Verder doe ik mijn ondertitel maar even opnieuw, dan staat alles weer bij elkaar in een "nieuw" topicquote:De regels.
Elke dag plaatst iemand een bepaalde voetbalfoto, waar andere users in de loop van de dag een humoristisch onderschrift bij kunnen posten.
Degene die de foto post, bepaalt de volgende dag wie het leukste onderschrift had en kan dus zelf niet meedoen.
De winnaar post dan die dag nog een andere foto.
Laat je creativiteit gelden!!
de ojc site natuurlijkquote:Op maandag 27 juni 2005 12:22 schreef TerroRobbie het volgende:
Bjoro, waar had je die foto nou vandaan?
neuh..moest ff wat opzoeken !quote:
Heeft iemand wel eens voorgesteld, maar volgens mij was nog maar een voorstel.quote:Op dinsdag 28 juni 2005 15:34 schreef SocialDisorder het volgende:
was er niet iets van een twaalf uur regel?
*stemt voorquote:Op dinsdag 28 juni 2005 15:39 schreef Petera het volgende:
Heeft iemand wel eens voorgesteld, maar volgens mij was nog maar een voorstel.
Ik heb competitie 7 er even op nageslagen: het was idd een voorstel, maar de reacties zien er vrij positief uit. Er was voornamelijk wat onenigheid of de grens niet op minder dan twaalf uur moest liggen.quote:Op dinsdag 28 juni 2005 15:34 schreef SocialDisorder het volgende:
was er niet iets van een twaalf uur regel?
Ik denk dat beter na twaalf uur de hoogstgeplaatste aanwezige of anders wie zich aanbiedt na overleg de foto plaatst.quote:Op dinsdag 28 juni 2005 15:55 schreef SocialDisorder het volgende:
ik ben er wel voor dat als de #1 niet binnen twaalf uur een foto plaatst, de nummer 2 het mag doen, en als die niet binnen 18 uur na de uitslag wat heeft geplaatst, de nummer 3 aan den beurt is.
Plagiaatquote:Op dinsdag 28 juni 2005 17:14 schreef Hamotje het volgende:
[afbeelding]
Jij bent al wit dus doe nou maar bij mij ipv jou
Join the clubquote:Op dinsdag 28 juni 2005 16:45 schreef Silentuz het volgende:
btw petera, damn you! ik had ook zo'n soort grap in gedachten!
Sorry....gisteren was ik de gehele dag niet online....quote:Op dinsdag 28 juni 2005 00:27 schreef AirRaid het volgende:
-Schorpioen-
Winnaar poultje over de nieuwe dochter van Maxima uitzinnig !
Terreros85
shirts van Argentinie onder 8 per ongeluk naar Argentinie onder 20 gestuurd
Bjoro
kijk mam, wat ik in Holland heb laten doen .....
-Schorpioen- gefeliciteerd
Lijkt me meest practies als terreros85 dat doet: die heeft geen onderschrift geplaatstquote:Op woensdag 29 juni 2005 10:49 schreef -Schorpioen- het volgende:
Wie gaat de uitslag nu eigenlijk verzorgen ??
Ikke, als winnaar
of
Terreros85 als foto plaatser ???
OK.....neem die dan ook maar meteen mee in de regelementenquote:Op woensdag 29 juni 2005 10:50 schreef Petera het volgende:
[..]
Lijkt me meest practies als terreros85 dat doet: die heeft geen onderschrift geplaatst
quote:Op woensdag 29 juni 2005 11:10 schreef TerroRobbie het volgende:
Kap nou eens met dat gelellebel over die regeltjes en speel gewoon het spel.
Met goede regels hadden we misschien al een uitslag gehad.....die zijn er dus juist om de snelheid te promoten....quote:Op woensdag 29 juni 2005 11:10 schreef TerroRobbie het volgende:
Kap nou eens met dat gelellebel over die regeltjes en speel gewoon het spel.
Sluit ik me bij aanquote:Op woensdag 29 juni 2005 15:54 schreef dramslag het volgende:
ik stem voor de fotoplaatser.
dat die mag beslissen wie wint
Ik ook - de fotoplaatser laat gewoon te lang op zich wachten en ontrrekt zich aan de spelregels.quote:Op woensdag 29 juni 2005 13:45 schreef SocialDisorder het volgende:
schorpieon was toch de winnaarvan de vorige foto? dan mag hij de winnaar wat mij betreft uitroepen van deze foto
Strikt genomen heeft hij nog altijd niet in strijd met de spelregels gehandeld.quote:Op woensdag 29 juni 2005 15:59 schreef SCH het volgende:
[..]
Ik ook - de fotoplaatser laat gewoon te lang op zich wachten en ontrrekt zich aan de spelregels.
Doe het directquote:Op woensdag 29 juni 2005 16:13 schreef -Vaduz- het volgende:
Kun je niet even de spelregels aanvullen (een voorstel doen) Petera zodat we hier geen gezeur meer over hebben?
Nou, het is nu wel 24 uur na plaatsen van de foto en dus tijd voor de top 3.quote:Op woensdag 29 juni 2005 16:09 schreef Petera het volgende:
[..]
Strikt genomen heeft hij nog altijd niet in strijd met de spelregels gehandeld.
Meer zeg ik er in niet over in deze reactie, want het blijkt telkens irritaties op te roepen bij anderen als ik over de regels begin.Misschien weer in een volgende reactie
nāhquote:Op woensdag 29 juni 2005 16:20 schreef gr8w8 het volgende:
[..]
Nou, het is nu wel 24 uur na plaatsen van de foto en dus tijd voor de top 3.
Dit hadden we volgens mij al:quote:Op woensdag 29 juni 2005 16:13 schreef -Vaduz- het volgende:
Kun je niet even de spelregels aanvullen (een voorstel doen) Petera zodat we hier geen gezeur meer over hebben?
De volgende regels richtlijnen kunnen we toevoegen om problemen te voorkomen:quote:De regels.
Elke dag plaatst iemand een bepaalde voetbalfoto, waar andere users in de loop van de dag een humoristisch onderschrift bij kunnen posten.
Degene die de foto post, bepaalt de volgende dag wie het leukste onderschrift had en kan dus zelf niet meedoen.
De winnaar post dan die dag nog een andere foto.
Laat je creativiteit gelden!!
Nu nog horen wat iedereen van dit voorstel vindt. Als er geen te grote bezwaren zijn verwerk ik het nog wel in de regels die we al hadden.quote:1. Binnen twaalf uur na de uitslag moet de winnaar een nieuwe foto plaatsen, dan wel aangeven dat hij bezig een nieuwe foto te zoeken.
2. Degene die de foto plaatst moet ook een tijdstip aangeven wanneer hij de uitslag denkt te gaan geven. Dit tijdstip is hoogstens 24 uur na het plaatsen van de foto
3. Degene die de foto plaatst moet binnen een uur na dat tijdstip de uitslag geven, dan wel aangeven dat hij bezig is de uitslag te bepalen.
4. Indien iemand een tijdslimiet overschreidt, overleggen de mensen die WEL op het forum zijn wie van de aanwezigen de taken waarneemt (foto plaatsen dan wel uitslag bepalen); Bij voorkeur is dit degene die het hoogst is geėindigd in de laatste uitslag.
5 Zodra iemand is aangewezen om de taken waar te nemen, is degene die het oorspronkelijk moest doen te laat om het zelf nog te mogen doen
Als veel mensen dat een probleem vinden, kunnen we ook gewoon volstaan met de regel dat als iemand lang op zich laat wachten, er op het forum overlegd wordt wat er moet gebeuren.quote:Op woensdag 29 juni 2005 16:36 schreef methodmich het volgende:
Ergens jammer dat een losjes gestart initiatief ineens zoveel regels moet krijgen...
Maar dat spreekt vanzelf, er is immers toch niemand die de naleving kan afdwingen.quote:Op woensdag 29 juni 2005 18:32 schreef -Vaduz- het volgende:
Die regels gelden wat mij betreft alleen bij gezeur, als men er onderling niet uitkomt.
Idd, als je van dat gezeur af wil, moet je voor een melig losjes opgezet idee geen regels gaan verzinnen, maar moeten die zeurders gewoon indammen en het niet te serieus nemen.quote:Op woensdag 29 juni 2005 19:21 schreef methodmich het volgende:
Al zouden er een keer 2 foto's staan omdat het even duurt, wat zou dat... Kom op zeg, het is een spel voor de lol. Dan komt de uitslag wel weer als de poster online is.
quote:Op woensdag 29 juni 2005 19:21 schreef methodmich het volgende:
Al zouden er een keer 2 foto's staan omdat het even duurt, wat zou dat... Kom op zeg, het is een spel voor de lol. Dan komt de uitslag wel weer als de poster online is.
quote:Op donderdag 30 juni 2005 07:41 schreef DIGGER het volgende:
[..]
Idd, als je van dat gezeur af wil, moet je voor een melig losjes opgezet idee geen regels gaan verzinnen, maar moeten die zeurders gewoon indammen en het niet te serieus nemen.
Bureaucratisch gezeik is er al genoeg toch?
komt dat niet puur door het woordje "regels", maak er "richtlijnen" van en het klinkt al een stuk vrijblijvender.quote:Op donderdag 30 juni 2005 07:41 schreef DIGGER het volgende:
[..]
Idd, als je van dat gezeur af wil, moet je voor een melig losjes opgezet idee geen regels gaan verzinnen, maar moeten die zeurders gewoon indammen en het niet te serieus nemen.
Bureaucratisch gezeik is er al genoeg toch?
Heb 't gewijzigd. Is een goed idee.quote:Op donderdag 30 juni 2005 13:07 schreef Bjoro het volgende:
[..]
komt dat niet puur door het woordje "regels", maak er "richtlijnen" van en het klinkt al een stuk vrijblijvender.
daarnaast door richtlijnen op te stellen voorkom je een hoop gezever zoals hier nu al een paar dagen plaatst vindt.
als dat voorkomen kan worden is het toch op den duur een win-situatie voor iedereen
quote:Op donderdag 30 juni 2005 13:30 schreef SCH het volgende:
Je moet bij dit soort dingen gewoon de posts van DIGGER lezen en dan het tegenovergestelde doen
Adriano...?quote:Op donderdag 30 juni 2005 13:57 schreef -Vaduz- het volgende:
Weet iemand wie die linker is?
Nee echt? Verdorie, ik heb het opgenomen en nou heb je het einde verklapt!quote:Op donderdag 30 juni 2005 14:35 schreef -Schorpioen- het volgende:
...
(Gisteren hebben ze in de Conf. cup de Argentijnen met 4-1 opgerold)
Ik word nou eenmaal vaak niet begrepenquote:Op donderdag 30 juni 2005 14:45 schreef gr8w8 het volgende:
[..]
Nee echt? Verdorie, ik heb het opgenomen en nou heb je het einde verklapt!Moet ik die van mij nou ook uitleggen?
quote:Op donderdag 30 juni 2005 19:40 schreef methodmich het volgende:
[afbeelding]
Duiken, voor Cultheld ons scout!
quote:Op vrijdag 1 juli 2005 15:12 schreef BB-King het volgende:
Ok, vind het mooi geweest dus hierbij de uitslag:
1. gr8w8: Gouden Schoen onder lichte dwang terug bij rechtmatige eigenaar.
2. methodmitch: Duiken, voor Cultheld ons scout!
3. Onze -Ouwe-Sint-Jan: Adriano draait concurrentie de nek om
Bij deze aan gr8w8 de eer om een nieuw plaatje uit te zoeken!
Ik verwacht altijd dat ik op 1 sta, dus ik heb het altijd nog fout gehadquote:Op vrijdag 1 juli 2005 15:40 schreef SCH het volgende:
Die top 3 is altijd totaal anders dan ik verwacht
Acteurs? Nee hoor! Voetballers wil ik ze ook weer niet noemen, dat is waar.quote:Op vrijdag 1 juli 2005 16:00 schreef SocialDisorder het volgende:
dit zijn acteurs.........niet leuk........wel voetbalfoto's gebruiken, geen promo materiaal.
Vooruit, ik zoek een nieuwe. Moment...quote:Op vrijdag 1 juli 2005 16:25 schreef Terreros85 het volgende:
![]()
![]()
maar goed...het leukste is een foto uit een bestaande wedstrijd/situatie
Hmz, daar had ik even nog niet bij nagedacht zo.quote:Op vrijdag 1 juli 2005 16:53 schreef twi het volgende:
Om heel eerlijk te zijn vind ik dit niet echt een heel gepaste foto om grappige onderschriften bij te geven. Maar dat ben ik....
Oh ja....was ik ook helemaal vergeten.....ging om zijn kind he ?quote:Op vrijdag 1 juli 2005 16:57 schreef Robar het volgende:
Oei das waar ook, dat is inderdaan misschien niet zo gepast . . : {
Doe maar even een andere, je bent toch al zo lekker bezigquote:Op vrijdag 1 juli 2005 16:56 schreef gr8w8 het volgende:
[..]
Hmz, daar had ik even nog niet bij nagedacht zo.Het begint me nu weer te dagen. Tja, er worden ook onderschriften verzonnen bij (zware) blessures. Wat vindt de rest?
Die had dan wel weer leuk geweestquote:Op vrijdag 1 juli 2005 17:04 schreef gr8w8 het volgende:
Argh.
[afbeelding]
Zo dan!
Dit is de officiėle nieuwe foto!
Ik dacht eerst nog aan deze, maar daar was vanzelfsprekend ook commentaar op gekomen.
-edit- verkeerd gelezenquote:Op vrijdag 1 juli 2005 19:13 schreef One_conundrum het volgende:
[..]
Neej man!!!
Good Old Johan Hansma
SMS Beroep [spatie] en dan de reden van je beroep naar 4589quote:Op maandag 4 juli 2005 10:38 schreef SCH het volgende:
Kan ik ergens beroep aantekenen tegen de uitslag?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Amsterdam + Boekel = werelds...
Op de rest ook.quote:Op dinsdag 5 juli 2005 20:27 schreef -Vaduz- het volgende:
Lijkt me een goed idee, Pietje T kunnen we lang op wachten volgens mij.
ja, de tekst op z'n shirt geeft em een beetje weg...quote:Op woensdag 6 juli 2005 00:57 schreef -Vaduz- het volgende:
Sibon herken je wel
Ik snapte het, maar was door omstandigheden (quote:Op dinsdag 5 juli 2005 17:43 schreef -Vaduz- het volgende:
En nou maar hopen dat die PT snapt dat hij een nieuwe foto moet plaatsen.
Als je wilt bepaal jij nou gewoon de top 3 straks. Tegen welke tijd vanmiddag, vanavond ben je daar weer online voor?quote:Op woensdag 6 juli 2005 09:04 schreef pietje-tering het volgende:
[..]
Ik snapte het, maar was door omstandigheden () niet in staat om op Fok! te komen, vandaar....
Nou, ben toch wel trots op mijn eerste plaats![]()
, had ik nie echt verwacht.
Rond 16.15 ????quote:Op woensdag 6 juli 2005 09:22 schreef gr8w8 het volgende:
[..]
Als je wilt bepaal jij nou gewoon de top 3 straks. Tegen welke tijd vanmiddag, vanavond ben je daar weer online voor?
huwelijksaanzoek ? HUWELIJKSAANZOEK ?!?!quote:Op woensdag 6 juli 2005 12:32 schreef -Schorpioen- het volgende:
dubbel......ik was net wat later met mijn huwelijksaanzoek.
quote:Op woensdag 6 juli 2005 13:07 schreef -Schorpioen- het volgende:
[afbeelding]
Scheids: "Wie verkoopt er hier dope ?"
Lauren "Hij daar, met die snor"
Lee ligt ondertussen te spacen, terwijl Sibon alleen maar denkt aan de dopingcontrole na de wedstrijd.
Beste post sinds jaren..quote:Op woensdag 6 juli 2005 13:07 schreef -Schorpioen- het volgende:
[afbeelding]
Scheids: "Wie verkoopt er hier dope ?"
Lauren "Hij daar, met die snor"
Lee ligt ondertussen te spacen, terwijl Sibon alleen maar denkt aan de dopingcontrole na de wedstrijd.
In 3 weken?quote:Op woensdag 6 juli 2005 14:22 schreef DeTolk het volgende:
[..]
Beste post sinds jaren..
offtopic: M'n 4000e post
Voor het eerst ben ik het met je eens...quote:Op woensdag 6 juli 2005 14:24 schreef SCH het volgende:
Ik moest nog niet eens glimlachen om dat onderschrift waar jullie zo druk over doen, waar zit hem dat nou in?
Gatsie, ik vind hem ineens erg grappigquote:Op woensdag 6 juli 2005 14:24 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Voor het eerst ben ik het met je eens...
quote:Op woensdag 6 juli 2005 16:35 schreef pietje-tering het volgende:
En hier de uitslag:
1e: Digger: Lee ondersteboven van huwelijksaanzoek Lauren
2e: Onze-Ouwe-Sint-Jan: Lauren stuurt scheids van het veld na kopstoot tegen Lee
3e: Rubbereend: is daar de uitgang of was t nou aan de andere kant?
Digger; gefeliciteerd.....
quote:Op woensdag 6 juli 2005 16:35 schreef pietje-tering het volgende:
En hier de uitslag:
1e: Digger: Lee ondersteboven van huwelijksaanzoek Lauren
Schiet us op lamlulquote:Op donderdag 7 juli 2005 09:47 schreef DIGGER het volgende:
Ik mik in m'n lunchpauze de nieuwe foto neer, dus nog 7 geduld tot 12 uur...
godskolerequote:Op donderdag 7 juli 2005 09:47 schreef DIGGER het volgende:
Ik mik in m'n lunchpauze de nieuwe foto neer, dus nog 7 geduld tot 12 uur...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |