abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_28323408
quote:
Op woensdag 29 juni 2005 00:20 schreef sig000 het volgende:

Eindelijk een goed topic in POL , gooit die Slarioux 't op slot. .
Zonde ja.
I´m back.
pi_28323454
quote:
Op woensdag 29 juni 2005 00:22 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Zonde ja.
Dat was op weg om een mooie discussie te worden.
pi_28323496
quote:
Op woensdag 29 juni 2005 00:24 schreef sig000 het volgende:

[..]

Dat was op weg om een mooie discussie te worden.
Afgezet tegen wat - tot voor kort - gebruikelijk was hier, idd.
I´m back.
pi_28340825
quote:
Op maandag 27 juni 2005 16:00 schreef SCH het volgende:

[..]

Nee joh, het is volstrekt normaal om op zo'n denigrerende toon over mensen met een andere kleur te praten. Hulde sizzler, hulde
[..]

Niet todat jij ooit eens volwassen wordt.
Dan zou je ook in het geweer moeten komen tegen geitenwollensok en rechtse bal, beiden denigrerend.
Of hebben we positieve discriminatie nodig om iets te bewerkstelligen?
Yeah baby Yeah!
pi_28345066
Euh....... negeren zal ook wel racistisch zijn, komt ook het woord neger in voor, zelfs in meervoud.
Ik ben spijkerhard. Sommigen noemen dat egoïstisch. Ik noem dat rechtvaardig.
Ik stem Wilders. U ook?
Kijk ook eens op mijn web-log
pi_28366589
N.a.v. Wegwijs in de Nederlandse politiek

- Inmiddels hebben we een Groep-Nawijn: http://www.hilbrand-nawijn.nl/
- Van de SP wordt een zetel afgehaald ten gunste van Groep-Lazrak, maar bij de VVD gebeurt dat niet.
- De website van de Lijst Nieuwe Politiek is offline.
- De website van de NNP is gewijzigd in http://www.nnp.nu/
- Website Partij van de Toekomst verwijst naar www.landkarte.de

Hier heb ik trouwens nog wat suggesties voor de overige partijen: Nieuwe partijen rekenen op 99 zetels
  donderdag 30 juni 2005 @ 20:14:52 #82
28640 Sidekick
Ban the fucker
pi_28366943

Ik zal er vanavond even naar kijken.
A single death is a tragedy, a million deaths is a statistic - Joseph Stalin
Political power grows out of the barrel of a gun - Mao Zedong
I will eat the headdoekjes rauw - Geert Wilders
pi_28367225
NNP is trouwens opgeheven, lees ik zojuist op hun website...

Nahja, misschien kun je het extremere broertje de Nationale Alliantie er wellicht nog bijzetten.
  donderdag 30 juni 2005 @ 22:19:45 #84
28640 Sidekick
Ban the fucker
pi_28371089
quote:
Op donderdag 30 juni 2005 20:05 schreef Kozzmic het volgende:

- Inmiddels hebben we een Groep-Nawijn: http://www.hilbrand-nawijn.nl/
- Van de SP wordt een zetel afgehaald ten gunste van Groep-Lazrak, maar bij de VVD gebeurt dat niet.
Check.
quote:
- De website van de Lijst Nieuwe Politiek is offline.
En het is eigenlijk ook nooit echt een politieke partij geweest lees ik net.
quote:
Herman Heinsbroek heeft besloten om 22 januari niet aan de verkiezingen mee te doen.

Hij heeft op korte termijn niet de juiste mensen kunnen vinden en wil de geschiedenis niet laten herhalen. Op dit moment sluit hij niet uit om over een paar jaar wel met de Lijst Nieuwe Politiek aan de verkiezingen deel te nemen.

Bron
Dus die strepen we gewoon weg, en mocht 'ie over een paar jaar weer een kans wagen, dan bekijk ik het wel weer opnieuw.
quote:
- De website van de NNP is gewijzigd in http://www.nnp.nu/
quote:
Op donderdag 30 juni 2005 20:24 schreef Kozzmic het volgende:
NNP is trouwens opgeheven, lees ik zojuist op hun website...

Nahja, misschien kun je het extremere broertje de Nationale Alliantie er wellicht nog bijzetten.
Michiel Smit heeft dat handig gespeeld door wat 'goede' figuren uit die partij te ronselen tijdens diverse acties waar ze samenwerkten, en mede daardoor is die partij op de fles gegaan.
quote:
- Website Partij van de Toekomst verwijst naar www.landkarte.de
Strepen we weg.
quote:
Hier heb ik trouwens nog wat suggesties voor de overige partijen: Nieuwe partijen rekenen op 99 zetels
Ik heb er een aantal toegevoegd.
pi_28381903
Als alle milieu huilies

Goed onderwerp maar weinig levensvatbaarheid door de OP en de manier waarop de TS door het topic heen banjert.
  vrijdag 1 juli 2005 @ 12:25:23 #86
28640 Sidekick
Ban the fucker
pi_28384172
quote:
Op vrijdag 1 juli 2005 11:14 schreef SCH het volgende:
Als alle milieu huilies

Goed onderwerp maar weinig levensvatbaarheid door de OP en de manier waarop de TS door het topic heen banjert.
Dat topic staat ook wat beter in GC denk ik.

En wat betreft de drammerigheid van de TS, tsja, het staat nu niet meer in POL.
pi_28386920
Kunnen jullie die achterbakse aanval aan mijn adres in topic over Nova verwijderen van de vuile viezerik die over de rug van een 5 jarig meisje mij elders zwartmaakte. En overigens ben ik ook van mening dat dergelijke verrotte lui hier geen platform dienen te hebben voor hun 8ste generatie inteelt debiliteiten, maar dat is mijn persoonlijke mening.
Ryan3.
I´m back.
pi_28387539
quote:
Op vrijdag 1 juli 2005 13:43 schreef Ryan3 het volgende:
Kunnen jullie die achterbakse aanval aan mijn adres in topic over Nova verwijderen van de vuile viezerik die over de rug van een 5 jarig meisje mij elders zwartmaakte. En overigens ben ik ook van mening dat dergelijke verrotte lui hier geen platform dienen te hebben voor hun 8ste generatie inteelt debiliteiten, maar dat is mijn persoonlijke mening.
Ryan3.
Rustig, rustig. Neem even adem. Loop even naar buiten en haal rustig adem.

Topic is even op slot om te "ruimen".
"I reject your reality and substitute my own"- Adam Savage
pi_28387695
Ik maak bezwaar tegen hoe Ryan3 mij klassificeert. Het valt toch onder nodeloos schelden. Of moet het gewoon gevonden worden geacht om mede-users voor viezerik uit te schelden? Of uitgemaakt te worden voor dergerlijke veroote lui? Of 8ste generatie inteelt debiliteiten toegevoegd krijgen? Ik ben benieuwd naar de opstelling van Fok! ten opzichte van dit soort gescheld.
Ik stem Wilders. U ook?
pi_28387702
quote:
Op vrijdag 1 juli 2005 14:00 schreef sizzler het volgende:

[..]

Rustig, rustig. Neem even adem. Loop even naar buiten en haal rustig adem.
pi_28387773
quote:
Op vrijdag 1 juli 2005 14:05 schreef speedfreak1 het volgende:
Ik maak bezwaar tegen hoe Ryan3 mij klassificeert. Het valt toch onder nodeloos schelden. Of moet het gewoon gevonden worden geacht om mede-users voor viezerik uit te schelden?
quote:
Op vrijdag 1 juli 2005 13:53 schreef speedfreak1 het volgende:

[..]

Ach gut, meneer is boos. Meneer probeert weer heel gluiperig een ban-scenario op te starten. Voorlopig komt er uit jouw bek alleen maar gescheld.
Jij begrijpt iets niet viezerik. Je opent een directe aanval op mij na een on topic reactie van me. Elders heb je laten zien, door de dochter van mijn vriendin te koppelen aan smerige insinuaties over kindermisbruik door mij - omdat jij en je groepje je politieke puntjes niet kunen maken - uit wat voor hout je gesneden bent, plus je politieke ideeën die getuigen van 8ste generatie inteelt debiliteit (hoewel dit klaarblijkelijk a matter of opinion is, er zijn nl. meer randdebielen). Volgens mij kan Fok! nooit onderdak bieden aan pathologisch gedementeerde elementen zoals jij. Ik zit helaas niet aan de knoppen hier, maar als ik er wat aan kan doen, dan zal ik zorgen dat ik en anderen niet meer geconfronteerd worden met vuile viezerikken zoals jij, die totaal geen grenzen kennen.
I´m back.
pi_28387922
quote:
Op vrijdag 1 juli 2005 14:07 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

[..]

Jij begrijpt iets niet viezerik. Je opent een directe aanval op mij na een on topic reactie van me. Elders heb je laten zien, door de dochter van mijn vriendin te koppelen aan smerige insinuaties over kindermisbruik door mij - omdat jij en je groepje je politieke puntjes niet kunen maken - uit wat voor hout je gesneden bent, plus je politieke ideeën die getuigen van 8ste generatie inteelt debiliteit (hoewel dit klaarblijkelijk a matter of opinion is, er zijn nl. meer randdebielen). Volgens mij kan Fok! nooit onderdak bieden aan pathologisch gedementeerde elementen zoals jij. Ik zit helaas niet aan de knoppen hier, maar als ik er wat aan kan doen, dan zal ik zorgen dat ik en anderen niet meer geconfronteerd worden met vuile viezerikken zoals jij, die totaal geen grenzen kennen.
Ik geloof dat uit deze tirade enige frustratie naar voren komt. Merk even op dat jij om te beginnen met dit soort gescheld fout zit. En dat jij geen harde satire weet te herkennen is denk ik jouw probleem.
Ik stem Wilders. U ook?
pi_28388080
Met schelden kom je hier niet echt verder Ryan3.
pi_28388391
quote:
Op vrijdag 1 juli 2005 14:17 schreef sizzler het volgende:
Hij heeft helaas wel een punt.

Even samenvattend in dat hele gezeur heb ik Luusje c.s. niet op veel controleerbare waarheden kunnen betrappen. En wat door Ryan c.s. naar voren is gebracht blijkt in de meeste gevallen te kloppen hier doel ik niet op onnodige scheldpartijen. Kindermisbruik erbij halen is gewoon lager dan stront :[.

(uitzonderingen daar gelaten uiteraard)
Als het niet wil branden moet je beter stoken.
pi_28388404
quote:
Op vrijdag 1 juli 2005 14:17 schreef sizzler het volgende:
Nee, met viezerikken die een 5 jarig meisje gebruiken in smerige insinuaties kom je hier ver en met persoonlijke aanvallen. Geef me maar een ban lulhannes.
I´m back.
pi_28388511
quote:
Op vrijdag 1 juli 2005 14:25 schreef du_ke het volgende:

[..]

Even samenvattend in dat hele gezeur heb ik Luusje c.s. niet op veel controleerbare waarheden kunnen betrappen. En wat door Ryan c.s. naar voren is gebracht blijkt in de meeste gevallen te kloppen hier doel ik niet op onnodige scheldpartijen. Kindermisbruik erbij halen is gewoon lager dan stront :[.

(uitzonderingen daar gelaten uiteraard)
Een photo van de dochter van mijn vriendin plaatsen op je site en dan insinuaties maken dat ik haar misbruik is idd hun methode en als ik hier dan on topic in een topic reageer ook nog eens direct een persoonlijke aanval beginnen. Dat is een heel stuk lager dan stront idd.
I´m back.
pi_28388678
quote:
Op vrijdag 1 juli 2005 14:25 schreef du_ke het volgende:

[..]

Ik zeg ook niet dat hij dat niet heeft. Alleen maakt hij die dan maar zonder gescheld.
pi_28389751
quote:
Op vrijdag 1 juli 2005 14:00 schreef sizzler het volgende:

[..]

Topic is even op slot om te "ruimen".
Topic is opgeruimd en inmiddels weer open. De betreffende opmerkingen zijn voorgelegd aan de FA's.

Voor de duidelijkheid: schelden en persoonlijke aanvallen zijn in POL not done. Het getuigt van geen respect naar elkaar toe terwijl dat de essentie is van met elkaar discussiëren.
  vrijdag 1 juli 2005 @ 20:11:18 #99
78509 Harry_Sack
bidibidibidibidi
pi_28397416
Saaaaaidekick, wat zit je nou weer te kloten, man: Minister Verdonk is niet welkom op de slavernijherdenking.

Kom op, openen!
Ingenieur in de ornithologische huisvesting <- Urbanus :P
Good ol' Buck : http://youtube.com/watch?v=VmxXIS2ot8w <- Fun
N.W.O : http://www.youtube.com/watch?v=WOeCpMwZo6o <- Pol
pi_28397457
quote:
Op vrijdag 1 juli 2005 20:11 schreef Harry_Sack het volgende:
Saaaaaidekick, wat zit je nou weer te kloten, man: Minister Verdonk is niet welkom op de slavernijherdenking.

Kom op, openen!
Laat onze gedegen mod even rustig zijn werk doen zeg
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')