abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 28 juni 2005 @ 19:07:58 #1
64670 Dagonet
Radicaal compromist
pi_28311777
Hallo. .
Op woensdag 24 sept. 2008 schreef Danny het volgende:
Dagonet doet onaardig tegen iedereen. Je bent dus helemaal niet zo bijzonder als je denkt...
Mijn grootste bijdrage aan de FP.
pi_28311920
Ik heb keiveel feedback,

Maar nu even niet .
Als het niet wil branden moet je beter stoken.
pi_28311985
Jammer dat je DennisMoore het topic laat verzieken Dagonet, en de verkeerde mensen er op aan spreekt. HIj liegt en is niet geinformeerd en speelt op de persoon, moet daarom het hele topic dicht?
  dinsdag 28 juni 2005 @ 19:17:51 #4
64670 Dagonet
Radicaal compromist
pi_28312110
quote:
Op dinsdag 28 juni 2005 19:14 schreef SCH het volgende:
Jammer dat je DennisMoore het topic laat verzieken Dagonet, en de verkeerde mensen er op aan spreekt. HIj liegt en is niet geinformeerd en speelt op de persoon, moet daarom het hele topic dicht?
Het hele topic was verziekt, begin maar fris in FTR, dit was een en al persoonlijke bashes over en weer.

Topic is en blijft dicht.
Dagonet doet onaardig tegen iedereen. Je bent dus helemaal niet zo bijzonder als je denkt...
pi_28312146
quote:
Op dinsdag 28 juni 2005 19:17 schreef Dagonet het volgende:

[..]

Het hele topic was verziekt, begin maar fris in FTR, dit was een en al persoonlijke bashes over en weer.

Topic is en blijft dicht.
Van mij mag het dicht blijven hoor maar het waren geen persoonlijke bashes maar vooral onzinnige onjuistheden die zo'n topic de das omdoen - de discussie is veel te belangrijk om te laten liggen.
pi_28312216
NPS verdwijnt uit omroepbestel (deel 2)
quote:
Weet je, ik ben het ook een beetje beu eigenlijk, zelfde geneuzel over dezelde stokpaardjes van dezelfde mensen die niets liever doen dan zichzelf herhalen.

Verdere discussie over verdwijnen van NPS kan in TV, houd er wel rekening mee dat daar andere mores heersen in discussievoeren.
Wat een raar gedoe zeg. Jij bent de discussie beu en dus gooi je hem maar op slot zodat niemand er meer over kan discussiëren? Er valt nog gigantisch veel te discussieren over de NPS. Ik denk dat het de komende week ook nog genoeg in het nieuws zal zijn.

Laat SCH de sfeer toch niet altijd zo verzieken met z'n getroll.
De grote steden veranderen in sociaal compleet geruïneerde multiculturele getto's. Een blijvende herinnering aan falend links beleid....
pi_28312303
quote:
Op dinsdag 28 juni 2005 19:20 schreef Tikorev het volgende:
[..]

Wat een raar gedoe zeg. Jij bent de discussie beu en dus gooi je hem maar op slot zodat niemand er meer over kan discussiëren? Er valt nog gigantisch veel te discussieren over de NPS. Ik denk dat het de komende week ook nog genoeg in het nieuws zal zijn.

Laat SCH de sfeer toch niet altijd zo verzieken met z'n getroll.
Als jij niet meteen je stokpaardjes over links en buitenlanders en je 'multicul' van stal haalt, valt er wel een zinnig gesprek te voeren wellicht.
pi_28312399
quote:
Op dinsdag 28 juni 2005 19:22 schreef SCH het volgende:

[..]

Als jij niet meteen je stokpaardjes over links en buitenlanders en je 'multicul' van stal haalt, valt er wel een zinnig gesprek te voeren wellicht.
Ben jij daar weer met je buitenlanders.....

De NPS is een televisieomroep hoor. Heeft verder weinig met buitenlanders te maken.
De grote steden veranderen in sociaal compleet geruïneerde multiculturele getto's. Een blijvende herinnering aan falend links beleid....
pi_28312454
quote:
Op dinsdag 28 juni 2005 19:25 schreef Tikorev het volgende:
De NPS is een televisieomroep hoor. Heeft verder weinig met buitenlanders te maken.
Waarom begin je er dan over in dat topic?
pi_28312542
quote:
Op dinsdag 28 juni 2005 19:27 schreef SCH het volgende:

[..]

Waarom begin je er dan over in dat topic?
Control-F dit maar eens NPS verdwijnt uit omroepbestel (deel 2)

Er is er maar een die buitenlanders er weer met de haren bij moet trekken. Onze geobserdeerde SCH...
pi_28312787
allerlei multiculti-propaganda

Haat-programma's als Premtime waar autochtonen structureel als daders werden afgeschilderd

films van over de hele wereld zolang ze maar niet uit Nederland komen

nog geen 0,01 procent zendtijd besteden aan Nederlandse cultuur.

Allemaal citaten van Tikorev uit die topics. Behalve dat ze inhoudelijk niet kloppen wijzen ze allemaal in dezelfde richting. Wie trekt er nou wat aan de haren bij?
pi_28312889
quote:
Op dinsdag 28 juni 2005 19:35 schreef SCH het volgende:

Allemaal citaten van Tikorev uit die topics. Behalve dat ze inhoudelijk niet kloppen wijzen ze allemaal in dezelfde richting. Wie trekt er nou wat aan de haren bij?
En waar zijn je buitenlanders dan? Dit zijn allemaal feiten over de NPS....een televisieomroep...
pi_28312941
quote:
Op dinsdag 28 juni 2005 19:38 schreef Tikorev het volgende:

[..]

En waar zijn je buitenlanders dan? Dit zijn allemaal feiten over de NPS....een televisieomroep...
Tuurlijk joh - jouw posts gaan altijd 1 kant uit, ook deze - en feiten zijn het al helemaal niet. Maar je komt er hier mee weg.
pi_28313060
quote:
Op dinsdag 28 juni 2005 19:39 schreef SCH het volgende:

[..]

en feiten zijn het al helemaal niet.
Als je dat echt had gevonden was je er wel inhoudelijk op ingegaan en was het niet slechts gebleven bij wat getroll van jou kant. Dat zwaktebod is meestal een teken dat je het er wel mee eens bent maar je nog wat moeite hebt het onder ogen te zien.
  dinsdag 28 juni 2005 @ 19:43:30 #15
64670 Dagonet
Radicaal compromist
pi_28313089
Ga het hier nog even verder uitvechten.

Ik gaf een andere plek aan waar de discussie gevoerd kan worden.
pi_28313120
quote:
Op dinsdag 28 juni 2005 19:42 schreef Tikorev het volgende:

[..]

Als je dat echt had gevonden was je er wel inhoudelijk op ingegaan en was het niet slechts gebleven bij wat getroll van jou kant. Dat zwaktebod is meestal een teken dat je het er wel mee eens bent maar je nog wat moeite hebt het onder ogen te zien.
MIsschien kan je voortaan proberen je obsessie voor allochtonen wat in te dammen als het onderwerp daar niet of nauwelijks mee van doen heeft. Alvast bedankt. Van de mods moeten we het hier niet hebben.
pi_28313130
quote:
Op dinsdag 28 juni 2005 19:43 schreef Dagonet het volgende:
pi_28313553
Is dit het popcorn-topic?
pi_28313816
quote:
Op dinsdag 28 juni 2005 19:44 schreef SCH het volgende:

[..]

MIsschien kan je voortaan proberen je obsessie voor allochtonen wat in te dammen als het onderwerp daar niet of nauwelijks mee van doen heeft.
Haha...zegt SCH. Lees het nog maar eens door. Er is er een die over buitenlanders begint.
pi_28313885
quote:
Op dinsdag 28 juni 2005 19:43 schreef Dagonet het volgende:

Ik gaf een andere plek aan waar de discussie gevoerd kan worden.
Je zou ook even antwoord kunnen geven:
quote:
Op dinsdag 28 juni 2005 19:20 schreef Tikorev het volgende:
[..]

Jij bent de discussie beu en dus gooi je hem maar op slot zodat niemand er meer over kan discussiëren?
Jij denkt dat als jij de discussie beu bent dat dan meteen iedereen dat is?
  dinsdag 28 juni 2005 @ 20:11:24 #21
64670 Dagonet
Radicaal compromist
pi_28314011
quote:
Op dinsdag 28 juni 2005 20:08 schreef Tikorev het volgende:

[..]

Je zou ook even antwoord kunnen geven:
[..]

Jij denkt dat als jij de discussie beu bent dat dan meteen iedereen dat is?
Ik zei dat de discussie in FTR verder kan. Le-zen.
pi_28314064
quote:
Op dinsdag 28 juni 2005 20:11 schreef Dagonet het volgende:

Liever niet dié discussie zeg! .
pi_28314066
quote:
Op dinsdag 28 juni 2005 20:11 schreef Dagonet het volgende:

[..]

Wat is FTR? En wat heeft dat met het topic in Nieuws te maken?
  dinsdag 28 juni 2005 @ 20:15:48 #24
64670 Dagonet
Radicaal compromist
pi_28314168
quote:
Op dinsdag 28 juni 2005 20:12 schreef Tikorev het volgende:

[..]

Wat is FTR? En wat heeft dat met het topic in Nieuws te maken?
Kijk, zo gaat er nog eens een heel FOK! voor je open. FTR is het subforum voor Films TV en radio.
pi_28314212
quote:
Op dinsdag 28 juni 2005 20:15 schreef Dagonet het volgende:

Kijk, zo gaat er nog eens een heel FOK! voor je open. FTR is het subforum voor Films TV en radio.
Ah, je bedoelt TV, waar Tikorev reeds NPS verdwijnt uit omroepbestel 3 opende. .
pi_28314324
quote:
Op dinsdag 28 juni 2005 20:15 schreef Dagonet het volgende:

[..]

Dat is toch raar. Jij bent de discussie beu en meteen is het opheffen van de NPS geen nieuws meer? Ben jij toevallig enig kind thuis...

En waarom heb je het topic dan op slot gedaan i.p.v. dat je het even naar dat andere subforum verplaatst? Ik vind het allemaal maar een beetje een raar gedoe...dit is toch geen manier:
quote:
Weet je, ik ben het ook een beetje beu eigenlijk
pi_28325663
Is er nog een mod online, In het topic over de marokkaanse rellen gaat het nergens meer over.
Man op man enzo.
Kan ook gewoon een normale discussie toch?
  woensdag 29 juni 2005 @ 02:12:16 #28
13462 BansheeBoy
Assimilatie = Laxatie = Stront
pi_28325752
quote:
Op woensdag 29 juni 2005 02:05 schreef Lu_uK het volgende:
Is er nog een mod online, In het topic over de marokkaanse rellen gaat het nergens meer over.
Man op man enzo.
Kan ook gewoon een normale discussie toch?
Ben ik helemaal met je eens Lu_uK, maar ik denk dat intentie van Kaalhei bij het openen van dat topic volledig het bestaansrecht heeft gekregen vanwege zijn voorliefde voor rellen met als lijdend voorwerp de Marokkanen of de Moslims

Lemmeb is ook zo'n type, maar om hem kan ik lachen

²
Misgun niemand zijn profijt, laat elk op hoope bouwe. Ofschoon wie mij ook benijdt, fortuin moet zijn loop behouden.
Bansheeboy: Fok!ker van de week!
[Without heart we would be mere machines]
Bergkamp, Zlatan, Van Persie, Ziyech, Quaresma
pi_28325860
quote:
Op woensdag 29 juni 2005 02:12 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]

Ben ik helemaal met je eens Lu_uK, maar ik denk dat intentie van Kaalhei bij het openen van dat topic volledig het bestaansrecht heeft gekregen vanwege zijn voorliefde voor rellen met als lijdend voorwerp de Marokkanen of de Moslims

Lemmeb is ook zo'n type, maar om hem kan ik lachen

²
Tjah de voorgeschiedenis van de users ken ik natuurlijk niet. Maar wat er nu allemaal is slaat nergens op. Maargoed ik ga toch slapen
  † In Memoriam † woensdag 29 juni 2005 @ 07:26:00 #30
13819 Loedertje
Trotse GILF.
pi_28327145
@BsB
quote:
Dat heb ik helemaal nergens gezegd. Jij leest dingen die je graag zelf had gezien in je eigen leven. Als ik "Marokkaanse sensueel" zeg bedoel ik "Marokkaanse vrouw", zoals het woord sensueel dus ook bedoelt is
quote:
sen·su·eel (bn.)
1 zinnelijk, betr. hebbend op geslachtelijk genot
En troost je met de gedachte dat ik geen enkele behoefte heb aan een Marokkaanse Sensuele in mijn leven, dat uitpakken van zo'n sensuele neemt nogal wat tijd in beslag met al die lagen kleding die ze aan heeft
  Admin woensdag 29 juni 2005 @ 07:27:12 #31
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_28327151
Yvonne riep ergens: Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.

Op dinsdag 26 oktober 2021 16:46 schreef Elan het volgende:
Hier sta ik dan weer niet van te kijken Zelfs het virus is bang voor jou.
pi_28327301
quote:
Op woensdag 29 juni 2005 07:27 schreef yvonne het volgende:
  woensdag 29 juni 2005 @ 10:20:31 #33
13462 BansheeBoy
pi_28329662
quote:
Op woensdag 29 juni 2005 07:26 schreef Loedertje het volgende:
@BsB
[..]

[..]

En troost je met de gedachte dat ik geen enkele behoefte heb aan een Marokkaanse Sensuele in mijn leven, dat uitpakken van zo'n sensuele neemt nogal wat tijd in beslag met al die lagen kleding die ze aan heeft
Je hebt enorm veel keus man, je hebt goede reine Moslima's die zich inderdaad goed laten bedekken en terecht, en je hebt sensuelen die het zichzelf verplicht hebben gesteld om andere mannen tot overspel te drijven, waarbij ze het niet schuwen om schaarse kledij in de strijd te gooien: jouw types zeg maar

²
Misgun niemand zijn profijt, laat elk op hoope bouwe. Ofschoon wie mij ook benijdt, fortuin moet zijn loop behouden.
pi_28329882
quote:
Op woensdag 29 juni 2005 07:27 schreef yvonne het volgende:
Geile hijger
Allah Al Watan Al Malik
  woensdag 29 juni 2005 @ 10:45:20 #35
44672 ffTzz
kopje thee ??
pi_28330342
Waarom zit deze dicht?? : Marokkaanse supporters misdragen zich wederom
Er staat zelfs geen rede bij
pi_28330344
quote:
Op woensdag 29 juni 2005 07:26 schreef Loedertje het volgende:
Kunnen dit soort onzinposts hier niet geweerd worden???
  woensdag 29 juni 2005 @ 10:48:26 #37
44672 ffTzz
kopje thee ??
pi_28330428
quote:
Op woensdag 29 juni 2005 10:45 schreef ffTzz het volgende:
laat maar stom, hij is vol
pi_28330436
quote:
Op woensdag 29 juni 2005 10:45 schreef ffTzz het volgende:
Leuke grap
Allah Al Watan Al Malik
pi_28330472
quote:
Op woensdag 29 juni 2005 10:45 schreef SCH het volgende:

[..]

Laat toch joh, negeer dat soort "humor" lekker. Doe ik ook, werkt veel beter.
Allah Al Watan Al Malik
  woensdag 29 juni 2005 @ 10:58:09 #40
44672 ffTzz
kopje thee ??
pi_28330747
quote:
Op woensdag 29 juni 2005 10:48 schreef Mutant01 het volgende:

[..]

Leuke grap
was niet als grap bedoeld, maar als jij er om kan lachen, graag gedaan
pi_28330765
quote:
Op woensdag 29 juni 2005 10:58 schreef ffTzz het volgende:

[..]

was niet als grap bedoeld, maar als jij er om kan lachen, graag gedaan
Ik zie het leven als een grote grap, dont worry, be happy
Allah Al Watan Al Malik
pi_28331209
quote:

[..]

In NWS is FB gelijk ook SC. Zorgt iig voor een wat relaxtere sfeer.
Als het niet wil branden moet je beter stoken.
  woensdag 29 juni 2005 @ 11:26:50 #43
13462 BansheeBoy
pi_28331642
quote:

[..]

Ja, helemaal mee eens. En dat voor een ex-mod. Een ex-mod die ik overigens wel zeer respecteer, maar nog steeds vraag ik me af of Loedertje een man of een vrouw is. Wat is dat toch met die gebruikers met onzijdige namen

²
  woensdag 29 juni 2005 @ 13:23:46 #44
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_28335825
quote:
Op woensdag 29 juni 2005 11:26 schreef BansheeBoy het volgende:

Wat is dat toch met die gebruikers met onzijdige namen

²
het achtervoegsel 'boy' geeft idd precies aan met wie we te maken hebben
hoofdletters kosten teveel tijd
don't avoid pain to gain pleasure
niet iedereen is iedereen
  woensdag 29 juni 2005 @ 15:03:47 #45
13462 BansheeBoy
pi_28339667
quote:
Op woensdag 29 juni 2005 14:52 schreef UnleashMitch het volgende:

[..]

Wellicht dat dat na zaterdag gaat veranderen.

-edit-
Mensen de BSB nog serieus nemen..ze zijn er blijkbaar nog
Waarom dit soort waardeloze uitspraken? Hij brengt mensen in de waan dat ik niet serieus te nemen ben, terwijl juist het tegenovergestelde beweert zou moeten worden

²
pi_28347785
Als er iemand niet serieus te nemen is ben jij dat wel.
pi_28351059
In deze draad

Sharia in Nederland

Wordt er gesproken over mensen in een taal die ik niet als het nederlands herken..En hoewel verdere doorlezing van die draad wellicht mezelf een ban oplevert , heb ik toch liever dat dit niet getolereerd wordt:
quote:
Op donderdag 30 juni 2005 01:33 schreef Youssef het volgende:
Bansheeboy, ana rghadi n3s. heiden6 Alhamdoelilahi ladhie ahyana ba3da ma amaatana wa ilayhi noeshur, Laton .
quote:
Op donderdag 30 juni 2005 01:36 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]

Tbarke Llah 3alik akhie, Laton . Dek dou3a khsek tgoul he fsba7, daba khsek tgoul:"Allhoumma bismika amoutou wa a7yaa" of surat Al Ikhlas of Ayaat L Kursi, shouf n ta. Wakha, nsb 3ala khir, tel gheda

²
underground forever baby
  donderdag 30 juni 2005 @ 01:47:19 #48
13462 BansheeBoy
pi_28351067
quote:
Op donderdag 30 juni 2005 01:43 schreef Laton het volgende:

[..]

Ach dan doe ik ook wel ff flauw in de FB

²
  donderdag 30 juni 2005 @ 02:57:23 #49
89730 Drugshond
De Euro. Mislukt vanaf dag 1.
pi_28351588
quote:
Op woensdag 29 juni 2005 10:20 schreef BansheeBoy het volgende:
Je hebt enorm veel keus man, je hebt goede reine Moslima's die zich inderdaad goed laten bedekken en terecht,
Lekker praktisch in de zomer bij 30 graden.
quote:
en je hebt sensuelen die het zichzelf verplicht hebben gesteld om andere mannen tot overspel te drijven, waarbij ze het niet schuwen om schaarse kledij in de strijd te gooien:
Ghe ghe ghe.. ergens heb ik wel zin om je aan te melden voor de volgende vereniging.
pi_28352688
quote:
Op woensdag 29 juni 2005 13:23 schreef zoalshetis het volgende:

[..]

het achtervoegsel 'boy' geeft idd precies aan met wie we te maken hebben
Doorgaans zijn het homo's die zo'n achtervoegsel gebruiken
Vrijheid kun je niet eisen of afdwingen,
maar op basis van vertrouwen kun je heel vrij zijn.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')