Probeer dan eens die middelste - niet bewegende delen - te pakken, dan doe je meer met je benen en dat moet zwaarder zijn. Mocht je dan nog uren achter elkaar kunnen crosstrainen dan heb je een prima conditie en zijn je beenspieren op 'endurance' gevormd. Je zou dan kunnen gaan trainen voor een marathonquote:Op dinsdag 12 juli 2005 14:22 schreef dp81 het volgende:
[..]
Bij het crosstrainen vooral armen volgens mij.
Niet dat ik enorm af moet vallen ofzo, maar een paar kilo ach ja. En ik ben het hardlopen en spinning wel weer zat, dit zag er gewoon gaaf uitquote:Op dinsdag 12 juli 2005 16:27 schreef dnzl het volgende:
Ja, dat werkt wel. Uiteraard hangt daar zo'n energieke sfeer dat het wel heel gemakkelijk lijkt, dat gaat in het echt zwaar tegenvallen.
Maar het gaat je zeker op weg helpen.
5 minuten naar die vent kijken en ik grijp naar de chocolade, chips & wodka om m'n irritatie weg te krijgen.quote:Op dinsdag 12 juli 2005 16:27 schreef dnzl het volgende:
Ja, dat werkt wel. Uiteraard hangt daar zo'n energieke sfeer dat het wel heel gemakkelijk lijkt, dat gaat in het echt zwaar tegenvallen.
Maar het gaat je zeker op weg helpen.
Nee joh. Dat duurt wel een tijd.quote:Op dinsdag 12 juli 2005 18:04 schreef JaWi het volgende:
[..]
Niet dat ik enorm af moet vallen ofzo, maar een paar kilo ach ja. En ik ben het hardlopen en spinning wel weer zat, dit zag er gewoon gaaf uit. Maar dat je na een week al echt resultaat zou merken
?
Geen idee, volgens mij houdt de gemiddelde niet zwaar getrainde mensch dat helemaal geen week volquote:Op dinsdag 12 juli 2005 18:04 schreef JaWi het volgende:
[..]
Niet dat ik enorm af moet vallen ofzo, maar een paar kilo ach ja. En ik ben het hardlopen en spinning wel weer zat, dit zag er gewoon gaaf uit. Maar dat je na een week al echt resultaat zou merken
?
Weeg jij nou inmiddels elke morgen?quote:Op donderdag 14 juli 2005 09:30 schreef Isabeau het volgende:
Hij is geweldig![]()
Jeetje, je moet er toch niet aandenken die broek ooit weer te passen
(en ik ben tussen gisteren en vanmorgen een kilo lichter)
Okquote:
Het is ook voornamelijk cardio wat ik bij het fitness doe. Qua krachttraining valt het wel mee. Maar ik denk dat ik de krachtoefeningen eruit haal en langer fiets en hardloop.quote:Op donderdag 14 juli 2005 10:03 schreef dnzl het volgende:
Fietsen is ook niet de ideale manier om vet te verbranden.
Ga eens een weekje hardlopen en kijk eens wat dat voor je doet.
Met krachttraining verbrand je ook geen vet, je kweekt spieren (die zwaarder zijn als vet).
Het kan ook goed zijn dat je met fietsen je vet verbrand (je gewicht daalt door vet verlies), maar dat je dat qua gewicht niet merkt omdat je ook spieren kweekt. Wat ik overigens betwijfel want 1x per week is niet echt veel.
Ikzelf hou me nooit aan die eetmeters. Als je die dingen vaak moet geloven moet je jezelf dan de hele dag vol vitamine C proppen. Gewoon eten wat jij denkt wat beter voor jezelf helpt werkt dan meestal wel, ipv je strikt aan zo'n ding houden. Tenminste bij mij wel....quote:Op donderdag 14 juli 2005 12:58 schreef Maeghan het volgende:
Tsssk, die eetmeter kan echt nooit kloppen hoor. Ik heb gisteren een grote bak sla op, en vijf aardappels en vier stuks fruit, plus een festini-ijsje waar al 30% van de ADH vit. C in zit, en dan zegt ie nog dat ik te weinig vitamine C binnen heb gekregen =S
Ja ik heb ooit jaren geleden eens zoiets gehad in een encyclopedie op cdrom, en daarbij kwam ik gemiddeld uit op 15 tot 20 keer de ADH. Toen at ik ook wel meer fruit en groente dan nu, maar te weinig vitamine C lijkt me helemaal niet kunnen kloppen.quote:Op donderdag 14 juli 2005 13:00 schreef Isabeau het volgende:
Dat lijkt me vaag, MaeghanIk zit altijd dik over de 200 mg vit. C per dag met de eetmeter.
Of je moet een hele ontbijtkoek op een dag eten, maar het lijkt me een beetje weinig.quote:Op donderdag 14 juli 2005 13:06 schreef ymme het volgende:
Ik eet nu elke dag 2 boterhammen met aardbeien, als ontbijt met 2 glazen melk. tussen door ontbijtkoek, en 's avonds gewoon eten, en vooral veel water drinken. Maar ja we hebben nog vakantie dus tussen door wordt er nog wel eens een bakje chips neer gezet. vanaf volgende week gaan we echt opletten!
Normaal eet ik ook meer, maar nu met de vakantie doen we niet veel. En heb ik er ook geen behoefte aan. Normaal eet ik 5 boterhammen op een dag, en ontbijtkoek en avondeten. en fruit.quote:Op donderdag 14 juli 2005 13:21 schreef Maeghan het volgende:
Inderdaad, daar mogen gerust nog twee boterhammen bij 's middags. Erg weinig Ymme, en je maakt het jezelf er alleen moeilijk mee.
Nogmaals, afgelopen week en deze week, kijken we er niet echt naar, het is vakantie en dat moet kunnenquote:Op donderdag 14 juli 2005 14:00 schreef Asskicking-fatboy het volgende:
Ymme: Waar is het overige fruit? Ik vind wat aardbeien op een boterham 's ochtends wel wat weinig qua fruit. Probeer ook wat meer calcium binnen te krijgen door iets van yoguhrt te eten of de aardbeien op brood af te wisselen met (smeer)kaas.
offtopic: Kaputwiehund, hoeveel maten groter is dat als dat je nu hebt? Gave foto :p
Deze broek is een maatje 56. Ik heb nu een pak gekocht in maat 48 en daarvan moest de broek nog een stukje ingenomen worden. Voor het overige zijn mijn maten als volgt veranderd:quote:Op donderdag 14 juli 2005 14:00 schreef Asskicking-fatboy het volgende:
offtopic: Kaputwiehund, hoeveel maten groter is dat als dat je nu hebt? Gave foto :p
Ach ik vind het soms een beetje overdreven om zo te hameren op 2 stuks fruit en 3 ons groenten per dag. Ik ben al blij als ik 1 keer per dag wat fruit binnen krijg, al dan niet in de vorm van sinaasappelsap. Het is al moeilijk genoeg om je eetpatroon aan te passen op je energieverbruik. Om dan meteen alles zo perfect te moeten doen met calcium, een overvloed aan fruit en groente, meervoudig onverzadigde vetzuren, omega-3 vetzuren, magnesium, ijzer, water, langzame koolhydraten, vezels enz enz....quote:Op donderdag 14 juli 2005 14:00 schreef Asskicking-fatboy het volgende:
Ymme: Waar is het overige fruit? Ik vind wat aardbeien op een boterham 's ochtends wel wat weinig qua fruit. Probeer ook wat meer calcium binnen te krijgen door iets van yoguhrt te eten of de aardbeien op brood af te wisselen met (smeer)kaas.
Wow, impressive. Hoe lang heb je hierover gedaan?quote:Op donderdag 14 juli 2005 14:14 schreef kaputwiehund het volgende:
[..]
Deze broek is een maatje 56. Ik heb nu een pak gekocht in maat 48 en daarvan moest de broek nog een stukje ingenomen worden. Voor het overige zijn mijn maten als volgt veranderd:
Spijkerbroeken: van 38 naar 30-31
Bovenkleding: van xx(x)l naar M
Blouses: van boordmaat 44/45 naar 37/38
Ondergoed: van 8 naar 5
Mijn schoenmaat is wel hetzelfde gebleven
Een beetje overdreeven, vind je niet? Niemand zegt hier dat je alles tot op de gram moet afwegen en overal precies genoeg van binnen moet krijgen, maar het is wel overduidelijk dat Ymme te weinig eet en dat er twee productgroepen totaal niet vertegenwoordigd zijn in haar voeding.quote:Op donderdag 14 juli 2005 14:33 schreef octopussy het volgende:
Ach ik vind het soms een beetje overdreven om zo te hameren op 2 stuks fruit en 3 ons groenten per dag. Ik ben al blij als ik 1 keer per dag wat fruit binnen krijg, al dan niet in de vorm van sinaasappelsap. Het is al moeilijk genoeg om je eetpatroon aan te passen op je energieverbruik. Om dan meteen alles zo perfect te moeten doen met calcium, een overvloed aan fruit en groente, meervoudig onverzadigde vetzuren, omega-3 vetzuren, magnesium, ijzer, water, langzame koolhydraten, vezels enz enz....![]()
tja ik vind het een beetje overdreven, bovendien moet je zoveel energie in het bijhouden van je minimale en maximale inname van deze stoffen dat je bijna alleen al daarom gewicht verliest.
Tuurlijk is het een goed streven, maar ik vind het gewoon te veel werk om dat allemaal bij te houden. Dan maar iets minder ongezond. Misschien dat het 'fine tunen' vanzelf wel komt als je eenmaal een beetje een vast eetpatroon krijgt.
twee jaarquote:Op donderdag 14 juli 2005 14:36 schreef Jojogirl het volgende:
[..]
Wow, impressive. Hoe lang heb je hierover gedaan?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |