http://images.google.com/images?q=Baardagamen&hl=en&hs=Gxd&lr=&client=firefox-a&rls=org.mozilla:en-US:official&sa=N&tab=wiquote:Op dinsdag 28 juni 2005 19:17 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Wat zijn baardagamen toch? Mirage heeft ze. Jij ook al.
Could be...... maar da's mijn realiteit. Je bent nog jongquote:
quote:Op dinsdag 28 juni 2005 19:37 schreef Enyalius het volgende:
[..]
http://images.google.com/images?q=Baardagamen&hl=en&hs=Gxd&lr=&client=firefox-a&rls=org.mozilla:en-US:official&sa=N&tab=wi
plaatjes
Nou in dat geval moeten we dan maar een feestje vieren ter ere van jou als het eenmaal zo ver is.quote:Op dinsdag 28 juni 2005 19:39 schreef Enyalius het volgende:
ik probeer niet verder dan 30 te komen eigenlijk. mensen denken dat ik een doodswens heb of zwaar depressief ben ofzo, maar ik wil gewoon naar huis
yep.... ben ook weg nu.quote:Op dinsdag 28 juni 2005 19:41 schreef Enyalius het volgende:
ik ga even een stuk of 3 films kijken. spreek je later
yup......Dat zijn ze....!!!quote:Op dinsdag 28 juni 2005 19:37 schreef Enyalius het volgende:
[..]
http://images.google.com/images?q=Baardagamen&hl=en&hs=Gxd&lr=&client=firefox-a&rls=org.mozilla:en-US:official&sa=N&tab=wi
plaatjes
Ik neem altijd een flesje shampoo mee!!! Ben je in 1 klap... Nou ja, zeg maar plensbui.... klaar!!!quote:Op dinsdag 28 juni 2005 19:58 schreef Parvus het volgende:
Ik ben nog jong, maar ik denk altijd dat ik later ook dat soort dingen zou doen als ik vader was. Ik snap dan echt niet waarom mensen dan zo kunnen zeuren. Je kind vind het schitterend en 1 keer wassen (en douchen) en je bent weer helemaal schoon...
Ff een vraagje vanwege een post in een ander topic.quote:Op dinsdag 28 juni 2005 19:41 schreef Enyalius het volgende:
ik ga even een stuk of 3 films kijken. spreek je later
Flikker dan ook een linkje neer mênquote:Op dinsdag 28 juni 2005 23:28 schreef livEliveD het volgende:
[..]
Ff een vraagje vanwege een post in een ander topic.
Waarom ben je zo overtuigd?
Ja goede vraag. Ik ben hem ff kwijt. Normaal zijn al me active topics tabladen (door ctrl-shift klikken in me active topic lijst in vuurvosje). Anyway, ik lees de shit, hop wat reacties in me geheugen, en ga posten als ik klaar ben met lezen. Niet ideaal maar hej ik heb die drangquote:
*haalt voodoo-pop uit de kastquote:
Kijk, dat bedoel ik nou. ( ik neem trouwens je gewoonte om overalquote:Op dinsdag 28 juni 2005 23:40 schreef livEliveD het volgende:
[..]
Ja goede vraag. Ik ben hem ff kwijt. Normaal zijn al me active topics tabladen (door ctrl-shift klikken in me active topic lijst in vuurvosje). Anyway, ik lees de shit, hop wat reacties in me geheugen, en ga posten als ik klaar ben met lezen. Niet ideaal maar hej ik heb die drang
Ff zoeken brb: Telekinese en dan vooral dit: "ik weet dat je verkeerd zit." vond ik interessant.
te posten een beetje over
Die dwangmatige handelingen wil je niet (denk ik)quote:Op dinsdag 28 juni 2005 23:50 schreef jogy het volgende:
Kijk, dat bedoel ik nou. ( ik neem trouwens je gewoonte om overal [afbeelding] te posten een beetje over. )
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |