Verder doe ik mijn ondertitel maar even opnieuw, dan staat alles weer bij elkaar in een "nieuw" topicquote:De regels.
Elke dag plaatst iemand een bepaalde voetbalfoto, waar andere users in de loop van de dag een humoristisch onderschrift bij kunnen posten.
Degene die de foto post, bepaalt de volgende dag wie het leukste onderschrift had en kan dus zelf niet meedoen.
De winnaar post dan die dag nog een andere foto.
Laat je creativiteit gelden!!
de ojc site natuurlijkquote:Op maandag 27 juni 2005 12:22 schreef TerroRobbie het volgende:
Bjoro, waar had je die foto nou vandaan?
neuh..moest ff wat opzoeken !quote:
Heeft iemand wel eens voorgesteld, maar volgens mij was nog maar een voorstel.quote:Op dinsdag 28 juni 2005 15:34 schreef SocialDisorder het volgende:
was er niet iets van een twaalf uur regel?
*stemt voorquote:Op dinsdag 28 juni 2005 15:39 schreef Petera het volgende:
Heeft iemand wel eens voorgesteld, maar volgens mij was nog maar een voorstel.
Ik heb competitie 7 er even op nageslagen: het was idd een voorstel, maar de reacties zien er vrij positief uit. Er was voornamelijk wat onenigheid of de grens niet op minder dan twaalf uur moest liggen.quote:Op dinsdag 28 juni 2005 15:34 schreef SocialDisorder het volgende:
was er niet iets van een twaalf uur regel?
Ik denk dat beter na twaalf uur de hoogstgeplaatste aanwezige of anders wie zich aanbiedt na overleg de foto plaatst.quote:Op dinsdag 28 juni 2005 15:55 schreef SocialDisorder het volgende:
ik ben er wel voor dat als de #1 niet binnen twaalf uur een foto plaatst, de nummer 2 het mag doen, en als die niet binnen 18 uur na de uitslag wat heeft geplaatst, de nummer 3 aan den beurt is.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |