Daar heeft meneer wel de leeftijd voor, dacht ik.quote:Op donderdag 30 juni 2005 21:56 schreef pyl het volgende:
Is hij een van de beroemde Vietnam-fotografen; of is hij niet van die generatie?
Hé rustig aan, juffie!quote:Op donderdag 30 juni 2005 21:58 schreef Oblivion het volgende:
Raad dan eens heul snel het plaatje, dan kan ik ook daadwerkelijk mee doen...![]()
quote:
Niet dus...quote:Op donderdag 30 juni 2005 21:59 schreef sooty het volgende:
Toch niet Eddy Adams van de World Press Photo 1968 ?
Lastig typeje, hoor......quote:Op donderdag 30 juni 2005 21:58 schreef Oblivion het volgende:
Raad dan eens heul snel het plaatje, dan kan ik ook daadwerkelijk mee doen...![]()
Hoera, eindelijk!quote:Op donderdag 30 juni 2005 22:02 schreef sooty het volgende:
James Nachtwey
Niks lastig typetje...quote:
Qui?quote:Op donderdag 30 juni 2005 22:10 schreef pyl het volgende:
Nee joh, da's Bionda!!!
Oh ja...jajaja...quote:Op donderdag 30 juni 2005 22:10 schreef pyl het volgende:
Nee joh, da's Bionda!!!
Ik moet bekennen dat ik 'Zoop' niet ken (Zoë heeft er de leeftijd nog niet voor), maar dit is idd Bionda danwel Nicolette van Damquote:Op donderdag 30 juni 2005 22:10 schreef pyl het volgende:
Nee joh, da's Bionda!!!
Tokay? Ze spreken buitenlands...quote:Op donderdag 30 juni 2005 22:13 schreef Berkery het volgende:
[..]
Ik moet bekennen dat ik 'Zoop' niet ken (Zoë heeft er de leeftijd nog niet voor), maar dit is idd Bionda danwel Nicolette van Dam
Je vergeet hier en daar wat letters, tong.quote:Op donderdag 30 juni 2005 22:12 schreef tong80 het volgende:
Ik zit naar FipFluitketel te kijen en gelijkertijd zie ik dit. Ik ga deze avon nooit meer vergeten.
Ja ja, ga er maar helemaal aan voorbij. Bionda niet kennen, tsssssssssk......quote:Op donderdag 30 juni 2005 22:13 schreef Tokay het volgende:
Nooit van gehoord.
I type te sne voor mijn gedachtequote:Op donderdag 30 juni 2005 22:14 schreef Tokay het volgende:
[..]
Je vergeet hier en daar wat letters, tong.
Zou je niet eens gaan slapen?
Natuurlijk, dat is Demi!quote:Op donderdag 30 juni 2005 22:14 schreef Oblivion het volgende:
DEMI MOORE!
quote:Op donderdag 30 juni 2005 22:15 schreef pyl het volgende:
Ja ja, ga er maar helemaal aan voorbij. Bionda niet kennen, tsssssssssk......![]()
quote:
k geloo e nik va.quote:
Maak je maar geen zorgen.quote:Op donderdag 30 juni 2005 22:20 schreef tong80 het volgende:
Don't fuck with Tong.
Dát is dus precies wel gebeurd.quote:
Dat komt er nou van als je neukt met tong80quote:Op donderdag 30 juni 2005 22:24 schreef Oblivion het volgende:
OOOOOOOOOOOOOOOOOOMMMMMMGGGGGGGGGGGGGG.![]()
Is dat Britney? [afbeelding]
My dear sweet lord...![]()
quote:Op donderdag 30 juni 2005 22:26 schreef Berkery het volgende:
[..]
Dat komt er nou van als je neukt met tong80
Neuh. Mijn onderwerp is een 'real-life-hero'. Wellicht ooit nog eens gefotografeerd door jouw rjpvd James Nachtwey.quote:Op donderdag 30 juni 2005 22:28 schreef Tokay het volgende:
Hmmm, sooty, Dennis Hopper, heel misschien?
quote:Op donderdag 30 juni 2005 22:37 schreef sooty het volgende:
Neuh. Mijn onderwerp is een 'real-life-hero'. Wellicht ooit nog eens gefotografeerd door jouw rjpvd James Nachtwey.![]()
VN-generaal die, tegen beter weten in, zat te wachten op meer support van de VN in Rwanda.
"Shake hands with the devil" heet zijn boek.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |