Mag je, omdat je er niet bij was, geen mening vormen op basis van de ooggetuigeverslagen en de berichtgeving van media?quote:Op woensdag 29 juni 2005 13:31 schreef Poepoog het volgende:
Jezus. Zie al die reacties van mensen die er geeneens bij waren
Daarom hoop ik dat alles bij hetzelfde blijft en dat de feestverstoorders medogenloos worden aangepakt.quote:Op woensdag 29 juni 2005 13:36 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Met uitzondering van de wedstrijden van Marokko (en dan vooral die van gisteren) is er ook geen enkel probleem geweest.
jij hebt dat allang bij mij gedaan, ookal probeer je het nog zo goed te vertellen...quote:Op woensdag 29 juni 2005 13:28 schreef Youssef het volgende:
[..]
Je hebt weldra al je geloofwaardigheid verloren.
Zou je ook zo iets zeggen als het de Nederlandse elftal betrof met haar holigans?quote:Op woensdag 29 juni 2005 12:37 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
viel mij ook al zo op. ik stel voor dat marokko niet meer mee hoeft te doen met voetbal de komende jaren.
die 505 stoeltjes zijn dus van Marokko - Italie en niet van Nigeria - Marokko. Verkeerd gelezenquote:Op woensdag 29 juni 2005 13:41 schreef BobRooney het volgende:
Vernielde stoeltjes vormden in Utrecht de grootste schadepost. Afgelopen vrijdag, tijdens de kwartfinale tussen Marokko en Italië, sneuvelden 505 stoeltjes. Bij eerdere wedstrijden van Marokko in Utrecht moesten al 124 zetels het ontgelden. ''Op dit WK hebben we al meer schade geleden dan in een compleet seizoen van FC Utrecht,'' stelt stadiondirecteur Roelofs. ''Dat is inclusief de risicowedstrijd tegen Ajax. En dan krijgen we zaterdag nog twee wedstrijden. Met in elk geval weer Marokko.''
uit het Parool..![]()
Het begint er naar uit te zien dat het nogal een staartje gaat krijgen, erg jammer en een smet op het mooie toernooi, ik hoop dat de marokkaanse spelers in de kleine finale wel het goede voorbeeld geven, evenals de daaraanwezige supporters, er is nog hoop.quote:Op woensdag 29 juni 2005 13:41 schreef BobRooney het volgende:
Vernielde stoeltjes vormden in Utrecht de grootste schadepost. Afgelopen vrijdag, tijdens de kwartfinale tussen Marokko en Italië, sneuvelden 505 stoeltjes. Bij eerdere wedstrijden van Marokko in Utrecht moesten al 124 zetels het ontgelden. ''Op dit WK hebben we al meer schade geleden dan in een compleet seizoen van FC Utrecht,'' stelt stadiondirecteur Roelofs. ''Dat is inclusief de risicowedstrijd tegen Ajax. En dan krijgen we zaterdag nog twee wedstrijden. Met in elk geval weer Marokko.''
uit het Parool..![]()
op junior vriendschappelijk niveau, als het eerder tendens dan incident is? ja! droplul.quote:Op woensdag 29 juni 2005 13:42 schreef Stratos het volgende:
[..]
Zou je ook zo iets zeggen als het de Nederlandse elftal betrof met haar holigans?
Als het nederlandse team en supporters zich zo misdroegen, al het hele toernooi lang, had ik ze uit schaamte ook een tijdje niet meer hoeven zien.quote:Op woensdag 29 juni 2005 13:42 schreef Stratos het volgende:
Zou je ook zo iets zeggen als het de Nederlandse elftal betrof met haar holigans?
Ja.quote:Op woensdag 29 juni 2005 13:42 schreef UnleashMitch het volgende:
[..]
die 505 stoeltjes zijn dus van Marokko - Italie en niet van Nigeria - Marokko ?
Misschien zou je dat eens niet moeten doen omdat er ook zoiets bestaat als eenzijdige berichtgeving.quote:Op woensdag 29 juni 2005 13:37 schreef Robar het volgende:
[..]
Mag je, omdat je er niet bij was, geen mening vormen op basis van de ooggetuigeverslagen en de berichtgeving van media?
.
Oh jawel?
Dat dacht ik al!
Ik ben van menig dat je de club, danwel het land, best mag treffen als haar supporters zich misdragen, de Fifa denkt hier al langer over na ivm de ongeregeldheden in Frankrijk bij het WK '98.quote:Op woensdag 29 juni 2005 13:42 schreef Stratos het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 29 juni 2005 13:44 schreef Poepoog het volgende:
[..]
Misschien zou je dat eens niet moeten doen omdat er ook zoiets bestaat als eenzijdige berichtgeving.
quote:Op woensdag 29 juni 2005 13:42 schreef Stratos het volgende:
Dan hoop ik dat je net zo fel in het geweer springt tegen mensen die de zaken bagateliseren, waaronder een Yoessef.quote:Op woensdag 29 juni 2005 13:44 schreef Poepoog het volgende:
[..]
Misschien zou je dat eens niet moeten doen omdat er ook zoiets bestaat als eenzijdige berichtgeving.
Wachten is dus op een verklaring uit Kerkradequote:Op woensdag 29 juni 2005 13:43 schreef zjroentje het volgende:
[..]
Ja.
Na 2 wedstrijden met Marokka al meer schade als in een heel seizoen FC Utrecht.
Ik zeg toch niet dat ie dat niet doetquote:Op woensdag 29 juni 2005 13:27 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
stel je niet aan man. je voelt je toch niet eenzaam in je opvattingenin dit topic? en elgigante doet gewoon keurig mee.
Van wat ik heb gezien vond ik het echt wel meevallen...quote:Op woensdag 29 juni 2005 13:45 schreef Elgigante het volgende:
[..]
Dan hoop ik dat je net zo fel in het geweer springt tegen mensen die de zaken bagateliseren, waaronder een Yoessef.
Dat lijkt me niet, want dat betreft een ander stadion dan dat van gisteren. De halve finale was in Kerkrade en de finale is in Utrecht.quote:Op woensdag 29 juni 2005 13:47 schreef lubje25 het volgende:
Net op het sportjournaal: Wedstrijd zaterdag kon misschien niet doorgaan ivm de hoeveelheid kapotte stoelen.
en wat jij hebt gezien was niet eenzijdig? je hebt jezelf toch wel redelijk belachelijk gemaakt met die opmerking, nietwaar?quote:Op woensdag 29 juni 2005 13:48 schreef Poepoog het volgende:
[..]
Van wat ik heb gezien vond ik het echt wel meevallen...
Als de ME nou gewoon kordaat had opgetreden ipv dit laffe provocerende gedoe was er niks aan de hand geweest.
Heb ik ook wel eens hoor. Ik was bv zo blij dat Vermeer nog die ene pingel stopte dat ik spontaan m'n lamp uit de muur trok.quote:Op woensdag 29 juni 2005 13:47 schreef lubje25 het volgende:
Wat zegt Tom Egberts? Stoelen waren kapot door het iets te enthousiaste feestvieren van de marokkanen.
Zo kan je het idd ook brengenquote:Op woensdag 29 juni 2005 13:47 schreef lubje25 het volgende:
Net op het sportjournaal: Wedstrijd zaterdag kon misschien niet doorgaan ivm de hoeveelheid kapotte stoelen.
wat zegt Tom Egberts? Stoelen waren kapot door het iets te enthousiaste feestvieren van de marokkanen.
Hoezo een understatement?
De commentator durfde het ook al niet uit te spreken tijdens de wedstrijd toen het grimmer werd op het veld en de tribunes, maar ik geef ze groot gelijk, kom je buiten de studio en dan komen wat mensen 'verhaal' halen.quote:Op woensdag 29 juni 2005 13:47 schreef lubje25 het volgende:
wat zegt Tom Egberts? Stoelen waren kapot door het iets te enthousiaste feestvieren van de marokkanen.
Hoezo een understatement?
exact!quote:
Wat versta jij onder kordaat en wat onder laf provocerend gedoe?quote:Op woensdag 29 juni 2005 13:48 schreef Poepoog het volgende:
[..]
Als de ME nou gewoon kordaat had opgetreden ipv dit laffe provocerende gedoe was er niks aan de hand geweest.
Maar helaas heb ik genoeg dingen gezien en meegemaakt waardoor ik dit heel erg snel geloof, vreemd he?quote:Op woensdag 29 juni 2005 13:44 schreef Poepoog het volgende:
[..]
Als zelfs de moderators gaan trollen, wat verwacht je dan van usertjes als Akkersloot, wijlen X-ray of bv. Lemmeb ?quote:Op woensdag 29 juni 2005 13:20 schreef zjroentje het volgende:
[..]
M'n scanner doet het momenteel niet, maar ik wilde nog een foto inscannen van de voorpagina van De Limburger. Op een gebied zo groot als het strafschopgebied tel ik al 14 stoeltjes. Inderdaad Mutant, 2 of 3 stoeltjes op het veld.
Hoezo?quote:Op woensdag 29 juni 2005 13:49 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
en wat jij hebt gezien was niet eenzijdig? je hebt jezelf toch wel redelijk belachelijk gemaakt met die opmerking, nietwaar?
Inderdaad ...afknuppelleen als zeehondjesquote:Op woensdag 29 juni 2005 13:48 schreef Poepoog het volgende:
[..]
Zeker het sportjournaal niet gezien?quote:Op woensdag 29 juni 2005 13:49 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Dat lijkt me niet, want dat betreft een ander stadion dan dat van gisteren. De halve finale was in Kerkrade en de finale is in Utrecht.
Hij laat gewoon duidelijk zien dat sommigen een nogal "eenzijdig en onjuist beeld" willen creeren!quote:Op woensdag 29 juni 2005 13:53 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Als zelfs de moderators gaan trollen, wat verwacht je dan van usertjes als Akkersloot, wijlen X-ray of bv. Lemmeb ?˛
Trollen --> Constatering.quote:Op woensdag 29 juni 2005 13:53 schreef BansheeBoy het volgende:
Als zelfs de moderators gaan trollen, wat verwacht je dan van usertjes als Akkersloot, wijlen X-ray of bv. Lemmeb ?
Gewoon vakken leeg halen.quote:Op woensdag 29 juni 2005 13:57 schreef desiredbard het volgende:
[..]
Inderdaad ...afknuppelleen als zeehondjes
editquote:Op woensdag 29 juni 2005 13:53 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Als zelfs de moderators gaan trollen, wat verwacht je dan van usertjes als Akkersloot, wijlen X-ray of bv. Lemmeb ?˛
Zou je deze onzin achterwege willen laten? Dit draagt namelijk niet echt bij aan een structurele discussie.quote:Op woensdag 29 juni 2005 13:59 schreef desiredbard het volgende:
En aangezien het niet lederen bankstellen zijn van minimaal 2000 euro per stuk moeten dat er nogal wat geweest zijn!quote:Op woensdag 29 juni 2005 14:02 schreef nikk het volgende:
Volgens het sportjournaal zijn er tijdens 3 wedstrijden van Marokko in Utrecht voor 85 duizend euro aan stoeltjes gesneuveld
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |