Zo denken we allemaal over jou.quote:Op donderdag 30 juni 2005 12:54 schreef Monidique het volgende:
Ik walg van mijzelf, ik haat mij, ik voel me behóórlijk slecht en het forum doet het weer een beetje. Nu.
Ja.quote:Op donderdag 30 juni 2005 12:54 schreef Monidique het volgende:
Ik walg van mijzelf, ik haat mij, ik voel me behóórlijk slecht en het forum doet het weer een beetje. Nu.
Ik vraag me wel af in welke buurt ze dan woont.quote:Op donderdag 30 juni 2005 13:03 schreef du_ke het volgende:
[..]
Je zou haast zeggen dat dit geen toeval is.
In welke court haar crib gebased is, bedoel je?quote:Op donderdag 30 juni 2005 13:08 schreef sizzler het volgende:
[..]
Ik vraag me wel af in welke buurt ze dan woont.
Precies.quote:Op donderdag 30 juni 2005 13:09 schreef Monidique het volgende:
[..]
In welke court haar crib gebased is, bedoel je?
Jezus!!!!!!!!!quote:
Waarvoor dan wel? Voor satire met een ondeugend kantje?quote:Op donderdag 30 juni 2005 14:12 schreef Monidique het volgende:
Heb je ook een mailtje gekregen, speedfreak1?
Schelden, vloeken, het zwartmaken van andere mensen. Nou ja, Aaahikwordgek heeft wel een mailtje gekregen, jij misschien ook. Je weet het niet, hè...quote:Op donderdag 30 juni 2005 14:16 schreef speedfreak1 het volgende:
[..]
Waarvoor dan wel? Voor satire met een ondeugend kantje?
Leuk, maar geen van die activiteiten komt op mijn logje voor.quote:Op donderdag 30 juni 2005 14:17 schreef Monidique het volgende:
[..]
Schelden, vloeken, het zwartmaken van andere mensen. Nou ja, Aaahikwordgek heeft wel een mailtje gekregen, jij misschien ook. Je weet het niet, hè...
Ik heb het gisteren gelezen. Aardig verhaal. Ga vooral door.quote:Op donderdag 30 juni 2005 14:25 schreef Monidique het volgende:
Moet ik iets typen, iets zeggen?
Zal ik verdergaan met COMPENDIUM BETREFFENDE HET VUIL, DE LEUGENS EN DE ONWAARHEDEN DIE VERSPREID WORDEN OVER KLIMAATVERANDERING?
Heel mooi, dan gaan we dat maar doen. Maar weet je, ik ben zó brak.quote:Op donderdag 30 juni 2005 14:28 schreef kLowJow het volgende:
[..]
Ik heb het gisteren gelezen. Aardig verhaal. Ga vooral door.
quote:Een geliefd begrip om te verwerpen is de ‘hockey stick’. Dit slaat op de vorm van het globale verloop van de mondiale temperatuur van de afgelopen duizend jaar. Door de ‘hockey stick’ te verwerpen, denkt men aan te tonen dat het tegenwoordig niet zo warm is en er dus geen sprake is van een temperatuurstijging en men denkt aan te tonen dat als er wel een temperatuurstijging is, de mens er kennelijk geen invloed op heeft. Nu, er zijn twee problemen met het verwerpen van de ‘hockey stick’. Eén, onderzoeken die aantonen dat het zo’n vijfhonderd jaar geleden veel warmer was dan wordt aangenomen, kloppen niet. En twee, ook nu weer gaat het over de huidige temperatuurstijging en niet over de temperatuur van honderden jaren geleden.
Je zit inderdaad leugens te verspreiden.quote:
Welke leugens?quote:Op donderdag 30 juni 2005 14:41 schreef speedfreak1 het volgende:
[..]
Je zit inderdaad leugens te verspreiden.
Het hele stukje is klassiek limks gedraai, verdraai, uit de context gerukt, dus een leugen.quote:Op donderdag 30 juni 2005 14:44 schreef Monidique het volgende:
Wát is gelogen?
Wát is er dan gelogen?quote:Op donderdag 30 juni 2005 14:46 schreef speedfreak1 het volgende:
[..]
Het hele stukje is klassiek limks gedraai, verdraai, uit de context gerukt, dus een leugen.
Noord-Scandinavië middernachtzonquote:Op donderdag 30 juni 2005 14:46 schreef kLowJow het volgende:
De nacht! De zon gaat helemaal niet onder als het donker wordt!
Goede vraag.quote:Op donderdag 30 juni 2005 14:53 schreef George-Butters het volgende:
Ja wat!?!?! is er gelogen!!!???
Door wie?quote:Op donderdag 30 juni 2005 14:53 schreef George-Butters het volgende:
Ja wat!?!?! is er gelogen!!!???
Die is verworpen door meerdere wetenschappers die hebben aangetoond dat het broddelwerk is. Men heeft bewust meetwaarden weggelaten, en bovenal het resultaat gebaseerd op slechts 23 meetpunten wereldwijd. De eerste aperte leugen dus.quote:Een geliefd begrip om te verwerpen is de ‘hockey stick’.
Wederom een leugen, de hockeystick begint in de duistere middeleeuwen. Andere grafieken die een totaal ander beeld laten zien gaan nog veel verder terug, tot 5 miljoen jaar toe.quote:Dit slaat op de vorm van het globale verloop van de mondiale temperatuur van de afgelopen duizend jaar.
drie leugens in 1 zin. Men denkt niet aan te tonen, men heeft onderzocht dat, en het wordt door de broeikaslobby ontkent, omdat het strijdig is met de alom geprezen hockeystick. De temperatuurstijging wordt al helemaal niet ontkend, nog een leugen dus, en men denkt niet alleen dat de mens geen tot erg weinig invloed op de temperatuur heeft, men weet dat vrijwel zeker.quote:Door de ‘hockey stick’ te verwerpen, denkt men aan te tonen dat het tegenwoordig niet zo warm is en er dus geen sprake is van een temperatuurstijging en men denkt aan te tonen dat als er wel een temperatuurstijging is, de mens er kennelijk geen invloed op heeft.
Wederom een leugen. Kom maar eens met onomstotelijke bewijzen dat die onderzoeken niet kloppen.quote:Nu, er zijn twee problemen met het verwerpen van de ‘hockey stick’. Eén, onderzoeken die aantonen dat het zo’n vijfhonderd jaar geleden veel warmer was dan wordt aangenomen, kloppen niet.
En dan? Wat wil je daar nou mee zeggen?quote:En twee, ook nu weer gaat het over de huidige temperatuurstijging en niet over de temperatuur van honderden jaren geleden.
O ja, die weblog waar ik niet kan reageren!quote:Op donderdag 30 juni 2005 15:06 schreef speedfreak1 het volgende:
Maar ga er gerust mee door, kan ik het te zijner tijd op mijn weblogje volledig ontleden en afschieten.
Het is een gelifd begrip om te verwerpen, men verwerpt het en omdat men het verwerpt, is het een leugen te stellen dat men het graag verwerpt? Een woord: huh? Maar goed, welke meerdere (ik dacht dat je redenatie zo'n verschrikkelijke germanisme vond?) wetenschappers hebben dat aangetoond?quote:Op donderdag 30 juni 2005 15:06 schreef speedfreak1 het volgende:
Die is verworpen door meerdere wetenschappers die hebben aangetoond dat het broddelwerk is. Men heeft bewust meetwaarden weggelaten, en bovenal het resultaat gebaseerd op slechts 23 meetpunten wereldwijd. De eerste aperte leugen dus.
Ja, en die grafiek die aangevallen wordt ging eerst tot 1400 en toen tot 1000. Ongeveer duizend jaar, zeg maar.quote:Wederom een leugen, de hockeystick begint in de duistere middeleeuwen. Andere grafieken die een totaal ander beeld laten zien gaan nog veel verder terug, tot 5 miljoen jaar toe.
Jij kunt daar niet reageren omdat je daar geen respect voor de meester toonde......quote:Op donderdag 30 juni 2005 15:08 schreef Monidique het volgende:
[..]
O ja, die weblog waar ik niet kan reageren!!
Alles in de strijd tegen fascisme en onderdrukking, niet waar?quote:Op donderdag 30 juni 2005 15:12 schreef speedfreak1 het volgende:
[..]
Jij kunt daar niet reageren omdat je daar geen respect voor de meester toonde......
er is helemaal niemand meer die naar de bron kijkt...quote:
wilbbbbbbbbbbbersssssssssssss.quote:Op donderdag 30 juni 2005 15:23 schreef Harry_Sack het volgende:
[..]
er is helemaal niemand meer die naar de bron kijkt...
was die met Wilbers?quote:Op donderdag 30 juni 2005 15:25 schreef George-Butters het volgende:
[..]
wilbbbbbbbbbbbersssssssssssss.
Heb jij aflevering 6 van dit was het nieuws al gezien? (2005)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |