Maar dat spreekt vanzelf, er is immers toch niemand die de naleving kan afdwingen.quote:Op woensdag 29 juni 2005 18:32 schreef -Vaduz- het volgende:
Die regels gelden wat mij betreft alleen bij gezeur, als men er onderling niet uitkomt.
Idd, als je van dat gezeur af wil, moet je voor een melig losjes opgezet idee geen regels gaan verzinnen, maar moeten die zeurders gewoon indammen en het niet te serieus nemen.quote:Op woensdag 29 juni 2005 19:21 schreef methodmich het volgende:
Al zouden er een keer 2 foto's staan omdat het even duurt, wat zou dat... Kom op zeg, het is een spel voor de lol. Dan komt de uitslag wel weer als de poster online is.
quote:Op woensdag 29 juni 2005 19:21 schreef methodmich het volgende:
Al zouden er een keer 2 foto's staan omdat het even duurt, wat zou dat... Kom op zeg, het is een spel voor de lol. Dan komt de uitslag wel weer als de poster online is.
quote:Op donderdag 30 juni 2005 07:41 schreef DIGGER het volgende:
[..]
Idd, als je van dat gezeur af wil, moet je voor een melig losjes opgezet idee geen regels gaan verzinnen, maar moeten die zeurders gewoon indammen en het niet te serieus nemen.
Bureaucratisch gezeik is er al genoeg toch?
komt dat niet puur door het woordje "regels", maak er "richtlijnen" van en het klinkt al een stuk vrijblijvender.quote:Op donderdag 30 juni 2005 07:41 schreef DIGGER het volgende:
[..]
Idd, als je van dat gezeur af wil, moet je voor een melig losjes opgezet idee geen regels gaan verzinnen, maar moeten die zeurders gewoon indammen en het niet te serieus nemen.
Bureaucratisch gezeik is er al genoeg toch?
Heb 't gewijzigd. Is een goed idee.quote:Op donderdag 30 juni 2005 13:07 schreef Bjoro het volgende:
[..]
komt dat niet puur door het woordje "regels", maak er "richtlijnen" van en het klinkt al een stuk vrijblijvender.
daarnaast door richtlijnen op te stellen voorkom je een hoop gezever zoals hier nu al een paar dagen plaatst vindt.
als dat voorkomen kan worden is het toch op den duur een win-situatie voor iedereen
quote:Op donderdag 30 juni 2005 13:30 schreef SCH het volgende:
Je moet bij dit soort dingen gewoon de posts van DIGGER lezen en dan het tegenovergestelde doen
Adriano...?quote:Op donderdag 30 juni 2005 13:57 schreef -Vaduz- het volgende:
Weet iemand wie die linker is?
Nee echt? Verdorie, ik heb het opgenomen en nou heb je het einde verklapt!quote:Op donderdag 30 juni 2005 14:35 schreef -Schorpioen- het volgende:
...
(Gisteren hebben ze in de Conf. cup de Argentijnen met 4-1 opgerold)
Ik word nou eenmaal vaak niet begrepenquote:Op donderdag 30 juni 2005 14:45 schreef gr8w8 het volgende:
[..]
Nee echt? Verdorie, ik heb het opgenomen en nou heb je het einde verklapt!Moet ik die van mij nou ook uitleggen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |