abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 29 juni 2005 @ 10:05:17 #151
17897 Cart_man
Love to be hated
pi_28329213
quote:
Op woensdag 29 juni 2005 10:04 schreef Kaap het volgende:
Betrek dan Lee in de ruil. Linksback hebben we echt nodig.
Die willen ze ook echt laten gaan en is ook echt haalbaar.
A.M.A.B
pi_28329263
Lee zou inderdaad een goede zijn. Waarom hebben wij destijds niet hem gekocht ipv die tyfus-Song
pi_28329348
Omdat lee hiddink als god zag
  woensdag 29 juni 2005 @ 10:10:53 #154
120113 Tomasso
Lopen te kijken
pi_28329377
Kalou gaat niet naar PSV.

Zo, dat hoofdstuk ook weer afgesloten. En nee, we moeten geen spelers van eindhoven, want die spelen alleen goed met goede spelers om zich heen, en aangezien we die niet hebben, hoeven er ook geen spelers van hun te komen. Lee dus ook niet. En al helemaal die Lucius niet. Die gozer wil ik al helemaal nooit in ons schitterende shirt zien lopen.

Theo Janssen, laat maar komen. Dat zei ik al eerder. Ik heb hem 100 keer liever dan een verwijfde Belg.
"A true, creative researcher has to have confidence in nonsense"
pi_28329481
Alex zou meteen mogen tekenen hoor, Tomasso.
  woensdag 29 juni 2005 @ 10:17:23 #156
120113 Tomasso
Lopen te kijken
pi_28329561
quote:
Op woensdag 29 juni 2005 10:14 schreef fransie102 het volgende:
Alex zou meteen mogen tekenen hoor, Tomasso.
Dat is ook de enige uitzondering.
  woensdag 29 juni 2005 @ 10:17:33 #157
17103 PyTh
The Few, The Proud
pi_28329564
Ach de reacties van de feyenoorders hier zijn begrijpelijk.

Zou zelf net zo reageren maar ik denk dat de kans dat Kalou naar PSV verhuist aankomend seizoen redelijk groot is.
For those involved, No explanation is necessary
For those who are not, No explanation is possible
pi_28329706
quote:
Op woensdag 29 juni 2005 10:17 schreef PyTh het volgende:

Zou zelf net zo reageren maar ik denk dat de kans dat Kalou naar PSV verhuist aankomend seizoen redelijk groot is.
Denk het niet eigenlijk. Na volgend seizoen mischien als er grotere clubs komen informeren maar ze gaan hem echt niet aan een directe concurrent verkopen. Spelen de clubs tegen elkaar en zou zon speler tegen je scoren. Dan gooi je gewoon je eigen glazen in.

Nah gewoon na komend seizoen verkopen aan Chelsea ofzo.
pi_28329731
quote:
Op woensdag 29 juni 2005 10:17 schreef Tomasso het volgende:

[..]

Dat is ook de enige uitzondering.
Cocu zou ik anders ook niet afwijzen hoor.
pi_28329836
quote:
Op woensdag 29 juni 2005 10:22 schreef Kaap het volgende:

[..]

Denk het niet eigenlijk. Na volgend seizoen mischien als er grotere clubs komen informeren maar ze gaan hem echt niet aan een directe concurrent verkopen. Spelen de clubs tegen elkaar en zou zon speler tegen je scoren. Dan gooi je gewoon je eigen glazen in.

Niet alleen als je tegen elkaar speelt maar ook wanneer je bij elkaar in de buurt staat. Als je allebei je puntjes moet pakken, moet je gewoon niet de andere club echt versterken vind ik. Nu heeft Feyenoord natuurlijk gewoon geld nodig, maar ik zie hem ook liever niet naar een nederlandse club gaan.
  woensdag 29 juni 2005 @ 10:26:31 #161
120113 Tomasso
Lopen te kijken
pi_28329865
quote:
Op woensdag 29 juni 2005 10:17 schreef PyTh het volgende:

Dat kutclubje van je moet eens fatsoen gaan leren. Elke goede jonge voetballer op de Nederlandse velden die speelt bij Feyenoord of bij die ene andere club proberen ze helemaal gek te maken. Van Persie, trabelsie, vd vaart, Kalou etc. etc. Gelukkig is het die dikke Hiddink nog nooit gelukt, en dat zal hem ook nu weer niet lukken.

Zeggen we wel dat die amsterdammers arrogant zijn, maar die boeren zijn nog arroganter. Die denken elke leuke voetballers naar philips te halen. Totdat het eens een keertje andersom zou gebeuren. Dan schreeuwen ze moord en brand en is philipsstad te klein.

Zelfs amsterdam toont nog geen eens van die walgelijke trekjes.
  woensdag 29 juni 2005 @ 10:26:58 #162
17103 PyTh
The Few, The Proud
pi_28329878
quote:
Op woensdag 29 juni 2005 10:22 schreef Kaap het volgende:

[..]

Ach we zullen zien.
Ik vind dat al die heisa over spelers die onderling van topclub wisselen wat overtrokken.
Zou het zelf ook niet toejuichen maar dat is nu eenmaal de realiteit en gebeurt in het buitenland vaak genoeg.

Kalou heeft aangegeven in Nederland te willen blijven omdat hij een Nederlands paspoort wil.
En zo lang Kalou geen Nederlander is zal hij niet naar Chelsea vertrekken.
pi_28329968
quote:
Op woensdag 29 juni 2005 10:26 schreef PyTh het volgende:

[..]

Kalou heeft aangegeven in Nederland te willen blijven omdat hij een Nederlands paspoort wil.
Dan moet hij gewoon blijven zitten waar hij zit. Basta. Geen gezeik verder.
  woensdag 29 juni 2005 @ 10:30:23 #164
17897 Cart_man
Love to be hated
pi_28329976
Ik denk wel dat hij vertrekt, loopt al weken opzichtig te flirten met psv. Feijenoord kan het geld gebruiken laat hem liever niet gaan, maar weet dat het een stuk kapitaalderving is, wanneer ze het niet doen.

Naar Chelsea gaat hij ook niet volgend seizoen. Kalou wil Nederlander worden en zal dus tot 2008 moeten blijven voetballen in Nederland. Tenzij Verdonk besluit hem alsnog een paspoort te geven.

Goor die weg wil, Liverpool die Kuijt wil en Castelen die begeerd is bij verschillende clubs. Gaat een mooie voorhoede worden, mochten ze alledrie vertrekken...
A.M.A.B
pi_28329985
quote:
Op woensdag 29 juni 2005 10:26 schreef PyTh het volgende:

[..]

Ach we zullen zien.
Ik vind dat al die heisa over spelers die onderling van topclub wisselen wat overtrokken.
Dat zou ik als PSV supporter ook zeggen ja
I didn't lose my mind, it was mine to give away.
pi_28329991
quote:
Op woensdag 29 juni 2005 10:26 schreef Tomasso het volgende:

[..]

Dat kutclubje van je moet eens fatsoen gaan leren. Elke goede jonge voetballer op de Nederlandse velden die speelt bij Feyenoord of bij die ene andere club proberen ze helemaal gek te maken. Van Persie, trabelsie, vd vaart, Kalou etc. etc. Gelukkig is het die dikke Hiddink nog nooit gelukt, en dat zal hem ook nu weer niet lukken.
Logisch toch? Ik begrijp Hiddink wel, al blijft het irritant.
quote:
Zeggen we wel dat die amsterdammers arrogant zijn, maar die boeren zijn nog arroganter. Die denken elke leuke voetballers naar philips te halen. Totdat het eens een keertje andersom zou gebeuren. Dan schreeuwen ze moord en brand en is philipsstad te klein.

Zelfs amsterdam toont nog geen eens van die walgelijke trekjes.
PSV is gewoon ambitieus, en daar zouden Ajax en met name Feyenoord een voorbeeld aan kunnen nemen.
pi_28330008
Zegt de ene marokaan tegen de andere
.
.
.
Feyenoord wordt kampioen
  woensdag 29 juni 2005 @ 10:32:14 #168
17897 Cart_man
Love to be hated
pi_28330026
quote:
Op woensdag 29 juni 2005 10:31 schreef fransie102 het volgende:

[..]

Logisch toch? Ik begrijp Hiddink wel, al blijft het irritant.
[..]

PSV is gewoon ambitieus, en daar zouden Ajax en met name Feyenoord een voorbeeld aan kunnen nemen.
psv loopt wel rond met een schuld van dik 100 miljoen...dan maar niet ambitieus...
A.M.A.B
pi_28330028
quote:
Op woensdag 29 juni 2005 10:30 schreef Radegast het volgende:

[..]

Dan moet hij gewoon blijven zitten waar hij zit. Basta. Geen gezeik verder.
Inderdaad. Een transfer naar Chelsea ofzo had niemand hem kwalijk genomen, maar dit zou heel erg laag zijn. Zonder Feyenoord was ie nergens en mocht hij het flikken om naar PSV te gaan dan wens ik hem een dubbele beenbreuk toe in z'n 1e wedstrijd daar.
pi_28330049
quote:
Op woensdag 29 juni 2005 10:31 schreef fransie102 het volgende:

PSV zou juist een voorbeeld aan Ajax en Feyenoord moeten nemen en eens zelf voor de eigen spelers moeten gaan proberen te zorgen.
I didn't lose my mind, it was mine to give away.
pi_28330056
quote:
Op woensdag 29 juni 2005 10:32 schreef Cart_man het volgende:

[..]

psv loopt wel rond met een schuld van dik 100 miljoen...dan maar niet ambitieus...
En merken de supporters daar iets van? PSV bestaat over 20 jaar nog wel hoor.

Overigens heeft PSV geen 100 miljoen schuld hoor. Hoogstens een paar miljoen dacht ik.
  woensdag 29 juni 2005 @ 10:33:54 #172
120113 Tomasso
Lopen te kijken
pi_28330061
quote:
Op woensdag 29 juni 2005 10:32 schreef fransie102 het volgende:

[..]

Inderdaad. Een transfer naar Chelsea ofzo had niemand hem kwalijk genomen, maar dit zou heel erg laag zijn. Zonder Feyenoord was ie nergens en mocht hij het flikken om naar PSV te gaan dan wens ik hem een dubbele beenbreuk toe in z'n 1e wedstrijd daar.
Je leert het wel
pi_28330078
quote:
Op woensdag 29 juni 2005 10:33 schreef aldostuta het volgende:

[..]

PSV zou juist een voorbeeld aan Ajax en Feyenoord moeten nemen en eens zelf voor de eigen spelers moeten gaan proberen te zorgen.
Dat is ook weer waar, maar als PSV topspelers die bij Ajax of Feyenoord weg willen kan krijgen dan is het toch logisch dat ze dat proberen?
  woensdag 29 juni 2005 @ 10:35:44 #174
17103 PyTh
The Few, The Proud
pi_28330106
100 miljoen schuld is dikke bollox CM
En de schuld die er is heeft betrekking op het stadion wat van PSV zelf is.

Jullie huren de kuip en ik kan me niet voorstellen dat feyenoord met het beleid wat er gevoerd wordt schuldenvrij is
  woensdag 29 juni 2005 @ 10:36:17 #175
53267 TC03
Catch you on the flipside
pi_28330117
Kalou naar PSV zou echt schandalig zijn.
Ten percent faster with a sturdier frame
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')