quote:Op donderdag 30 juni 2005 13:30 schreef SCH het volgende:
Je moet bij dit soort dingen gewoon de posts van DIGGER lezen en dan het tegenovergestelde doen
Adriano...?quote:Op donderdag 30 juni 2005 13:57 schreef -Vaduz- het volgende:
Weet iemand wie die linker is?
Nee echt? Verdorie, ik heb het opgenomen en nou heb je het einde verklapt!quote:Op donderdag 30 juni 2005 14:35 schreef -Schorpioen- het volgende:
...
(Gisteren hebben ze in de Conf. cup de Argentijnen met 4-1 opgerold)
Ik word nou eenmaal vaak niet begrepenquote:Op donderdag 30 juni 2005 14:45 schreef gr8w8 het volgende:
[..]
Nee echt? Verdorie, ik heb het opgenomen en nou heb je het einde verklapt!Moet ik die van mij nou ook uitleggen?
quote:Op donderdag 30 juni 2005 19:40 schreef methodmich het volgende:
[afbeelding]
Duiken, voor Cultheld ons scout!
quote:Op vrijdag 1 juli 2005 15:12 schreef BB-King het volgende:
Ok, vind het mooi geweest dus hierbij de uitslag:
1. gr8w8: Gouden Schoen onder lichte dwang terug bij rechtmatige eigenaar.
2. methodmitch: Duiken, voor Cultheld ons scout!
3. Onze -Ouwe-Sint-Jan: Adriano draait concurrentie de nek om
Bij deze aan gr8w8 de eer om een nieuw plaatje uit te zoeken!
Ik verwacht altijd dat ik op 1 sta, dus ik heb het altijd nog fout gehadquote:Op vrijdag 1 juli 2005 15:40 schreef SCH het volgende:
Die top 3 is altijd totaal anders dan ik verwacht
Acteurs? Nee hoor! Voetballers wil ik ze ook weer niet noemen, dat is waar.quote:Op vrijdag 1 juli 2005 16:00 schreef SocialDisorder het volgende:
dit zijn acteurs.........niet leuk........wel voetbalfoto's gebruiken, geen promo materiaal.
Vooruit, ik zoek een nieuwe. Moment...quote:Op vrijdag 1 juli 2005 16:25 schreef Terreros85 het volgende:
![]()
![]()
maar goed...het leukste is een foto uit een bestaande wedstrijd/situatie
Hmz, daar had ik even nog niet bij nagedacht zo.quote:Op vrijdag 1 juli 2005 16:53 schreef twi het volgende:
Om heel eerlijk te zijn vind ik dit niet echt een heel gepaste foto om grappige onderschriften bij te geven. Maar dat ben ik....
Oh ja....was ik ook helemaal vergeten.....ging om zijn kind he ?quote:Op vrijdag 1 juli 2005 16:57 schreef Robar het volgende:
Oei das waar ook, dat is inderdaan misschien niet zo gepast . . : {
Doe maar even een andere, je bent toch al zo lekker bezigquote:Op vrijdag 1 juli 2005 16:56 schreef gr8w8 het volgende:
[..]
Hmz, daar had ik even nog niet bij nagedacht zo.Het begint me nu weer te dagen. Tja, er worden ook onderschriften verzonnen bij (zware) blessures. Wat vindt de rest?
Die had dan wel weer leuk geweestquote:Op vrijdag 1 juli 2005 17:04 schreef gr8w8 het volgende:
Argh.
[afbeelding]
Zo dan!
Dit is de officiële nieuwe foto!
Ik dacht eerst nog aan deze, maar daar was vanzelfsprekend ook commentaar op gekomen.
-edit- verkeerd gelezenquote:Op vrijdag 1 juli 2005 19:13 schreef One_conundrum het volgende:
[..]
Neej man!!!
Good Old Johan Hansma
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |