Dat lijkt me niet, want dat betreft een ander stadion dan dat van gisteren. De halve finale was in Kerkrade en de finale is in Utrecht.quote:Op woensdag 29 juni 2005 13:47 schreef lubje25 het volgende:
Net op het sportjournaal: Wedstrijd zaterdag kon misschien niet doorgaan ivm de hoeveelheid kapotte stoelen.
en wat jij hebt gezien was niet eenzijdig? je hebt jezelf toch wel redelijk belachelijk gemaakt met die opmerking, nietwaar?quote:Op woensdag 29 juni 2005 13:48 schreef Poepoog het volgende:
[..]
Van wat ik heb gezien vond ik het echt wel meevallen...
Als de ME nou gewoon kordaat had opgetreden ipv dit laffe provocerende gedoe was er niks aan de hand geweest.
Heb ik ook wel eens hoor. Ik was bv zo blij dat Vermeer nog die ene pingel stopte dat ik spontaan m'n lamp uit de muur trok.quote:Op woensdag 29 juni 2005 13:47 schreef lubje25 het volgende:
Wat zegt Tom Egberts? Stoelen waren kapot door het iets te enthousiaste feestvieren van de marokkanen.
Zo kan je het idd ook brengenquote:Op woensdag 29 juni 2005 13:47 schreef lubje25 het volgende:
Net op het sportjournaal: Wedstrijd zaterdag kon misschien niet doorgaan ivm de hoeveelheid kapotte stoelen.
wat zegt Tom Egberts? Stoelen waren kapot door het iets te enthousiaste feestvieren van de marokkanen.
Hoezo een understatement?
De commentator durfde het ook al niet uit te spreken tijdens de wedstrijd toen het grimmer werd op het veld en de tribunes, maar ik geef ze groot gelijk, kom je buiten de studio en dan komen wat mensen 'verhaal' halen.quote:Op woensdag 29 juni 2005 13:47 schreef lubje25 het volgende:
wat zegt Tom Egberts? Stoelen waren kapot door het iets te enthousiaste feestvieren van de marokkanen.
Hoezo een understatement?
exact!quote:
Wat versta jij onder kordaat en wat onder laf provocerend gedoe?quote:Op woensdag 29 juni 2005 13:48 schreef Poepoog het volgende:
[..]
Als de ME nou gewoon kordaat had opgetreden ipv dit laffe provocerende gedoe was er niks aan de hand geweest.
Maar helaas heb ik genoeg dingen gezien en meegemaakt waardoor ik dit heel erg snel geloof, vreemd he?quote:Op woensdag 29 juni 2005 13:44 schreef Poepoog het volgende:
[..]
Misschien zou je dat eens niet moeten doen omdat er ook zoiets bestaat als eenzijdige berichtgeving.
Als zelfs de moderators gaan trollen, wat verwacht je dan van usertjes als Akkersloot, wijlen X-ray of bv. Lemmeb ?quote:Op woensdag 29 juni 2005 13:20 schreef zjroentje het volgende:
[..]
M'n scanner doet het momenteel niet, maar ik wilde nog een foto inscannen van de voorpagina van De Limburger. Op een gebied zo groot als het strafschopgebied tel ik al 14 stoeltjes. Inderdaad Mutant, 2 of 3 stoeltjes op het veld.
Hoezo?quote:Op woensdag 29 juni 2005 13:49 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
en wat jij hebt gezien was niet eenzijdig? je hebt jezelf toch wel redelijk belachelijk gemaakt met die opmerking, nietwaar?
Inderdaad ...afknuppelleen als zeehondjesquote:Op woensdag 29 juni 2005 13:48 schreef Poepoog het volgende:
[..]
Zeker het sportjournaal niet gezien?quote:Op woensdag 29 juni 2005 13:49 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Dat lijkt me niet, want dat betreft een ander stadion dan dat van gisteren. De halve finale was in Kerkrade en de finale is in Utrecht.
Hij laat gewoon duidelijk zien dat sommigen een nogal "eenzijdig en onjuist beeld" willen creeren!quote:Op woensdag 29 juni 2005 13:53 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Als zelfs de moderators gaan trollen, wat verwacht je dan van usertjes als Akkersloot, wijlen X-ray of bv. Lemmeb ?²
Trollen --> Constatering.quote:Op woensdag 29 juni 2005 13:53 schreef BansheeBoy het volgende:
Als zelfs de moderators gaan trollen, wat verwacht je dan van usertjes als Akkersloot, wijlen X-ray of bv. Lemmeb ?
Gewoon vakken leeg halen.quote:Op woensdag 29 juni 2005 13:57 schreef desiredbard het volgende:
[..]
Inderdaad ...afknuppelleen als zeehondjes
editquote:Op woensdag 29 juni 2005 13:53 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Als zelfs de moderators gaan trollen, wat verwacht je dan van usertjes als Akkersloot, wijlen X-ray of bv. Lemmeb ?²
Zou je deze onzin achterwege willen laten? Dit draagt namelijk niet echt bij aan een structurele discussie.quote:Op woensdag 29 juni 2005 13:59 schreef desiredbard het volgende:
En aangezien het niet lederen bankstellen zijn van minimaal 2000 euro per stuk moeten dat er nogal wat geweest zijn!quote:Op woensdag 29 juni 2005 14:02 schreef nikk het volgende:
Volgens het sportjournaal zijn er tijdens 3 wedstrijden van Marokko in Utrecht voor 85 duizend euro aan stoeltjes gesneuveld
ik hoop dat die kleine finale niet eens gespeeld word, fifa ban ofzo.quote:Op woensdag 29 juni 2005 13:43 schreef Elgigante het volgende:
[..]
Het begint er naar uit te zien dat het nogal een staartje gaat krijgen, erg jammer en een smet op het mooie toernooi, ik hoop dat de marokkaanse spelers in de kleine finale wel het goede voorbeeld geven, evenals de daaraanwezige supporters, er is nog hoop.
505.quote:Op woensdag 29 juni 2005 14:04 schreef Robar het volgende:
[..]
En aangezien het niet lederen bankstellen zijn van minimaal 2000 euro per stuk moeten dat er nogal wat geweest zijn!![]()
Structurele discussiequote:Op woensdag 29 juni 2005 14:02 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Zou je deze onzin achterwege willen laten? Dit draagt namelijk niet echt bij aan een structurele discussie.
Al met al kunnen we denk ik van geluk spreken dat het Nigeria was dat met 3-0 van Marokko won ipv Oranje, dan was de schade niet te overzien.quote:Op woensdag 29 juni 2005 14:05 schreef ffTzz het volgende:
[..]
ik hoop dat die kleine finale niet eens gespeeld word, fifa ban ofzo.
Schandalig hoe die supporters en spelers zich hebben laten gelden dit toernooi.
Daar gaat het allemaal niet om. Als je mijn overige posts in dit topic leest zie je dat ik het met je eens ben en dat er hard opgetreden moet worden. Maar juist door zulk soort posts als dat rijmpje komen we nooit tot de kern van de zaak en kunnen ze zich altijd weer beroepen op discriminatie.quote:
Het zal echt wel naar buiten komen kreischer, mensen maken tegenwoordig ook amateurvideo's, maar het verbaast me wel dat de NOS er geen melding van maakt in hun nieuws, want ghet gebeurde toch echt in Nederland en 'het hoort niet bij het spelletje'.quote:Op woensdag 29 juni 2005 14:08 schreef kreischer2000 het volgende:
Ik word echt gek van die knuffelaars hierzo die alles maar ontkennen en bagetelisseren. Bah, dat tuig (en het waren er een hoop) was gister gewoon fout bezig en zal gestraft moeten worden. Maar nee demedia hier stopt alles weer in de doofpot, daar walg ik van
![]()
Je hebt gelijk ik haal hem wel effe weg... was een domme reactie op een nog dommere uitlating van 3 door mij voornoemde ledenquote:Op woensdag 29 juni 2005 14:12 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Daar gaat het allemaal niet om. Als je mijn overige posts in dit topic leest zie je dat ik het met je eens ben en dat er hard opgetreden moet worden. Maar juist door zulk soort posts als dat rijmpje komen we nooit tot de kern van de zaak en kunnen ze zich altijd weer beroepen op discriminatie.
505 + 124 dacht ikquote:Op woensdag 29 juni 2005 14:14 schreef Robar het volgende:
[..]
Is dat het totaal?
Ik dacht dat dat slechts in 1 stadion was?
Waar baseer je deze dooddoener op?quote:Op woensdag 29 juni 2005 14:11 schreef Elgigante het volgende:
[..]
Al met al kunnen we denk ik van geluk spreken dat het Nigeria was dat met 3-0 van Marokko won ipv Oranje, dan was de schade niet te overzien.
Voornamelijk dat de Marokkaanse supporters zich nog meer misdragen zouden hebben. Half Kerkrade zou immers omslaan in een oranje massa en als onze vriendjes ergens niet tegen kunnen is dat het wel op zo'n moment.quote:Op woensdag 29 juni 2005 14:17 schreef ffTzz het volgende:
Waar baseer je deze dooddoener op?
Dat als het een wedstrijd Oranje- Marokko was geweest de Nederlanders zich ook misdragen hadden?
Nee maar dan was het wel in iedere stad oorlog geweestquote:Op woensdag 29 juni 2005 14:17 schreef ffTzz het volgende:
[..]
Dat als het een wedstrijd Oranje- Marokko was geweest de Nederlanders zich ook misdragen hadden? Puur speculatie.
Oranje fans hebben geen slechte reputatie, zeker niet bij jeugd toernooien.
Exclusief Kerkrade.quote:
*still countingquote:Op woensdag 29 juni 2005 14:21 schreef zjroentje het volgende:
Exclusief Kerkrade.
Ik moet eerlijk bekennen dat ik daar tijdens de kwartfinales al aan dacht en daarom echt op een overwinning van Italië zat te hopen.quote:Op woensdag 29 juni 2005 14:20 schreef UnleashMitch het volgende:
[..]
Voornamelijk dat de Marokkaanse supporters zich nog meer misdragen zouden hebben. Half Kerkrade zou immers omslaan in een oranje massa en als onze vriendjes ergens niet tegen kunnen is dat het wel op zo'n moment.
Ik zag de confrontatie ook al komen en voorzag genoeg problemen bij NL - Mar, aan de ene kant dus wel fijn dat t nooit zo ver is gekomen.
Nee, maar dan was er veel meer aandacht aangegeven en waren er op zeker meer rellen uitgebroken. Nu was er natuurlijk maar een handvol Nigerianen aanwezig, de verhoudingen lagen anders als Oranje tegen Marokko had gespeeld.quote:Op woensdag 29 juni 2005 14:17 schreef ffTzz het volgende:
[..]
Dat als het een wedstrijd Oranje- Marokko was geweest de Nederlanders zich ook misdragen hadden? Puur speculatie.
Oranje fans hebben geen slechte reputatie, zeker niet bij jeugd toernooien.
Waar heb ik dat gezegd dan?quote:Op woensdag 29 juni 2005 14:18 schreef desiredbard het volgende:
Jemig met tientallen marokkanen zijn ze druk bezig geweest...
Das volgens Banshee en Meki toch minstens 20 stoeltjes per rellende marokkaan
Verwacht je nou werkelijk dat we iemand met een uiterst racistische signature als de jouwe serieus gaan nemen?quote:
Al helemaal oranje<20. Onbegrijpelijk ook zoiets. Het hele WK was één groot feest, gezelligheid en ideaal voor kinderen en gezinnen; waves, feesten rondom de stadions etc etc en dan is er één suppoertersgroep die het verpest. En als ze dan nog na het stoeltjesgooien de boel a la Koreanen opgeruimd hadden, maar zelfs dat kon er bij die onbeschofte kleuters nog niet af.quote:Op woensdag 29 juni 2005 14:23 schreef Elgigante het volgende:
[..]
Nee, maar dan was er veel meer aandacht aangegeven en waren er op zeker meer rellen uitgebroken. Nu was er natuurlijk maar een handvol Nigerianen aanwezig, de verhoudingen lagen anders als Oranje tegen Marokko had gespeeld.
Oranje-fans hebben een zere goede reputatie inderdaad
In het uitfluiten van hun eigen team.quote:Op woensdag 29 juni 2005 14:23 schreef Elgigante het volgende:
[..]
Oranje-fans hebben een zere goede reputatie inderdaad
Ik heb persoonlijk niet zo'n hoge pet op van Nederlanders op dat gebiedquote:Op woensdag 29 juni 2005 14:26 schreef desiredbard het volgende:
Oranje had ze met gelijke munt terugbetaald
We zijn kritisch dat klopt, al is uitfluiten van volksliederen of je eigen team altijd stompzinnig.quote:Op woensdag 29 juni 2005 14:32 schreef Poepoog het volgende:
[..]
In het uitfluiten van hun eigen team.
quote:Op woensdag 29 juni 2005 14:32 schreef Poepoog het volgende:
[..]
In het uitfluiten van hun eigen team.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |