Die willen ze ook echt laten gaan en is ook echt haalbaar.quote:Op woensdag 29 juni 2005 10:04 schreef Kaap het volgende:
Betrek dan Lee in de ruil. Linksback hebben we echt nodig.
Dat is ook de enige uitzondering.quote:Op woensdag 29 juni 2005 10:14 schreef fransie102 het volgende:
Alex zou meteen mogen tekenen hoor, Tomasso.
Denk het niet eigenlijk. Na volgend seizoen mischien als er grotere clubs komen informeren maar ze gaan hem echt niet aan een directe concurrent verkopen. Spelen de clubs tegen elkaar en zou zon speler tegen je scoren. Dan gooi je gewoon je eigen glazen in.quote:Op woensdag 29 juni 2005 10:17 schreef PyTh het volgende:
Ach de reacties van de feyenoorders hier zijn begrijpelijk.
Zou zelf net zo reageren maar ik denk dat de kans dat Kalou naar PSV verhuist aankomend seizoen redelijk groot is.
Niet alleen als je tegen elkaar speelt maar ook wanneer je bij elkaar in de buurt staat. Als je allebei je puntjes moet pakken, moet je gewoon niet de andere club echt versterken vind ik. Nu heeft Feyenoord natuurlijk gewoon geld nodig, maar ik zie hem ook liever niet naar een nederlandse club gaan.quote:Op woensdag 29 juni 2005 10:22 schreef Kaap het volgende:
[..]
Denk het niet eigenlijk. Na volgend seizoen mischien als er grotere clubs komen informeren maar ze gaan hem echt niet aan een directe concurrent verkopen. Spelen de clubs tegen elkaar en zou zon speler tegen je scoren. Dan gooi je gewoon je eigen glazen in.
Nah gewoon na komend seizoen verkopen aan Chelsea ofzo.
Dat kutclubje van je moet eens fatsoen gaan leren. Elke goede jonge voetballer op de Nederlandse velden die speelt bij Feyenoord of bij die ene andere club proberen ze helemaal gek te maken. Van Persie, trabelsie, vd vaart, Kalou etc. etc. Gelukkig is het die dikke Hiddink nog nooit gelukt, en dat zal hem ook nu weer niet lukken.quote:Op woensdag 29 juni 2005 10:17 schreef PyTh het volgende:
Ach de reacties van de feyenoorders hier zijn begrijpelijk.
Zou zelf net zo reageren maar ik denk dat de kans dat Kalou naar PSV verhuist aankomend seizoen redelijk groot is.
Ach we zullen zien.quote:Op woensdag 29 juni 2005 10:22 schreef Kaap het volgende:
[..]
Denk het niet eigenlijk. Na volgend seizoen mischien als er grotere clubs komen informeren maar ze gaan hem echt niet aan een directe concurrent verkopen. Spelen de clubs tegen elkaar en zou zon speler tegen je scoren. Dan gooi je gewoon je eigen glazen in.
Nah gewoon na komend seizoen verkopen aan Chelsea ofzo.
Dan moet hij gewoon blijven zitten waar hij zit. Basta. Geen gezeik verder.quote:Op woensdag 29 juni 2005 10:26 schreef PyTh het volgende:
[..]
Kalou heeft aangegeven in Nederland te willen blijven omdat hij een Nederlands paspoort wil.
Dat zou ik als PSV supporter ook zeggen jaquote:Op woensdag 29 juni 2005 10:26 schreef PyTh het volgende:
[..]
Ach we zullen zien.
Ik vind dat al die heisa over spelers die onderling van topclub wisselen wat overtrokken.
Logisch toch? Ik begrijp Hiddink wel, al blijft het irritant.quote:Op woensdag 29 juni 2005 10:26 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Dat kutclubje van je moet eens fatsoen gaan leren. Elke goede jonge voetballer op de Nederlandse velden die speelt bij Feyenoord of bij die ene andere club proberen ze helemaal gek te maken. Van Persie, trabelsie, vd vaart, Kalou etc. etc. Gelukkig is het die dikke Hiddink nog nooit gelukt, en dat zal hem ook nu weer niet lukken.
PSV is gewoon ambitieus, en daar zouden Ajax en met name Feyenoord een voorbeeld aan kunnen nemen.quote:Zeggen we wel dat die amsterdammers arrogant zijn, maar die boeren zijn nog arroganter. Die denken elke leuke voetballers naar philips te halen. Totdat het eens een keertje andersom zou gebeuren. Dan schreeuwen ze moord en brand en is philipsstad te klein.
Zelfs amsterdam toont nog geen eens van die walgelijke trekjes.
psv loopt wel rond met een schuld van dik 100 miljoen...dan maar niet ambitieus...quote:Op woensdag 29 juni 2005 10:31 schreef fransie102 het volgende:
[..]
Logisch toch? Ik begrijp Hiddink wel, al blijft het irritant.
[..]
PSV is gewoon ambitieus, en daar zouden Ajax en met name Feyenoord een voorbeeld aan kunnen nemen.
Inderdaad. Een transfer naar Chelsea ofzo had niemand hem kwalijk genomen, maar dit zou heel erg laag zijn. Zonder Feyenoord was ie nergens en mocht hij het flikken om naar PSV te gaan dan wens ik hem een dubbele beenbreuk toe in z'n 1e wedstrijd daar.quote:Op woensdag 29 juni 2005 10:30 schreef Radegast het volgende:
[..]
Dan moet hij gewoon blijven zitten waar hij zit. Basta. Geen gezeik verder.
PSV zou juist een voorbeeld aan Ajax en Feyenoord moeten nemen en eens zelf voor de eigen spelers moeten gaan proberen te zorgen.quote:Op woensdag 29 juni 2005 10:31 schreef fransie102 het volgende:
PSV is gewoon ambitieus, en daar zouden Ajax en met name Feyenoord een voorbeeld aan kunnen nemen.
En merken de supporters daar iets van? PSV bestaat over 20 jaar nog wel hoor.quote:Op woensdag 29 juni 2005 10:32 schreef Cart_man het volgende:
[..]
psv loopt wel rond met een schuld van dik 100 miljoen...dan maar niet ambitieus...
Je leert het welquote:Op woensdag 29 juni 2005 10:32 schreef fransie102 het volgende:
[..]
Inderdaad. Een transfer naar Chelsea ofzo had niemand hem kwalijk genomen, maar dit zou heel erg laag zijn. Zonder Feyenoord was ie nergens en mocht hij het flikken om naar PSV te gaan dan wens ik hem een dubbele beenbreuk toe in z'n 1e wedstrijd daar.
Dat is ook weer waar, maar als PSV topspelers die bij Ajax of Feyenoord weg willen kan krijgen dan is het toch logisch dat ze dat proberen?quote:Op woensdag 29 juni 2005 10:33 schreef aldostuta het volgende:
[..]
PSV zou juist een voorbeeld aan Ajax en Feyenoord moeten nemen en eens zelf voor de eigen spelers moeten gaan proberen te zorgen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |