woensdag 29 juni 2005 13:19 schreef fanneke het volgende:

[..]

Dan was er niks gebeurd. marocjes durven alleen als ze in groepsverband zijn. Als je ze alleen tegenkomt durven ze je niet eens aan te kijken.
Jongen, praat geen lulkoek De verhouding Marokkaan/Nederlander moet wel ERG groot worden (in de richting van 1:100) willen de Nederlanders eindelijk hun bek opentrekken.
pi_28335999
quote:
Op woensdag 29 juni 2005 13:24 schreef speknek het volgende:

[..]

! Doet me denken aan kampioensfeestrellen bij Ajax 'hebben ze verloren?' 'nee ze zijn kampioen, zie je dat dan niet '.

Ben ik wel benieuwd hoeveel stoelen er nog staan in Kerkrade. Vraag me af of de FIFA er wat aan gaat doen. Elk clubteam zou worden uitgesloten van deelname aan het volgende toernooi, of in ieder geval vijf wedstrijden zonder publiek.
Valt niet goed te praten wat er toen is gebeurd, maar er zijn toen grote fouten gemaakt door Dhr Cohen . Er waren geen rellen maar toch greep de politie in maar goed.
  woensdag 29 juni 2005 @ 13:27:34 #68
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_28336000
quote:
Op woensdag 29 juni 2005 13:24 schreef desiredbard het volgende:

stel je niet aan man. je voelt je toch niet eenzaam in je opvattingenin dit topic? en elgigante doet gewoon keurig mee.
hoofdletters kosten teveel tijd
don't avoid pain to gain pleasure
niet iedereen is iedereen
pi_28336030
quote:
Op woensdag 29 juni 2005 13:24 schreef blessed19 het volgende:

[..]

De telegraaf... lui zijn mediageil en vet links.
Je hebt weldra al je geloofwaardigheid verloren.
pi_28336048
quote:
Op woensdag 29 juni 2005 13:26 schreef Youssef het volgende:

[..]

De gemiddelde stadionmedewerker kan niet eens verder tellen dan 20, ga me niet vertellen dat z er 505 hebben kunnen tellen
Vuile racist....
pi_28336146
quote:

[..]

[..]

Ik ben nog steeds benieuwd naar waar die verhalen vandaan komen, overigens heb ik ook nog steeds geen beelden gezien van het slagveld dat 'zou' aangericht zijn. Misschien dat er slechte fotosoepers tussen zitten en dat we nog even tot vanmiddag moeten wachten
[..]

Jongen, praat geen lulkoek De verhouding Marokkaan/Nederlander moet wel ERG groot worden (in de richting van 1:100) willen de Nederlanders eindelijk hun bek opentrekken.
Ik denk dat jij je vergist in de gemiddelde stadionmedewerker (wat voor functie versta jij er trouwens onder?), dat zijn veelal vrijwillgers met een hart voor het voetbal en een normale baan als jij en ik.

Maar het heeft weinig zin om nu verhalen van getuigeverslagen zo denigrerend af te doen, de wedstrijd is net 15 uur afgelopen, dus als er beelden zijn komen ze vanzelf. Ik heb op de NOS ook verontrustende beelden gezien dus ik denk dat amateurcamera's nog wat meer belastende 'footage' hebben.

Maar je komt erg recalcitrant en bagatelliserend over, getuige ook je reacties in andere posts over de wedstrijd.
Yeah baby Yeah!
pi_28336151
quote:

[..]

Goed argument jongen. Wat een mongool ben jij zeg
pi_28336172
Jezus. Zie al die reacties van mensen die er geeneens bij waren
pi_28336179
Interessant artikel
Marokkanen komen van Mars

Moraal van het verhaal stuur die rel Marokkaantjes terug naar Marokko.
  woensdag 29 juni 2005 @ 13:33:23 #75
91676 Plato1980
Gloriosus et liber
pi_28336242
quote:

[..]Jongen, praat geen lulkoek De verhouding Marokkaan/Nederlander moet wel ERG groot worden (in de richting van 1:100) willen de Nederlanders eindelijk hun bek opentrekken.
Hiermee zeg je dus eigenlijk dat er wel alle reden is om corrigerend op te treden maar dat dit te weinig gedaan wordt omdat je dan represailles kunt verwachten.
pi_28336261
quote:

[..]

[..]

[..]

triest figuur
pi_28336281
Wat is het toch jammer dat Nederland niet van ze gewonnen heeft... dán was het interessant geworden daar.
pi_28336298
quote:
Op woensdag 29 juni 2005 13:24 schreef desiredbard het volgende:
Ach het zijn hier altijd dezelfde huilmarokkies
Meki begint (waar is die lul eigenlijk heb hem na opening niet meer gezien)
Bansheeboy gaat mehuilen
Sorry Boardman ik ben NIET links en ik vergoeilijk ook niets, het is alleen gruwelijk uit de hand gelopen door een klein percentage hufters die niet tegen hun verlies konden, zowel op als buiten het veld.
Ik vind het alleen bizar dat we dit soort taferelen ook al hebben bij een 'vriendschappelijk' grotendeels door vrijwillgers bestierde toernooi.
Moeten we straks ook al ME-ers inzetten bij het NK Korfbal of bij een jeugdwedstrijd in de competitie?
Diegenen moeten gewoon gestraft worden, maar het grote deel heeft zich gewoon gedragen zoals het hoorde, mag ik dat niet zeggen?
Yeah baby Yeah!
  woensdag 29 juni 2005 @ 13:36:17 #79
91676 Plato1980
Gloriosus et liber
pi_28336354
quote:
Op woensdag 29 juni 2005 13:34 schreef Elgigante het volgende:

Ik vind het alleen bizar dat we dit soort taferelen ook al hebben bij een 'vriendschappelijk' grotendeels door vrijwillgers bestierde toernooi.
Met uitzondering van de wedstrijden van Marokko (en dan vooral die van gisteren) is er ook geen enkel probleem geweest.
pi_28336377
quote:
Op woensdag 29 juni 2005 13:33 schreef Plato1980 het volgende:

[..]

Hiermee zeg je dus eigenlijk dat er wel alle reden is om corrigerend op te treden maar dat dit te weinig gedaan wordt omdat je dan represailles kunt verwachten.
Nee, er werd meer gesuggereerd dat een groep Nederlanders de Marokkanen eens zou aanpakken
pi_28336400
quote:
Op woensdag 29 juni 2005 13:31 schreef Poepoog het volgende:
Jezus. Zie al die reacties van mensen die er geeneens bij waren
Mag je, omdat je er niet bij was, geen mening vormen op basis van de ooggetuigeverslagen en de berichtgeving van media?

.

Oh jawel?
Dat dacht ik al!
pi_28336435
quote:
Op woensdag 29 juni 2005 13:36 schreef Plato1980 het volgende:

[..]

Met uitzondering van de wedstrijden van Marokko (en dan vooral die van gisteren) is er ook geen enkel probleem geweest.
Daarom hoop ik dat alles bij hetzelfde blijft en dat de feestverstoorders medogenloos worden aangepakt.
Verder is het natuurlijk een toptoernooi met een geweldige sfeer en volle stadions!
Yeah baby Yeah!
pi_28336524
quote:
Op woensdag 29 juni 2005 13:28 schreef Youssef het volgende:

[..]

Je hebt weldra al je geloofwaardigheid verloren.
jij hebt dat allang bij mij gedaan, ookal probeer je het nog zo goed te vertellen...
pi_28336525
Vernielde stoeltjes vormden in Utrecht de grootste schadepost. Afgelopen vrijdag, tijdens de kwartfinale tussen Marokko en Italië, sneuvelden 505 stoeltjes. Bij eerdere wedstrijden van Marokko in Utrecht moesten al 124 zetels het ontgelden. ''Op dit WK hebben we al meer schade geleden dan in een compleet seizoen van FC Utrecht,'' stelt stadiondirecteur Roelofs. ''Dat is inclusief de risicowedstrijd tegen Ajax. En dan krijgen we zaterdag nog twee wedstrijden. Met in elk geval weer Marokko.''

uit het Parool..
pi_28336572
quote:
Op woensdag 29 juni 2005 12:37 schreef zoalshetis het volgende:

[..]

viel mij ook al zo op. ik stel voor dat marokko niet meer mee hoeft te doen met voetbal de komende jaren.
Zou je ook zo iets zeggen als het de Nederlandse elftal betrof met haar holigans?
  woensdag 29 juni 2005 @ 13:42:36 #86
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_28336579
ze zullen in utrecht zo mak als lammetjes zijn, denk ik.
pi_28336594
quote:
Op woensdag 29 juni 2005 13:41 schreef BobRooney het volgende:
Vernielde stoeltjes vormden in Utrecht de grootste schadepost. Afgelopen vrijdag, tijdens de kwartfinale tussen Marokko en Italië, sneuvelden 505 stoeltjes. Bij eerdere wedstrijden van Marokko in Utrecht moesten al 124 zetels het ontgelden. ''Op dit WK hebben we al meer schade geleden dan in een compleet seizoen van FC Utrecht,'' stelt stadiondirecteur Roelofs. ''Dat is inclusief de risicowedstrijd tegen Ajax. En dan krijgen we zaterdag nog twee wedstrijden. Met in elk geval weer Marokko.''

uit het Parool..
die 505 stoeltjes zijn dus van Marokko - Italie en niet van Nigeria - Marokko. Verkeerd gelezen
pi_28336604
quote:
Op woensdag 29 juni 2005 13:41 schreef BobRooney het volgende:

uit het Parool..
Het begint er naar uit te zien dat het nogal een staartje gaat krijgen, erg jammer en een smet op het mooie toernooi, ik hoop dat de marokkaanse spelers in de kleine finale wel het goede voorbeeld geven, evenals de daaraanwezige supporters, er is nog hoop.
Yeah baby Yeah!
  woensdag 29 juni 2005 @ 13:43:11 #89
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_28336607
quote:
Op woensdag 29 juni 2005 13:42 schreef Stratos het volgende:

[..]

Zou je ook zo iets zeggen als het de Nederlandse elftal betrof met haar holigans?
op junior vriendschappelijk niveau, als het eerder tendens dan incident is? ja! droplul.
  woensdag 29 juni 2005 @ 13:43:40 #90
8369 speknek
Another day another slay
pi_28336623
quote:
Als het nederlandse team en supporters zich zo misdroegen, al het hele toernooi lang, had ik ze uit schaamte ook een tijdje niet meer hoeven zien.
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
pi_28336626
quote:
Op woensdag 29 juni 2005 13:42 schreef UnleashMitch het volgende:

[..]

die 505 stoeltjes zijn dus van Marokko - Italie en niet van Nigeria - Marokko ?
Ja.

Na 2 wedstrijden met Marokka al meer schade als in een heel seizoen FC Utrecht.
pi_28336649
quote:
Op woensdag 29 juni 2005 13:37 schreef Robar het volgende:

[..]

Mag je, omdat je er niet bij was, geen mening vormen op basis van de ooggetuigeverslagen en de berichtgeving van media?

.

Oh jawel?
Dat dacht ik al!
Misschien zou je dat eens niet moeten doen omdat er ook zoiets bestaat als eenzijdige berichtgeving.
pi_28336668
quote:

[..]

Ik ben van menig dat je de club, danwel het land, best mag treffen als haar supporters zich misdragen, de Fifa denkt hier al langer over na ivm de ongeregeldheden in Frankrijk bij het WK '98.
Het kan ook zijn dat de ploeg/land de komende wedstrijden zonder publiek moet spelen, ook een goede beginoplossing denk ik.
Als dat niet baat, moet je overstappen op iets anders.
Yeah baby Yeah!
  woensdag 29 juni 2005 @ 13:45:12 #94
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_28336680
quote:
Op woensdag 29 juni 2005 13:44 schreef Poepoog het volgende:

[..]

Misschien zou je dat eens niet moeten doen omdat er ook zoiets bestaat als eenzijdige berichtgeving.
pi_28336697
quote:

Als Maduro eerst iemand moedwillig vol op z'n kuitbeen schopt en vervolgens iemand nog onder spuugt dan mag hij van mij een schorsing van enkele jaren krijgen. De FIFA zou sowieso eens harder op moeten treden na aanleiding van de beelden. Die gozer van Nigeria krijgt nu een gele kaart aangenaaid en mist de finale dankzij een schwalbe
pi_28336706
quote:
Op woensdag 29 juni 2005 13:44 schreef Poepoog het volgende:

[..]

Dan hoop ik dat je net zo fel in het geweer springt tegen mensen die de zaken bagateliseren, waaronder een Yoessef.
Yeah baby Yeah!
pi_28336724
quote:
Op woensdag 29 juni 2005 13:43 schreef zjroentje het volgende:

[..]

Ja.

Na 2 wedstrijden met Marokka al meer schade als in een heel seizoen FC Utrecht.
Wachten is dus op een verklaring uit Kerkrade Wellicht een nieuwe 'club'record voor Marokko ?
pi_28336749
quote:
Op woensdag 29 juni 2005 13:27 schreef zoalshetis het volgende:

[..]

stel je niet aan man. je voelt je toch niet eenzaam in je opvattingenin dit topic? en elgigante doet gewoon keurig mee.
Ik zeg toch niet dat ie dat niet doet
Het valt me altijd meteen op dat bepaalde onderwerpen op een bepaalde manier (slachtofferrol) verwoord worden door twee voornoemde leden en dat daar een links wijzend vingertje bijkomt dat bijkant gebukt gaat staan en behhhh begint te roepen.

Zielige kansarme 2e generatie marokkaantjes, ze hebben het zo zwaar worden niet begrepen, alles wat ze doen wordt zo overdreven. Foute rechtse mentaliteit in Nederland ook...

Als ik bene tril dan
kijkt het schaapje achterom
het mekkert dan ‘lekkerrrrr’
want een schaap dat is niet dom
het schaapje lachte vredig
ik spuit het helemaal vol
en ’s nachts kruip ik tevreden
onder de schapenwol
  woensdag 29 juni 2005 @ 13:47:43 #99
111575 lubje25
lubjes' stash do not nick
pi_28336788
Net op het sportjournaal: Wedstrijd zaterdag kon misschien niet doorgaan ivm de hoeveelheid kapotte stoelen.

wat zegt Tom Egberts? Stoelen waren kapot door het iets te enthousiaste feestvieren van de marokkanen.

Hoezo een understatement?
Donder op man, ik pak gewoon mijn klomp
pi_28336819
quote:
Op woensdag 29 juni 2005 13:45 schreef Elgigante het volgende:

[..]

Dan hoop ik dat je net zo fel in het geweer springt tegen mensen die de zaken bagateliseren, waaronder een Yoessef.
Van wat ik heb gezien vond ik het echt wel meevallen...

Als de ME nou gewoon kordaat had opgetreden ipv dit laffe provocerende gedoe was er niks aan de hand geweest.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')