abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 27 juni 2005 @ 23:01:36 #1
23969 RoelerMF
Amelie C'est Magnifique
pi_28287598
Alweer een topic vol met ups en downs van de mensen, tijd voor een nieuw deel.

Terugkomend op laatste reacties;
* geeft iedereen aai over de bol die het nodig heeft!

Ik voel me nog steeds erg lekker, morgen weer plannen gemaakt. Alleen de vermoeidheid begint toe te slaan en uit ervaring weet ik dat ik dan toch wat meer aan haar begin te denken. Dus heb de sentimentele liedjes al verbannen en de TV weer aangezet. En lekker vroeg naar bed!
»» Democracy is so overrated »»
pi_28288348
Phae krijgt een aai over zijn bolletje

Ik luister niet meer naar sentimentele liedjes.. Nu alles zo voorspoedig gaat, heb ik nu het gevoel dat ik mezelf aan het voorbij lopen ben. K heb m'n ex gesproken hij weet nu wat ik ga doen. Hij schrok ervan. Ik ben erachter gekomen dat iemand mij meer dan leuk vind. Ik moet echt even afstand nemen van alle dingen.. Het gaat mij te snel? Of is dit nou het leven of just the begin?
  dinsdag 28 juni 2005 @ 00:59:05 #3
11766 eymey
koning één-oog
pi_28291143
Espina:
quote:

Hey eymey, organiseer dan een klus dag.. Ik sta wel klaar om je te helpen in je nieuwe home town, hoor. Ik ben bij het sportcentre geweest. Erg gaaf daar. 10.000m2 sport plezier. Ze hebben daar echt alles wat je kan bedenken. Super tof!
Ik ben blij dat ik er geweest ben. Maar nu sta ik plots stil en denk aan m'n ex. Heb zoveel behoefte om dit alles na vandaag te vertellen.. Maar ik doe dat niet. Ik heb mijn eigen leventje en hij de zijne.
Je komt thuis, je hebt wat meegemaakt en merkt plots dat de ander er niet meer is. Je wilt het kwijt.. Ja dan doe je het maar hier..
Als je ergens deze week of komend weekend zin hebt om te komen helpen met behangen, dan ben je welkom hoor . Pakken we 's avonds wel een filmpje ofzo .

Tsja.... uit het andere topic weet je hoe ik behandeld ben en dat ik daardoor onderhand aardig verbitterd raak over m'n ex, dat er niets meer is wat ik kan doen om nog een beetje het gevoel te krijgen dat het op een normale manier is afgesloten.

Ik weet dat ik snel de neiging heb om een beetje in een slachtoffer-rol te gaan hangen. Maar nu moet ik misschien eens de rol van boze boeman over gaan nemen....

Maar mijn tijd komt ook wel. Voor jou in ieder geval ook een aaitje
You may be right, I may be crazy. But it just might be a lunatic you're looking for... -- Billy Joel
  dinsdag 28 juni 2005 @ 01:01:21 #4
11766 eymey
koning één-oog
pi_28291186
quote:
Op maandag 27 juni 2005 23:25 schreef espina het volgende:
Phae krijgt een aai over zijn bolletje

Ik luister niet meer naar sentimentele liedjes.. Nu alles zo voorspoedig gaat, heb ik nu het gevoel dat ik mezelf aan het voorbij lopen ben. K heb m'n ex gesproken hij weet nu wat ik ga doen. Hij schrok ervan. Ik ben erachter gekomen dat iemand mij meer dan leuk vind. Ik moet echt even afstand nemen van alle dingen.. Het gaat mij te snel? Of is dit nou het leven of just the begin?
Tsja... als je echt het gevoel hebt dat het je te snel gaat, dan moet je inderdaad even gas terug nemen met bepaalde dingen, denk ik.

Ik wil wel vooruit... maar vind het op dit moment tot ik straks echt helemaal gesettled ben en echt voor mezelf kan beginnen toch ook af en toe nog erg fijn om gewoon ff uit te janken en zo....

Ik weet toch wel dat ik er uiteindelijk sterk uit kom.
You may be right, I may be crazy. But it just might be a lunatic you're looking for... -- Billy Joel
pi_28292415
Door leed en schande wordt men sterker, zegt men. Een nieuw begin is ook weer wennen en biedt ook weer nieuwe kansen. Als je eenmaal je draai hebt gevonden, dan laat je ook autmatisch je leven die je leefde ook achter.

Verleden is historie, vandaag is een cadeautje en morgen is een mysterie. Kortom, dingen die gebeuren, gebeuren niet door toeval. Ik ben van mening dat toeval niet bestaat. Mensen kruisen niet zomaar je pad en verlaten het pad wat ooit samen was gekomen. Lullig gezegd, misschien had dit zo moeten gebeuren. Om je krachtiger en sterker te maken
pi_28292670
Begin aan niks waar je nog niet aan toe bent. Het is voor de ander niet leuk als je een nog in vlagen 'vast' zit aan je ex.
Aan de andere kant; men zegt dat je pas helemaal over je ex heen kan zijn als je (al een tijdje) een nieuwe hebt.
pi_28292999
Ja dat is waar.. Maar ik wil mijn verdriet ook even alleen verwerken. Ik moet zeggen, dat het best mee valt. Ik denk wel aan hem maar het is geen verdriet meer. Binnenkort gaat hij (die persoon waarvan ik weet dat hij mij leuk vindt en ik hem stiekem ook een beetje) op vakantie. Voor mij een mooie reden om rustig de boel verwerken voordat ik als een stuiterbal door het leven ga..
  dinsdag 28 juni 2005 @ 08:38:55 #8
11766 eymey
koning één-oog
pi_28293001
quote:
Op dinsdag 28 juni 2005 06:28 schreef espina het volgende:
Door leed en schande wordt men sterker, zegt men. Een nieuw begin is ook weer wennen en biedt ook weer nieuwe kansen. Als je eenmaal je draai hebt gevonden, dan laat je ook autmatisch je leven die je leefde ook achter.

Verleden is historie, vandaag is een cadeautje en morgen is een mysterie. Kortom, dingen die gebeuren, gebeuren niet door toeval. Ik ben van mening dat toeval niet bestaat. Mensen kruisen niet zomaar je pad en verlaten het pad wat ooit samen was gekomen. Lullig gezegd, misschien had dit zo moeten gebeuren. Om je krachtiger en sterker te maken
Tsja... wie weet wie ik ooit nog tegen kan komen..
  dinsdag 28 juni 2005 @ 08:41:46 #9
26469 PhaE
Best wel ja.
pi_28293025
Mogge allemaal!

even een verkapt tvp postinkje
pi_28293054
Iemand die een stuk wijzer, ouder, begripvol, respectvol is en van je houdt om wie je bent.

Mensen kijken teveel naar het uiterlijk valt mij de laatste tijd op. Ja, het oog wilt ook wat..
Uiteindelijk moet je toch met het innerlijk verder. Wat als iemand in een rolstoel terecht komt, wil je dan nog bij die persoon blijven? Voor mij maakt het niets uit tenzij het innerlijk veranderd..
pi_28293058
quote:
Op dinsdag 28 juni 2005 08:41 schreef PhaE het volgende:
Mogge allemaal!

even een verkapt tvp postinkje
Mornin'
  dinsdag 28 juni 2005 @ 08:46:55 #12
11766 eymey
koning één-oog
pi_28293078
quote:
Op dinsdag 28 juni 2005 08:38 schreef espina het volgende:
Ja dat is waar.. Maar ik wil mijn verdriet ook even alleen verwerken. Ik moet zeggen, dat het best mee valt. Ik denk wel aan hem maar het is geen verdriet meer. Binnenkort gaat hij (die persoon waarvan ik weet dat hij mij leuk vindt en ik hem stiekem ook een beetje) op vakantie. Voor mij een mooie reden om rustig de boel verwerken voordat ik als een stuiterbal door het leven ga..
Inderdaad.... Als een stuiterbal door het leven gaan laat ik wel aan m'n ex over....

Ik ga de komende tijd lekker tot mezelf komen en daarna kijk ik wel weer hoe en wat. En wie ik tegen kom, kom ik tegen.
pi_28293111
quote:
Op dinsdag 28 juni 2005 08:38 schreef espina het volgende:
[...]

Voor mij een mooie reden om rustig de boel verwerken voordat ik als een stuiterbal door het leven ga..
Het klopt niet helemaal wat ik zeg.. Ik wil geen stuiterbal worden.. Als ik een relatie aanga met iemand, moet dat wel op een eerlijke manier gaan en dan wel zonder shit.
  dinsdag 28 juni 2005 @ 08:54:04 #14
11766 eymey
koning één-oog
pi_28293178
quote:
Op dinsdag 28 juni 2005 08:44 schreef espina het volgende:
Iemand die een stuk wijzer, ouder, begripvol, respectvol is en van je houdt om wie je bent.

Mensen kijken teveel naar het uiterlijk valt mij de laatste tijd op. Ja, het oog wilt ook wat..
Uiteindelijk moet je toch met het innerlijk verder. Wat als iemand in een rolstoel terecht komt, wil je dan nog bij die persoon blijven? Voor mij maakt het niets uit tenzij het innerlijk veranderd..
Dat vraag ik me nu ook wel eens af na de dingen die ik gisteravond gehoord heb: Stel dat ik nou een ongeluk had gehad ofzo, of verminkt geraakt was door verbranding ofzo . Ze had altijd wel van die mooie woorden van "het maakt me niet uit hoe je eruit ziet, het gaat erom dat ik van je houd om hoe je bent"....

Ach ja, oppervlakkig zielig meisje.....
pi_28293208
Volgens mij was ze eerder blij dat ze een vriendje had denk ik..
pi_28293254
p.s. heb je geen msn?
  dinsdag 28 juni 2005 @ 09:00:08 #17
11766 eymey
koning één-oog
pi_28293281
Nou ja, ik weet ondanks alles toch wel dat ze sowieso de eerste twee jaar oprecht van me gehouden heeft en blij met me was. Daar gaf ze toen nog wel genoeg signalen voor af.

Sinds ze weer naar school ging vanaf september/oktober 2004 is het hard achteruit gegaan....
  dinsdag 28 juni 2005 @ 09:00:52 #18
11766 eymey
koning één-oog
pi_28293289
quote:
Op dinsdag 28 juni 2005 08:58 schreef espina het volgende:
p.s. heb je geen msn?
Jazekers

eymert@versteegt.com
pi_28293316
Meeloperij dus.. nah ja, ze komt zichzelf nog wel tegen.. Als je mensen pijn doet, doe je jezelf ook pijn.. Ze snijdt zichzelf in haar vingers door zulke dingen uit te gaan kramen. Ze zet zichzelf voor jan lul.
  dinsdag 28 juni 2005 @ 09:02:28 #20
11766 eymey
koning één-oog
pi_28293321
Ik heb verder ook geen spijt gehad van onze 3 jaar....

We hebben toch erg veel van elkaar gehouden (hoop ik.. ) en ook een mooie tijd met veel leuke dingen gehad, en ik heb door haar en Almere te kennen een super leuke baan gevonden met fijne collega's... ben een stuk mobieler en zelfstandiger geworden.
  dinsdag 28 juni 2005 @ 09:03:57 #21
11766 eymey
koning één-oog
pi_28293356
quote:
Op dinsdag 28 juni 2005 09:02 schreef espina het volgende:
Meeloperij dus.. nah ja, ze komt zichzelf nog wel tegen.. Als je mensen pijn doet, doe je jezelf ook pijn.. Ze snijdt zichzelf in haar vingers door zulke dingen uit te gaan kramen. Ze zet zichzelf voor jan lul.
Ach ja... wat de meeste mensen tegen wie ze geluld heeft nu wel niet van me zullen denken, dat wil ik nieteens weten denk ik. Ze geeft toch aan alles een eigen draai zodat het helemaal in haar straatje past, zo egocentrisch is ze wel.

Maar iedereen die haar beter kent, en ik ook, weet wel beter. Daar komt ze nog wel achter....
pi_28293419
Pcies.. Gewoon laten gaan. Mensen die zo lelijk over anderen kunnen praten, zijn gewoon dom en de meeste mensen prikker er dwars door heen. Het is net een kind van 14. Je praat niet over je ex dat hij scheel is of slecht is in bed.. Dat is pubertaal. Na een tijdje zijn de mensen en ook haar vriendje d'r zat. Dus ja..
  dinsdag 28 juni 2005 @ 09:10:38 #23
11766 eymey
koning één-oog
pi_28293484
quote:
Op dinsdag 28 juni 2005 09:07 schreef espina het volgende:
Pcies.. Gewoon laten gaan. Mensen die zo lelijk over anderen kunnen praten, zijn gewoon dom en de meeste mensen prikker er dwars door heen. Het is net een kind van 14. Je praat niet over je ex dat hij scheel is of slecht is in bed.. Dat is pubertaal. Na een tijdje zijn de mensen en ook haar vriendje d'r zat. Dus ja..
D'r vriendje had vorige week zaterdag al zoiets van "dimmen jij, zo praat je niet!". Bovendien accepteert z'n moeder haar ook niet.... om hoe alles is gegaan en zo. En hij gaf mij tegenover die vriendin op msn gisteren ook al gelijk....
  dinsdag 28 juni 2005 @ 09:43:06 #24
24360 Xtinction
Shaolin Kempo
pi_28294068
Hier een nieuw lid van dit topic

Gisteren voor de 2e maal uitgegaan met mijn vriendin waar ik echt helemaal gek op was. Ik had haar in eerste instantie "afgepakt" (schaam ik me voor, ben niet zo'n dude die dat cool vind) en nu kiest ze uiteindelijk weer voor die andere gozer waar ze elk weekend nog mee uitgaat.

Je probeert jezelf te vertellen dat je dr wel kan vertrouwen ed, en dat ze die jongen wel kan blijven zien. NIET DOEN. EIS van dr dat ze hem minder gaat zien anders komt het gewoon echt niet goed.... living proof <---

Maar goed.. ik voel me dus vet klote nu, vooral omdat ik weet dat ze dit weekend alweer terug zal zijn bij hem, zoenen sexen wie weet wat nog meer. Wat een vertieft gevoel is dat zeg Ben 22, dr is nog zat tijd maar.... man ik was echt zo blij met dr....

Ze woont ook nog es bij me in het studentenhuis, maakt het allemaal lekker makkelijk weer
  dinsdag 28 juni 2005 @ 10:03:59 #25
26469 PhaE
Best wel ja.
pi_28294554
Zucht..
Het lijkt wel een epidemie!
Sterkte dude...
quote:
Op dinsdag 28 juni 2005 09:43 schreef Xtinction het volgende:
EIS van dr dat ze hem minder gaat zien anders komt het gewoon echt niet goed.... living proof
Sorry, maar eisen binnen een relatie, nee.
Het enige wat je kunt doen is elkaar vertrouwen, klaar.
Alleen heeft dat voor jou inderdaad nogal zuur uitgepakt ja
  dinsdag 28 juni 2005 @ 11:57:19 #26
33160 akkien
nemo in amore videt
pi_28297995
als je dingen van elkaar moet eisen om te zorgen dat de ander er niet met iemand anders vandoor gaat dan zit er echt iets goed fout, en is het beter dat t uit is. Hoewel dat misschien nu nog niet zo voelt. En samen in een studentenhuis wonen is erg moeilijk, gaat een van jullie verhuizen?
imagination is more important than knowledge
  dinsdag 28 juni 2005 @ 16:20:18 #27
122050 Plonky
boe, zegt de koe
pi_28306785
Ik mis d'r ... argggggh. Noppes te doen. Niemand om naar te praten. Alleen maar wachten totdat ik naar huis ga aan het einde van de week

- ik ben veel te druk bezig met universiteit werk van het jaar, dus ik moet wel uitrusten - maar ik voel me niet uitgerust :/
....And just the scent of you is enough
(To make me sick)....
pi_28306907
quote:
Op dinsdag 28 juni 2005 09:43 schreef Xtinction het volgende:
Hier een nieuw lid van dit topic

Je probeert jezelf te vertellen dat je dr wel kan vertrouwen ed, en dat ze die jongen wel kan blijven zien. NIET DOEN. EIS van dr dat ze hem minder gaat zien anders komt het gewoon echt niet goed.... living proof <---
Ze woont ook nog es bij me in het studentenhuis, maakt het allemaal lekker makkelijk weer
In dat geintje ben ik ook getrapt, incl studentenhuis.
  dinsdag 28 juni 2005 @ 16:28:24 #29
122050 Plonky
boe, zegt de koe
pi_28307030
die van mij woont volgend jaar ongeveer 15 huizen bij mij vandaan. ARRGGGHHHH!!!!
(To make me sick)....
  dinsdag 28 juni 2005 @ 16:38:56 #30
33160 akkien
nemo in amore videt
pi_28307364
quote:
Op dinsdag 28 juni 2005 16:20 schreef Plonky het volgende:
Ik mis d'r ... argggggh. Noppes te doen. Niemand om naar te praten. Alleen maar wachten totdat ik naar huis ga aan het einde van de week

- ik ben veel te druk bezig met universiteit werk van het jaar, dus ik moet wel uitrusten - maar ik voel me niet uitgerust :/
Plonky, heb je geen vrienden tegen wie je ff kunt gaan praten? IS wel belangrijk om ff je verhaal kwijt te kunnen enzo...
Al is het alleen maar zodat je ff kunt vertellen wat je vandaag allemaal gedaan hebt enzo. En je een beetje waardering krijgt.
pi_28307571
Mijn ex woont gelukkig 50 km van me af. Het is net 2 weken uit maar ik begin haar nu al meer te zien als een goede vriendin dan als m'n ex. Ik zou graag weer wat met haar willen afspreken maar dan vooral voor een leuke gezellige avond zonder de dingen die je als 'lovers' doet. Maar ben ook weer bang dat ik me dan toch weer kut ga voelen, zo moeilijk om het te bepalen...
ik wil haar in ieder geval niet helemaal kwijt, en zij mij ook niet...
Die Unheil geschwängerte Nacht zum 19.November 1942 ist hereingebrochen.
Stille liegt über dem Land.
Nur die Stimme aus Moskau hämmert unermüdlich, monoton.
  dinsdag 28 juni 2005 @ 16:59:10 #32
122050 Plonky
boe, zegt de koe
pi_28308082
akkien, ik denk dat ze het allemaal zat van mij zijn, lol. Ik heb alles aan hun uitgelegd en ze zijn allemaal erg goed voor me geweest. Maar, omdat de zomer vakantie is begonnen zijn ze allemaal vertrokken. Ik kan alleen maar MSNen of bellen.

Eigenlijk moet ik mezelf gewoon een groote schop moeten geven en dingen doen. Maar, ik ben uitgeput! (en het is te warm).

Het is me nu allemaal een beetje op een rij gezet en nu begin ik te beseffen wat voor leuke kanten zij ook had - (ook al wilde ik dat het uit was, dat maakt het niet makkelijker - ik hield nog van haar en ik geef nog ook heel veel om haar - maar om te veel kleine redenen pasten wij niet bij elkaar (en iedereen heeft ook gezegd tegen mij dat het zo beter is.

Ik denk dat ik morgen maar wat moet gaan doen - ik ga wel de stad in, ik moet nog wat dingen regelen voordat ik weg ga.

Het zal allemaal wel goed komen - het is alleen niet leuk om zoveel tijd te hebben, omdat je dan gaat denken.
(To make me sick)....
  dinsdag 28 juni 2005 @ 17:14:38 #33
33160 akkien
nemo in amore videt
pi_28308655
quote:
Op dinsdag 28 juni 2005 16:59 schreef Plonky het volgende:
akkien, ik denk dat ze het allemaal zat van mij zijn, lol. Ik heb alles aan hun uitgelegd en ze zijn allemaal erg goed voor me geweest. Maar, omdat de zomer vakantie is begonnen zijn ze allemaal vertrokken. Ik kan alleen maar MSNen of bellen.

Eigenlijk moet ik mezelf gewoon een groote schop moeten geven en dingen doen. Maar, ik ben uitgeput! (en het is te warm).

Het is me nu allemaal een beetje op een rij gezet en nu begin ik te beseffen wat voor leuke kanten zij ook had - (ook al wilde ik dat het uit was, dat maakt het niet makkelijker - ik hield nog van haar en ik geef nog ook heel veel om haar - maar om te veel kleine redenen pasten wij niet bij elkaar (en iedereen heeft ook gezegd tegen mij dat het zo beter is.

Ik denk dat ik morgen maar wat moet gaan doen - ik ga wel de stad in, ik moet nog wat dingen regelen voordat ik weg ga.

Het zal allemaal wel goed komen - het is alleen niet leuk om zoveel tijd te hebben, omdat je dan gaat denken.
echte vrienden zijn je niet zat als je voor de zoveelste keer over je ex begint te zaniken hoor, die zullen je hooguit een schop onder je kont geven dat je eens ergens anders aan moet gaan denken.
Ik heb ook af en toe best behoefte om nog eens over mn ex te praten, en dan niet zozeer omdat t uit is, (dat is al best een tijdje geleden) maar meer gewoon omdat t wel mn ex is en we samen echt veel hebben meegemaakt en je dat soort dingen niet zo snel vergeet. En mijn vrienden die zijn iedere keer weer zo gek om te luisteren , zolang ik ook maar naar hen luister en ook nog af en toe gezellig ben.

HEb je niet iets waar je je even volledig op kunt storten? Een vakantie, een studie een sport, een hobby? DAt helpt echt wel ff...
  dinsdag 28 juni 2005 @ 17:42:30 #34
122050 Plonky
boe, zegt de koe
pi_28309511
Morgen ga ik dan beginnen met mijn dissertation - ik geloof dat dat in NL een scriptie is of zo - van ongeveer 10 000 woorden. Ik was er nog niet van plan om mee te beginnen, maar dat is misschien wel een goed idee - ookal is het maar een uurtje of twee.

En ik ben ook weer van plan om wat van mijn extra gewicht te verliezen - ik was 104kg twee jaar geleden - toen binnen een maand werd ik 89kg. Nu, 2 jaar later zit ik rond the 95kg. Misschien dit keer voor de 85kg gaan!!

Oh, en ik heb ook nog mijn rijbewijs waar ik voor moet leren. En een examen na de kerst, waarbij ik alles dat ik heb geleerd in het laatste twee (dan twee-en-een-half) jaar moet kennen!

Ik ben al vier weken van plan om deze dingen te beginnen, maar misschien moet ik het dan maar uiteindelijk doen! Dankje voor de schop onder mijn kont!

Wel dingen om te doen, maar niet echt boeiend. Maar ik zal ergens morgen mee beginnen.

Ik zit niet 4 weken zielig thuis hoor! Ik ben goed bezig gehouden en heb me goed vermaakt. Het is alleen jammer dat vrijwel iedereen weg is. Ik ben nog van plan om te gaan bowlen, filmpje te kijken en auto rijden met een vriend voordat ik vrijdag weg ga.

NB. Echte vrienden zijn het wel - ik heb het gevoel dat ze het zat zijn - maar dat zijn ze eigenlijk niet - ze weten alles over hoe het gebeurd is (twee van hun zijn tot 03h00 en 05h00 opgebleven om mijn naar mijn lange verhaal te luisteren).

Soms denk ik wel dat ik een zeurtje ben. Quotatie: "ARRGGGHHHH!!!!". Het is makkelijker voor mij om het uit te laten, dan in te bergen (omdat ik nu weet dat dat niet lukt!)

Voel me nu een beetje beter na SpongeBob SquarePants te kijken - ja, kinder programma - maar geweldige humour!

Nog een keer, dankje voor je schop!
(To make me sick)....
  dinsdag 28 juni 2005 @ 18:07:58 #35
33160 akkien
nemo in amore videt
pi_28310116
ik vind dat je gewoon lekker alles kwijt moet raken wat je nu bezig houd, des te eerder ben je dr overheen. Dus post hier maar raak dat helpt echt.
En die dingen die je gaat doen zijn allemaal zo saai en nuttig, zorg je wel dat je je ook op leuke dingen gaat storten. Soms gaat gelukkig zijn even voor op je studie enzo.
Studeren werkt toch niet als er 100 andere dingen zijn die je bezighouden (bij mij niet in ieder geval).
Maar sterkte de komende tijd, geloof me t komt echt goed...(al vraag ik me zelf af en toe een beetje af hoelang t duurt voordat je iemand volledig uit je gedachten kunt zetten...)
pi_28311986
Ik mis hem..

Ik heb een mooi liedje gevonden op het internet.. Alles geprobeerd, artiest: het goede doel.

Ik heb geen afscheid durven nemen Want afscheid nemen dat doet pijn Ik wilde je niet echt verlaten Maar even op mezelf zijn Om na te kunnen denken, uit te zoeken, bij te tanken En om te ontdekken of ik nog van je hou

Hoewel ik steeds aan je moest denken Ben ik toch bij je weggegaan 'k Had geen behoefte aan een ander Maar 'k wou alleen bij jou vandaan Om na te kunnen denken, uit te zoeken, bij te tanken En om te ontdekken of ik je missen zou

refr.: Alles geprobeerd om jou maar te vergeten Overal geweest en ik sliep met iedereen Nooit geaccepteerd dat ik steeds heb geweten Van jou hou ik het meest, ik kan er niet omheen Zonder jou ben ik alleen

Ik wil weer dag en nacht bij jou zijn Ik ben nu alle twijfels kwijt Ik ben wat langer weggebleven Maar ik gebruikte al die tijd Om na te kunnen denken, uit te zoeken, bij te tanken En om te ontdekken hoeveel ik van je hou

refr. Ik wou je niet verlaten Ik sloeg niet op de vlucht Ik had alleen behoefte Aan wat frisse lucht

Ik heb de songtext en de artiest in een smsje naar hem gestuurd.. Ik weet dat hij gevoelig is voor muziek.. MIsschien begrijp hij mij nu hoe ik mij voel..
  dinsdag 28 juni 2005 @ 19:25:27 #37
33160 akkien
nemo in amore videt
pi_28312395
ik vind 'passie' van clouseau erg mooi en best wel toepasselijk...daar werd ik vrolijker van...want t is gewoon zo

maar die songtekst klinkt ook erg mooi
pi_28312690
Hopelijk reageert hij op dat smsje.. Ik heb het smsje om 19:09 verzonden.. Geen antwoord tot nu toe gehad.
pi_28313419
Hmm, ik ben na 9 maanden nu volledig over mijn ex heen. Aan de ene kant voelt dat goed, heb meer zelfvertrouwen en zit natuurlijk lekkerder in mijn vel. Maar aan de andere kant is het vreemd, dat ik datgene eindelijk kwijt ben waar ik me zo wanhopig aan vastklampte.

Heb weer zin in de toekomst, om het maar heel direct te zeggen : zou best wel heel graag weer een vriend willen hebben . Gewoon iemand om gekke impulsieve dingen mee te doen, alledaagse dingen tegen kwijt te kunnen, elkaar kunnen knuffelen zonder rare bijsmaak etc.
Dat mis ik wel heel erg, maar is een beter gevoel dan een bepaald persoon missen.

Merk wel dat ik een stuk steviger in mijn schoenen sta door dit alles, achteraf kan ik zeggen dat ik dit gezeik juist nodig had om weer minder naief te zijn.
A dream so real it takes her back
She's falling into her own past
The present has gone forever
Now she rests upon her bed
  dinsdag 28 juni 2005 @ 19:53:23 #40
26469 PhaE
Best wel ja.
pi_28313432
Pfff... ik moet denk ik maar wegblijven uit dit topic....
Niet om jullie hoor, maar wordt er allemaal niet makkelijker door. :`(
  dinsdag 28 juni 2005 @ 20:03:43 #41
33160 akkien
nemo in amore videt
pi_28313736
quote:
Op dinsdag 28 juni 2005 19:53 schreef PhaE het volgende:
Pfff... ik moet denk ik maar wegblijven uit dit topic....
Niet om jullie hoor, maar wordt er allemaal niet makkelijker door. :`(
dat zou ik niet doen...
wat is dr aan de hand?

komt echt wel weer goed
pi_28313804
Het is nu een uur geleden dat ik dat smsje heb gestuurd

Het is voorbij denk ik.... nu voel ik me echt klote
  dinsdag 28 juni 2005 @ 20:36:56 #43
26469 PhaE
Best wel ja.
pi_28314875
quote:
Op dinsdag 28 juni 2005 20:03 schreef akkien het volgende:

[..]

dat zou ik niet doen...
wat is dr aan de hand?

komt echt wel weer goed
In het kort;
Afgelopen zondag ging ik stukkie fietsen. Haar ge-sms-ed, of ze mee ging. Vond ze leuk, dus ja. Lekker gepraat, en haar duidelijk gemaakt dat ik snap dat 'ons' voorbij is, maar ik er toch graag voor haar wil zijn omdat ik het zonde vindt om bijna 4 jaar weg te gooien.
Gisteren kwam ze spullen ophalen.
Ik slaap sinds zondag niet meer.
Vandaag had ze pech met de auto, en heb haar ff geholpen. Nadat ik haar thuis heb gebracht haar meteen verteld dat het me toch niet verstandig lijkt om meer dan het hoognodige contact te houden, omdat ik nog enorm veel van d'r hou, en nog steeds hoop heb..
En tijdens dat gesprek werd het me in 1 klap duidelijk dat dat van haar kant echt voorbij is..
Ze was al langer ermee bezig dan ik ook..
En dat doet pijn. Heel erg veel pijn.
En met het lezen van dit topic komt die pijn elke keer weer naar boven..
Vandaar dus.
  dinsdag 28 juni 2005 @ 20:39:03 #44
11766 eymey
koning één-oog
pi_28314945
quote:
Op dinsdag 28 juni 2005 20:05 schreef espina het volgende:
Het is nu een uur geleden dat ik dat smsje heb gestuurd

Het is voorbij denk ik.... nu voel ik me echt klote
Kop op joh . Gisteren heb jij me ook nog zo opgebeurd . Maar ik weet het... het is moeilijk... ben op dit moment ook weer in een depri bui.

En die songtext....... af en toe hoopte ik nog dat die text op mn ex zou slaan.... dat ze dit ook gewoon ff nodig had als een periode om ff stoom af te blazen.... maar dat ze nog steeds gek op mij zou zijn en met mij verder zou willen........
pi_28318233
Kreeg net dit smsje van m'n ex: 'Dat is fraai. Natuurlijk ken ik dat liedje. Ja wat moet ik wederom zeggen? Ik ben zo nog even online.'

Na een gesprek met een goede vriendin, zei ze dat ik hem beter kan vergeten. Ondanks dat hij een rots voor mij is.. Hmm.. Ze heeft gelijk..
  dinsdag 28 juni 2005 @ 22:12:20 #46
11766 eymey
koning één-oog
pi_28318629
quote:
Op dinsdag 28 juni 2005 22:02 schreef espina het volgende:
Kreeg net dit smsje van m'n ex: 'Dat is fraai. Natuurlijk ken ik dat liedje. Ja wat moet ik wederom zeggen? Ik ben zo nog even online.'

Na een gesprek met een goede vriendin, zei ze dat ik hem beter kan vergeten. Ondanks dat hij een rots voor mij is.. Hmm.. Ze heeft gelijk..
Moeilijk he..... ik weet ook dat ik haar beter kan vergeten...... maar m'n gevoel is nog zo sterk.... en dan wat er allemaal gebeurd is wat me boos maakt, maar me ook geen vrede kan geven.......
  dinsdag 28 juni 2005 @ 22:20:05 #47
24360 Xtinction
Shaolin Kempo
pi_28318919
Blergh ik heb et er ook zo moeilijk mee... Ik wou dat ze gewoon kon zeggen dat ze me niet meer moest of zo, iets hards, waar ik me op kon focussen en dr kon haten. Maar het lukt niet.

Genoeg leuke meiden gezien vandaag maar ik denk elke keer dat het ws nooit zo wordt als met haar, voor mij was ze echt bijzonder.

Ik haat haar, en ik houd van dr..... Fubar

(heb me overigens tot dusver wel sterk gehouden en dr op geen enkele manier gecontact, ben ik wel een beetje trots op want mijn hart wil het zooooo graaaag )
  dinsdag 28 juni 2005 @ 22:27:25 #48
11766 eymey
koning één-oog
pi_28319206
quote:
Op dinsdag 28 juni 2005 22:20 schreef Xtinction het volgende:
Blergh ik heb et er ook zo moeilijk mee... Ik wou dat ze gewoon kon zeggen dat ze me niet meer moest of zo, iets hards, waar ik me op kon focussen en dr kon haten. Maar het lukt niet.

Genoeg leuke meiden gezien vandaag maar ik denk elke keer dat het ws nooit zo wordt als met haar, voor mij was ze echt bijzonder.

Ik haat haar, en ik houd van dr..... Fubar

(heb me overigens tot dusver wel sterk gehouden en dr op geen enkele manier gecontact, ben ik wel een beetje trots op want mijn hart wil het zooooo graaaag )
Dat heb ik dus ook... alleen contactte ze mij dus wel steeds... voor onbenullige dingen.... totdat het dus fout ging. Nu haat ik haar ook.. om wat ze gedaan en gezegd heeft... en toch houd ik ook nog zielsveel van d'r....
pi_28319351
Nog een leuke...

ik probeer dus mijn Rock werchter tickets te verkopen waar ik samen met haar heen zou gaan. Maar omdat dat dus niet lukt is de kans aanwezig dat we alsnog samen erheen zullen gaan, simpelweg omdat we het anders zonde van het geld vinden...
in dubio...
  dinsdag 28 juni 2005 @ 22:34:40 #50
11766 eymey
koning één-oog
pi_28319431
quote:
Op dinsdag 28 juni 2005 22:31 schreef Kemania het volgende:
Nog een leuke...

ik probeer dus mijn Rock werchter tickets te verkopen waar ik samen met haar heen zou gaan. Maar omdat dat dus niet lukt is de kans aanwezig dat we alsnog samen erheen zullen gaan, simpelweg omdat we het anders zonde van het geld vinden...
in dubio...
Hmz.... als je nog met haar door 1 deur kunt en het doet je nie tal te veel pijn, dan zou het kunnen....

Maar heb je het idee dat je het misschien niet aan kunt... dan zou ik m'n gevoel toch boven dat voor het geld verkiezen en niet gaan......
pi_28319670
quote:
Op dinsdag 28 juni 2005 22:34 schreef eymey het volgende:

[..]

Hmz.... als je nog met haar door 1 deur kunt en het doet je nie tal te veel pijn, dan zou het kunnen....

Maar heb je het idee dat je het misschien niet aan kunt... dan zou ik m'n gevoel toch boven dat voor het geld verkiezen en niet gaan......
Dat weet ik dus niet. 2 weken terug uitgegaan en tussendoor wel leuke normale tel gesprekken gehad. Maar weet niet hoe ik op haar zal reageren als ik er zie. Denk niet dat ik nog verliefd ben, maar we zijn toch 16 maanden samen geweest. Dat maakt het voor haar ook erg moeilijk.
Echt irritant dit, het probleem met die tickets is bijna erger dan het uitgaan zelf lijkt wel...
  dinsdag 28 juni 2005 @ 23:05:39 #52
23969 RoelerMF
Amelie C'est Magnifique
pi_28320641
Ik voel me nog steeds errug lekker moet ik zeggen! Vandaag weer een heerlijke dag gehad met alweer mensen die ik een tijd niet had gezien. Het levendje sinds vorige maand lijkt wel een reunie te worden, maar vind het helemaal niet erg! Heerlijk hoor om met al die mensen lekker bij te kletsen over die tussenperiodes enzo!

Weinig meer aan haar gedacht, nouja toch weer tijdens die Sprookjesshow in de Efteling. Best wel raar, heb die show maar 1x met haar gezien namelijk. Maar de show biedt ook leuke kanten, er speelt een erg leuke atrice in mee Morgen weer werken en daarna even langs winkelcentrum, even wat bestelde DVDs ophalen en misschien even voor kleren kijken, die heb ik hard weer nodig namelijk!
  dinsdag 28 juni 2005 @ 23:37:23 #53
33160 akkien
nemo in amore videt
pi_28321822
quote:
Op dinsdag 28 juni 2005 20:36 schreef PhaE het volgende:

[..]

En tijdens dat gesprek werd het me in 1 klap duidelijk dat dat van haar kant echt voorbij is..
Ze was al langer ermee bezig dan ik ook..
En dat doet pijn. Heel erg veel pijn.
En met het lezen van dit topic komt die pijn elke keer weer naar boven..
Vandaar dus.
daar is dit topic juist voor. Als je dit soort dingen niet van je afpraat dan ga je ze opkroppen. Ik vind t best als je t hier niet meer post omdat t jou teveel pijn doet, maar praat er in ieder geval wel goed over met vrienden. Het is gewoon een feit en feiten kun je niet omheen door er niet over na te denken, die blijven gewoon bestaan. Helaas...
En tsja het is natuurlijk altijd zo dat de partij die achterblijft en dus bot gezegd gedumpt wordt er langer over doet. Want tsja de gene die het uitmaakt is op dat moment al in de overtuiging dat t beter is en heeft de stap al genomen. Dei heeft ws. alleen nog moeite met het opstarten van een eigen leven.
pi_28322135
Ben er weer.. Voel me nog een beetje slecht maar goed..

Ik heb vanavond een gesprek gehad met m'n ex. Hij heeft een paar rake dingen gezegd.. zet dat wel hier online..

28/06/2005 22:13:01 Peter jolantje Oh hoe komt dat???
28/06/2005 22:13:14 Peter jolantje Ik ben er net een beetje overheen.
28/06/2005 22:13:17 jolantje Peter begreep je maar dat liedje
28/06/2005 22:13:23 jolantje Peter dat is fijn

28/06/2005 22:13:27 Peter jolantje Oh maar ik begrijp dat liede wel hoor
28/06/2005 22:13:35 Peter jolantje ik ken het woord voor woord.
28/06/2005 22:14:27 Peter jolantje Alles geprobeerd, om jou maar te vergeten overal geweest en ik sliep met iedereen. nooit geacsepteerd wat ik steeds heb geweten, van jou ik het meest. ik kan er niet omheen zonder jou ben ik alleen.
28/06/2005 22:15:32 Peter jolantje Ik wou je niet verlaten, ik sloeg niet op de vlucht, ik had alleen behoefte aan wat frisse lucht.
28/06/2005 22:15:34 jolantje Peter ok je hebt me overtuigd
28/06/2005 22:16:57 jolantje Peter en idd.. ik heb nu het gevoel dat ik mijn rots kwijt ben
28/06/2005 22:17:55 jolantje Peter ik herken je ook niet meer
28/06/2005 22:18:16 jolantje Peter ik vertel jou alles
28/06/2005 22:18:24 jolantje Peter en jij mij niet meer..
28/06/2005 22:18:41 jolantje Peter ok je hoeft geen verantwoording af te leggen maar je kan toch wel normaal doen? dat doe je niet

28/06/2005 22:19:13 Peter jolantje Ik vind dat je nu een beetje overdrijfd hoor.
28/06/2005 22:19:50 jolantje Peter ik weet niet meer wat ik zeggen moet
28/06/2005 22:20:35 Peter jolantje Ik heb echt geen geheimen voor je hoor.
28/06/2005 22:20:46 Peter jolantje Hoezo weet je niet wat je moet zeggen.
28/06/2005 22:21:15 jolantje Peter ik vind dat je opeens anders doet
28/06/2005 22:21:19 Peter jolantje Nou, ja
28/06/2005 22:21:30 jolantje Peter maar dat is mijn mening hoor
28/06/2005 22:21:56 jolantje Peter ach weet je wat.. het is niet belangrijk meer
28/06/2005 22:22:03 jolantje Peter ik heb het al begrepen

28/06/2005 22:22:21 Peter jolantje Ja hoe kom je daar nu weer bij; omdat ik niet wil zeggen wat we voor iedee hebben bedacht in een eerste gesprek waarvan we niet eens weten of het wel uitvoerbaar is.
28/06/2005 22:22:46 Peter jolantje Dan moet je opeens niet zeggen dat het niet belangrijk is, want anders had je het ook niet aangehaald.
28/06/2005 22:23:05 jolantje Peter maar waarom doe je er dan geheimzinnig tegenover mij? en waarom praat je er dan uberhaupt over
28/06/2005 22:23:13 jolantje Peter logisch dat ik dan zo reageer
28/06/2005 22:23:36 jolantje Peter je prikkelt een interesse en ik ben altijd erg geinteresseer in je doen of laten
28/06/2005 22:23:46 jolantje Peter en dan kap je in ene af

28/06/2005 22:23:46 Peter jolantje Ik mag toch wel een beetje plagen en je in spanning houden.
28/06/2005 22:23:53 jolantje Peter ik vind het maar flauw
28/06/2005 22:23:56 Peter jolantje Nee ik kap het niet in ene af.
28/06/2005 22:24:04 Peter jolantje Ik zeg gewoon waarom ik me goed voel.
28/06/2005 22:24:23 Peter jolantje En dan hoef ik toch niet direct met de billen bloot
28/06/2005 22:24:37 jolantje Peter nee das waar.. maar wat houdt je dan tegen?
28/06/2005 22:24:45 jolantje Peter en jouw billen heb ik al gezien dus

28/06/2005 22:24:46 jolantje Peter
28/06/2005 22:24:54 Peter jolantje Nou, eigenlijk nix hoor.
28/06/2005 22:25:05 Peter jolantje maar ik vind het altijd leuk als mensen nieuwsgierig zijn.

28/06/2005 22:30:03 jolantje Peter hopelijk ben je niet boos op me
28/06/2005 22:30:06 jolantje Peter na dat smsje

28/06/2005 22:30:16 Peter jolantje boos welnee,
28/06/2005 22:30:26 Peter jolantje maar je moet niet vergeten dat je een keuze hebt gemaakt.
28/06/2005 22:30:48 jolantje Peter ok, kan een mens ook fouten maken?
28/06/2005 22:31:04 jolantje Peter bedoel je zegt dat je je kut voelt dat ik weg ben
28/06/2005 22:31:29 jolantje Peter maar ik krijg nu plots het idee dat het beter zo is vanuit jouw kant

28/06/2005 22:31:38 jolantje Peter dat je opgelucht bent
28/06/2005 22:31:42 Peter jolantje Nou, nee dat zeg ik niet.
28/06/2005 22:31:53 Peter jolantje Maar het is wel zo, jij hebt een keuze gemaakt.
28/06/2005 22:32:00 jolantje Peter ja ik heb een keuze gemaakt
28/06/2005 22:32:27 Peter jolantje maar ik vind niet dat je na vier dagen weer moet zeggen ik ben verkeerd geweest
28/06/2005 22:32:41 Peter jolantje Dan had je beter 14 dagen langer nagedacht.
28/06/2005 22:32:50 jolantje Peter ja ik weet het
28/06/2005 22:33:01 jolantje Peter maar ik wilde alleen even delen hoe ik mij voelde op dat moment

28/06/2005 22:33:21 jolantje Peter tja, ik moet nog veel leren merk ik 8-| duts dat ik ben
28/06/2005 22:33:40 Peter jolantje Nou, ja dat wil ik niet zeggen.
28/06/2005 22:33:48 jolantje Peter dat zeg ik hoor jij niet
28/06/2005 22:33:52 Peter jolantje Maar ik heb je al eerder verteld, als je je spullen pakt is dat voor goed.
28/06/2005 22:34:05 jolantje Peter waarom ben je zo erg strikt?
28/06/2005 22:34:15 Peter jolantje En dat was toch redelijk serieus bedoeld.
28/06/2005 22:34:37 Peter jolantje Ik ben zo strikt omdat ik niet wil dat er met me gesolt wordt.
28/06/2005 22:34:41 Peter jolantje zelfbescherming.
28/06/2005 22:34:42 jolantje Peter dat snap ik
28/06/2005 22:34:54 jolantje Peter er wordt ook niet met je gesold

Na dit gesprek kreeg ik drie smsjes..
hij: 'Het bed is nu plots wel erg groot'
ik: 'Mmm...'
hij: 'Hahaha.. Het waterbed is wel er leeg naast me'
Ik: 'Mmm...' 'Droom maar lekker dan is het gemis ook wat minder. En ja, ik mis dat ook'.
hij: 'Hahaha.. Ik ga nu slapen, slaap wel'

Ik snap het niet meer...

Hij wilt niet gesold worden.. Ik heb met eymey een goed gesprek gehad en ik ga de komende 14 dagen niets tegen hem zeggen.. Kijken of hij mij mist en wat hij dan gaat doen. Ik vind het erg moeilijk maar hij weet nu hoe ik er over denk.. En wat ik wil. Het is nu aan hem..
pi_28322391
Ben nu wel flink pissig... Avond naar de klote
  woensdag 29 juni 2005 @ 00:03:10 #56
11766 eymey
koning één-oog
pi_28322779
quote:
Op dinsdag 28 juni 2005 23:52 schreef espina het volgende:
Ben nu wel flink pissig... Avond naar de klote
en toch ben ik trots op je
  woensdag 29 juni 2005 @ 00:05:06 #57
11766 eymey
koning één-oog
pi_28322842
quote:
Op dinsdag 28 juni 2005 23:37 schreef akkien het volgende:

[..]

daar is dit topic juist voor. Als je dit soort dingen niet van je afpraat dan ga je ze opkroppen. Ik vind t best als je t hier niet meer post omdat t jou teveel pijn doet, maar praat er in ieder geval wel goed over met vrienden. Het is gewoon een feit en feiten kun je niet omheen door er niet over na te denken, die blijven gewoon bestaan. Helaas...
En tsja het is natuurlijk altijd zo dat de partij die achterblijft en dus bot gezegd gedumpt wordt er langer over doet. Want tsja de gene die het uitmaakt is op dat moment al in de overtuiging dat t beter is en heeft de stap al genomen. Dei heeft ws. alleen nog moeite met het opstarten van een eigen leven.
Precies.....

als ik niet zo veel erover had kunnen praten (hier, maar zeker ook met vrienden en ook met mensen die haar goed kennen), dan had ik nu alles nog lang niet zo goed op een rijtje gehad... ookal verbazen vele mensen zich erover dat ze aan m'n stem horen dat ik kapot ben... maar er toch zo helder over denk....

En inderdaad, ik geloof ook dat het voor degene die gedumpt wordt altijd moeilijker is....
pi_28322913
quote:
Op woensdag 29 juni 2005 00:03 schreef eymey het volgende:

[..]

en toch ben ik trots op je
pi_28322945
En toch vind ik m'n ex nu een asshole..
  woensdag 29 juni 2005 @ 00:08:56 #60
11766 eymey
koning één-oog
pi_28322962
quote:
Op woensdag 29 juni 2005 00:08 schreef espina het volgende:
En toch vind ik m'n ex nu een asshole..
ik ook.... mijn ex... en jouw ex......
  woensdag 29 juni 2005 @ 00:16:10 #61
23969 RoelerMF
Amelie C'est Magnifique
pi_28323199
quote:
Op woensdag 29 juni 2005 00:05 schreef eymey het volgende:
En inderdaad, ik geloof ook dat het voor degene die gedumpt wordt altijd moeilijker is....
Had ik je maar verlaten, voordat je mij verliet,
Degene die verlaten wordt, die heeft het meest verdriet,

In haar ogen was geen wanhoop, ze bleef onaangedaan,
Terwijl ik over de vloer kroop, haar smeekte niet te gaan,
Haar smeekte niet te gaan, ik over de vloer kroop,
Smeekte niet te gaan, haar smeekte niet te gaan,

En mij heeft het gebroken, en mij heeft het genekt,
Ik werd koud tot in mijn knoken, maar zij bleef opgewekt,
Maar zij bleef opgewekt,
Ik werd koud tot in mijn knoken, maar zij bleef opgewekt
Zij bleef opgewekt...

Ik bleef wanhopig achter, maar zij is opgeleefd,
De klap is altijd zachter, voor de degene die hem geeft,
Degene die hem geeft,
Degene die hem geeft,

Degene die verlaten wordt, die heeft het meest verdriet

- Hans Dorrestijn - Verlatingsdwang
pi_28323316
quote:
Op woensdag 29 juni 2005 00:16 schreef RoelerMF het volgende:

[..]

Maar zij bleef opgewekt,
Zij bleef opgewekt...

Degene die hem geeft,
Degene die hem geeft,

Mooi gedichtje.. Ik word er stil van en ook
  woensdag 29 juni 2005 @ 00:21:50 #63
11766 eymey
koning één-oog
pi_28323371
Damn, hier word ik idd stil van.....

naar mijn ervaring: een waarheid als een
  woensdag 29 juni 2005 @ 00:51:01 #64
23969 RoelerMF
Amelie C'est Magnifique
pi_28324220
quote:
Op woensdag 29 juni 2005 00:21 schreef eymey het volgende:
Damn, hier word ik idd stil van.....

naar mijn ervaring: een waarheid als een
Exactly my thought! Heb erg veel aan deze tekst gehad, hoe raar dat ook klinkt. Ik heb deze tekst destijds in een topic gekregen dat ik zelf had geopend toen het net uit was. Dat was ook het bewuste topic dat ik aan mijn ex als linkje heb doorgestuurd in een bui met verstandsverbijstering.
  woensdag 29 juni 2005 @ 01:06:11 #65
11766 eymey
koning één-oog
pi_28324589
en wat ze je vast niet in dank heeft af genomen .

Waarschijnlijk is ze er zo overheen gewalst, over je gevoelens, netals de mijne.....
pi_28325534
quote:

[..]

Maar zij bleef opgewekt,
Zij bleef opgewekt...

Degene die hem geeft,
Degene die hem geeft,

Damn
pi_28328448

Lijkt we of ik onder een vrachtwagen heb gelegen. Voel me beroerd.
Mjah weer gewoon ademhalen maar.. kan er anders niets van maken..
  woensdag 29 juni 2005 @ 09:40:57 #68
23969 RoelerMF
Amelie C'est Magnifique
pi_28328637
quote:
Op woensdag 29 juni 2005 09:32 schreef love_me het volgende:

Lijkt we of ik onder een vrachtwagen heb gelegen. Voel me beroerd.
Mjah weer gewoon ademhalen maar.. kan er anders niets van maken..
Sterkte meid!
pi_28328815
Ik ben nog steeds ongelofelijk kwaad op m'n ex, na het gesprek... Hij bekijkt het echt maar. Ik snap van mezelf ook niet waarom ik weg ben gegaan.. Ik kon altijd van hem genieten.. Als hij aan het werk was, als ie weer nors deed, als hij over zijn plannen vertelde, hoe hij liep, hoe hij praatte etc..
Het was gewoon goed..

Ik ga hem een brief schrijven, niets typen.. Geef mij gevoel bloot en ik stuur het op na 13 dagen..
pi_28329106
Hier nog één die de kunst van het loslaten nog niet beheerst. Het is nu twee weken uit na een heftige relatie van vier jaar waarin er heel veel is gebeurd, leuke en minder leuke dingen. Uiteindelijk komt het erop neer dat hij mij niet vertrouwt. Er is ooit wel het één en ander gebeurd met een hele goede vriend waar ik ook heel veel om geef, maar ik dacht en hoopte echt dat we samen sterk genoeg waren om alles te overwinnen.

Het voelt allemaal heel wisselend. De ene dag denk ik: rot lekker op, je hebt het uitgemaakt, kennelijk was ik het niet meer waard om voor te knokken. De andere dag wil ik 'm met elke vezel in m'n lichaam terug. We hebben nog steeds contact, over e-mail en msn, telefonisch en ook in real-life: afgelopen vrijdag hebben we van half negen tot twaalf op een terrasje gezeten en het was heel gezellig, we hebben een heleboel besproken, aan het eind zaten we doodleuk weer te knuffelen en we kusten elkaar gewoon op de mond. Zo vreemd, ik raak er van in de war.

Maandag (eergisteren dus) had ik hem weer aan de telefoon omdat er iets mis was met m'n telefoonabonnement. Toen opperde hij direct om vrijdag weer af te spreken, 'we zien wel wat ervan komt'. Ik wil heel graag, ik hou nog zielsveel van hem, ik zou er bijna alles voor willen doen om hem terug te krijgen. Het enige wat ik niet wil is met me laten sollen.

Ik moet er dus nog over nadenken: wil ik überhaupt nog afspreken? Ja, ik wil het graag. Maar ik wil geen vrienden worden, geen neukertje, ik wil gewoon een beetje superpower uitstralen. Ik LAAT niet met me sollen. Maar dat is makkelijker gezegd dan gedaan...
pi_28329469
Je bent een sterke meid cloarie.. Maak hem dan ook meteen duidelijk. Als je er nog niet aan toe bent, neem dan afstand. Even helemaal geen contact. Ik heb het precies hetzelfde.. Hoe langer ik contact met m'n ex heb, hoe moeilijker het voor mij wordt. Hij wilt niet dat er met hem gesold wordt en andersom ook niet. Dus dan werkt afstand bewaren en geen contact hebben het beste. Ik weet dat het klote is, maar soms moet het echt eventjes
pi_28329815
Nouja, zo sterk ben ik dus niet
Ik mis 'm zo! En het vervelende is dat voor mijn gevoel alles heel goed zat tussen ons. Ik neem hem verder ook weinig kwalijk, behalve dan dat hij het bijltje erbij neer heeft gegooid. Dat voelt gewoon kloten. En afstand nemen is misschien wel een goed idee, maar ja. Voor mij geldt op het moment vooral dat ik toch wil proberen of het weer goed komt. Hij zegt dat die kans wel bestaat, ook wel groot is. Maar ik ben natuurlijk geen slaafs volgend breezersletje. En daar zit de frictie: ik wou dat ik hem niet nodig had.

pi_28330184
quote:

[..]

Maar zij bleef opgewekt,
Zij bleef opgewekt...

Degene die hem geeft,
Degene die hem geeft,

Tja, er zit wel wat in natuurlijk. Verder een erg mooi gedicht. Hans Dorrestijn .
pi_28330214
Verder gaat het hier wel. Ik heb vannacht alweer over mijn ex gedroomd. En weer was het een vervelende droom. Gelukkig ben ik er nu minder overstuur van dan afgelopen maandag. Straks mijn laatste tentamen maken en dan heb ik vakantie .
pi_28330484
quote:
Op woensdag 29 juni 2005 10:24 schreef cloarie het volgende:
Nouja, zo sterk ben ik dus niet
Ik mis 'm zo! En het vervelende is dat voor mijn gevoel alles heel goed zat tussen ons. Ik neem hem verder ook weinig kwalijk, behalve dan dat hij het bijltje erbij neer heeft gegooid. Dat voelt gewoon kloten. En afstand nemen is misschien wel een goed idee, maar ja. Voor mij geldt op het moment vooral dat ik toch wil proberen of het weer goed komt. Hij zegt dat die kans wel bestaat, ook wel groot is. Maar ik ben natuurlijk geen slaafs volgend breezersletje. En daar zit de frictie: ik wou dat ik hem niet nodig had.

Je bent geen breezersletje.. En je bent wel sterk. Ik wil ook graag dat het weer goed komt met mijn ex. Maar daarvoor is nu een tijdje geen contact hebben ook goed. Je kom op die manier ook beter tot rust. Anders zit je ook alleen meer in de stress als je continu contact met elkaar hebt. Laat de teugels vieren en neem bijv. 14 of een maandje geen contact met elkaar op. Mocht het gevoel nog sterk zijn dat je hem mist, praat er dan over met hem. Heeft hij dat ook, dan komt het wel weer goed.

Goh ik geef mezelf ook nog eens een peptalk..
  woensdag 29 juni 2005 @ 11:00:53 #76
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_28330828
Espina... niet om nog even na te trappen, maar ik snap je ex wel een klein beetje. De tekst die je hem hebt opgestuurd is heel mooi, maar ook heel heavy en zwaar. Uit die tekst zou blijken dat je er goed over nagedacht hebt 'de afgelopen tijd' maar het is nog maar 4 dagen nadat je bij hem weggegaan bent...

In die 4 dagen heb je hem vreselijk gemist en dat is het gevoel dat nu overheerst. Dan is nadenken over wat je echt wil vreselijk moeilijk.

Ik kan me wel voorstellen dat hij zegt 'zoek eerst maar eens uit wat je nu echt wil' want wie zegt hem dat je niet alsnog over een week zegt 'ik heb me weer vergist'. Daar is geen garantie voor, maar als je na zo'n korte tijd al weer terug komt op wat je zei kan ik me wel voorstellen dat hij uit zelfbescherming zegt 'wacht nog maar wat langer'.
Vergeet niet dat hij ook steeds die klap weer krijgt. Als hij jou nu met open armen zou ontvangen zou hij doodsbang zijn dat dat maar weer voor korte tijd is.

Geef hem, en jezelf even de tijd zoals je nu idd van plan bent en ga dan nog eens verder kijken. Probeer de komende dagen afleiding te zoeken en goed na te denken over de situatie.
In je eerdere topic was vooral zijn financiele situatie en de impulsieve manier waarop hij daar mee om gaat de hoofd-moot om na te gaan denken over jullie situatie en relatie. Wees eens eerlijk? Dat is vast ook nog niet veranderd in de afgelopen 4 dagen. En waarom vond je dat vorige week nog een probleem en is het dat nu ineens niet meer omdat je hem mist? Probeer het eens een tijdje van een afstandje te bekijken en zie dan nog eens hoe je er tegenover staat. Teruggaan naar hem betekent wrsch wel dat te accepteren, want ik krijg niet de indruk dat hij iemand is die zich makkelijk laat overhalen zijn levenswijze te veranderen.

Ook op hem zal dat dan veel beter overkomen als een weloverwogen iets, waardoor hij mss meer vertrouwen heeft in wat je dan zegt.
pi_28330904
Ok, ik zal afstand gaan nemen en na een tijdje wat van mij kant laten horen.. Misschien is dat wel beter ja.. Bedankt voor je schop onder m'n kont Brighteyes..
  woensdag 29 juni 2005 @ 11:06:50 #78
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_28331010
quote:
Op woensdag 29 juni 2005 11:03 schreef espina het volgende:
Ok, ik zal afstand gaan nemen en na een tijdje wat van mij kant laten horen.. Misschien is dat wel beter ja.. Bedankt voor je schop onder m'n kont Brighteyes..

Mss hoe grappig het ook is, zie eens naar wat je net zelf tegen cloarie zei toen die zei 'ik wil niet met me laten sollen'... Even uit mijn hoofd zei je tegen haar 'je bent sterk'.
In weze is jouw ex de 'cloarie' van jullie 2-en... Hij is aan de kant gezet en jij bent degene die weer wil afspreken, wel een iets andere situatie, maar je snapt wel wat ik bedoel denk ik.

Logisch dat je weer wil afspreken, maar doe dat wel overwogen en zorg ook dat dat bij hem er zo uit komt.
Je zou hem bijvoorbeeld nu nog een briefje kunnen schrijven met dat je hebt nagedacht over wat hij gisteren zei en dat je idd zeker niet met zijn gevoelens wil sollen. Dat je hem nog steeds vreselijk mist maar dat je jullie allebei de tijd wil geven over de situatie na te denken. Of iets dergelijks. Dan geef je iig aan dat het feit dat je wat minder contact hebt de komende tijd niet is omdat je dat niet wil, maar omdat je denkt dat dat beter is om na te kunnen denken.
pi_28331364
Ja ik snap wat je bedoeld. Ik heb er ook over nagedacht om hem een brief te gaan schrijven. Maar binnen zegt een stemmetje dat ik beter even kan wachten. Omdat het allemaal kort dag is. Ik mis hem inderdaad. Ik wil zeker beter over nadenken en over die songtext, het is inderdaad zwaar.. Tijd zal het leren of mijn gevoel over een paar weken hetzelfde is zoals hoe ik mij nu voel.

Aan de ene kant voel ik de rust en daar geniet ik ook van. Maar ik mis wel mijn puzzelstukje.
  woensdag 29 juni 2005 @ 11:50:52 #80
26469 PhaE
Best wel ja.
pi_28332365
Mooi gedicht..
En moet dan dus meteen de neiging onderdrukken om het haar te mailen he?!
Mailtje stond zelfs al klaar

Toch maar niet gedaan.
en dus een beetje trots op mezelf
pi_28332437
Heel goed dat je het niet hebt gedaan!
  woensdag 29 juni 2005 @ 12:20:34 #82
122050 Plonky
boe, zegt de koe
pi_28333387
ik heb ook slecht gedroomd , maar niet in heel veel detail. Mijn ex was dood gegaan doordat ze overreden was door een auto. T'ja, dat is niet leuk wakker worden, dan wil ik haar alleen maar beschermen en kijken hoe het met haar is. Maar dat doe ik niet (ook al kost het veel moeite). Verder kan ik haar ook niet bereiken behalve via e-mail (telefoon nummers heb ik gewist, omdat ik niet meer domme dingen moest gaan zeggen!!)

Ik ga me iniedergeval vandaag wel bezig houden, dus ik ga zo de stad in en misschien wat kleding kopen.

Drie weken geleden, omdat ik me schuldig voelde, heb ik mijn ex nog in het park ontmoet zodat zij alles kon zeggen wat ze wilde tegen mij. Hoe moeilijk het ook was, kon ik haar niet kussen (en voor de andere NIET DOEN!!!) - maar ik wilde wel. Het was nog moeilijker omdat ze begon met huilen. Het enige wat ik toen kon doen was over haar rug aaien en een kroel geven. Ze heeft uiteindelijk zoveel onaardige dingen mijn kant opgestuurd, en ik heb helemaal niets terug gezegd, dat dit helemaal verkeerd uitpakte. Ik was een week heel boos. Toen ging ik naar d'r huis om wat spullen terug te brengen, en gelijk begon het bek vechten weer. En toen heb ik iets gezegd waar ik heel veel spijt om heb: "I don't want to be friends anymore'.

Wat ik heb geleerd: alles heeft tijd nodig (ook als je het niet wilt geven - ik ben ongeduldig)
(To make me sick)....
pi_28334840
Hier nog een slachtoffer van liefdesverdriet. Ik heb het wel vaker gehad maar dit is toch het toppunt...

Ik had een meisje leren ontmoeten op me stage. Dit bleek de dochter te zijn van mijn ICT coordinator op me stage.
Echt een onwjis knappe meid.
Dus kwam ze op de dag van koninginnenach op me stage, ff gezellig kletsen met der moeder en mij en nog een lerares.
Verhalen gaan over en weer en ze vroeg aan mij wat ik ging doen op die avond, dus ik zeg, gewoon rondslenteren in de stad en daarna door naar utrecht.
Zegt ze, ohhh luek, misschien kom ik je nog wel tegen. Ik happy dus, vond het uiteraard leuk om te horen.
Heb er niet ontmoet die avond, maar een paar dagen later kreeg ik een mailtje van haar
quote:
Heyhey Tim, ik heb jouw emailadres gevonden en ik denk ik mail even, jammer dat ik je niet op koninguhnach gezien, maarja het was ook zo druk!
Ik weet niet of dit jou msn heb .maar wil je me dan ff toevoegeh
XxXiejz *naam*
Dus ik helemaal zo van, damn, gaat lekker weet je wel. Afijn, leuk leggen kletsen bellen, etc etc, zijn we uiteindelijk uitgegaan in Scheveningen om daar naar de bios te gaan. Film afgelopen, en zijn we echt heel romantisch hand in hand over t strand wezen lopen, gekletst en alles en we waren al een eind van de pier verwijderd en op een gegeven moment sloeg ze haar armen om mij heen en zei ze: Kijk Tim, hier doe je het voor, en we hebben daar fuckin zeker 1 tot 2 minuten staan zoenen.

Echt niets kon meer stuk. Afijn, op mijn stage hadden ze een voetbalteornooi en zij belde en ik vroeg of ze langs wou komen.
Dus zij komt eraan met haar vriendin erbij, leuk leggen kletsen en alles. En vroeg die vriendin of wij samen mee wouden komen naar een feestje van haar vriend.
Nou helemaal mooi toch Maargoed dat toernooi was op een vrijdag en ik ging toen een weekendje weg, hebben die 2 een plannetje bedacht om mijn haren te knippen zoals 1 of andere popster ofzo, voor dat ene feestje waar we voor waren uitgenodigd.
Nouja ik vind alles best enzo, met ze 3en naar de kapper, haren laten knippen voor fuckin 50 euro.
Zag er luek uit enzo, maar toen belde ze zaterdag op en wilde ze niet meer uit omdat ze een kutdag had gehad.

Jammer maargoed, kan gebueren. Sindsdien niets meer van haar vernomen, ze nam haar foon niet op, reageerde niet op emails/smsjes.
Ik helemaal teleurgesteld natuurlijk. Maarja ik had nog wel contact met die vriendin en die wist ook niet wat eraan de hand was. Zij ging toen 2 weken op vakantie.
Ik probeerde haar toen maar te bellen met mijn vader zijn telefoon en wtf, ze neemt op en zegt zo, Hallo met *naam*. Dus ik zeg zo, Hey met Tim. PLOK, hangt ze ineens de telefoon op

Toen 3 weken later ofzo. Had ik haar vriendin weer aan de lijn, was net terug van vakantie, en ik vroeg wat er met *naam* aan de hand was. Ik was toen zei belde op mijn stageplek
Zegt ze, wil je het echt weten, dus ik zo van ja natuurlijk weet je wel. Zei ze dat ze een ander heeft ontmoet waar ze nu "wat" met heeft.
Ik wist echt helemaal niet meer wat ik moest zeggen, en heb echt keihard lopen huilen op me stage, ben toen maar naar me opa zijn begraafplek op Ockenburgch gegaan, niet veel verder van me stage vandaan en heb daar zeker 1 uur lopen huilen, zo kut voelde ik me eigen.
Op me stage probeerde haar moeder me op te vrolijken, maarja, zei wist ook niet dat we wat met elkaar hadden en ik had er dus ook liever niet met haar daarover. Ze wist wel dat we uit gingen met elkaar, maar thats it.

Dit was dus vorige week gebeurd... en ik ben er nog steeds niet overheen en ik heb niemand om mee te praten, met me ouders doe ik dat niet, voor hun ben ik nog steeds die maffe/gekke kerel, en ik praat er ook leiver niet met hun over.

Zucht (sorry voor het lange verhaal)
pi_28335394
Jeezeg.. Klote.. Ze zat, naar mijn gevoel met je te spelen denk ik.. Maar ik kan me goed voorstellen dat je je klote voelt.
pi_28335433
Zucht.. Heb behoorlijke drang om hem te gaan sms'en.. Doe het maar toch liever niet...
  woensdag 29 juni 2005 @ 13:25:23 #86
122050 Plonky
boe, zegt de koe
pi_28335896
nee. niet doen. Laat het hier maar uit!
(To make me sick)....
pi_28336092
quote:
Op woensdag 29 juni 2005 13:25 schreef Plonky het volgende:
nee. niet doen. Laat het hier maar uit!
  woensdag 29 juni 2005 @ 13:35:43 #88
122050 Plonky
boe, zegt de koe
pi_28336332
laat ik het zo maar zeggen. SMSen heeft mij veel (en waarschijunlijk nog ergere) probleemen opgeleverd, dus ik ook al is het moeilijk, niet doen!
(To make me sick)....
  woensdag 29 juni 2005 @ 13:44:37 #89
24360 Xtinction
Shaolin Kempo
pi_28336655
Same here, sms telefonere anything... Ik wil dat gedicht ook mailen... maar ik weet dat ik het niet moet doen.

Nou zie ik dr morgen weer... hoe moet ik me in godesnaam gedragen.. Afstandelijk aanwezig zijn kan ik niet dus ik moet OF zeggen "Mja ga maar naar je eigen kamer" of ik moet toch weer lief tegen dr gaan doen, ten koste van alle pijn die me dat later doen zal.Hart: "Nr 2!!" Brein: "Nr 1 and you know it!"
pi_28336813
Dat is zo lastig inderdaad. Ik probeerde eerst ook nr. 1 toen ik hem weer zag, maar uiteindelijk resulteerde het in 2 en ging ik hem weer heel erg missen. Dubbel hè?
  woensdag 29 juni 2005 @ 14:10:58 #91
1593 Perico
Serpent Rouge
pi_28337731
Mjah als je dan een email krijgt met adreswijziging en dat ze nu al samenwoont (met mij na 4 jaar niet) en je foto's ziet.. dan.. komt dat toch hard aan, ook al wist je het.. Hopelijk kan een leuke dag morgen mijn zinnen verzetten. Nu isset nog steeds een rotgevoel, kom er maar niet overheen
  woensdag 29 juni 2005 @ 14:35:04 #92
11766 eymey
koning één-oog
pi_28338593
quote:
Op woensdag 29 juni 2005 11:50 schreef PhaE het volgende:
Mooi gedicht..
En moet dan dus meteen de neiging onderdrukken om het haar te mailen he?!
Mailtje stond zelfs al klaar

Toch maar niet gedaan.
en dus een beetje trots op mezelf
Dat gedicht naar m'n ex mailen zou nu ook het foutste zijn wat ik zou kunnen doen... .:{
  woensdag 29 juni 2005 @ 14:39:07 #93
11766 eymey
koning één-oog
pi_28338731
quote:
Op woensdag 29 juni 2005 13:13 schreef espina het volgende:
Jeezeg.. Klote.. Ze zat, naar mijn gevoel met je te spelen denk ik.. Maar ik kan me goed voorstellen dat je je klote voelt.
Ik ken z'n gevoel dus ook.....
  woensdag 29 juni 2005 @ 14:40:36 #94
11766 eymey
koning één-oog
pi_28338791
quote:
Op woensdag 29 juni 2005 13:00 schreef _nWo_ het volgende:

Zucht (sorry voor het lange verhaal)
Had je mijn verhaal in m'n andere topic moeten lezen Die was pas lang.

Maar serieus: Erg klote voor je joh . Mij is dus, maar dan na 3 jaar, hetzelfde overkomen
pi_28339371
Het is zomakkelijk, eventjes bellen of sms'en.. Ik maak het alleen maar erger en de kans dat ik zijn krediet verspeeld is aanzienlijk groot.. Dus ik laat het liever het idee achterwege.
Voor mij het beste.. Als hij opeens gaat sms'en, mailen of een msn gesprek met mij aan gaat.. Dan weet ik niet zo goed wat ik er mee moet doen. Ik wil dolgraag bij hem zijn, niets liever dan dat..
Gelukkig woont hij in Zeeuws Vlaanderen en ik West Friesland.. De kans dat we elkaar tegen komen is dus 0%. Ik hoop echt dat alles goed komt.. Maar uit respect voor hem en voor mezelf, laat ik het even rusten. Op een dag ga ik misschien langs (is wel 5 uur treinen, heb het ervoor over, altijd al gehad) of ik schrijf hem een brief. Ik weet niet wat hij zou gaan doen.

Cloarie vraagje aan jou.. We hebben zitten in dezelfde situatie maar dan andersom.. Wat zou jij het prettigst vinden?
pi_28340784
Nou, ik zou het liefste willen dat 'ie voor de deur zou staan. Maar dat gebeurt niet
Dus ja. Aan de ene kant wil ik graag zekerheid: of het komt wel goed, of niet. En niet is dan nooit. Nu is het dus een beetje half/half: ooit kan het wel misschien weer goed komen. Dat vind ik maar niks, daar kan ik niks mee.

Jouw ex moet jou kunnen loslaten. Als je hem terug wil moet je hem in ieder geval de tijd geven om zelf over het grootste verdriet heen te komen. Je hebt het vast niet voor niks uitgemaakt!
pi_28340930
Ik heb idd niets voor niets uitgemaakt.. Ik wil hem terug en ja ik moet zeker mezelf de tijd geven. Ach ja
pi_28342433
quote:
Op woensdag 29 juni 2005 15:35 schreef espina het volgende:
Ik heb idd niets voor niets uitgemaakt.. Ik wil hem terug en ja ik moet zeker mezelf de tijd geven. Ach ja
Had jij het niet uitgemaakt, omdat jij niet kon leven met de manier waarop hij met geld omging? Dat zijn gedrag hem de schulden injoeg en jij dat niet kon aanzien...

Als dat nu voorbij is, kun je het toch gewoon weer proberen?
Doe eens wild ....
pi_28342669
Het moet nu van twee kanten komen. Hij moet het ook willen. De tijd zal het leren en ik neem voorlopig helemaal geen contact met hem op, hoe verleiderlijk dat ook is.
pi_28342999
Ik weet hoe je je voelt meissie.
Andere kant van het verhaal...
Mjah deur staat hier nog open zeg maar.. Ook al ga ik maar door met ademhalen..
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')