abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_28337480
Die 85000 euro kan makkelijk verhaald worden op die rel Marokkaantjes.

Gewoon een aantal theehuis subsidies in trekken.
  woensdag 29 juni 2005 @ 14:05:53 #122
44672 ffTzz
kopje thee ??
pi_28337533
quote:
Op woensdag 29 juni 2005 13:43 schreef Elgigante het volgende:

[..]

Het begint er naar uit te zien dat het nogal een staartje gaat krijgen, erg jammer en een smet op het mooie toernooi, ik hoop dat de marokkaanse spelers in de kleine finale wel het goede voorbeeld geven, evenals de daaraanwezige supporters, er is nog hoop.
ik hoop dat die kleine finale niet eens gespeeld word, fifa ban ofzo.
Schandalig hoe die supporters en spelers zich hebben laten gelden dit toernooi.
pi_28337549
quote:
Op woensdag 29 juni 2005 14:04 schreef Robar het volgende:

[..]

En aangezien het niet lederen bankstellen zijn van minimaal 2000 euro per stuk moeten dat er nogal wat geweest zijn!
505.
pi_28337646
Ik word echt gek van die knuffelaars hierzo die alles maar ontkennen en bagetelisseren. Bah, dat tuig (en het waren er een hoop) was gister gewoon fout bezig en zal gestraft moeten worden. Maar nee de media hier stopt alles weer in de doofpot, daar walg ik van
pi_28337686
quote:
Op woensdag 29 juni 2005 14:02 schreef Plato1980 het volgende:

[..]

Zou je deze onzin achterwege willen laten? Dit draagt namelijk niet echt bij aan een structurele discussie.
Structurele discussie
Wat valt er te bediscussieren

Het is toch voor iedereen duidelijk dat dit zooitje vieze zwarte nigerianen te weinig reZpect betogen voor onze trotse arabische volbloedshengsten, en daarmee volledig de schuld hebben aan de vernieling van een stadion, de mishandeling van supporters die weigerden deze wandaad te vergelden, de berovingen van tankstations die niet weigerden nigeriaanse supporters van benzine te voorzien.

Helemaal is het schandalig dat wij het land waar deze koningen van de woestijn verkiezen te leven, hun niet genoeg ondersteunen in hun gevecht respect te verkrijgen van alles dat lager staat dan deze trotse arabieren (onszelf inkluis)

Schandalig is het dat Nigeria durft marokko te verslaan in hun tweede thuisland, schandalig dat mensen zich beklagen over de "normale" uitingen van teleurstelling die zich onder het marokkaanse supportersvolk plaatshadden
Muslims are the only people who make a lesbian feminist look moderate.
pi_28337741
quote:
Op woensdag 29 juni 2005 14:05 schreef ffTzz het volgende:

[..]

ik hoop dat die kleine finale niet eens gespeeld word, fifa ban ofzo.
Schandalig hoe die supporters en spelers zich hebben laten gelden dit toernooi.
Al met al kunnen we denk ik van geluk spreken dat het Nigeria was dat met 3-0 van Marokko won ipv Oranje, dan was de schade niet te overzien.
Yeah baby Yeah!
  woensdag 29 juni 2005 @ 14:12:04 #127
91676 Plato1980
Gloriosus et liber
pi_28337767
quote:
Op woensdag 29 juni 2005 14:09 schreef desiredbard het volgende:

[..]
Daar gaat het allemaal niet om. Als je mijn overige posts in dit topic leest zie je dat ik het met je eens ben en dat er hard opgetreden moet worden. Maar juist door zulk soort posts als dat rijmpje komen we nooit tot de kern van de zaak en kunnen ze zich altijd weer beroepen op discriminatie.
Giallo e nero è il tuo colore,
giallo e nero Roda nel cuore.
pi_28337832
quote:
Op woensdag 29 juni 2005 14:08 schreef kreischer2000 het volgende:
Ik word echt gek van die knuffelaars hierzo die alles maar ontkennen en bagetelisseren. Bah, dat tuig (en het waren er een hoop) was gister gewoon fout bezig en zal gestraft moeten worden. Maar nee de media hier stopt alles weer in de doofpot, daar walg ik van
Het zal echt wel naar buiten komen kreischer, mensen maken tegenwoordig ook amateurvideo's, maar het verbaast me wel dat de NOS er geen melding van maakt in hun nieuws, want ghet gebeurde toch echt in Nederland en 'het hoort niet bij het spelletje'.
Yeah baby Yeah!
pi_28337847
quote:
Op woensdag 29 juni 2005 14:12 schreef Plato1980 het volgende:

[..]

Daar gaat het allemaal niet om. Als je mijn overige posts in dit topic leest zie je dat ik het met je eens ben en dat er hard opgetreden moet worden. Maar juist door zulk soort posts als dat rijmpje komen we nooit tot de kern van de zaak en kunnen ze zich altijd weer beroepen op discriminatie.
Je hebt gelijk ik haal hem wel effe weg... was een domme reactie op een nog dommere uitlating van 3 door mij voornoemde leden
  woensdag 29 juni 2005 @ 14:14:24 #130
10763 popolon
Fetchez la vache!
pi_28337865
505 stoeltjes?

Da's het halve stadion man.
Patience is not one of my virtues, neither is memory. Or patience for that matter.
pi_28337869
quote:
Op woensdag 29 juni 2005 14:06 schreef Poepoog het volgende:

[..]

505.
Is dat het totaal?
Ik dacht dat dat slechts in 1 stadion was?
pi_28337934
quote:
Op woensdag 29 juni 2005 14:14 schreef Robar het volgende:

[..]

Is dat het totaal?
Ik dacht dat dat slechts in 1 stadion was?
505 + 124 dacht ik
Yeah baby Yeah!
  woensdag 29 juni 2005 @ 14:17:36 #133
44672 ffTzz
kopje thee ??
pi_28337964
quote:
Op woensdag 29 juni 2005 14:11 schreef Elgigante het volgende:

[..]

Al met al kunnen we denk ik van geluk spreken dat het Nigeria was dat met 3-0 van Marokko won ipv Oranje, dan was de schade niet te overzien.
Waar baseer je deze dooddoener op?
Dat als het een wedstrijd Oranje- Marokko was geweest de Nederlanders zich ook misdragen hadden? Puur speculatie.
Oranje fans hebben geen slechte reputatie, zeker niet bij jeugd toernooien.
pi_28337988
Jemig met tientallen marokkanen zijn ze druk bezig geweest...
Das volgens Banshee en Meki toch minstens 20 stoeltjes per rellende marokkaan

(Misschien heeft Egberts toch gelijk en waren er onder die marokkanen stiekum 505 Nigeria supportes en zijn die stoeltjes toch kaoptgegaan onder het feestvieren)
pi_28338057
quote:
Op woensdag 29 juni 2005 14:17 schreef ffTzz het volgende:
Dat als het een wedstrijd Oranje- Marokko was geweest de Nederlanders zich ook misdragen hadden?
Voornamelijk dat de Marokkaanse supporters zich nog meer misdragen zouden hebben. Half Kerkrade zou immers omslaan in een oranje massa en als onze vriendjes ergens niet tegen kunnen is dat het wel op zo'n moment.

Ik zag de confrontatie ook al komen en voorzag genoeg problemen bij NL - Mar, aan de ene kant dus wel fijn dat t nooit zo ver is gekomen.
Band of Fok!kers Battlefield 2 Clan
84.244.162.88:16567 - Band of Fok!kkers Battlefield 2 Ranked Public Server
pi_28338077
quote:

[..]

Dat als het een wedstrijd Oranje- Marokko was geweest de Nederlanders zich ook misdragen hadden? Puur speculatie.
Nee maar dan was het wel in iedere stad oorlog geweest
Als onze trotse arabieren 1) het lef hadden gehad tenminste

1) Je mag een Dame geen koe noemen, maar er is niets tegen een koe met dame aan te spreken ->
Je mag een trotse arabier geen kutmarokkaan noemen, maar andersom...;)
pi_28338097
quote:
Op woensdag 29 juni 2005 14:16 schreef Elgigante het volgende:

[..]

505 + 124 dacht ik
Exclusief Kerkrade.
While we're living, the dreams we have as children fade away
AFC Ajax | Borussia Mönchengladbach] | Kansas City Chiefs | Alabama Crimson Tide
pi_28338156
quote:
Op woensdag 29 juni 2005 14:21 schreef zjroentje het volgende:
Exclusief Kerkrade.
*still counting
pi_28338157
629 feestvierende marokkanen.....
Toch spoort er iets niet met die jongens
Je team verliest en je viert feest?
  woensdag 29 juni 2005 @ 14:23:16 #140
91676 Plato1980
Gloriosus et liber
pi_28338170
quote:
Op woensdag 29 juni 2005 14:20 schreef UnleashMitch het volgende:

[..]

Voornamelijk dat de Marokkaanse supporters zich nog meer misdragen zouden hebben. Half Kerkrade zou immers omslaan in een oranje massa en als onze vriendjes ergens niet tegen kunnen is dat het wel op zo'n moment.

Ik zag de confrontatie ook al komen en voorzag genoeg problemen bij NL - Mar, aan de ene kant dus wel fijn dat t nooit zo ver is gekomen.
Ik moet eerlijk bekennen dat ik daar tijdens de kwartfinales al aan dacht en daarom echt op een overwinning van Italië zat te hopen.
pi_28338192
quote:

[..]

Nee, maar dan was er veel meer aandacht aangegeven en waren er op zeker meer rellen uitgebroken. Nu was er natuurlijk maar een handvol Nigerianen aanwezig, de verhoudingen lagen anders als Oranje tegen Marokko had gespeeld.
Oranje-fans hebben een zere goede reputatie inderdaad
Yeah baby Yeah!
pi_28338287
Ach ja natuurlijk
Er waren niet genoeg Nigerianen per Marokkaan.
had 1:10 moeten zijn ipv 1:20

Maar daarom durfde deze trotse arabieren nu ook
Oranje had ze met gelijke munt terugbetaald
  woensdag 29 juni 2005 @ 14:29:16 #143
13462 BansheeBoy
Assimilatie = Laxatie = Stront
pi_28338372
quote:
Op woensdag 29 juni 2005 14:18 schreef desiredbard het volgende:
Jemig met tientallen marokkanen zijn ze druk bezig geweest...
Das volgens Banshee en Meki toch minstens 20 stoeltjes per rellende marokkaan
Waar heb ik dat gezegd dan?

²
Misgun niemand zijn profijt, laat elk op hoope bouwe. Ofschoon wie mij ook benijdt, fortuin moet zijn loop behouden.
Bansheeboy: Fok!ker van de week!
[Without heart we would be mere machines]
Bergkamp, Zlatan, Van Persie, Ziyech, Quaresma
  woensdag 29 juni 2005 @ 14:31:09 #144
91676 Plato1980
Gloriosus et liber
pi_28338435
quote:
Op woensdag 29 juni 2005 14:29 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]

²
Verwacht je nou werkelijk dat we iemand met een uiterst racistische signature als de jouwe serieus gaan nemen?
  woensdag 29 juni 2005 @ 14:31:41 #145
52164 pfaf
pfief, pfaf, pfoef!
pi_28338454
quote:
Op woensdag 29 juni 2005 14:23 schreef Elgigante het volgende:

[..]

Nee, maar dan was er veel meer aandacht aangegeven en waren er op zeker meer rellen uitgebroken. Nu was er natuurlijk maar een handvol Nigerianen aanwezig, de verhoudingen lagen anders als Oranje tegen Marokko had gespeeld.
Al helemaal oranje<20. Onbegrijpelijk ook zoiets. Het hele WK was één groot feest, gezelligheid en ideaal voor kinderen en gezinnen; waves, feesten rondom de stadions etc etc en dan is er één suppoertersgroep die het verpest. En als ze dan nog na het stoeltjesgooien de boel a la Koreanen opgeruimd hadden, maar zelfs dat kon er bij die onbeschofte kleuters nog niet af.
pi_28338491
quote:
Op woensdag 29 juni 2005 14:23 schreef Elgigante het volgende:

[..]

In het uitfluiten van hun eigen team.
pi_28338510
quote:
Op woensdag 29 juni 2005 14:26 schreef desiredbard het volgende:
Oranje had ze met gelijke munt terugbetaald
Ik heb persoonlijk niet zo'n hoge pet op van Nederlanders op dat gebied Overigens incl ik zelf en daarbij de kanttekening dat dat maar goed is ook, aggressief gedrag lost niets op (behalve 505 stoeltjes) en hoort geen plaats te hebben in een ontwikkelde samenleving.
  woensdag 29 juni 2005 @ 14:33:45 #148
91676 Plato1980
Gloriosus et liber
pi_28338539
Zie hier enkele foto's:

http://www.rodajcfans.nl/
pi_28338555
quote:
Op woensdag 29 juni 2005 14:32 schreef Poepoog het volgende:

[..]

We zijn kritisch dat klopt, al is uitfluiten van volksliederen of je eigen team altijd stompzinnig.
Ik dacht dat we spraken over rellen, en niet over fluiten Poepoog, niet afdwalen aub.
Yeah baby Yeah!
pi_28338690
quote:
Op woensdag 29 juni 2005 14:32 schreef Poepoog het volgende:

[..]

Als het daarbij blijft vind ik het best, maar nee anderen gooien met stoelen naar hun sterspelers........!

Ja das inderdaad een stuk beter ja!
pi_28338836
quote:
Op woensdag 29 juni 2005 14:29 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]

²
Waarschijnlijk heb je gezegt dat er niet zo veel relschoppers waren als in dit en dat andere topic word beweerd. Wat betekend dat als je de aantal stoeltjes neemt die er gesloopt zijn en dat deeld door de aantal, volgens jou, relschoppers. Die marokkaanen erg veel stoeltjes hebben kapot gemaakt. Dat dat erg onwaarschijnlijk is.

Ik heb niet opgezocht of jij dat hebt gezegt, maar iemand anders dan iig wel.
Dus hoef je dat ook niet te zeggen.
  woensdag 29 juni 2005 @ 14:43:37 #152
15869 gr8w8
Better by design.
pi_28338912
Als het er maar tientallen waren, best knap dat die dan op zoveel plekken tegelijk bezig konden zijn, waaronder tankstations waar de camera's er echt wel meer dan 40 tegelijk vast legden...
Welkom bij de V&D der webfora.
  woensdag 29 juni 2005 @ 14:45:21 #153
21410 Fliepke
Serieuze waarheid
pi_28338982
Ach het was al voorspelt, de vlam vloeg bij de vorige wedstrijd ook al zowat in de pan.
Binnen 10 minuten waren er toen ook al flink wat stoeltjes vernield. Vriend van me was er vrijwilliger en heeft het allemaal zelf meegemaakt.
pi_28339123
quote:
Op woensdag 29 juni 2005 14:45 schreef Fliepke het volgende:
Ach het was al voorspelt, de vlam vloeg bij de vorige wedstrijd ook al zowat in de pan.
Binnen 10 minuten waren er toen ook al flink wat stoeltjes vernield. Vriend van me was er vrijwilliger en heeft het allemaal zelf meegemaakt.
Alleen het rare is dat het nieuws er niks over meldt. Ze verzwijgen het allemaal. Daarom vraag ik me nog wel eens af of je bij dit soort discussies nieuws nog wel als een officiele bron kan gebruiken. Vaak wordt namelijk gezegt het staat niet in de krant dus dan zal het wel niet waar zijn. Of juist het staat in de krant dus dan klopt het. Terwijl de krant vaak alles bij elkaar lult. En dat weet ik uit meerdere ervaringen.
  woensdag 29 juni 2005 @ 14:49:41 #155
13462 BansheeBoy
Assimilatie = Laxatie = Stront
pi_28339158
quote:
Op woensdag 29 juni 2005 14:31 schreef Plato1980 het volgende:

[..]

Verwacht je nou werkelijk dat we iemand met een uiterst racistische signature als de jouwe serieus gaan nemen?
Wat voor racistische uitspraken staan er dan in mijn signature? En wie ben jij, komt zomaar mij racist noemen terwijl ik zelf op en top Marokkaan ben, ok ik heb een Nederlands paspoort, maar dat is enkel voor de voordelen (financiëel gewin)

²
Misgun niemand zijn profijt, laat elk op hoope bouwe. Ofschoon wie mij ook benijdt, fortuin moet zijn loop behouden.
Bansheeboy: Fok!ker van de week!
[Without heart we would be mere machines]
Bergkamp, Zlatan, Van Persie, Ziyech, Quaresma
pi_28339241
quote:
Op woensdag 29 juni 2005 14:49 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]

Wat voor racistische uitspraken staan er dan in mijn signature? En wie ben jij, komt zomaar mij racist noemen terwijl ik zelf op en top Marokkaan ben, ok ik heb een Nederlands paspoort, maar dat is enkel voor de voordelen (financiëel gewin)

²
waarom zou jij geen racist kunnen zijn als je een marokkaan bent?
pi_28339251
quote:
Op woensdag 29 juni 2005 14:49 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]
En wie ben jij, komt zomaar mij racist noemen terwijl ik zelf op en top Marokkaan ben,

Dit zegt mij weer genoeg!
pi_28339255
quote:
Op woensdag 29 juni 2005 14:48 schreef Lu_uK het volgende:
Alleen het rare is dat het nieuws er niks over meldt. Ze verzwijgen het allemaal.
Wellicht dat dat na zaterdag gaat veranderen.

-edit-
Mensen de BSB nog serieus nemen..ze zijn er blijkbaar nog
pi_28339321
quote:
Op woensdag 29 juni 2005 14:34 schreef Elgigante het volgende:

[..]

We zijn kritisch dat klopt, al is uitfluiten van volksliederen of je eigen team altijd stompzinnig.
Ik dacht dat we spraken over rellen, en niet over fluiten Poepoog, niet afdwalen aub.
Het gaat over het feit dat ze wel een sfeer brachten waar Nederlanders een puntje aan kunnen zuigen. Dat die kut marokanen het dan ook zelf weer verneuken soit. Maar er was een grote meerderheid die wel "normaal" was.
pi_28339325
Wanneer zien we de eerste Marokkanen-wet (a la de voetbalwet)? Wanneer krijgen dit soort debieltjes meldingsplicht tijdens evenementen? Wanneer zien we de foto's op opsporing verzocht? Wanneer komt er een een speciale kaart met foto en persoonsgegevens voor alle Marokkanen? Wanneer krijgen we verplichte buscombi's en speciale omgevingsverboden voor Marokkanen? Wanneer krijgen we het snelrecht voor Marrokanen?

Nooit!

Omdat de overheid alleen maar discrimineert als het om voetbalsupporters gaat.
2007: Kuala Lumpur, Perhentian Islands, Kreta, Luxemburg, Rome
2008: Gerlos, Bern, Valencia, Ibiza, Madrid, Boekarest, Dublin, Londen
2009: Hamburg, Riga, Praag, Ibiza, Krakau, Budapest, Bratislava
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')