Ja ja, ga er maar helemaal aan voorbij. Bionda niet kennen, tsssssssssk......quote:Op donderdag 30 juni 2005 22:13 schreef Tokay het volgende:
Nooit van gehoord.
I type te sne voor mijn gedachtequote:Op donderdag 30 juni 2005 22:14 schreef Tokay het volgende:
[..]
Je vergeet hier en daar wat letters, tong.
Zou je niet eens gaan slapen?
Natuurlijk, dat is Demi!quote:Op donderdag 30 juni 2005 22:14 schreef Oblivion het volgende:
DEMI MOORE!
quote:Op donderdag 30 juni 2005 22:15 schreef pyl het volgende:
Ja ja, ga er maar helemaal aan voorbij. Bionda niet kennen, tsssssssssk......![]()
quote:
k geloo e nik va.quote:
Maak je maar geen zorgen.quote:Op donderdag 30 juni 2005 22:20 schreef tong80 het volgende:
Don't fuck with Tong.
Dát is dus precies wel gebeurd.quote:
Dat komt er nou van als je neukt met tong80quote:Op donderdag 30 juni 2005 22:24 schreef Oblivion het volgende:
OOOOOOOOOOOOOOOOOOMMMMMMGGGGGGGGGGGGGG.![]()
Is dat Britney? [afbeelding]
My dear sweet lord...![]()
quote:Op donderdag 30 juni 2005 22:26 schreef Berkery het volgende:
[..]
Dat komt er nou van als je neukt met tong80
Neuh. Mijn onderwerp is een 'real-life-hero'. Wellicht ooit nog eens gefotografeerd door jouw rjpvd James Nachtwey.quote:Op donderdag 30 juni 2005 22:28 schreef Tokay het volgende:
Hmmm, sooty, Dennis Hopper, heel misschien?
quote:Op donderdag 30 juni 2005 22:37 schreef sooty het volgende:
Neuh. Mijn onderwerp is een 'real-life-hero'. Wellicht ooit nog eens gefotografeerd door jouw rjpvd James Nachtwey.![]()
VN-generaal die, tegen beter weten in, zat te wachten op meer support van de VN in Rwanda.
"Shake hands with the devil" heet zijn boek.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |