Yep, de voetballer die van poëzie hield, onder anderen van Rimbaud, zoals hij in een interview zei na aankomst bij Manchester United. De volgende dag stond er in de Engelse kranten dat Cantona naar eigen zeggen een liefhebber was van Rambo............quote:
quote:Op dinsdag 28 juni 2005 22:57 schreef pyl het volgende:
[..]
Yep, de voetballer die van poëzie hield, onder anderen van Rimbaud, zoals hij in een interview zei na aankomst bij Manchester United. De volgende dag stond er in de Engelse kranten dat Cantona naar eigen zeggen een liefhebber was van Rambo............![]()
Niet alles geloven pyl...niet doenquote:Op dinsdag 28 juni 2005 22:57 schreef pyl het volgende:
[..]
De volgende dag stond er in de Engelse kranten dat Cantona naar eigen zeggen een liefhebber was van Rambo............![]()
quote:
quote:
quote:Op dinsdag 28 juni 2005 22:56 schreef tong80 het volgende:
- 1e amendement: onraadbaar gebleken plaatjes kunnen, desgewenst, te vondeling worden gelegd bij onze goede buren van RJP
Geniaal. Dat moet hem zijn.quote:Op woensdag 29 juni 2005 16:07 schreef bigshadow het volgende:
mano chau?
Plaatje plaatsen mag,moet nietquote:Op woensdag 29 juni 2005 16:18 schreef bigshadow het volgende:
Moet ik nu een nieuwe vraag stellen?
Dat moet een hele hit zijn geweest!quote:Op woensdag 29 juni 2005 16:51 schreef fotoloog het volgende:
Eind jaren 50 hadden ze voor Nl begrippen een dijk van een dijk van een hit
Ik vroeg de titel niet.............quote:Op woensdag 29 juni 2005 17:02 schreef fotoloog het volgende:
Twee reebruine ogen,die keken de jager aan..........![]()
Schakel jij ff een hulplijn in....quote:Op woensdag 29 juni 2005 17:12 schreef pos het volgende:
Het plaatje zegt mij ook niks
kan wel even mn moeder bellen
Hier, kun je uit de tekst citeren:quote:
quote:Een bolndgelokte jonge jager,
kwam 's ochtends van de jacht terug.
Een lieve meid, naar schatting achttien lentes.
Ontmoette hij daar bij de brug.
Twee reebruine ogen, die keken de jager an.
Twee reebruine ogen, die hij niet vergeten kan.
Ze zouden over twee jaar trouwen.
Doch nauw'lijks waren zij vereend.
Toen moest hij weg naar 'n andere betrekking.
Ver weg en zij heeft zo geweend.
En weder ging ter jacht de jager.
Ontmoette toen een schuwe ree.
Hij wilde op dat edele dier gaan schieten.
Legde an, maar schudde toen van nee.
Je hebt 10 minutenquote:
quote:Op woensdag 29 juni 2005 17:20 schreef pyl het volgende:
Zal ik de mijne maar bellen dan?
Heb jij net ook met mijn moeder gebeld?quote:Op woensdag 29 juni 2005 17:24 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
Die reebruine ogen zijn wel van de Selvera's, hoor
Nou ja, ze kwam dus met de Salveras op de proppen, hetgeen ik geen slecht resultaat vind....quote:
ook goedemiddagquote:Op woensdag 29 juni 2005 18:25 schreef Gellius het volgende:
Stelletje spelbrekers!
Hoho, eerlijk geraden, Gellius!quote:Op woensdag 29 juni 2005 18:25 schreef Gellius het volgende:
Stelletje spelbrekers!
quote:
Jammer, even een andere zoeken.quote:Op woensdag 29 juni 2005 19:41 schreef pyl het volgende:
Raad uw kruisje........
Ja ik zie hem gewoonquote:Op woensdag 29 juni 2005 19:48 schreef Tokay het volgende:
Huh? Zag jij het plaatje wel, pos?
Anyway, Matt Dillon was goed.![]()
Gooi je cache ff leeg....quote:
Ja, dat zeg jij wel vaker, Foto, maar hoe doe ik dat?quote:Op woensdag 29 juni 2005 19:49 schreef fotoloog het volgende:
Gooi je cache ff leeg....
Gelijktijdig CTRL en F5 indrukkenquote:Op woensdag 29 juni 2005 19:50 schreef pyl het volgende:
[..]
Ja, dat zeg jij wel vaker, Foto, maar hoe doe ik dat?
Uhm......wanneer?quote:Op woensdag 29 juni 2005 19:52 schreef fotoloog het volgende:
Gelijktijdig CTRL en F5 indrukken
nu bijvoorbeeld...maakt niet uit waar en wanneerquote:
no pun intended pylquote:
Grappig? ik heb ff een borrel nodig.............quote:Op woensdag 29 juni 2005 20:00 schreef pos het volgende:
[..]
no pun intended pyl
al is ie wel grappig
quote:Op woensdag 29 juni 2005 20:01 schreef fotoloog het volgende:
Grappig? ik heb ff een borrel nodig.............
had eerst echt niet door wat ik schreef...tot dat ik het lasquote:Op woensdag 29 juni 2005 20:01 schreef fotoloog het volgende:
[..]
Grappig? ik heb ff een borrel nodig.............
Ja, dat ik dat uit jouw mond nog eens mocht horen..........quote:Op woensdag 29 juni 2005 20:03 schreef pos het volgende:
had eerst echt niet door wat ik schreef...tot dat ik het las![]()
en ik een beetje blondquote:Op woensdag 29 juni 2005 20:05 schreef fotoloog het volgende:
.....Je bent echt goed !
Lees het voor en geef er wat toelichting bijquote:Op woensdag 29 juni 2005 20:07 schreef pyl het volgende:
Sorry pos, maar ze vragen hier allemaal waarom ik zo hard moet lachen...........
Wat zal ik zeggen?
![]()
Nee, niet goed.quote:Op donderdag 30 juni 2005 21:38 schreef tong80 het volgende:
Mapplethorp of die viespeuk waar ik niet op kom met die jonge meiden in wazig decor ?
Je bedoelt David Hamilton?quote:Op donderdag 30 juni 2005 21:38 schreef tong80 het volgende:
die viespeuk waar ik niet op kom met die jonge meiden in wazig decor ?
Vreselijke foto's maakte die man!quote:Op donderdag 30 juni 2005 21:41 schreef pyl het volgende:
Je bedoelt David Hamilton?
Nee, niet goed.quote:
Even tussendoor: Ik ken het werk van Hamiltonquote:Op donderdag 30 juni 2005 21:43 schreef Tokay het volgende:
[..]
Vreselijke foto's maakte die man!
Balletmeisjes met spitzen en tutu's, en dan lekker vaag inderdaad.
Foeilelijk.
Oeps, sorry, nee, David Hamilton (met zijn licht erotische plaatjes), is niet de fotograaf die ik zoek...quote:Op donderdag 30 juni 2005 21:54 schreef sooty het volgende:
Even tussendoor: Ik ken het werk van HamiltonMaar is dit nu onderwerp van jouw plaatje of niet; Ik maak geen chocola van jouw reply.
Tuurlijk!quote:Op donderdag 30 juni 2005 21:54 schreef Oblivion het volgende:
Ik zou het niet weten, en kan ook geen naam raden...
Mag ik meedoen?![]()
Daar heeft meneer wel de leeftijd voor, dacht ik.quote:Op donderdag 30 juni 2005 21:56 schreef pyl het volgende:
Is hij een van de beroemde Vietnam-fotografen; of is hij niet van die generatie?
Hé rustig aan, juffie!quote:Op donderdag 30 juni 2005 21:58 schreef Oblivion het volgende:
Raad dan eens heul snel het plaatje, dan kan ik ook daadwerkelijk mee doen...![]()
quote:
Niet dus...quote:Op donderdag 30 juni 2005 21:59 schreef sooty het volgende:
Toch niet Eddy Adams van de World Press Photo 1968 ?
Lastig typeje, hoor......quote:Op donderdag 30 juni 2005 21:58 schreef Oblivion het volgende:
Raad dan eens heul snel het plaatje, dan kan ik ook daadwerkelijk mee doen...![]()
Hoera, eindelijk!quote:Op donderdag 30 juni 2005 22:02 schreef sooty het volgende:
James Nachtwey
Niks lastig typetje...quote:
Qui?quote:Op donderdag 30 juni 2005 22:10 schreef pyl het volgende:
Nee joh, da's Bionda!!!
Oh ja...jajaja...quote:Op donderdag 30 juni 2005 22:10 schreef pyl het volgende:
Nee joh, da's Bionda!!!
Ik moet bekennen dat ik 'Zoop' niet ken (Zoë heeft er de leeftijd nog niet voor), maar dit is idd Bionda danwel Nicolette van Damquote:Op donderdag 30 juni 2005 22:10 schreef pyl het volgende:
Nee joh, da's Bionda!!!
Tokay? Ze spreken buitenlands...quote:Op donderdag 30 juni 2005 22:13 schreef Berkery het volgende:
[..]
Ik moet bekennen dat ik 'Zoop' niet ken (Zoë heeft er de leeftijd nog niet voor), maar dit is idd Bionda danwel Nicolette van Dam
Je vergeet hier en daar wat letters, tong.quote:Op donderdag 30 juni 2005 22:12 schreef tong80 het volgende:
Ik zit naar FipFluitketel te kijen en gelijkertijd zie ik dit. Ik ga deze avon nooit meer vergeten.
Ja ja, ga er maar helemaal aan voorbij. Bionda niet kennen, tsssssssssk......quote:Op donderdag 30 juni 2005 22:13 schreef Tokay het volgende:
Nooit van gehoord.
I type te sne voor mijn gedachtequote:Op donderdag 30 juni 2005 22:14 schreef Tokay het volgende:
[..]
Je vergeet hier en daar wat letters, tong.
Zou je niet eens gaan slapen?
Natuurlijk, dat is Demi!quote:Op donderdag 30 juni 2005 22:14 schreef Oblivion het volgende:
DEMI MOORE!
quote:Op donderdag 30 juni 2005 22:15 schreef pyl het volgende:
Ja ja, ga er maar helemaal aan voorbij. Bionda niet kennen, tsssssssssk......![]()
quote:
k geloo e nik va.quote:
Maak je maar geen zorgen.quote:Op donderdag 30 juni 2005 22:20 schreef tong80 het volgende:
Don't fuck with Tong.
Dát is dus precies wel gebeurd.quote:
Dat komt er nou van als je neukt met tong80quote:Op donderdag 30 juni 2005 22:24 schreef Oblivion het volgende:
OOOOOOOOOOOOOOOOOOMMMMMMGGGGGGGGGGGGGG.![]()
Is dat Britney? [afbeelding]
My dear sweet lord...![]()
quote:Op donderdag 30 juni 2005 22:26 schreef Berkery het volgende:
[..]
Dat komt er nou van als je neukt met tong80
Neuh. Mijn onderwerp is een 'real-life-hero'. Wellicht ooit nog eens gefotografeerd door jouw rjpvd James Nachtwey.quote:Op donderdag 30 juni 2005 22:28 schreef Tokay het volgende:
Hmmm, sooty, Dennis Hopper, heel misschien?
quote:Op donderdag 30 juni 2005 22:37 schreef sooty het volgende:
Neuh. Mijn onderwerp is een 'real-life-hero'. Wellicht ooit nog eens gefotografeerd door jouw rjpvd James Nachtwey.![]()
VN-generaal die, tegen beter weten in, zat te wachten op meer support van de VN in Rwanda.
"Shake hands with the devil" heet zijn boek.
Dan maar met google. zou ik zeggenquote:
Slaap ze.quote:Op donderdag 30 juni 2005 23:30 schreef tong80 het volgende:
Ik zou het moeten weten maar ik ga toch slapen sooty.
Trusten en de rest : 'Oh ja shit.'
Had jij niet ooit een verwijzing naar die man, zijn boek, of die documentaire over hem, in je sig?quote:
Yep.quote:Op donderdag 30 juni 2005 23:37 schreef Tokay het volgende:
[..]
Had jij niet ooit een verwijzing naar die man, zijn boek, of die documentaire over hem, in je sig?
Dat zou wel knap zijnquote:Op donderdag 30 juni 2005 23:43 schreef Tokay het volgende:
Klopt mijn geheugen dus.
Niet dat héle verhaal toch?
Ja hallo sooty, LEZEN, dat schreef ik een aantal posts terug al, dat ik die documentaire had gezien, en dat ik zwaar onder de indruk was!!quote:Op donderdag 30 juni 2005 23:51 schreef sooty het volgende:
Dat zou wel knap zijn
Mijn sig destijds: Shake Hands With the Devil: The Failure of Humanity in Rwanda
De titel van het boek dat Roméo Dallaire heeft geschreven.
Over zijn leven is een reportage gemaakt die zo nu en dan opduikt bij Discoverychannel danwel GNBC.
Kijken dus.
Ja, mevrouw vindt het nodig om zowat alle kwaliteitsprogramma's van de Nederlandse televisie de nek om te draaien, een h... is het.quote:Op vrijdag 1 juli 2005 14:15 schreef Berkery het volgende:
Medy 'Nova-killer' v/d Laan'
Inderdaad, maar haar genetisch materiaal is toch van een erg hoge kwaliteit.quote:
Het zou leuk zijn als-ie die kennis gedeeld had.quote:Op vrijdag 1 juli 2005 21:00 schreef pyl het volgende:
Aber das ist doch Herr Sigmund Freud, der einziger Mann der weiss wass das Weib will....![]()
Die cavia naar wie je je hebt vernoemd, had op dat vlak anders geen enkel probleem.............quote:Op vrijdag 1 juli 2005 21:05 schreef sooty het volgende:
Het zou leuk zijn als-ie die kennis gedeeld had.![]()
quote:Wass will das Weib? Sorry, ik weet het nog steeds niet.![]()
Michael Burke. De onbedoelde inspirator van live aid 1985.quote:Op vrijdag 1 juli 2005 21:40 schreef pyl het volgende:
Michael Buerk, trouwens.
quote:Op vrijdag 1 juli 2005 21:47 schreef sooty het volgende:
[..]
Michael Burke. De onbedoelde inspirator van live aid 1985.
Overigens: [afbeelding]
Mwoah, vaak wel ja...quote:
Ja, sorry, beetje late reactie, was even iets anders aan het doen, maar Freud was natuurlijk goed, pyl.quote:Op vrijdag 1 juli 2005 21:00 schreef pyl het volgende:
Aber das ist doch Herr Sigmund Freud, der einziger Mann der weiss wass das Weib will....![]()
Ongeduld....quote:
Slome....quote:
*Hard gewerkt heeft*quote:
Woei. Hebbu nog een hintje ?quote:Op vrijdag 1 juli 2005 22:29 schreef fotoloog het volgende:
Geen Lesley
Ik ook niet.quote:Op vrijdag 1 juli 2005 22:41 schreef Tokay het volgende:
Ik weet het niet.
Sirtis, Maria. Ik had haar niet herkend van je plaatje.quote:Op vrijdag 1 juli 2005 22:53 schreef fotoloog het volgende:
Lt. Deanna Troy......
We have a winner!!!quote:Op vrijdag 1 juli 2005 23:13 schreef Berkery het volgende:
Faye Dunaway
Marina Sirtis Iddquote:Op vrijdag 1 juli 2005 23:09 schreef sooty het volgende:
[..]
Sirtis, Maria. Ik had haar niet herkend van je plaatje.
Nee.quote:
quote:Op vrijdag 1 juli 2005 23:30 schreef Tokay het volgende:
Gut, nu weet ik het nog niet.
Zijn die baard en dat grijze haar fake, Obli?
Nu wel ja, en kale bats...quote:Op vrijdag 1 juli 2005 23:31 schreef Tokay het volgende:
Ik bedoel: is hij echt oud?
mr_a? Waar zijt gij?quote:
Helemaal, sooty!quote:
Laatste van jou,Ga je ons verlaten?quote:Op vrijdag 1 juli 2005 23:37 schreef Oblivion het volgende:
[..]
Helemaal, sooty!![]()
Laatste van mij!
[afbeelding]
Walter Cronkite ?quote:Op vrijdag 1 juli 2005 23:42 schreef Oblivion het volgende:
Een oud gezicht van het nieuws in Amerika...![]()
Ik ga gewoon net als elk ander mens slapen...quote:
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |