Dat weet ik dus niet. 2 weken terug uitgegaan en tussendoor wel leuke normale tel gesprekken gehad. Maar weet niet hoe ik op haar zal reageren als ik er zie. Denk niet dat ik nog verliefd ben, maar we zijn toch 16 maanden samen geweest. Dat maakt het voor haar ook erg moeilijk.quote:Op dinsdag 28 juni 2005 22:34 schreef eymey het volgende:
[..]
Hmz.... als je nog met haar door 1 deur kunt en het doet je nie tal te veel pijn, dan zou het kunnen....
Maar heb je het idee dat je het misschien niet aan kunt... dan zou ik m'n gevoel toch boven dat voor het geld verkiezen en niet gaan......
daar is dit topic juist voor. Als je dit soort dingen niet van je afpraat dan ga je ze opkroppen. Ik vind t best als je t hier niet meer post omdat t jou teveel pijn doet, maar praat er in ieder geval wel goed over met vrienden. Het is gewoon een feit en feiten kun je niet omheen door er niet over na te denken, die blijven gewoon bestaan. Helaas...quote:Op dinsdag 28 juni 2005 20:36 schreef PhaE het volgende:
[..]
En tijdens dat gesprek werd het me in 1 klap duidelijk dat dat van haar kant echt voorbij is..
Ze was al langer ermee bezig dan ik ook..
En dat doet pijn. Heel erg veel pijn.
En met het lezen van dit topic komt die pijn elke keer weer naar boven..
Vandaar dus.
quote:Op dinsdag 28 juni 2005 23:52 schreef espina het volgende:
Ben nu wel flink pissig... Avond naar de klote![]()
Precies.....quote:Op dinsdag 28 juni 2005 23:37 schreef akkien het volgende:
[..]
daar is dit topic juist voor. Als je dit soort dingen niet van je afpraat dan ga je ze opkroppen. Ik vind t best als je t hier niet meer post omdat t jou teveel pijn doet, maar praat er in ieder geval wel goed over met vrienden. Het is gewoon een feit en feiten kun je niet omheen door er niet over na te denken, die blijven gewoon bestaan. Helaas...
En tsja het is natuurlijk altijd zo dat de partij die achterblijft en dus bot gezegd gedumpt wordt er langer over doet. Want tsja de gene die het uitmaakt is op dat moment al in de overtuiging dat t beter is en heeft de stap al genomen. Dei heeft ws. alleen nog moeite met het opstarten van een eigen leven.
ik ook.... mijn ex... en jouw ex......quote:
Had ik je maar verlaten, voordat je mij verliet,quote:Op woensdag 29 juni 2005 00:05 schreef eymey het volgende:
En inderdaad, ik geloof ook dat het voor degene die gedumpt wordt altijd moeilijker is....
Mooi gedichtje.. Ik word er stil van en ookquote:Op woensdag 29 juni 2005 00:16 schreef RoelerMF het volgende:
[..]
Had ik je maar verlaten, voordat je mij verliet,
Degene die verlaten wordt, die heeft het meest verdriet,
In haar ogen was geen wanhoop, ze bleef onaangedaan,
Terwijl ik over de vloer kroop, haar smeekte niet te gaan,
Haar smeekte niet te gaan, ik over de vloer kroop,
Smeekte niet te gaan, haar smeekte niet te gaan,
En mij heeft het gebroken, en mij heeft het genekt,
Ik werd koud tot in mijn knoken, maar zij bleef opgewekt,
Maar zij bleef opgewekt,
Ik werd koud tot in mijn knoken, maar zij bleef opgewekt
Zij bleef opgewekt...
Ik bleef wanhopig achter, maar zij is opgeleefd,
De klap is altijd zachter, voor de degene die hem geeft,
Degene die hem geeft,
Degene die hem geeft,
Degene die verlaten wordt, die heeft het meest verdriet
- Hans Dorrestijn - Verlatingsdwang
Exactly my thought!quote:Op woensdag 29 juni 2005 00:21 schreef eymey het volgende:
Damn, hier word ik idd stil van.....
naar mijn ervaring: een waarheid als een![]()
![]()
Damnquote:Op woensdag 29 juni 2005 00:16 schreef RoelerMF het volgende:
[..]
Maar zij bleef opgewekt,
Zij bleef opgewekt...
Degene die hem geeft,
Degene die hem geeft,
Sterkte meid!quote:Op woensdag 29 juni 2005 09:32 schreef love_me het volgende:
![]()
Lijkt we of ik onder een vrachtwagen heb gelegen. Voel me beroerd.
Mjah weer gewoon ademhalen maar.. kan er anders niets van maken..
Tja, er zit wel wat in natuurlijk. Verder een erg mooi gedicht.quote:Op woensdag 29 juni 2005 00:16 schreef RoelerMF het volgende:
[..]
Maar zij bleef opgewekt,
Zij bleef opgewekt...
Degene die hem geeft,
Degene die hem geeft,
Je bent geen breezersletje.. En je bent wel sterk. Ik wil ook graag dat het weer goed komt met mijn ex. Maar daarvoor is nu een tijdje geen contact hebben ook goed. Je kom op die manier ook beter tot rust. Anders zit je ook alleen meer in de stress als je continu contact met elkaar hebt. Laat de teugels vieren en neem bijv. 14 of een maandje geen contact met elkaar op. Mocht het gevoel nog sterk zijn dat je hem mist, praat er dan over met hem. Heeft hij dat ook, dan komt het wel weer goed.quote:Op woensdag 29 juni 2005 10:24 schreef cloarie het volgende:
Nouja, zo sterk ben ik dus niet![]()
Ik mis 'm zo! En het vervelende is dat voor mijn gevoel alles heel goed zat tussen ons. Ik neem hem verder ook weinig kwalijk, behalve dan dat hij het bijltje erbij neer heeft gegooid. Dat voelt gewoon kloten. En afstand nemen is misschien wel een goed idee, maar ja. Voor mij geldt op het moment vooral dat ik toch wil proberen of het weer goed komt. Hij zegt dat die kans wel bestaat, ook wel groot is. Maar ik ben natuurlijk geen slaafs volgend breezersletje. En daar zit de frictie: ik wou dat ik hem niet nodig had.
![]()
quote:Op woensdag 29 juni 2005 11:03 schreef espina het volgende:
Ok, ik zal afstand gaan nemen en na een tijdje wat van mij kant laten horen.. Misschien is dat wel beter ja.. Bedankt voor je schop onder m'n kont Brighteyes..
Dus ik helemaal zo van, damn, gaat lekker weet je wel. Afijn, leuk leggen kletsen bellen, etc etc, zijn we uiteindelijk uitgegaan in Scheveningen om daar naar de bios te gaan. Film afgelopen, en zijn we echt heel romantisch hand in hand over t strand wezen lopen, gekletst en alles en we waren al een eind van de pier verwijderd en op een gegeven moment sloeg ze haar armen om mij heen en zei ze: Kijk Tim, hier doe je het voor, en we hebben daar fuckin zeker 1 tot 2 minuten staan zoenen.quote:Heyhey Tim, ik heb jouw emailadres gevonden en ik denk ik mail even, jammer dat ik je niet op koninguhnach gezien, maarja het was ook zo druk!
Ik weet niet of dit jou msn heb .maar wil je me dan ff toevoegeh
XxXiejz *naam*
quote:Op woensdag 29 juni 2005 13:25 schreef Plonky het volgende:
nee. niet doen. Laat het hier maar uit!
Dat gedicht naar m'n ex mailen zou nu ook het foutste zijn wat ik zou kunnen doen... .:{quote:Op woensdag 29 juni 2005 11:50 schreef PhaE het volgende:
Mooi gedicht..
En moet dan dus meteen de neiging onderdrukken om het haar te mailen he?!
Mailtje stond zelfs al klaar
Toch maar niet gedaan.
en dus een beetje trots op mezelf
Ik ken z'n gevoel dus ook.....quote:Op woensdag 29 juni 2005 13:13 schreef espina het volgende:
Jeezeg.. Klote.. Ze zat, naar mijn gevoel met je te spelen denk ik.. Maar ik kan me goed voorstellen dat je je klote voelt.
Had je mijn verhaal in m'n andere topic moeten lezenquote:
Had jij het niet uitgemaakt, omdat jij niet kon leven met de manier waarop hij met geld omging? Dat zijn gedrag hem de schulden injoeg en jij dat niet kon aanzien...quote:Op woensdag 29 juni 2005 15:35 schreef espina het volgende:
Ik heb idd niets voor niets uitgemaakt.. Ik wil hem terug en ja ik moet zeker mezelf de tijd geven. Ach ja
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |