abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_28334700
Zielig hoor, die Marokkaantjes die tijdens een WK voor boys onder de 20 gaan lopen rellen omdat Allah ze de zege niet gegund heeft. Wat een onsportief volk blijkt het toch weereens te zijn..
eeeh
  woensdag 29 juni 2005 @ 12:56:46 #32
91676 Plato1980
Gloriosus et liber
pi_28334704
quote:
Op woensdag 29 juni 2005 12:55 schreef UnleashMitch het volgende:

[..]

Tja Wilders, maar of die z'n nek uit wil steken is een tweede. Je zou je even moeten verdiepen in wat meer rechtse politici. Wie dat zijn zou ik niet precies weten.
Ik vind eigenlijk juist dat linkse politici hier kamervragen over zouden moeten stellen, dan komt het pas aan, want als iemand als Wilders dat doet wordt het toch weer als propaganda zijnde aan de kant geschoven.
Giallo e nero è il tuo colore,
giallo e nero Roda nel cuore.
pi_28334737
quote:
Op woensdag 29 juni 2005 12:53 schreef Plato1980 het volgende:

[..]

Daar zat ik ook al aan te denken, wie zou het meest geschikt zijn? Een LPF'er zal graag bereid zijn om kamervragen te stellen, maar het is geloofwaardiger als iemand van een andere partij dit doet.
Wilders..
pi_28334773
quote:
Op woensdag 29 juni 2005 12:56 schreef Plato1980 het volgende:
Ik vind eigenlijk juist dat linkse politici hier kamervragen over zouden moeten stellen, dan komt het pas aan, want als iemand als Wilders dat doet wordt het toch weer als propaganda zijnde aan de kant geschoven.
Tja de vraag is dan wie dat aan wil kaarten. Ik ben niet zo bekend met de politici die wat lager op de lijst staan. Je kan ook gewoon je mailtje spammen naar iedereen maar goed, eerst zaterdag even afwachten. Misschien gaat het nu opeens allemaal goed. Wishfull thinking
Band of Fok!kers Battlefield 2 Clan
84.244.162.88:16567 - Band of Fok!kkers Battlefield 2 Ranked Public Server
pi_28334805
quote:
Op woensdag 29 juni 2005 12:11 schreef Meki het volgende:
[..]
Wat een ophef een tijdje geleden werd er door Nederlandse Supporters voor miljoenen schade gezorgd tijdens Ajax - Feijnoord en er waren grote rellen .

maar nee dat mag het waren geen Marokkanen dus ze mogen rellen -

Ik keur het ook af wat de Supporters gisteren deden maar vergeet niet gisteren waren er 15000 supporters daarvan deden er tientallen mee met rellen en niet iedereen
Wat een onzin! Ga de kranten maar eens nazoeken vanaf 17 april tot en met nu. Lees maar eens na wat er al geschreven is over Feyenoord - Ajax. Zoveel wordt er ZEKER niet geschreven over de kut-marokkanen uit het stadion in Kerkrade.

O ja, vrijdag in Utrecht (toen Marokko won van Italie) was het al niet veel beter, daar heb ik niks over gelezen in de kranten.

Ik zeg DISCRIMINATIE! Plaats alle foto's van die klootzakken maar op internet, sleep ze voor de rechter, stel kamervragen enz. enz.

Dus roep pas wat voordat je weet waar je het over hebt......
  Moderator woensdag 29 juni 2005 @ 13:00:06 #36
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_28334837
oeps
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
pi_28334867
quote:

[..]

Wat een ophef een tijdje geleden werd er door Nederlandse Supporters voor miljoenen schade gezorgd tijdens Ajax - Feijnoord en er waren grote rellen .

Ik keur het ook af wat de Supporters gisteren deden maar vergeet niet gisteren waren er 15000 supporters daarvan deden er tientallen mee met rellen en niet iedereen

Het zijn altijd kleine aantallen die het voor de meerderheid verzieken, dat weet iedereen, óók diegenen die dit bericht lezen.
Jammer dat het zover heeft moeten komen, tot dit moment was het toernooi een feest en kon iedereen , voor welk team dan ook, vrolijk naast elkaar zitten, ik hoop dat dat blijft.

Men verbaast zich er zo over omdat het tijdens een interland gebeurt, Oranje-supporters gedragen zich altijd zeer netjes tijdens deze wedstrijden.
Yeah baby Yeah!
pi_28334942
quote:
Op woensdag 29 juni 2005 13:00 schreef Elgigante het volgende:
Het zijn altijd kleine aantallen die het voor de meerderheid verzieken, dat weet iedereen, óók diegenen die dit bericht lezen.
Jammer dat het zover heeft moeten komen, tot dit moment was het toernooi een feest en kon iedereen , voor welk team dan ook, vrolijk naast elkaar zitten, ik hoop dat dat blijft.
De ooggetuigen berichten toch over grote aantallen. Er wordt gepraat over honderden. Daarnaast is er ook verontwaardiging over de manier waarop het opgepakt wordt door de media.
  Moderator woensdag 29 juni 2005 @ 13:02:52 #39
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_28334950
dat laatste is dan ook weer waar, met interlands zie je nauwelijks rellen mits Engeland er niet bij is

en dit was toch voetbal tot 18 jaar? daar heb ik uberhaupt nog nooit van rellen gehoord ... maar goed ik houd dan ook niet van voetbal, bij ijshockey zie je bijna nooit rellen, alleen tussen de spelers
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
pi_28334973
Verkapt ik ben een zielige jank-allochtoon topic
pi_28335101
quote:
Op woensdag 29 juni 2005 13:02 schreef UnleashMitch het volgende:

[..]

De ooggetuigen berichten toch over grote aantallen. Er wordt gepraat over honderden. Daarnaast is er ook verontwaardiging over de manier waarop het opgepakt wordt door de media.
groot/klein het is altijd relatief.
het zullen misschien 100 man zijn geweest die voor problemen zorgden, maar hoeveel marokkaanse supporters waren er niet in en rond het stadion en in Kerkrade?
Ik vind wel dat men deze jongens hard moet aanpakken, heel simpel.

Maar over welke verontwaardiging sprak je eigenlijk?

Bovendien hebben de spelers (3 stuks, waarvan er 1tje ontsnapte aan rood) wel de toon gezet waardoor het uit de hand liep, heel erg en sportonwaardig zoals de wedstrijd eindigde.
Yeah baby Yeah!
pi_28335141
Wat zonde dat het niet Nederland - marrokko was zeg, dan waren die marrokanen eens zwaar in de minderheid
pi_28335191
quote:
Op woensdag 29 juni 2005 13:02 schreef UnleashMitch het volgende:

[..]

Ik denk dat de NOS het aan het juiste eind had kwa berichtgeving. Er zaten gewoon mensen tussen die voor het eerst naar het stadion geweest zijn (zie zjroentje familie) die direct door het lint gaan en denken dat het een Marokkaans probleem is.

Er is echter weinig gebeurd, er waren wat semi hooligans aanwezig en de rest heeft er gewoon een gezellige dag van gemaakt
pi_28335202
Net of er bij Feyenoord - Ajax geen mensen zijn opgepakt. Terecht dat ze opgepakt zijn.

We schrijven het jaar 2000, Nederland wint de kwartfinale van het EK met 6-1, de binnenstad van Gorinchem is een groot feest en wat gebeurd, Marokanen gaan Nederlanders aanvallen omdat ze een Nederlandse vlag dragen, Marokanen bellen de politie want ze hebben overlast van de feestende Nederlanders en de politie stopt op verschillende plekken de feesten. Even later wint Marokko iets en ze kunnen de hele nacht doorvieren.....

Slaat nergens meer op.......
West Ham supporters, check: Dutchirons
Dutch Football Manager Site!
Determined to deliver, destined to dominate. - The Third Movement
  woensdag 29 juni 2005 @ 13:11:07 #45
91676 Plato1980
Gloriosus et liber
pi_28335297
quote:
Op woensdag 29 juni 2005 13:08 schreef Youssef het volgende:
Er is echter weinig gebeurd, er waren wat semi hooligans aanwezig en de rest heeft er gewoon een gezellige dag van gemaakt
Dus onderstaande noem jij "weinig gebeurd"?

- Het in elkaar slaan van vrouwen, omdat ze zwart zijn.
- Het in elkaar slaan van kinderen, omdat ze een verkeerde sjaal dragen
- Het in elkaar slaan van stewards.
- Het gezamenlijk in elkaar slaan van iemand die iets durft te zeggen van het asociale gedrag maar die verder niets te maken heeft met de rellen.
- Het plunderen van tankstations.

Kun je me dan uitleggen wat jij "veel" zou vinden?
pi_28335305
quote:

[..]

Ach ik hoorde wat marokjes zeiken nadat met geluk italie was verslagen
Misschien moeten we maar wat meer nigerianen binnenhalen om het marokkaanse tuig op te voeden

Dat jij durft goed te spreken dat de marokkaanse jeugd dit flikt zegt genoeg over jezelf
Muslims are the only people who make a lesbian feminist look moderate.
pi_28335342
quote:

Er zaten gewoon mensen tussen die voor het eerst naar het stadion geweest zijn (zie zjroentje familie) die direct door het lint gaan en denken dat het een Marokkaans probleem is.
Voor het eerst naar het stadion
While we're living, the dreams we have as children fade away
AFC Ajax | Borussia Mönchengladbach] | Kansas City Chiefs | Alabama Crimson Tide
pi_28335365
quote:

[..]

en de rest heeft er gewoon een gezellige dag van gemaakt
Dat zal iedereen beamen denk ik
Yeah baby Yeah!
pi_28335402
quote:
Op woensdag 29 juni 2005 12:22 schreef zoalshetis het volgende:

[..]

met de marokkaanse relschoppertjes. ik had al even niks meer van ze gehoord.
dat komt omdat het geen nieuws meer is......
Ze zijn het altijd
Eigenlijk verbasingwekkend dat dit de krant gehaald heeft
Dit is toch normaal?
pi_28335428
quote:
Op woensdag 29 juni 2005 13:11 schreef Plato1980 het volgende:

[..]

Dus onderstaande noem jij "weinig gebeurd"?

- Het in elkaar slaan van vrouwen, omdat ze zwart zijn.
- Het in elkaar slaan van kinderen, omdat ze een verkeerde sjaal dragen
- Het in elkaar slaan van stewards.
- Het gezamenlijk in elkaar slaan van iemand die iets durft te zeggen van het asociale gedrag maar die verder niets te maken heeft met de rellen.
- Het plunderen van tankstations.

Kun je me dan uitleggen wat jij "veel" zou vinden?
Zelfs in de Telegraaf lees ik daar niets over, dus ik zie het als onzin. Volgens mij verwar jij het gebeuren gisteren met wat er in boerendorpjes als Venray gebeurd. "zwarte vrouwen slaan", ga toch weg.
pi_28335500
Hier zie je het verschil al tussen de Marokaan en de Nederlander.

Zowel Feyenoord als Ajax supporters keuren de rellen af en geven toe dat er een probleem is, Marokanen schuiven het af en zeggen dat er helemaal niks aan de hand is.
West Ham supporters, check: Dutchirons
Dutch Football Manager Site!
Determined to deliver, destined to dominate. - The Third Movement
pi_28335521
En dan dit.
quote:
Even dreigde de finale van het WK -20 zaterdag niet in Utrecht gespeeld te kunnen worden. De directie van stadion Galgenwaard eiste dat de FIFA opdraait voor de schade (85.000 euro) die Marokkaanse fans eerder in het stadion hadden aangericht. Tijdens de kwartfinale Marokko - Italië sneuvelden 505 stoeltjes. Bij eerdere wedstrijden van Marokko in Utrecht moesten al 124 zetels het ontgelden. Gistermiddag werd alsnog een compromis gesloten, de organiserende stichting NeXXt 2005 vergoedt de helft van de schade.
505! Wat een debielen.
AFC Ajax | Borussia Mönchengladbach] | Kansas City Chiefs | Alabama Crimson Tide
pi_28335541
quote:
Op woensdag 29 juni 2005 12:30 schreef zoalshetis het volgende:
ik vond dit ook eerlijk gezegd nou niet bepaald een risicowedstrijd. iets wat we dus voortaan bij elk marokkaans treffen gaan afvragen. zelfs als het een benefiet wedstrijd voor de aardbeving in marokko is. wij moeten nog een beetje daar aan wennen meki. sorry dat we dat niet wat sneller doen. plunderen
Ach als er marokkanen aanwezig zijn dan is er geeneens sprake van risico,]
je weet gewoon dat het fout gaat
Dan moet de desbetreffende gemeente gewoon direct onberperkte ME voorraden kunnen aanspreken. Neerknuppelen als zeehondjes dat tuig
pi_28335606
quote:
Op woensdag 29 juni 2005 13:06 schreef Elgigante het volgende:
Maar over welke verontwaardiging sprak je eigenlijk?
Over de verontwaardiging die ik proefde in het vorige topic over de wangedragingen tijdens deze wedstrijd.
quote:
Ik denk dat de NOS het aan het juiste eind had kwa berichtgeving. Er zaten gewoon mensen tussen die voor het eerst naar het stadion geweest zijn (zie zjroentje familie) die direct door het lint gaan en denken dat het een Marokkaans probleem is.
Het ene moment zeg je dat er wel wat rellen zijn geweest en het volgende moment heeft de NOS het bij het rechte eind door er niets over te zeggen ? Het slopen van vele tientallen stoeltjes en de ongeregeldheden voor en na de wedstrijd had op z'n minst behandeld moeten worden. Zeker als dingen als het afrossen van vrouwen, kinderen en jonge stewards ook gebeurd is.

Tja en dat we 'denken' dat het een Marokkaans probleem is.....tja hoe zou dat nou komen ? Toen Nederland uiteindelijk uitgeschakeld werd heb ik geen rellen gezien of er over gelezen, toen de andere ploegen uitgeschakeld werden heb ik ook niets gehoord over ongeregeldheden. Hoe zou het dan komen dat we dit zien als een Marokkans probleem ?

Maar goed, we zullen zaterdag wel zien tegen Brazilie
quote:
Op woensdag 29 juni 2005 13:16 schreef zjroentje het volgende:
En dan dit.

505!
*wacht op de reactie van Mutan01 die zei, and I quote:
quote:
O tuurlijk zal er wel een stoel of 2/3 gesloopt zijn, maar "ontelbare". Je lijkt net Kaalhei met z'n duizenden relschoppers.
Marokkaanse supporters misdragen zich wederom

woensdag 29 juni 2005 @ 13:18:54 #55
91676 Plato1980
Gloriosus et liber
pi_28335615
quote:
Op woensdag 29 juni 2005 13:14 schreef Youssef het volgende:

[..]

Zelfs in de Telegraaf lees ik daar niets over, dus ik zie het als onzin. Volgens mij verwar jij het gebeuren gisteren met wat er in boerendorpjes als Venray gebeurd. "zwarte vrouwen slaan", ga toch weg.
Een aantal ooggetuigenverslagen:

woensdag 29 juni 2005 @ 13:19:36 #56
76871 fanneke
Met heel m'n hart
pi_28335646
quote:
Op woensdag 29 juni 2005 13:07 schreef Bananenman het volgende:
Wat zonde dat het niet Nederland - marrokko was zeg, dan waren die marrokanen eens zwaar in de minderheid
Dan was er niks gebeurd. marocjes durven alleen als ze in groepsverband zijn. Als je ze alleen tegenkomt durven ze je niet eens aan te kijken.
Bezochte-/geplande wedstrijden:
(104) 08-02-2014 WSV - ESC 2-0 (Districtsbeker Oost)
(105) 09-02-2014 Excelsior - FC Den Bosch 4-1 (Jupiler League)
(106) 14-02-2014 FC Den Bosch - Sparta (Jupiler League)
pi_28335668
quote:
Op woensdag 29 juni 2005 13:18 schreef UnleashMitch het volgende:

*wacht op de reactie van Mutan01 die zei, and I quote:
[..]

M'n scanner doet het momenteel niet, maar ik wilde nog een foto inscannen van de voorpagina van De Limburger. Op een gebied zo groot als het strafschopgebied tel ik al 14 stoeltjes. Inderdaad Mutant, 2 of 3 stoeltjes op het veld.
  woensdag 29 juni 2005 @ 13:21:38 #58
91676 Plato1980
Gloriosus et liber
pi_28335726
quote:
Op woensdag 29 juni 2005 13:16 schreef MrDoegewoon het volgende:
Hier zie je het verschil al tussen de Marokaan en de Nederlander.

Zowel Feyenoord als Ajax supporters keuren de rellen af en geven toe dat er een probleem is, Marokanen schuiven het af en zeggen dat er helemaal niks aan de hand is.
Exact, het wordt weer in alle tonen ontkend of goed gepraat en dat vind ik eigenlijk nog het ergste.
pi_28335831
Ze hebben hun reputatie weer waar gemaakt.

Slechte verliezers met een typisch mediterrane opvliegerigheid. En dan maar klagen dat Nederlander hen niet voor vol meer aanzien.
quote:
Negen supporters zitten nog in de cel na de ongeregeldheden die gisteravond uitbraken na de wedstrijd Marokko-Nigeria.

In totaal zijn 25 mensen aangehouden. De mensen die nog vastzitten, worden vandaag verhoord. De groep wordt verdacht van openlijke geweldpleging en vernielingen. De ongeregeldheden begonnen in het Roda-stadion in Kerkrade, na de derde treffer van Nigeria. De Marokkaanse aanhang vernielde een groot aantal stoeltjes en ging daarna op strooptocht. In de omgeving van het stadion vernielden ze veel auto's. Vertrekkende fans terroriseerden en plunderden daarna een aantal tankstations aan de N281 in Heerlen en de A2 bij Sittard. Ook daar is de schade groot. Bij het tankstation Ten Eschen in Heerlen joeg de ME een grote groep supporters op de vlucht.
Triest erg triest
pi_28335852
Ach het zijn hier altijd dezelfde huilmarokkies
Meki begint (waar is die lul eigenlijk heb hem na opening niet meer gezien)
Bansheeboy gaat mehuilen
En dan krijg ElGigant e/ische linkse vergoeilijkert er ook nog eens bij
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')