Da's hun 'cultuur'; daar moet je 'respect' voor hebben...quote:Op woensdag 29 juni 2005 00:20 schreef Yeahinho het volgende:
Altijd hetzelfde met die gasten.
Winnen ze dan is het hosana. Maar als het niet gaat zoals ze willen krijg je dit.....
Ajax-Feynoord is een kinderfeestje ivm deze tyfus honden.quote:Op woensdag 29 juni 2005 00:20 schreef Slarioux het volgende:
Het lijkt wel Ajax - Feyenoord.
OPEN JE OGEN eens en prik door al die linkse kut propaganda op televisie en andere media heen.quote:Op woensdag 29 juni 2005 00:21 schreef Edenoniphobic het volgende:
Als het waar is, de ploeg schorsen voor de laatste kleine finale en naar huis sturen.
Maar die zaken die jij allemaal opsomt, daar maakt het NOS-journaal, dat ook na de match rond het stadion stond, geen enkele melding van.
Retorische vraag zeker.quote:Op woensdag 29 juni 2005 00:24 schreef GeorgeW.Bush het volgende:
Niemand opgepakt?
Ik was in het stadion.......quote:Op woensdag 29 juni 2005 00:21 schreef Edenoniphobic het volgende:
Als het waar is, de ploeg schorsen voor de laatste kleine finale en naar huis sturen.
Maar die zaken die jij allemaal opsomt, daar maakt het NOS-journaal, dat ook na de match rond het stadion stond, geen enkele melding van.
Voor de match al 25 Marokanen voor diefstal bij Hornbach.quote:Op woensdag 29 juni 2005 00:24 schreef GeorgeW.Bush het volgende:
Niemand opgepakt?
quote:Op woensdag 29 juni 2005 00:24 schreef DarkShine het volgende:Stewards zijn doorgelaten en beroofd. Er zijn voor de wedstrijd Marokanen bij de Hornbach opgepakt voor diefstal. De BurgerKing heeft een nieuw terras nodig, en kan beter een aantal dagen dicht voor een grondige schoonmaak. Een flinke schade aan het stadion.
Ik kan zo nog wel even doorgaan, maar bovenstaande zegt al genoeg.
Omdat ze de boel slopen? Dat heb ik Ajaxsupporters echt nog nooit zien doen.quote:Op woensdag 29 juni 2005 00:23 schreef kL0j00h het volgende:
[..]
Ajax-Feynoord is een kinderfeestje ivm deze tyfus honden.
quote:Op woensdag 29 juni 2005 00:26 schreef Kaalhei het volgende:
[..]
Eettenten geplunderd Spelers bekogeld Mensen willekeurig in elkaar geslagen
Nou, het was wel iets anders. Met name de schaal waarop het gebeurde was niet te vergelijken. Hier waren het geen enkelingen die aan het relschoppen waren, hier was een substantieel deel van de supporters aan het rellen.quote:Op woensdag 29 juni 2005 00:26 schreef Slarioux het volgende:
[..]
Omdat ze de boel slopen? Dat heb ik Ajaxsupporters echt nog nooit zien doen.
Enkelingen? Ik neem het niet op voor de Marocs, maar heb je laatst toevallig opsporing verzocht gekeken? Over die rellen?quote:Op woensdag 29 juni 2005 00:27 schreef Kaalhei het volgende:
[..]
Nou, het was wel iets anders. Met name de schaal waarop het gebeurde was niet te vergelijken. Hier waren het geen enkelingen die aan het relschoppen waren, hier was een substantieel deel van de supporters aan het rellen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |