Slaap ze.quote:Op donderdag 30 juni 2005 23:30 schreef tong80 het volgende:
Ik zou het moeten weten maar ik ga toch slapen sooty.
Trusten en de rest : 'Oh ja shit.'
Had jij niet ooit een verwijzing naar die man, zijn boek, of die documentaire over hem, in je sig?quote:
Yep.quote:Op donderdag 30 juni 2005 23:37 schreef Tokay het volgende:
[..]
Had jij niet ooit een verwijzing naar die man, zijn boek, of die documentaire over hem, in je sig?
Dat zou wel knap zijnquote:Op donderdag 30 juni 2005 23:43 schreef Tokay het volgende:
Klopt mijn geheugen dus.
Niet dat héle verhaal toch?
Ja hallo sooty, LEZEN, dat schreef ik een aantal posts terug al, dat ik die documentaire had gezien, en dat ik zwaar onder de indruk was!!quote:Op donderdag 30 juni 2005 23:51 schreef sooty het volgende:
Dat zou wel knap zijn
Mijn sig destijds: Shake Hands With the Devil: The Failure of Humanity in Rwanda
De titel van het boek dat Roméo Dallaire heeft geschreven.
Over zijn leven is een reportage gemaakt die zo nu en dan opduikt bij Discoverychannel danwel GNBC.
Kijken dus.
Ja, mevrouw vindt het nodig om zowat alle kwaliteitsprogramma's van de Nederlandse televisie de nek om te draaien, een h... is het.quote:Op vrijdag 1 juli 2005 14:15 schreef Berkery het volgende:
Medy 'Nova-killer' v/d Laan'
Inderdaad, maar haar genetisch materiaal is toch van een erg hoge kwaliteit.quote:
Het zou leuk zijn als-ie die kennis gedeeld had.quote:Op vrijdag 1 juli 2005 21:00 schreef pyl het volgende:
Aber das ist doch Herr Sigmund Freud, der einziger Mann der weiss wass das Weib will....![]()
Die cavia naar wie je je hebt vernoemd, had op dat vlak anders geen enkel probleem.............quote:Op vrijdag 1 juli 2005 21:05 schreef sooty het volgende:
Het zou leuk zijn als-ie die kennis gedeeld had.![]()
quote:Wass will das Weib? Sorry, ik weet het nog steeds niet.![]()
Michael Burke. De onbedoelde inspirator van live aid 1985.quote:Op vrijdag 1 juli 2005 21:40 schreef pyl het volgende:
Michael Buerk, trouwens.
quote:Op vrijdag 1 juli 2005 21:47 schreef sooty het volgende:
[..]
Michael Burke. De onbedoelde inspirator van live aid 1985.
Overigens: [afbeelding]
Mwoah, vaak wel ja...quote:
Ja, sorry, beetje late reactie, was even iets anders aan het doen, maar Freud was natuurlijk goed, pyl.quote:Op vrijdag 1 juli 2005 21:00 schreef pyl het volgende:
Aber das ist doch Herr Sigmund Freud, der einziger Mann der weiss wass das Weib will....![]()
Ongeduld....quote:
Slome....quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |