mark+1quote:Op woensdag 29 juni 2005 09:51 schreef Mark het volgende:
Ice T
Ik niet. Moet het niveau van de vragen of het genre waarin je wat vraagt aangepast worden aan degene die online is? Waarom worden er dan zoveel kink-bandjes gevraagd als ik online ben? Overigens zou ik Holly ook tot kink-artiest rekenen, maar dat terzijde.quote:
Eens. Ik heb zelf ook wel eens vragen te makkelijk gemaakt door weggeef-hints te geven, terwijl als er anderen online waren geweest, die de vraag direct hadden kunnen oplossen, en dat is jammer.quote:Op woensdag 29 juni 2005 09:57 schreef ranja het volgende:
[..]
Ik niet. Moet het niveau van de vragen of het genre waarin je wat vraagt aangepast worden aan degene die online is? Waarom worden er dan zoveel kink-bandjes gevraagd als ik online ben? Overigens zou ik Holly ook tot kink-artiest rekenen, maar dat terzijde.
Ik zie gewoon een leuke foto en maak daar een vraag van, ik kan echt niet inschatten of die vraag 2 dagen of 2 seconden zal staan. Waarom zal ik de enige zijn die haar kent? Ik geef in ongeveer anderhalf uur 2 hints, een stukje bio en een hoesfoto en vervolgens wordt ze geraden. Dat lijkt mij een prima gang van zaken en ik snap dus niet waarom daar moeilijk over gedaan wordt.
Ik zou het bv jammer gevonden hebben als Grobbel met z'n Glenn Branca (alsof die bekender is dan Golightly :L) de vraag na een kwartier in een rebus had gegooid waardoor iedeeen het kon raden door bv Glenn Frey te herkennen. Nu zag ik de vraag wat later en wist het meteen. Prima toch?
Die vraag stelde ik om half 2 's nachts, vervolgens ging iedereen inclusief ikzelf slapen en de vraag was voor 11 uur de volgende ochtend opgelost. Ook niks mis mee lijkt me.quote:Op woensdag 29 juni 2005 09:43 schreef Grobbel het volgende:
Dat ik een paar dagen terug zo chagrijnig werd over die Lulabellesvraag, was met name om de opmerking dat we ze wel hadden moeten kennen van één geplaatste opmerking in het Riplets-topic
Maar die vraag stond toen nog geen uren openen - en een rebus verzinnen voor Glenn Branca is nog best lastig.quote:Op woensdag 29 juni 2005 09:57 schreef ranja het volgende:
Ik zou het bv jammer gevonden hebben als Grobbel met z'n Glenn Branca (alsof die bekender is dan Golightly :L) de vraag na een kwartier in een rebus had gegooid waardoor iedeeen het kon raden door bv Glenn Frey te herkennen. Nu zag ik de vraag wat later en wist het meteen. Prima toch?
Eens.quote:Op woensdag 29 juni 2005 10:02 schreef cafca het volgende:
[..]
Eens. Ik heb zelf ook wel eens vragen te makkelijk gemaakt door weggeef-hints te geven, terwijl als er anderen online waren geweest, die de vraag direct hadden kunnen oplossen, en dat is jammer.
Maar aan de andere kant is het voor degenen die op dat moment online zijn, het wel zo leuk als het een beetje doorloopt. Het zou een idee kunnen zijn om vragen wat sneller te parkeren, maar dan zou ik wel een maximum aan het aantal geparkeerde vragen stellen, anders wordt het een beetje onoverzichtelijk lijkt me..
quote:Op woensdag 29 juni 2005 10:01 schreef DaisyDuke het volgende:
Bob Geldof & Midge Ure?
Hoe vaak heb jij een album van Branca in een winkel gezien? Ik alleen in 2e hands of vinyl winkels voor een veel te hoge prijs. Golighly staat gewoon bij de Plato.quote:Op woensdag 29 juni 2005 10:02 schreef Grobbel het volgende:
Overigens ben ik het niet met je eens dat Branca minder bekend zou moeten zijn dan Golightly - Branca heeft behoorlijk wat invloed gehad op veel hedendaagse bands en wordt ook regelmatig in band-bio's genoemd als een invloed.
Goed he?quote:Op woensdag 29 juni 2005 10:18 schreef TheSilentEnigma het volgende:
Wat zijn Ranja en Grobbel toch weer aardig tegen elkaar vandaag...
Daryll-Ann ja.quote:Op woensdag 29 juni 2005 10:27 schreef Neleos het volgende:
Darryl - Ann?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |