Zo denken we allemaal over jou.quote:Op donderdag 30 juni 2005 12:54 schreef Monidique het volgende:
Ik walg van mijzelf, ik haat mij, ik voel me behóórlijk slecht en het forum doet het weer een beetje. Nu.
Ja.quote:Op donderdag 30 juni 2005 12:54 schreef Monidique het volgende:
Ik walg van mijzelf, ik haat mij, ik voel me behóórlijk slecht en het forum doet het weer een beetje. Nu.
Ik vraag me wel af in welke buurt ze dan woont.quote:Op donderdag 30 juni 2005 13:03 schreef du_ke het volgende:
[..]
Je zou haast zeggen dat dit geen toeval is.
In welke court haar crib gebased is, bedoel je?quote:Op donderdag 30 juni 2005 13:08 schreef sizzler het volgende:
[..]
Ik vraag me wel af in welke buurt ze dan woont.
Precies.quote:Op donderdag 30 juni 2005 13:09 schreef Monidique het volgende:
[..]
In welke court haar crib gebased is, bedoel je?
Jezus!!!!!!!!!quote:
Waarvoor dan wel? Voor satire met een ondeugend kantje?quote:Op donderdag 30 juni 2005 14:12 schreef Monidique het volgende:
Heb je ook een mailtje gekregen, speedfreak1?
Schelden, vloeken, het zwartmaken van andere mensen. Nou ja, Aaahikwordgek heeft wel een mailtje gekregen, jij misschien ook. Je weet het niet, hè...quote:Op donderdag 30 juni 2005 14:16 schreef speedfreak1 het volgende:
[..]
Waarvoor dan wel? Voor satire met een ondeugend kantje?
Leuk, maar geen van die activiteiten komt op mijn logje voor.quote:Op donderdag 30 juni 2005 14:17 schreef Monidique het volgende:
[..]
Schelden, vloeken, het zwartmaken van andere mensen. Nou ja, Aaahikwordgek heeft wel een mailtje gekregen, jij misschien ook. Je weet het niet, hè...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |