Dat lijkt me niet, want dat betreft een ander stadion dan dat van gisteren. De halve finale was in Kerkrade en de finale is in Utrecht.quote:Op woensdag 29 juni 2005 13:47 schreef lubje25 het volgende:
Net op het sportjournaal: Wedstrijd zaterdag kon misschien niet doorgaan ivm de hoeveelheid kapotte stoelen.
en wat jij hebt gezien was niet eenzijdig? je hebt jezelf toch wel redelijk belachelijk gemaakt met die opmerking, nietwaar?quote:Op woensdag 29 juni 2005 13:48 schreef Poepoog het volgende:
[..]
Van wat ik heb gezien vond ik het echt wel meevallen...
Als de ME nou gewoon kordaat had opgetreden ipv dit laffe provocerende gedoe was er niks aan de hand geweest.
Heb ik ook wel eens hoor. Ik was bv zo blij dat Vermeer nog die ene pingel stopte dat ik spontaan m'n lamp uit de muur trok.quote:Op woensdag 29 juni 2005 13:47 schreef lubje25 het volgende:
Wat zegt Tom Egberts? Stoelen waren kapot door het iets te enthousiaste feestvieren van de marokkanen.
Zo kan je het idd ook brengenquote:Op woensdag 29 juni 2005 13:47 schreef lubje25 het volgende:
Net op het sportjournaal: Wedstrijd zaterdag kon misschien niet doorgaan ivm de hoeveelheid kapotte stoelen.
wat zegt Tom Egberts? Stoelen waren kapot door het iets te enthousiaste feestvieren van de marokkanen.
Hoezo een understatement?
De commentator durfde het ook al niet uit te spreken tijdens de wedstrijd toen het grimmer werd op het veld en de tribunes, maar ik geef ze groot gelijk, kom je buiten de studio en dan komen wat mensen 'verhaal' halen.quote:Op woensdag 29 juni 2005 13:47 schreef lubje25 het volgende:
wat zegt Tom Egberts? Stoelen waren kapot door het iets te enthousiaste feestvieren van de marokkanen.
Hoezo een understatement?
exact!quote:
Wat versta jij onder kordaat en wat onder laf provocerend gedoe?quote:Op woensdag 29 juni 2005 13:48 schreef Poepoog het volgende:
[..]
Als de ME nou gewoon kordaat had opgetreden ipv dit laffe provocerende gedoe was er niks aan de hand geweest.
Maar helaas heb ik genoeg dingen gezien en meegemaakt waardoor ik dit heel erg snel geloof, vreemd he?quote:Op woensdag 29 juni 2005 13:44 schreef Poepoog het volgende:
[..]
Misschien zou je dat eens niet moeten doen omdat er ook zoiets bestaat als eenzijdige berichtgeving.
Als zelfs de moderators gaan trollen, wat verwacht je dan van usertjes als Akkersloot, wijlen X-ray of bv. Lemmeb ?quote:Op woensdag 29 juni 2005 13:20 schreef zjroentje het volgende:
[..]
M'n scanner doet het momenteel niet, maar ik wilde nog een foto inscannen van de voorpagina van De Limburger. Op een gebied zo groot als het strafschopgebied tel ik al 14 stoeltjes. Inderdaad Mutant, 2 of 3 stoeltjes op het veld.
Hoezo?quote:Op woensdag 29 juni 2005 13:49 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
en wat jij hebt gezien was niet eenzijdig? je hebt jezelf toch wel redelijk belachelijk gemaakt met die opmerking, nietwaar?
Inderdaad ...afknuppelleen als zeehondjesquote:Op woensdag 29 juni 2005 13:48 schreef Poepoog het volgende:
[..]
Zeker het sportjournaal niet gezien?quote:Op woensdag 29 juni 2005 13:49 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Dat lijkt me niet, want dat betreft een ander stadion dan dat van gisteren. De halve finale was in Kerkrade en de finale is in Utrecht.
Hij laat gewoon duidelijk zien dat sommigen een nogal "eenzijdig en onjuist beeld" willen creeren!quote:Op woensdag 29 juni 2005 13:53 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Als zelfs de moderators gaan trollen, wat verwacht je dan van usertjes als Akkersloot, wijlen X-ray of bv. Lemmeb ?²
Trollen --> Constatering.quote:Op woensdag 29 juni 2005 13:53 schreef BansheeBoy het volgende:
Als zelfs de moderators gaan trollen, wat verwacht je dan van usertjes als Akkersloot, wijlen X-ray of bv. Lemmeb ?
Gewoon vakken leeg halen.quote:Op woensdag 29 juni 2005 13:57 schreef desiredbard het volgende:
[..]
Inderdaad ...afknuppelleen als zeehondjes
editquote:Op woensdag 29 juni 2005 13:53 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Als zelfs de moderators gaan trollen, wat verwacht je dan van usertjes als Akkersloot, wijlen X-ray of bv. Lemmeb ?²
Zou je deze onzin achterwege willen laten? Dit draagt namelijk niet echt bij aan een structurele discussie.quote:Op woensdag 29 juni 2005 13:59 schreef desiredbard het volgende:
En aangezien het niet lederen bankstellen zijn van minimaal 2000 euro per stuk moeten dat er nogal wat geweest zijn!quote:Op woensdag 29 juni 2005 14:02 schreef nikk het volgende:
Volgens het sportjournaal zijn er tijdens 3 wedstrijden van Marokko in Utrecht voor 85 duizend euro aan stoeltjes gesneuveld
ik hoop dat die kleine finale niet eens gespeeld word, fifa ban ofzo.quote:Op woensdag 29 juni 2005 13:43 schreef Elgigante het volgende:
[..]
Het begint er naar uit te zien dat het nogal een staartje gaat krijgen, erg jammer en een smet op het mooie toernooi, ik hoop dat de marokkaanse spelers in de kleine finale wel het goede voorbeeld geven, evenals de daaraanwezige supporters, er is nog hoop.
505.quote:Op woensdag 29 juni 2005 14:04 schreef Robar het volgende:
[..]
En aangezien het niet lederen bankstellen zijn van minimaal 2000 euro per stuk moeten dat er nogal wat geweest zijn!![]()
Structurele discussiequote:Op woensdag 29 juni 2005 14:02 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Zou je deze onzin achterwege willen laten? Dit draagt namelijk niet echt bij aan een structurele discussie.
Al met al kunnen we denk ik van geluk spreken dat het Nigeria was dat met 3-0 van Marokko won ipv Oranje, dan was de schade niet te overzien.quote:Op woensdag 29 juni 2005 14:05 schreef ffTzz het volgende:
[..]
ik hoop dat die kleine finale niet eens gespeeld word, fifa ban ofzo.
Schandalig hoe die supporters en spelers zich hebben laten gelden dit toernooi.
Daar gaat het allemaal niet om. Als je mijn overige posts in dit topic leest zie je dat ik het met je eens ben en dat er hard opgetreden moet worden. Maar juist door zulk soort posts als dat rijmpje komen we nooit tot de kern van de zaak en kunnen ze zich altijd weer beroepen op discriminatie.quote:
Het zal echt wel naar buiten komen kreischer, mensen maken tegenwoordig ook amateurvideo's, maar het verbaast me wel dat de NOS er geen melding van maakt in hun nieuws, want ghet gebeurde toch echt in Nederland en 'het hoort niet bij het spelletje'.quote:Op woensdag 29 juni 2005 14:08 schreef kreischer2000 het volgende:
Ik word echt gek van die knuffelaars hierzo die alles maar ontkennen en bagetelisseren. Bah, dat tuig (en het waren er een hoop) was gister gewoon fout bezig en zal gestraft moeten worden. Maar nee demedia hier stopt alles weer in de doofpot, daar walg ik van
![]()
Je hebt gelijk ik haal hem wel effe weg... was een domme reactie op een nog dommere uitlating van 3 door mij voornoemde ledenquote:Op woensdag 29 juni 2005 14:12 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Daar gaat het allemaal niet om. Als je mijn overige posts in dit topic leest zie je dat ik het met je eens ben en dat er hard opgetreden moet worden. Maar juist door zulk soort posts als dat rijmpje komen we nooit tot de kern van de zaak en kunnen ze zich altijd weer beroepen op discriminatie.
505 + 124 dacht ikquote:Op woensdag 29 juni 2005 14:14 schreef Robar het volgende:
[..]
Is dat het totaal?
Ik dacht dat dat slechts in 1 stadion was?
Waar baseer je deze dooddoener op?quote:Op woensdag 29 juni 2005 14:11 schreef Elgigante het volgende:
[..]
Al met al kunnen we denk ik van geluk spreken dat het Nigeria was dat met 3-0 van Marokko won ipv Oranje, dan was de schade niet te overzien.
Voornamelijk dat de Marokkaanse supporters zich nog meer misdragen zouden hebben. Half Kerkrade zou immers omslaan in een oranje massa en als onze vriendjes ergens niet tegen kunnen is dat het wel op zo'n moment.quote:Op woensdag 29 juni 2005 14:17 schreef ffTzz het volgende:
Waar baseer je deze dooddoener op?
Dat als het een wedstrijd Oranje- Marokko was geweest de Nederlanders zich ook misdragen hadden?
Nee maar dan was het wel in iedere stad oorlog geweestquote:Op woensdag 29 juni 2005 14:17 schreef ffTzz het volgende:
[..]
Dat als het een wedstrijd Oranje- Marokko was geweest de Nederlanders zich ook misdragen hadden? Puur speculatie.
Oranje fans hebben geen slechte reputatie, zeker niet bij jeugd toernooien.
Exclusief Kerkrade.quote:
*still countingquote:Op woensdag 29 juni 2005 14:21 schreef zjroentje het volgende:
Exclusief Kerkrade.
Ik moet eerlijk bekennen dat ik daar tijdens de kwartfinales al aan dacht en daarom echt op een overwinning van Italië zat te hopen.quote:Op woensdag 29 juni 2005 14:20 schreef UnleashMitch het volgende:
[..]
Voornamelijk dat de Marokkaanse supporters zich nog meer misdragen zouden hebben. Half Kerkrade zou immers omslaan in een oranje massa en als onze vriendjes ergens niet tegen kunnen is dat het wel op zo'n moment.
Ik zag de confrontatie ook al komen en voorzag genoeg problemen bij NL - Mar, aan de ene kant dus wel fijn dat t nooit zo ver is gekomen.
Nee, maar dan was er veel meer aandacht aangegeven en waren er op zeker meer rellen uitgebroken. Nu was er natuurlijk maar een handvol Nigerianen aanwezig, de verhoudingen lagen anders als Oranje tegen Marokko had gespeeld.quote:Op woensdag 29 juni 2005 14:17 schreef ffTzz het volgende:
[..]
Dat als het een wedstrijd Oranje- Marokko was geweest de Nederlanders zich ook misdragen hadden? Puur speculatie.
Oranje fans hebben geen slechte reputatie, zeker niet bij jeugd toernooien.
Waar heb ik dat gezegd dan?quote:Op woensdag 29 juni 2005 14:18 schreef desiredbard het volgende:
Jemig met tientallen marokkanen zijn ze druk bezig geweest...
Das volgens Banshee en Meki toch minstens 20 stoeltjes per rellende marokkaan
Verwacht je nou werkelijk dat we iemand met een uiterst racistische signature als de jouwe serieus gaan nemen?quote:
Al helemaal oranje<20. Onbegrijpelijk ook zoiets. Het hele WK was één groot feest, gezelligheid en ideaal voor kinderen en gezinnen; waves, feesten rondom de stadions etc etc en dan is er één suppoertersgroep die het verpest. En als ze dan nog na het stoeltjesgooien de boel a la Koreanen opgeruimd hadden, maar zelfs dat kon er bij die onbeschofte kleuters nog niet af.quote:Op woensdag 29 juni 2005 14:23 schreef Elgigante het volgende:
[..]
Nee, maar dan was er veel meer aandacht aangegeven en waren er op zeker meer rellen uitgebroken. Nu was er natuurlijk maar een handvol Nigerianen aanwezig, de verhoudingen lagen anders als Oranje tegen Marokko had gespeeld.
Oranje-fans hebben een zere goede reputatie inderdaad
In het uitfluiten van hun eigen team.quote:Op woensdag 29 juni 2005 14:23 schreef Elgigante het volgende:
[..]
Oranje-fans hebben een zere goede reputatie inderdaad
Ik heb persoonlijk niet zo'n hoge pet op van Nederlanders op dat gebiedquote:Op woensdag 29 juni 2005 14:26 schreef desiredbard het volgende:
Oranje had ze met gelijke munt terugbetaald
We zijn kritisch dat klopt, al is uitfluiten van volksliederen of je eigen team altijd stompzinnig.quote:Op woensdag 29 juni 2005 14:32 schreef Poepoog het volgende:
[..]
In het uitfluiten van hun eigen team.
quote:Op woensdag 29 juni 2005 14:32 schreef Poepoog het volgende:
[..]
In het uitfluiten van hun eigen team.
Waarschijnlijk heb je gezegt dat er niet zo veel relschoppers waren als in dit en dat andere topic word beweerd. Wat betekend dat als je de aantal stoeltjes neemt die er gesloopt zijn en dat deeld door de aantal, volgens jou, relschoppers. Die marokkaanen erg veel stoeltjes hebben kapot gemaakt. Dat dat erg onwaarschijnlijk is.quote:
Alleen het rare is dat het nieuws er niks over meldt. Ze verzwijgen het allemaal. Daarom vraag ik me nog wel eens af of je bij dit soort discussies nieuws nog wel als een officiele bron kan gebruiken. Vaak wordt namelijk gezegt het staat niet in de krant dus dan zal het wel niet waar zijn. Of juist het staat in de krant dus dan klopt het. Terwijl de krant vaak alles bij elkaar lult. En dat weet ik uit meerdere ervaringen.quote:Op woensdag 29 juni 2005 14:45 schreef Fliepke het volgende:
Ach het was al voorspelt, de vlam vloeg bij de vorige wedstrijd ook al zowat in de pan.
Binnen 10 minuten waren er toen ook al flink wat stoeltjes vernield. Vriend van me was er vrijwilliger en heeft het allemaal zelf meegemaakt.
Wat voor racistische uitspraken staan er dan in mijn signature? En wie ben jij, komt zomaar mij racist noemen terwijl ik zelf op en top Marokkaan ben, ok ik heb een Nederlands paspoort, maar dat is enkel voor de voordelen (financiëel gewin)quote:Op woensdag 29 juni 2005 14:31 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Verwacht je nou werkelijk dat we iemand met een uiterst racistische signature als de jouwe serieus gaan nemen?
waarom zou jij geen racist kunnen zijn als je een marokkaan bent?quote:Op woensdag 29 juni 2005 14:49 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Wat voor racistische uitspraken staan er dan in mijn signature? En wie ben jij, komt zomaar mij racist noemen terwijl ik zelf op en top Marokkaan ben, ok ik heb een Nederlands paspoort, maar dat is enkel voor de voordelen (financiëel gewin)²
quote:Op woensdag 29 juni 2005 14:49 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
En wie ben jij, komt zomaar mij racist noemen terwijl ik zelf op en top Marokkaan ben,
Wellicht dat dat na zaterdag gaat veranderen.quote:Op woensdag 29 juni 2005 14:48 schreef Lu_uK het volgende:
Alleen het rare is dat het nieuws er niks over meldt. Ze verzwijgen het allemaal.
Het gaat over het feit dat ze wel een sfeer brachten waar Nederlanders een puntje aan kunnen zuigen. Dat die kut marokanen het dan ook zelf weer verneuken soit. Maar er was een grote meerderheid die wel "normaal" was.quote:Op woensdag 29 juni 2005 14:34 schreef Elgigante het volgende:
[..]
We zijn kritisch dat klopt, al is uitfluiten van volksliederen of je eigen team altijd stompzinnig.
Ik dacht dat we spraken over rellen, en niet over fluiten Poepoog, niet afdwalen aub.
quote:Op woensdag 29 juni 2005 14:49 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Wat voor racistische uitspraken staan er dan in mijn signature? En wie ben jij, komt zomaar mij racist noemen terwijl ik zelf op en top Marokkaan ben, ok ik heb een Nederlands paspoort, maar dat is enkel voor de voordelen (financiëel gewin)²
Iedereen beleeft sfeer anders, de Marokkanen zijn wat temperamentvoller en meer aanwezig, de Nederlanders zorgen daarentegen weer voor minder problemen rondom Oranje.quote:Op woensdag 29 juni 2005 14:53 schreef Poepoog het volgende:
[..]
Het gaat over het feit dat ze wel een sfeer brachten waar Nederlanders een puntje aan kunnen zuigen. Dat die kut marokanen het dan ook zelf weer verneuken soit. Maar er was een grote meerderheid die wel "normaal" was.
Je hoort mij niet zeggen dat het goed isquote:Op woensdag 29 juni 2005 14:32 schreef UnleashMitch het volgende:
[..]
Ik heb persoonlijk niet zo'n hoge pet op van Nederlanders op dat gebiedOverigens incl ik zelf en daarbij de kanttekening dat dat maar goed is ook, aggressief gedrag lost niets op (behalve 505 stoeltjes) en hoort geen plaats te hebben in een ontwikkelde samenleving.
Ik wil het graag on-topic houden, maar dan moet je wel duidelijker zijn in je verklaringen, met "dit zegt toch al genoeg" kan ik geen genoegen nemen, het weerlegt me noch ben je het met me eensquote:Op woensdag 29 juni 2005 14:54 schreef gr8w8 het volgende:
[..]Dit zegt toch al genoeg? Maar laten we het ontopic houden, over de rellen.
Totaal andere discussie maar die onderzoeken zijn er gedaan ja. Zo ongeveer elke vorm van criminaliteit gaat er op vooruit (groeit dus) als er meer allochtonen in het dorp/de stad wonen. Sommige wat meer dan andere maar op een paar combinatie's na zorgt het altijd voor meer criminaliteit. Overigens worden daarbij de 2e generatie 'allochtonen' niet meegenomen omdat deze in Nederland geboren zijn en dus officieel Nederlander.quote:Op woensdag 29 juni 2005 14:57 schreef Lu_uK het volgende:
-knip-
da's dan toch wel een kut-temperament, heetgebakerd is het woord dat je bedoels, of a-socialer misschien?quote:Op woensdag 29 juni 2005 14:57 schreef Elgigante het volgende:
[..]
Iedereen beleeft sfeer anders, de Marokkanen zijn wat temperamentvoller en meer aanwezig, de Nederlanders zorgen daarentegen weer voor minder problemen rondom Oranje.
Dat zijn die 625 feestvierders waardoor die stoeltjes kapotgingen...juist jaquote:Er was zeker een grote meerderheid die de wedstrijd beleefde zoals die hoort te zijn, ik stoor me er alleen aan dat het iedere keer maarweer uit de hand loopt, ...bagatteliseer,bagatteliseer,bagatteliseer,bagatteliseer
Mischien het feit dat jij iedereen die iets heeft tegen een "temperamentvolle volbloeds arrabier" (Om elgigantische [censuur] zijn woorden te gebruiken als rechtsextremist uitmaaktquote:Op woensdag 29 juni 2005 14:59 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Ik wil het graag on-topic houden, maar dan moet je wel duidelijker zijn in je verklaringen, met "dit zegt toch al genoeg" kan ik geen genoegen nemen, het weerlegt me noch ben je het met me eens
Tsja das nieuwigheid voor Marokko, die kunnen nog niet zo goed omgaan met een halve finale plaats op een WK. De sfeer bij wedstrijden van het Nederlands elftal is prima, daar kan de rest van de wereld nog een puntje aan zuigen!quote:Op woensdag 29 juni 2005 14:53 schreef Poepoog het volgende:
[..]
Het gaat over het feit dat ze wel een sfeer brachten waar Nederlanders een puntje aan kunnen zuigen. Dat die kut marokanen het dan ook zelf weer verneuken soit. Maar er was een grote meerderheid die wel "normaal" was.
Temperament is geen excuus voor een gebrek aan respect.quote:Op woensdag 29 juni 2005 14:57 schreef Elgigante het volgende:
Iedereen beleeft sfeer anders, de Marokkanen zijn wat temperamentvoller en meer aanwezig, de Nederlanders zorgen daarentegen weer voor minder problemen rondom Oranje.
En dat is precies wat de ruk naar rechts veroorzaaktquote:Op woensdag 29 juni 2005 15:07 schreef Lu_uK het volgende:
Ik vind het moeilijk om een mening te geven eigenlijk. Het nieuws vind ik niet betrouwbaar. Ik geef pas een mening als ik ergens echt bij ben geweest of als ik het uit eerste hand hoor. Maar het lijkt er toch op dat er heel wat is gebeurd gezien het feit dat ik het toch echt overal hoor. Alleen de media verzwijgt het
Ja, temperament staat veelal gelijk aan heet gebakerd, erg jammer.quote:Op woensdag 29 juni 2005 15:02 schreef desiredbard het volgende:
[..]
da's dan toch wel een kut-temperament, heetgebakerd is het woord dat je bedoels, of a-socialer misschien?
[..]
Dat zijn die 625 feestvierders waardoor die stoeltjes kapotgingen...juist ja![]()
Dat respect moet dan wel heel erg van 2 kanten komen. Dag en nacht predik en straal ik respect uit op Fok! Wat krijg ik ervoor terug? Juist ja, usertjes als Lemmeb en Akkerslootquote:Op woensdag 29 juni 2005 15:08 schreef UnleashMitch het volgende:
[..]
Temperament is geen excuus voor een gebrek aan respect.
UIteraard, lijkt me duidelijk.quote:Op woensdag 29 juni 2005 15:08 schreef UnleashMitch het volgende:
[..]
Temperament is geen excuus voor een gebrek aan respect.
Het ging over het respect naar de tegenstander en naar auoriteiten Banshee.quote:Op woensdag 29 juni 2005 15:12 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Dat respect moet dan wel heel erg van 2 kanten komen. Dag en nacht predik en straal ik respect uit op Fok! Wat krijg ik ervoor terug? Juist ja, usertjes als Lemmeb en Akkersloot²
Tja te weinig nieuwswaardequote:Op woensdag 29 juni 2005 14:48 schreef Lu_uK het volgende:
[..]
Alleen het rare is dat het nieuws er niks over meldt. Ze verzwijgen het allemaal. Daarom vraag ik me nog wel eens af of je bij dit soort discussies nieuws nog wel als een officiele bron kan gebruiken. Vaak wordt namelijk gezegt het staat niet in de krant dus dan zal het wel niet waar zijn. Of juist het staat in de krant dus dan klopt het. Terwijl de krant vaak alles bij elkaar lult. En dat weet ik uit meerdere ervaringen.
Ach jij stakker:quote:Op woensdag 29 juni 2005 15:12 schreef BansheeBoy het volgende:
Dag en nacht predik en straal ik respect uit op Fok! Wat krijg ik ervoor terug? Juist ja, usertjes als Lemmeb en Akkersloot
en daarnaast je sig: anti-Islam == extreem-rechts & Stop fascism, boycot Israel.quote:Op woensdag 29 juni 2005 14:49 schreef BansheeBoy het volgende:
Ok ik heb een Nederlands paspoort, maar dat is enkel voor de voordelen (financiëel gewin)
quote:Op woensdag 29 juni 2005 15:15 schreef gr8w8 het volgende:
Wat heeft het plunderen nou te maken met respect? Of zelfs tijdens de wedstrijd, nog voor het 2-0 is stoelen en flessen gaan gooien?
Wat hij zegtquote:Op woensdag 29 juni 2005 15:15 schreef Elgigante het volgende:
Het ging over het respect naar de tegenstander en naar auoriteiten Banshee.
Over respect hoef jij al helemaal niet aan te komen.
Je bedoelt Rezpect... je hoort het toich te schrijven zoals je het uitspreekt tegenwoordigquote:Op woensdag 29 juni 2005 15:15 schreef gr8w8 het volgende:
Lemmeb? Akkersloot? Ik zie ze hier niet hoor.
Wat heeft het plunderen nou te maken met respect? Of zelfs tijdens de wedstrijd, nog voor het 2-0 is stoelen en flessen gaan gooien?
Die TVA's zijn gek joh !quote:Op woensdag 29 juni 2005 15:19 schreef desiredbard het volgende:
[..]
Je bedoelt Rezpect... je hoort het toich te schrijven zoals je het uitspreekt tegenwoordig
Ze waren aan het feestvieren...begrijp het toch gr8w8
Afstammelingen van een 800 jaar achterlopende cultuur in een moderne westerse samenleving
Impressiefoto:quote:Op woensdag 29 juni 2005 13:24 schreef speknek het volgende:
Ben ik wel benieuwd hoeveel stoelen er nog staan in Kerkrade. Vraag me af of de FIFA er wat aan gaat doen. Elk clubteam zou worden uitgesloten van deelname aan het volgende toernooi, of in ieder geval vijf wedstrijden zonder publiek.
quote:2005.06.29 Rellen in Roda-stadion en bij tankstations niet verwacht
Er waren geen signalen dat de vlam in de pan zou slaan bij de wedstrijd Marokko-Nigeria. Dat zegt de politie Limburg Zuid. De wedstrijd gold als een zekere risicowedstrijd. Er waren 200 agenten en ME’ers op de been. Maar in het stadion was de zaak moeilijk in de hand te houden. De Marokkaanse aanhang zat verspreid, doordat veel supporters kaartjes van Oranje-fans hadden overgenomen. Ook de rellen bij tankstations waren niet verwacht. Dat is nog nooit gebeurd, zegt de politie. De vertrekkende Marokko-supporters richtten voor enkele duizenden euro’s schade aan bij tankstations langs de stadsautoweg in Heerlen en de A2. In totaal zijn 25 mensen aangehouden, van wie er vanmorgen nog 9 in de cel zaten. (Bron: L1)
Volgens L1 hebben ze dus flink huisgehouden, Roda zal de volgende keer wel nadenken of ze nog een stadion ter beschikking stellen aan een jeugd WK....quote:Op woensdag 29 juni 2005 16:42 schreef zoalshetis het volgende:
^^tjonge jonge wat een klootzakken zijn het ook^^
Roda krijgt die schade volledig vergoed en waarschijnlijk zullen ze er nog winst op maken ook.quote:Op woensdag 29 juni 2005 16:46 schreef Elgigante het volgende:
Volgens L1 hebben ze dus flink huisgehouden, Roda zal de volgende keer wel nadenken of ze nog een stadion ter beschikking stellen aan een jeugd WK....
Wie zal de schade betalen dan?quote:Op woensdag 29 juni 2005 16:48 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Roda krijgt die schade volledig vergoed en waarschijnlijk zullen ze er nog winst op maken ook.
Van wie krijgen ze de schade dan geheel vergoed? van NeXXt?quote:Op woensdag 29 juni 2005 16:48 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Roda krijgt die schade volledig vergoed en waarschijnlijk zullen ze er nog winst op maken ook.
Ik mag toch aannemen dat daar heldere afspraken met de organisatie over gemaakt zijn en die kan vervolgens weer een poging wagen om de schade te verhalen op de relmarokkaantjes.quote:
Gezien de verhoudingen kun je iemand alleen proberen te ontzetten en het vervolgens op een rennen zetten en hopen dat alles gefilmd wordt.quote:Op woensdag 29 juni 2005 16:50 schreef kreischer2000 het volgende:
Nou als ik steward was had ik mijn mede steward dus gewoon geholpen en dat tuig een pak slaag gegeven. Desnoods met gevaar voor mezelf.
ik denk dat roda vooral gaat nadenken of ze wel een stadion ter beschikking stellen als de marokkanen spelen. blijkbaar is dit allemaal geen incident en naarmate de spanning stijgt blijken de heren niet in staat om hun verlies (of zelfs winst, wat de fuck maakt het ook allemaal uit, benefiet dus) normaal te kunnen oplossen. denk dat het even afgelopen moet zijn als voorbeeld.quote:Op woensdag 29 juni 2005 16:46 schreef Elgigante het volgende:
[..]
Volgens L1 hebben ze dus flink huisgehouden, Roda zal de volgende keer wel nadenken of ze nog een stadion ter beschikking stellen aan een jeugd WK....
Ik vrees ook het ergste voor de kleine finale en heb medelijden met de stewards die dat werk vrijwillig doen en nu dus gewond zijn..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |