abonnement bol.com Unibet Coolblue
pi_28260106
http://www.rockinpark.nl

Main Stage 1
13.00 - 13.45 Racoon
15.05 - 16.05 Simple Plan
17.25 - 18.25 Jamie Cullum
19.55 - 21.25 Lenny Kravitz

Main Stage 2
13.55 - 14.55 Krezip
16.15 - 17.15 Queens Of The Stone Age
18.35 - 19.35 Keane
21.45 - 23.00 R.E.M.

Tent Stage
14.00 - 15.00 Eagles Of Death Metal
15.45 - 16.45 Ozark Henry
17.30 - 18.30 The Tears
19.20 - 20.20 Interpol
21.25 - 22.30 Nine Inch Nails

Nieuwe Revu Stage
14.45 - 15.45 Feeder
16.30 - 17.30 The Departure
18.15 - 19.45 The Mars Volta
20.30 - 21.30 Admiral Freebee

Vorige Topics:
Deel 1: http://forum.fok.nl/topic/668295
Deel 2: http://forum.fok.nl/topic/686645
Meettopic: http://forum.fok.nl/topic/708994
  maandag 27 juni 2005 @ 00:11:54 #2
38070 Kabouter_Krulleput
Kabouter_Krulleput
pi_28260141
Ben net terug. Topdag gehad. Interpol was voor mij het hoogtepunt, met Feeder er vlak achter.

Maar alles was wel leuk
Racoon, Eagles of Death Metal, Feeder, The Tears, Interpol, Gabriel Rios en R.E.M. was mijn uiteindelijke programma vandaag, met nog vlagen van de andere artiesten ertussendoor.
I don't really come from outer space || Last.fm
pi_28260172
Waarom vindt niemand Simple Plan goed?
pi_28260202
Hoe is het jullie bevallen?

Mijn mening in laatste post vorige topic:
quote:
geziene optredens:

Krezip:
Steengoed optreden!... een paar jaar geleden vond ik Krezip maar nix, maar hun latere rockende nummers zijn uitstekend...
De Krezip versie van Britney Spears' "Toxic" mag wel op plaat uigebracht worden... lekker stevig en pakkend... leuk gedaan!

Jamie Cullum:
Tja, je moet er van houden... ook hij vond het wel vreemd/gaaf om naast Queens of the Stone Ages te staan geprogrammeerd...
Maar Jamie kan bij mij nietveel losmaken... iets TE jazzy voor mij...

Keane:
Goed optreden, alleen op de 6 songs na die ik wel ken en aardig/goed vindt moet ik zeggen dat het repertoire eentonig lijkt te zijn...
Een nieuw nummer dat ze speelden (van een nieuw te komen album) was wazig, leeg en leek te veel op reeds bestaande liedjes van ze...
Ben bang dat ze in de vergetelheid raken als ze niet wat verschillende nummers gaan spelen...

Queens of the Stone Age:
Geen fan van, zal ik ook niet gauw worden... ieder zijn smaak...
Voor mij is het bagger... was tijd om een drankje te gaan halen en zo...

Feeder:
Stukje gezien... mag er zijn, maar boeit me verder niet...

R.E.M.
WTF moet ie gozer met dat blauwe geschilderde oogmasker op... doe normaal man.. KISS-kloon!
Paar bekende nummers, maar R.E.M. is uit... boeit mij niet meer, vervlogen tijden, we verlaten het park...
Overigens is niet iederee die mening toegedaan... fans staan te Swingen op R.E.M.; hun goed recht... veel plezier, maar ik blijf niet wachten...

Lenny Kravitz
Lenny was ouderwets goed bezig op het podium; beter dan laatste keer in de ArenA...

Natuurlijk een mix van de wel bekende songs, maar ook een wat minder op concerten gespeelde song als "Stand By My Woman" (persoonlijke favoriet) ging er bij het publiek als koek in.

Het was fijn te zien dat Cindy Blackman weer terug was... deze dame trakteerde op een drumsolo...

De line up was in vergelijking met de ArenA strak opgezet... niet teveel poespas, door elk lied 10 minuten lang uit te melken dit maal... maar gewoon straight to the point, die goede nummers spelen...

Bezetting podium was ook gaaf, 11 man sterk ; 3x achtergrond zanger/zangeressen, 3 blazers, keyboard, en de wel bekende kern van de band, bassis, gitaar (Craig Ross!), drums Cindy... en Lenny...

Playlist (zover ik me herinner)

1 Minister Of Rock n Roll
2 Live
3 Let Love Rule
4 It Ain't Over 'Til It's Over
5 Always On The Run
6 Where Are We Runnin'?
7 Stand By My Woman
8 Fields Of Joy (variatie op intro van...)
9 Fields Of Joy
10 Dig In
11 American Woman
12 Fly Away
13 Lady
14 Drum Solo
15 Again
16 Are You Gonna Go My Way

Al met al wel een leuke dag, lekker zonnetje... goed gezellig publiek (geen extreme gasten), veel voedsel en drinken, voor ieder wat wils
pi_28260335
Tvp.. morgen meer.
Soms zit het mee, voor de rest zit het tegen. Dat is geen pessimisme, dat is realisme.
pi_28260703
Zoo, ook nog terug. Ondanks alle Backstreetboys-tafarelen (teddeyberen die op 't podium gesmeten worden.... ) was voor mij Keane toch wel het hoogtepunt. Interpol was zoals verwacht superstrak, en REM op het einde viel me absoluut 100% mee. Vooral hun iets oudere nummers -Losing my Religion, Everybody Hurts, Nightswimming- gingen er prima in bij mij.

Volgens mij was ik overigens wel de enige die ooit van Simple Plan gehoord heb zal wel aan het feit liggen dat ik Canadeze familie heb, maar vond 't een beetje sneu dat ze ondanks tig pogingen nul op totaal reqest van het publiek kregen
  maandag 27 juni 2005 @ 01:01:39 #7
117680 JelleS
film- en muziekreviewer
pi_28261334
Zo, net terug. Was zeker leuk. Alleen interpol viel mij een beetje tegen. Stond helemaal vooraan, maar ze speelde gewoon het album, meer was het niet. QoTSA was echt heel erg goed, maar Nine Inch Nails had toch de beste show van iedereen. Geweldige lichtshow, erg enthousiast (kan interpol nog wat van leren) en vooral de keyboards waren geweldig.
pi_28261370
Lenny was erg gaaf
Wat een show maakt die man ervan, en dan ook nog alle hits spelen.

Bij R.E.M. was ik dan eigenlijk ook doodop (sorry Michael) maar die waren ook erg goed. Perfecte afsluiting van een erg leuk dag.

Keane, Krezip, QOS, erg lekker allemaal in het zonnetje
pi_28261461
Queens Of The Stoneage
If Matrix was here, he'd laugh too
pi_28261677
En laten we allen heel diep buigen voor Nine Inch Nails... .

Fijne dag gehad, wel een rode neus aan overgehouden.
  maandag 27 juni 2005 @ 01:47:00 #11
262 Re
Kiss & Swallow
pi_28262028
NIN

wat was dat goed zeg
04-08-11, 02-02-12, 20-06-14, 13-08-15
pi_28262103
Heb me wel geergerd aan het programma dat zomaar veranderde. Zo hebben veel mensen die bij Feeder stonden het begin van Qotsa gemist. En ik heb gehoord dat er daarna ook niet meer veel van klopte.

Voor mij was er maar 1 hoogtepunt en dat was NIN. De hardste band van de dag maakte met iedereen korte metten. Zelf met Qotsa en R.E.M. Heb geen zin om me verder uit te wijden over andere bands. Geslaagd feestje... zo was het.
pi_28262132
quote:
Op maandag 27 juni 2005 01:22 schreef Kimsomnia het volgende:
En laten we allen heel diep buigen voor Nine Inch Nails... .

Fijne dag gehad, wel een rode neus aan overgehouden.
quote:
Op maandag 27 juni 2005 01:47 schreef Re het volgende:
NIN

wat was dat goed zeg
En ik ben dus niet de enige Voor mij was het zelfs een van de beste optredens wat ik ooit gezien heb... en ik ben geen amateur
  maandag 27 juni 2005 @ 02:02:03 #14
33569 Daniel.San
Manic Expressive
pi_28262255
heb veel gezien
Hoogtepunten: Eagles Of Death Metal die gasten rocken echt de pan uit. die gasten waren echt cool gewoon, kan zelfs Interpol nog een hoop van leren.

en Queens of The Stone Age ook super, geweldige performance van hun slot lied (Know one knows.)

en dan Kravitz, nou ik gaf hem amper een kans, vind zijn muziek meestal niet bijzonder spannend maar om hem live te zien was toch echt uitmuntende show.

Racoon was een leuke openings act, vooral door de leadzanger die echt zijn best deed.

INTERPOL eerlijk gezegd licht teleurstellend, weinig inspiratie. was ook na een drie kawrtier ofzo weg gelopen. na het liedje PDA (wat trouwens wel hun beste uitvoering was)

Keane was naar mijn menig dood saai, al stond ik wel hopeloos uit positie (stond helemaal aan de rand voor 1 van die geluidsboxen torens) maar de geluidskwaliteit was ech heel slecht

Simpel Plan gezien, was echt triest om eerlijk te zijn, ok ik ben idd totaal geen fan van hun muziek maar ook hun show was echt .. totaal niet mijn smaak laten we het daarop houden

Krezip niet echt spannend, Toxic was dan wel aardig gedaan

de rest helaas niet gezien, zeker had ik graag NIN, Feeder nog willen zien.
pi_28262690
Interpol en R.E.M. waren voor mij de hoogtepunten
  maandag 27 juni 2005 @ 03:05:50 #16
20720 brother52
Dus..........
pi_28262873
Ik ben nu te moe om een verslagje te typen, maar Admiral Freebee en R.E.M. waren top
Volgende week ga ik helemaal vooraan staan.
Kitty kitty kitty kitty kitty kitty touch it
Kitty kitty kitty kitty kitty kitty touch it
Kitty kitty kitty kitty kitty kitty touch it
Kitty at my foot and I want to touch it
pi_28263416
quote:
Op maandag 27 juni 2005 00:12 schreef Greetings het volgende:
Waarom vindt niemand Simple Plan goed?
Niemand? !

Ik vond ze ook erg goed .

Later zag ik die gast met die hanekam (Pierre Bouvier) nog een paar keer voorbij komen tussen het publiek .
  maandag 27 juni 2005 @ 08:11:30 #18
121928 Maquiladora
Here it comes
pi_28263554
In de paar uur dat ik er was heb ik mij goed vermaakt, paar grote minpunten waren:

- tijden EODM kon je in de tent grote delen van Krezip verstaan
- terrein onlogisch ingedeeld c.q. te klein, wat een drama om van de tent naar de Nieuwe Revu stage te komen
- is het zo moeilijk om op een festival hoedjes en zonnebrand te verkopen
9 juni Billy Corgan - 26 juni Rockin' Park - 7 juli Coldplay
pi_28264040
zo ook weer thuis,geslaagd festival voor mij.

Wat ik gezien heb is Racoon, Feeder, The Departure, Keane (halfuurtje) Admiral Freebee( halfuurtje) Interpol, Gebriel Rios en R.E.M. allemaal wel leuke optredens. Wel klote idd dat ze met de tijden gingen kloten. Opstelling van de podia had ook beter gekund i.v.m. het geluid.

@ Maquiladora hoedjes waren er te koop, alleen fucking duur
pi_28264069
:
Eagles Of Death Metal
Queens Of The Stone Age
Interpol
Het weer!

:
Lenny Kravitz
Feeder
Jamie Cullum
REM
Keane
Mars Volta
  maandag 27 juni 2005 @ 09:35:52 #21
6467 QyRoZ
Just Q it!
pi_28264445
Het was tof. Jammer dat ik Interpol heb gemist.
For great justice!
pi_28264613
quote:
Op maandag 27 juni 2005 01:47 schreef Re het volgende:
NIN

wat was dat goed zeg
volgens mij heb ik jou nog gezien
pi_28264617
Gaaf Festival weer. En NIN \o/, ik ging dat kijken om die arrogante eikels een keer gezien te hebben (hierbij volledig afgaand op boeken van henry rollins ) maar dat was GAAF.

Qotsa was ook goed, maar die toetseniste, ligt het aan mij of had die oma's snuifdoosje goed gebruikt?
Lenny zag er erg "bling-bling" uit toen het geheel opkwam, maar het blijft toch lekker als ie die hits over het terrein smijt, was nog best ok.

En wat moeten we van jamie cullum vinden? Behalve dat ie een beetje raar geprogrammeerd was, blijf ik erbij dat ie alleen maar oude muziek verkracht en van mij dus via de nooduitgang afgevoerd mag worden, maar dat heeft meer met persoonlijke smaak dan een slecht optreden te maken.
  maandag 27 juni 2005 @ 09:54:58 #24
42816 peaceman
Peace Man! ofzo...
pi_28264800
quote:
Op maandag 27 juni 2005 00:14 schreef LennyKravitz het volgende:
Hoe is het jullie bevallen?

Mijn mening in laatste post vorige topic:
R.E.M.
WTF moet ie gozer met dat blauwe geschilderde oogmasker op... doe normaal man.. KISS-kloon!
Paar bekende nummers, maar R.E.M. is uit... boeit mij niet meer, vervlogen tijden, we verlaten het park...
Overigens is niet iederee die mening toegedaan... fans staan te Swingen op R.E.M.; hun goed recht... veel plezier, maar ik blijf niet wachten...
Ze hebben zo goed als alleen maar bekende nummers gespeeld.....En R.E.M. is niet uit, wat je ook zelf al zegt....Perfecte afsluiter!
pi_28264932
WAHOOOOOOOOOOOOOOOO!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Het was echt kikke! Ik sta momenteel stijf van de cafeïne (4x Red Bull + Thermoskan koffie) om nog iets van werk te doen. Mijn indrukken van wat ik gezien heb;
- Racoon; was wel leuk, halverwege weggegaan om bandshirts te scoren en de markt te checken
- Eagles of Death Metal; fantastisch, vooral de stage performance in combinatie met de vrolijke "lang-leve-de-lol" muziek maakte het de moeite waard.
- Ozark Henry; meer een kwartiertje van gezien, was wel cool (had hem al gezien op Koninginnenach)
- QOTSA; begonnen een half uur eerder for reasons unknown to me, maar wat ik wel hoorde was echt vet. Jammer dat hij niet echt bij stem was om de solo's van No One Knows te doen, maar de het spel maakte het meer dan goed. Vond trouwens sowieso dit één van de toffere bands van de dag, omdat ze niet de studio-versies speelden, maar een heel nieuwe compositie, waardoor zo'n nummer (IMHO) naar een heel nieuw niveau getild wordt.
- Jamie Cullum; zitten luisteren tijdens het eten, was wel chill
- Keane; was voor het festival niet mijn band, nu nog steeds niet
- Admiral Freebee; klonk wel leuk live, maar niet echt mijn ding, dat ik een CD zou kopen
- Lenny Kravitz; Fantastische opkomst ("I'm the minister of Rock & Roll", en daarna even z'n pimp-jas uitdoen, de band checken, en daarna verdergaan met het nummer), al z'n heerlijke nummers gespeeld. Prima deluxe!
- Nine Inch Nails; vroeg bij Lenny weggegaan om goede plaatsen bij NIN te bemachtigen. Lenny gevolgd vanuit de tent via de videoschermen. Het optreden tart elke beschrijving. Trent voor het eerst in iets wits gezien (ging meteen ook weer uit, daar niet van), geweldige lichtshow, dito decor. De lichtshow is niet te beschrijven. Geluid was ook geweldig. Kortom; alles klopte gewoon.

Rockin Park algemeen; goede organisatie, lekkere diversiteit in eten, goede sanitaire voorzieningen, merchandisepunten waren ook zeer goed verzorgd, pendelbussen waren in principe wel goed, maar er had wel aangekondigd mogen worden dat een kaartje 3 euro kost, dan kun je daar rekening mee houden, en voorkom je een kwaaie buschauffeur. Beter zou 2,50 euro zijn, meeste mensen zijn toch met z'n 2en of 4en, kun je gewoon met briefgeld betalen.
Al met al, vette shows, goede organisatie, lekkere snickers na afloop VOLGEND JAAR WEER!!!!!!!!!

Ik zet vanmiddag wel wat foto's online (QOTSA, NIN, Freebee, EODM).
Are you brave enough to fear?
SpankmasterC: SocialDisorder is de Julius Caesar onder de gamers
Sigmund666: U bent synoniem voor: AWESOME!
  maandag 27 juni 2005 @ 10:07:43 #26
42816 peaceman
Peace Man! ofzo...
pi_28265016
Mijn bevindingen:

Racoon: Perfecte opener naar mijn idee...
Eagles of death metal : van afstand meegemaakt ivm de meet, dus niet echt een oordeel over kunnen vormen.
Simple Plan: stukje van meegekregen en klonk best aardig, ze waren in elk geval enthousiast
Feeder: idem aan Simple Plan, al viel daar het enthousiasme wel wat tegen..
Daarna heerlijk gerelaxt bij Ozark Henry, wat hiervoor ook de perfecte muziek was...
The Tears ook van een afstandje gezien, klonk zeker niet slecht, maar ook weer niet boeiend genoeg om op te staan....
En toen Admiral Freebee, Geweldig optreden!!! Hoogtepunt in zijn show dat hij tussen het publiek kwam (precies waar wij stonden) en natuurlijk het nummer: Get out of town.
Hierna een groot stuk van Interpol gezien. Ze speelden strak, maar doordat er geen interactie met het publiek was, deed het helaas toch wat saai aan.
Tot slot afsluiter R.E.M. Zoals verwacht een goede show (beter dan in Ahoy en de heren hadden er ook meer plezier in dan toen, zo leek het). Helaas weinig onbekende liedjes, maar toch was ook deze 3e show dit jaar die ik van ze zag gewoon erg goed. R.E.M. was de perfecte afsluiter van een schitterende dag en gelukkig speelden ze langer dan een uur!
En nu op naar Rock Werchter!
  maandag 27 juni 2005 @ 10:19:46 #27
103881 icebliss
Krabsalade & Kebab
pi_28265232
Goed festival!
Wel enkele minpuntjes, maar het weer en de bands maakten alles weer goed. Even in het kort: Racoon was wel okee, maar iedereen moest nog los komen en die ingestudeerde grapjes droegen daar niet echt aan bij. Na een halfuurtje richting tent gegaan voor de Eagles of Death Metal. Die speelden heel erg strak en ondanks wat schreeuwende meisjes naast mij (*krijskrijs, Josh is lekker, Josh is echt cool, etc*krijs krijs*). Prachtig om hun blikken te zien toen Josh helemaal niet opkwam (Geen verassing natuurlijk. Anders staat ie doodop op het podium een uurtje later.), en ze heel treurig zeiden 'Oh maar hij is ook best lekker..hoor' . Toen Josh kwam kijken begonnen ze weer te krijsen, tot irritatie van de rest van het publiek. Maargoed, wel een goed optreden.
Daarna langs Feeder gelopen. Ze waren nog niet begonnen en we wilden erg graag bij Qotsa vooraan staan die we sloegen Feeder maar over.
Toen werden we dus gedwongen vrijwel het hele optreden van Simple Plan aan te horen (Je moet wat over hebben voor een goede plaats). Wat een kneuzen zeg. Ik lachte me wel kapot toen ik zag dat de zanger Pierre Bouvrier heette
Toen mijn favoriete band: Qotsa. De playlist was weinig origineel (Regular John als opener, inclusief improvisatorisch (is dat een woord?) gitaarwerk), maar het was wel erg lekker. En de rol van die spacende heks op keyboard was mij ook niet helemaal duidelijk
Daarna een gaatje: Gegeten tijdens Jamie Cullum en geluisterd naar de soundchecks van Admiral Freebee (in de schaduw). Klein stukje Keane (niet mijn ding) en daarna Interpol. Goede performance maar drie bedankjes in 50 minuten (inclusief eind-bedankje) vind ik wel weinig voor zo'n enthousiast publiek.. Toen even uitgerust tijdens Lenny Kravitz, en daarna NiN. Dat vond ik het beste optreden van de dag. Ik kan het eigenlijk niet echt omschrijven Of ik heb er geen zin in.
Wat al gezegd is: Simple plan begon te vroeg en eindigde te vroeg. Vervolgens kwamen de Queens of the Stone Age een halfuur/20 minuten te vroeg op. Daardoor liep het hele programma eigenlijk in de soep.

Ik heb het iig wel naar mijn zin gehad

(en @boeman: Had je een wit 'blub zegt de vis' shirt aan?)
Tranquillo
  maandag 27 juni 2005 @ 10:47:24 #28
44602 Svyatagor
A great face for radio
pi_28265896
Yezz, het was zeker cool! Ik was via een vriend die bij Mojo werkt, dus ik kreeg een crew-bandje, kon op de crew-parking etc, dus voor mij was het sowieso al goed!
Ik heb nu niet veel tijd, maar om de verwarring te verduidelijken: R.E.M. kreeg op het laatste moment door dat Lenny Kravitz langer dan zijzelf gepland stond, en dat kon natuurlijk echt niet!! Langer doorgaan was geen optie ivm vergunningen enzo. Gevolg: alles op het laatste moment wat naar voren geschoven, waardoor op de hoofdpodia de meeste acts vroeger dan gepland begonnen.
Hoogtepunten: Qotsa, Interpol, Lenny (!!) en NiN.
We don't stop playing because we grow old; we grow old because we stop playing.
Check mijn band Glorybox
  maandag 27 juni 2005 @ 10:52:14 #29
42816 peaceman
Peace Man! ofzo...
pi_28266013
quote:
Op maandag 27 juni 2005 10:47 schreef Svyatagor het volgende:
Yezz, het was zeker cool! Ik was via een vriend die bij Mojo werkt, dus ik kreeg een crew-bandje, kon op de crew-parking etc, dus voor mij was het sowieso al goed!
Ik heb nu niet veel tijd, maar om de verwarring te verduidelijken: R.E.M. kreeg op het laatste moment door dat Lenny Kravitz langer dan zijzelf gepland stond, en dat kon natuurlijk echt niet!! Langer doorgaan was geen optie ivm vergunningen enzo. Gevolg: alles op het laatste moment wat naar voren geschoven, waardoor op de hoofdpodia de meeste acts vroeger dan gepland begonnen.
Hoogtepunten: Qotsa, Interpol, Lenny (!!) en NiN.
Het was ook belachelijk geweest dat de afsluiter een half uur korter zou mogen spelen dan dan de act ervoor...!
pi_28266265
http://img62.echo.cx/my.php?image=eodm17rk.jpg
http://img235.echo.cx/my.php?image=eodm22ny.jpg
http://img256.echo.cx/my.php?image=eodm31bg.jpg
http://img70.echo.cx/my.php?image=eodm40kl.jpg
http://img236.echo.cx/my.php?image=freebee1lw.jpg
http://img256.echo.cx/my.php?image=nin14kq.jpg
http://img14.echo.cx/my.php?image=nin24cn.jpg
http://img300.echo.cx/my.php?image=nin35sf.jpg
http://img97.echo.cx/my.php?image=nin42hx.jpg
http://img14.echo.cx/my.php?image=nin58qb.jpg
http://img97.echo.cx/my.php?image=nin60fs.jpg
http://img235.echo.cx/my.php?image=nin76gl.jpg
http://img256.echo.cx/my.php?image=ozark1go.jpg
http://img284.echo.cx/my.php?image=qotsa10ev.jpg
http://img14.echo.cx/my.php?image=qotsa25ur.jpg

Met excuses voor de redelijk slechte kwaliteit foto's bij NIN, het was vrij lastig om je camera lang genoeg stil te houden om een scherpe eruit te persen zo vlak voor het podium

Met dank aan ImageShack!

-edit- Owh ja, kan iemand mij vertellen wat die heks bij QOTSA doet? Ik wist niet eens dat ze überhaupt een keyboard gebruikten, en voor zover ik weet staat ze ook op geen enkele CD vermeld bij de credits. En het keyboard was niet te horen over de gitaren heen. Bij sommige nummers hoorde je haar wel, maar dat was eerder negatief dan positief.....

[ Bericht 7% gewijzigd door SocialDisorder op 27-06-2005 11:23:16 ]
Are you brave enough to fear?
SpankmasterC: SocialDisorder is de Julius Caesar onder de gamers
Sigmund666: U bent synoniem voor: AWESOME!
pi_28266331
quote:
Op maandag 27 juni 2005 01:54 schreef Toffe_Ellende het volgende:

[..]


[..]

En ik ben dus niet de enige Voor mij was het zelfs een van de beste optredens wat ik ooit gezien heb... en ik ben geen amateur
Ik stond naast je bij NIN.
Of je hebt een tweelingbroer...

[ Bericht 5% gewijzigd door melanie_the_miss op 27-06-2005 11:18:30 ]
Voices tell me I'm the shit.
  maandag 27 juni 2005 @ 11:05:26 #32
103881 icebliss
Krabsalade & Kebab
pi_28266342
Hier de beste foto's van mij:

Interpol


NiN(dit geeft wel een duidelijk beeld van het concert )


Racoon


Eagles of death metal


Queens of the Stone Age
Tranquillo
pi_28266425
Voices tell me I'm the shit.
  maandag 27 juni 2005 @ 11:10:31 #34
103881 icebliss
Krabsalade & Kebab
pi_28266466
Ja, maar die wil je niet hebben De ene helft is bewogen door beukende mensen en de andere helft is een en al licht.


(en SocialDistortion: Je foto's doen het niet (mag niet hotlinken staat er). En die heks is idd erg vreemd. Je hoorde er niks van )
Tranquillo
pi_28266528
ik heb nog wat opnames van de NIN-lichtshow (video), heb alleen geen plek om ze neer te zetten. Zijn wel vette videos. Als iemand een plekkie heeft voor 2 video's van 11 MB samen, dan kunnen we wel wat regelen.

Icebliss; ik weet het, ik zal even iets proberen om het te fixen

Gefixed, helaas geen thumbnails

[ Bericht 16% gewijzigd door SocialDisorder op 27-06-2005 11:23:56 ]
Are you brave enough to fear?
SpankmasterC: SocialDisorder is de Julius Caesar onder de gamers
Sigmund666: U bent synoniem voor: AWESOME!
pi_28266654
quote:
Op maandag 27 juni 2005 11:13 schreef SocialDisorder het volgende:
ik heb nog wat opnames van de NIN-lichtshow (video), heb alleen geen plek om ze neer te zetten. Zijn wel vette videos. Als iemand een plekkie heeft voor 2 video's van 11 MB samen, dan kunnen we wel wat regelen.

Icebliss; ik weet het, ik zal even iets proberen om het te fixen
ik heb geen webspace maar zou die filmpjes wel graag willen kan je ze mailen?
Voices tell me I'm the shit.
pi_28266740
Al met al een best leuk dagje.
Kwam om 12:00 uur aan en zag toen dat ik pas om 17:00 hoefde te beginnen met werken Heb dus no g leuk ff bruin kunnen worden. EODM waren wel grappig. QOTSA waren super!! Stond in de drnktent helemaal links vooraan bij Mainstage 1, leuk uitzicht dus ook op Lenny
Kreeg mijn pauze net iets te vroeg Toen NIN opkwam had ik nog maar maar 5 min.... echt zonde. Vette opkomst wel.
Was een stuk relaxter werken dan op FoR. Temperatuur was stukken beter en het was dus nooit echt mega druk bij de drankjes.
Nog ff naar de afterparty in de Merlijn geweest en toen moe maar voldaan in bed gecrasht.
pi_28266810
ik wil ze evt wel even hosten SocialDisorder?
pi_28266844
Social Disorder, je pics werken ook niet meer. Tenminste, niet hier ;-)
pi_28266859
quote:
Op maandag 27 juni 2005 11:24 schreef Devlinsect het volgende:
Social Disorder, je pics werken ook niet meer. Tenminste, niet hier ;-)
probeer het nu nog eens
Are you brave enough to fear?
SpankmasterC: SocialDisorder is de Julius Caesar onder de gamers
Sigmund666: U bent synoniem voor: AWESOME!
pi_28266860
quote:
Op maandag 27 juni 2005 11:24 schreef Devlinsect het volgende:
Social Disorder, je pics werken ook niet meer. Tenminste, niet hier ;-)
de link even kopieren en plakken in een nieuw venster
pi_28266886
quote:
Op maandag 27 juni 2005 11:23 schreef pascalheister het volgende:
ik wil ze evt wel even hosten SocialDisorder?
Cool, stuur me maar een mailtje, dan stuur ik ze op.
Are you brave enough to fear?
SpankmasterC: SocialDisorder is de Julius Caesar onder de gamers
Sigmund666: U bent synoniem voor: AWESOME!
  maandag 27 juni 2005 @ 11:26:46 #43
13354 Boeman
Ik was jarig.
pi_28266907
Woow, dat was zeker de moeite waard!

Racoon had ik geen zin in en ben ik dus maar even wezen kijken bij coolpolitics, ach was opzich wel aardig. Op die momenten is het te merken dat festivalpubliek over het algemeen vrij links is
Toen EODM van een afstandje wat gehoord (idd ivm Meet). Vervolgens Feeder, hmzz, ik vond vooraal dat geblondeerde mannetje aan de rechterkant maar een mafkees Feeder, mwah, het was te doen, maar ik vond het wat te 'standaard'. Feeling a moment was dan wel weer leuk.

Mijn hoogtepunten waren NIN (had ik niet verwacht, maar het was geweldig! ) Interpol, REM en The Departure! Goede band!

@ icebliss: En dat shirt was blauw met een groene vis erop
deze ruimte is te huur
pi_28267268
quote:
Op maandag 27 juni 2005 11:26 schreef SocialDisorder het volgende:

[..]

Cool, stuur me maar een mailtje, dan stuur ik ze op.
verstuurd
pi_28267426
Ik vond het echt heel erg gaaf!
Wat ik gezien heb: Racoon, Simple Plan, Feeder, Qotsa, Jamie Cullum, Keane, Lenny, REM..
Had graag nog Gabriel Rios gezien maar geen tijd meer voor gehad...

Ik zag de pianist van The Sheer nog lopen en backstage gaan, dus zouden hun een backup bandje zijn? en trouwens ook nog die gasten van Dreadlock Pussy gezien

En een vriend van mij was er samen met Bjorn vd Doelen als we het toch over bn'ers hebben
pi_28267514
heeft iedereen die bij EODM stond trouwens Trent backstage gezien? Wel cool dattie even kwam kijken. Verwachting was dat hij tot 20.00 in een coffeeshop zou zitten, maar hij heeft z'n verslavingen redelijk onder controle nu. Zag de gitarist van QOTSA ook nog backstage staan.

PascalHeister; ze zijn in de richting van je mailbox gestuurd.
Are you brave enough to fear?
SpankmasterC: SocialDisorder is de Julius Caesar onder de gamers
Sigmund666: U bent synoniem voor: AWESOME!
pi_28267536
quote:
Op maandag 27 juni 2005 11:45 schreef SocialDisorder het volgende:
heeft iedereen die bij EODM stond trouwens Trent backstage gezien? Wel cool dattie even kwam kijken. Verwachting was dat hij tot 20.00 in een coffeeshop zou zitten, maar hij heeft z'n verslavingen redelijk onder controle nu. Zag de gitarist van QOTSA ook nog backstage staan.

PascalHeister; ze zijn in de richting van je mailbox gestuurd.
toen ze afgingen liepen zze langs me allemaal ik kon ze ruiken
Voices tell me I'm the shit.
pi_28267553
quote:
Op maandag 27 juni 2005 11:46 schreef melanie_the_miss het volgende:

[..]

toen ze afgingen liepen zze langs me allemaal ik kon ze ruiken
I'm now officially jealous
Are you brave enough to fear?
SpankmasterC: SocialDisorder is de Julius Caesar onder de gamers
Sigmund666: U bent synoniem voor: AWESOME!
pi_28267603
quote:
Op maandag 27 juni 2005 11:47 schreef SocialDisorder het volgende:

[..]

I'm now officially jealous

Nu vind ik het niet zo erg dat ik de laatste 2 nummers ofzo heb gemist
whehehe
Voices tell me I'm the shit.
  maandag 27 juni 2005 @ 11:50:26 #50
54997 Posdnous
Moslima-knuffelaar
pi_28267637
NiN .

Nuff said.
When it comes to being Plug 1, it's just me, myself and I
  maandag 27 juni 2005 @ 11:52:23 #51
103881 icebliss
Krabsalade & Kebab
pi_28267698
Bij eagles of death metal stonden er iid aardig wat mensen te kijken. Andersom stond de hele band (EoDM) ook bij Qotsa te kijken (Onder een paarse partytent). Die zanger stond lekker te knuffelen met de bassist

En @Boeman: Jammer. Ik zag namelijk iemand met een wit 'blub zegt de vis'-shirt en die stond bij interpol met de drumster van EoDM te praten. (Ik zag pas later dat zij het was. ze zat eerst een meter voor me ofzo op de grond )
Tranquillo
pi_28267786
hierbij de filmpjes van N.I.N.
filmpje 1
filmpje 2
pi_28267816
quote:
Op maandag 27 juni 2005 11:55 schreef pascalheister het volgende:
hierbij de filmpjes van N.I.N.
filmpje 1
filmpje 2
Ik ga ze onmiddelijk kijken!
Voices tell me I'm the shit.
pi_28267861
Ik vond de meeste bands live wel goed klinken zeker Interpol, Queens of the stoneage, REM en ook Simple plan vond ik erg leuk. Zelf helaas Feeder moeten missen. Heerlijk weertje natuurlijk en had het idee dat alles prima geregeld was op het festival. Ik heb natuurlijk niets te klagen met een gratis kaartje (thank you Orange )

Zal later wat pics posten, kwam er bijna niet in omdat de Camera te groot zou zijn. Gelukkig had m'n lens niet zo'n groot bereik en kon ik uiteindelijk gewoon doorlopen
pi_28267869
jammer dat er geen geluid bijzit maar damn
Voices tell me I'm the shit.
pi_28267956
quote:
Op maandag 27 juni 2005 11:59 schreef melanie_the_miss het volgende:
jammer dat er geen geluid bijzit maar damn
wat wil je met een foto-camera van 150 euro? was allang blij dat er een videofunctie op zat

Volgens mij was het eerste filmpje van Hand That Feeds en de tweede Know What You Are, maar ik kan me vergissen.
Are you brave enough to fear?
SpankmasterC: SocialDisorder is de Julius Caesar onder de gamers
Sigmund666: U bent synoniem voor: AWESOME!
pi_28268072
quote:
Op maandag 27 juni 2005 12:02 schreef SocialDisorder het volgende:

[..]

wat wil je met een foto-camera van 150 euro? was allang blij dat er een videofunctie op zat

Volgens mij was het eerste filmpje van Hand That Feeds en de tweede Know What You Are, maar ik kan me vergissen.
zonde dat je zover achter stond
verkapte kijk mij eens vooraan bij het hek staan post.
Voices tell me I'm the shit.
pi_28268123
quote:
Op maandag 27 juni 2005 12:06 schreef melanie_the_miss het volgende:

[..]

zonde dat je zover achter stond
verkapte kijk mij eens vooraan bij het hek staan post.
ROFLOL

ik stond nog wel redelijk vooraan hoor, de camera vertekent nogal. Ik stond zeg maar direct achter het groepje dat stond te pogo-en, metertje of 6-7 van het podium.
I'm now even more jealous
Are you brave enough to fear?
SpankmasterC: SocialDisorder is de Julius Caesar onder de gamers
Sigmund666: U bent synoniem voor: AWESOME!
pi_28268276
quote:
Op maandag 27 juni 2005 12:08 schreef SocialDisorder het volgende:

[..]

ROFLOL

ik stond nog wel redelijk vooraan hoor, de camera vertekent nogal. Ik stond zeg maar direct achter het groepje dat stond te pogo-en, metertje of 6-7 van het podium.
I'm now even more jealous
Yeah!
Voices tell me I'm the shit.
  maandag 27 juni 2005 @ 12:21:05 #60
54403 Mr-Z
Makkers staakt uw wild geraas
pi_28268532
Hey ik ben ook geweest en ik moet zeggen het was GEWELDIG! Mijn persoonlijke hoogtepunten waren lenny, maar vooral REM! Hopelijk is dit festival een blijvertje want het is een mooie lokatie, goed geluid en een perfecte line-up! Ik ben wel zwaar verbrand op mijn schouders en gezicht, maar had ik maar zonnebrand moeten meenemen
  maandag 27 juni 2005 @ 12:34:41 #61
38070 Kabouter_Krulleput
Kabouter_Krulleput
pi_28268950
quote:
Op maandag 27 juni 2005 12:21 schreef Mr-Z het volgende:
k ben wel zwaar verbrand op mijn schouders en gezicht, maar had ik maar zonnebrand moeten meenemen
Pff ik ook, het brandt nu nog, ben knalrood

Jouw icon lijkt trouwens sprekend op die gitarist van de Eagles of Death Metal
I don't really come from outer space || Last.fm
pi_28268976
quote:
Op maandag 27 juni 2005 01:52 schreef Toffe_Ellende het volgende:
Heb me wel geergerd aan het programma dat zomaar veranderde. Zo hebben veel mensen die bij Feeder stonden het begin van Qotsa gemist. En ik heb gehoord dat er daarna ook niet meer veel van klopte.
Feeder had problemen met het vervoer, ze kwamen veel te laat aan. Daarom moest het optreden een half uur later.

Het viel me trouwens op dat op het hoofdpodium alles te vroeg begon. QOTSA en Jamie Cullum misschien wel een half uur te vroeg. Daarom heb ik juist The Departure compleet gemist. Hoe was dat?

Ik heb ook een verslagje gemaakt. (REM en Lenny staan er niet bij)
  maandag 27 juni 2005 @ 12:37:31 #63
38070 Kabouter_Krulleput
Kabouter_Krulleput
pi_28269056
Ik heb R.E.M. voor een groot deel gemist omdat Gabriel Rios ook veel te laat kwam, vond ik niet zo'n ramp overigens.

Doordat Feeder te laat kwam, miste ik Ozark Henry. Ook niet zo erg.
I don't really come from outer space || Last.fm
pi_28269197
Ik vond het een geweldig festival. De meeste indruk hebben gemaakt
The Eagles of Death Metal - Vond het eerst jammer dat Josh Homme niet meedeed, maar die drumster... damn, wat ging die tekeer. Eigenlijk nog veel beter.
Admiral Freebee - Weinig publiek bij hem. En ik stond helemaal vooraan, maar kon zo nu en dan nog steeds Keane horen . Maar daar kon Admiral niks aan doen. Heel goed optreden.
en Nine Inch Nails - Aan het eind van de dag en ik was al flink bezopen, maar toch heb ik ademloos staan kijken naar dat optreden. Wat een energie. De groep waarmee ik was zou spijt moeten hebben dat ze zich niet hebben laten overhalen om naar NIN te kijken ipv REM.

Verder goed weer, lekkere wijven, het bier was koud, dus volgend jaar weer.
pi_28269273
Ik vind het wel oke dat de acts op het hoofdpodium eerder klaar waren dan gepland
Daardoor kon R.E.M. iets meer dan anderhalf uur spelen.
  maandag 27 juni 2005 @ 12:44:53 #66
42816 peaceman
Peace Man! ofzo...
pi_28269324
quote:
Op maandag 27 juni 2005 12:41 schreef Neleos het volgende:
Ik vond het een geweldig festival. De meeste indruk hebben gemaakt
The Eagles of Death Metal - Vond het eerst jammer dat Josh Homme niet meedeed, maar die drumster... damn, wat ging die tekeer. Eigenlijk nog veel beter.
Admiral Freebee - Weinig publiek bij hem. En ik stond helemaal vooraan, maar kon zo nu en dan nog steeds Keane horen . Maar daar kon Admiral niks aan doen. Heel goed optreden.
en Nine Inch Nails - Aan het eind van de dag en ik was al flink bezopen, maar toch heb ik ademloos staan kijken naar dat optreden. Wat een energie. De groep waarmee ik was zou spijt moeten hebben dat ze zich niet hebben laten overhalen om naar NIN te kijken ipv REM.

Verder goed weer, lekkere wijven, het bier was koud, dus volgend jaar weer.
Ik vond het wel jammer dat ik NIN niet heb kunnen zien, vanwege REM, maar om te zeggen dat ik daar spijt van heb? Neuh... Ga op RW wel naar NIN
Admiral was idd heel tof!
pi_28269330
quote:
Op maandag 27 juni 2005 11:05 schreef icebliss het volgende:

NiN(dit geeft wel een duidelijk beeld van het concert )
Nou snap ik ook waarom de cover van With Teeth er zo uitziet
pi_28269370
Trent's opmerking "You can hear the soothing sounds of REM, let's try to blow them away" vond ik eigenlijk wel zo'n Revu-shirt waardig
Are you brave enough to fear?
SpankmasterC: SocialDisorder is de Julius Caesar onder de gamers
Sigmund666: U bent synoniem voor: AWESOME!
  maandag 27 juni 2005 @ 12:46:13 #69
262 Re
Kiss & Swallow
pi_28269372
quote:
Op maandag 27 juni 2005 09:45 schreef pascalheister het volgende:

[..]

volgens mij heb ik jou nog gezien
echt.... ik was best uhmmm gaar na het eerste nummer al dus niet echt veel van de omgeving meegekregen
04-08-11, 02-02-12, 20-06-14, 13-08-15
pi_28269449
quote:
Op maandag 27 juni 2005 12:44 schreef peaceman het volgende:

[..]

Ik vond het wel jammer dat ik NIN niet heb kunnen zien, vanwege REM, maar om te zeggen dat ik daar spijt van heb? Neuh... Ga op RW wel naar NIN
Admiral was idd heel tof!
Ach ja. Ik heb REM niet gezien, dus kan daar eigenlijk ook niks over zeggen, maar NIN was heel gaaf. Op RW moet je ze zeker checken ja.
pi_28269495
quote:
Op maandag 27 juni 2005 12:46 schreef SocialDisorder het volgende:
Trent's opmerking "You can hear the soothing sounds of REM, let's try to blow them away" vond ik eigenlijk wel zo'n Revu-shirt waardig
Ah, was dat wat ie zei. Dat zat ik me al de hele tijd af te vragen.
pi_28269543
Volgens mij had-ie het over de 'shitty sounds' van R.E.M., maar ik weet het ook niet meer.
  maandag 27 juni 2005 @ 12:54:31 #73
262 Re
Kiss & Swallow
pi_28269657
quote:
Op maandag 27 juni 2005 12:08 schreef SocialDisorder het volgende:

[..]

ROFLOL

ik stond nog wel redelijk vooraan hoor, de camera vertekent nogal. Ik stond zeg maar direct achter het groepje dat stond te pogo-en, metertje of 6-7 van het podium.
I'm now even more jealous
daar zat ik per ongeluk dus midden in en toen maar besloten het hele concert maar mee te doen
04-08-11, 02-02-12, 20-06-14, 13-08-15
  maandag 27 juni 2005 @ 12:54:55 #74
102466 cappp
Ondertitel
pi_28269669
Was echt heel leuk. Eerst naar Racoon geweest, vervolgens hadden we geen zin in krezip dus gingen we kijken wat eodm was. Dat vond ik erg goed. vervolgens naar simple plan geweest, redelijk dichtbij gestaan om te zorgen dat ik ook vooraan stond bij qotsa. Het begin van qotsa was een beetje erg rommelig maar later werd het toch beter. Vervolgens was het tijd om wat te eten onder het genot van Jamie Cullum Toen naar de markt geweest en nog ff naar de bandjes die op de revustage stonden gekeken. Toen contact gehad met een paar coke snuivende mannen, was opzich wel lachen maar de coke vriendelijk afgeslagen vervolgens naar interpol geweest. Kende ik niet maar een vriend van mij die mee was kende het wel. Vond het een beetje erg gelikt maar opzich wel puik. Iets eerder weggegaan om een beetje goed plekje te bemachtingen voor R.E.M. Dus voor mainstage 2 naar mainstage 1 gekeken. Ik vond Lenny Kravitz erg leuk, speelde zijn goede nummers en die drumsolo was zeker goed Daarna R.E.M. dat vond ik echt heel leuk omdat ik al jaren fan ben zonder ze ooit eens live te hebben gezien. Een hele leuke afsluiter van een hele leuke dag!
Voor de mensen die verbrand zijn, je was iig niet de enige Je ziet bij mij precies waar mijn mouwen ophielden.
Het was zeker een goed festival. Alles was goed georganiseerd en heb eigenlijk nooit echt in de rij hoeven te staan voor bier. Het eten was ook lekker gevarieerd.
Er zit een knop op je TV
Die helpt je zo uit de puree
Druk 'em in en ga maar mee, de bloemen buiten zetten.
Jailbait Gallery
pi_28269701
quote:
Op maandag 27 juni 2005 12:45 schreef Stonehead het volgende:

[..]

Nou snap ik ook waarom de cover van With Teeth er zo uitziet
het hele decor was in de stijl van de cover. vooral die lampjes aande zijkanten van het podium en bij de synth en drums waren heel vet gedaan.

Die lichtbakken aan de achterkant waren natuurlijk ook meesterlijk!
Are you brave enough to fear?
SpankmasterC: SocialDisorder is de Julius Caesar onder de gamers
Sigmund666: U bent synoniem voor: AWESOME!
pi_28270225
Ik wil nog eens keer
Voices tell me I'm the shit.
  maandag 27 juni 2005 @ 13:14:16 #77
38070 Kabouter_Krulleput
Kabouter_Krulleput
pi_28270309
Brett Anderson van The Tears (Suede) maakte "that piece of shit" Jamie Cullum nog belachelijk, "his lyrics suck"..
I don't really come from outer space || Last.fm
pi_28270399
Ben ik de enige die echt geen ruk aan The Tears vond?

Verder heb ik Racoon, Krezip, Keane, Lenny Kravitz en R.E.M. gezien. Heb niet echt favorieten eigenlijk, maar als ik eentje moet kiezen is dat toch wel Lenny Kravitz. Mede door de energie van het publiek en door de strakke show (stond 20 meter van het podium).

Algehele organisatie van het festival vond ik wel erg goed. Ruim voldoende wc's, ruim voldoende eet- en drinkstalletjes en (aldus mijn 2 vrouwelijke compagnons) waren de wc's tot op het einde goed verzorgd. Was tof!
---
Just one note
Could make me float
Could make me float away
  maandag 27 juni 2005 @ 13:23:02 #79
38070 Kabouter_Krulleput
Kabouter_Krulleput
pi_28270637
quote:
Op maandag 27 juni 2005 13:16 schreef E.r.w.i.n het volgende:
Ben ik de enige die echt geen ruk aan The Tears vond?
Je bent de eerste die na mij begint over The Tears. Ik vond het wel ok, ik ken dat album van ze behoorlijk. Maar er was weinig reactie met het publiek, dus een beetje mat was het wel. Maar ik genoot wel van de muziek, hoewel het maar enkele keren lekker rockte.
I don't really come from outer space || Last.fm
pi_28270788
Tja, ik vind die denigrerende opmerkingen van die quasi-stoere rockertjes (The Tears, NiN) maar een beetje sneu eigenlijk. En dan zijn REM, Keane en met name Jamie Cullum natuurlijk wel heel makkelijke slachtoffers. Maja, het zal wel opgekropte frustraties zijn dat ze weg worden gemoffeld in een klein tentje ipv de mainstage.

Owja, nu een dag later moet ik toch wel zeggen dat Interpol voor mij het hoogtepunt was. Damn, wat zien die gasten er ongelofelijk strak uit, en waren ze goed!
  maandag 27 juni 2005 @ 13:31:05 #81
38070 Kabouter_Krulleput
Kabouter_Krulleput
pi_28270944
quote:
Op maandag 27 juni 2005 13:27 schreef DonStefano het volgende:
Tja, ik vind die denigrerende opmerkingen van die quasi-stoere rockertjes (The Tears, NiN) maar een beetje sneu eigenlijk. En dan zijn REM, Keane en met name Jamie Cullum natuurlijk wel heel makkelijke slachtoffers. Maja, het zal wel opgekropte frustraties zijn dat ze weg worden gemoffeld in een klein tentje ipv de mainstage.
Hmmja, misschien wel, maar ik kon het wel waarderen
quote:
Owja, nu een dag later moet ik toch wel zeggen dat Interpol voor mij het hoogtepunt was. Damn, wat zien die gasten er ongelofelijk strak uit, en waren ze goed!
I don't really come from outer space || Last.fm
  maandag 27 juni 2005 @ 13:34:21 #82
54403 Mr-Z
Makkers staakt uw wild geraas
pi_28271078
Vond het wel komisch dat Feeder zich van de wijs liet spelen door de muziek op het hoofdpodium. Ze waren met een intro bezig, maar raakte dus helemaal uit de maat en moesten kappen met die intro. Na ff geroepen te hebben fuck you richting hoofpodium gingen ze weer door met het nummer zonder intro. Verder zeker wel een leuk bandje! (vooral ook omdat ze hun muziek hebben gebruikt voor het spel gran turismo, dus heel herkenbaar )
pi_28271184
quote:
Op maandag 27 juni 2005 13:27 schreef DonStefano het volgende:
Tja, ik vind die denigrerende opmerkingen van die quasi-stoere rockertjes (The Tears, NiN) maar een beetje sneu eigenlijk. En dan zijn REM, Keane en met name Jamie Cullum natuurlijk wel heel makkelijke slachtoffers. Maja, het zal wel opgekropte frustraties zijn dat ze weg worden gemoffeld in een klein tentje ipv de mainstage.

Owja, nu een dag later moet ik toch wel zeggen dat Interpol voor mij het hoogtepunt was. Damn, wat zien die gasten er ongelofelijk strak uit, en waren ze goed!
Nu kan ik over The Tears niet veel zeggen, want ik vind ze best wel bagger. Maar NIN draait al zolang mee, en verkoopt zoveel platen, dat ze wat mij betreft wel recht van spreken hadden wat betreft REM. Trouwens het enige wat hij zei was dat hij de "soothing sounds" (rustgevende geluiden) van REM zou proberen weg te blazen. Is alleen maar aan te moedigen IMHO

-edit- en wat ook aardig gelukt is trouwens

[ Bericht 3% gewijzigd door SocialDisorder op 27-06-2005 13:43:54 ]
Are you brave enough to fear?
SpankmasterC: SocialDisorder is de Julius Caesar onder de gamers
Sigmund666: U bent synoniem voor: AWESOME!
pi_28271194
quote:
Op maandag 27 juni 2005 13:27 schreef DonStefano het volgende:
Tja, ik vind die denigrerende opmerkingen van die quasi-stoere rockertjes (The Tears, NiN) maar een beetje sneu eigenlijk.
Admiral Freebee vond ik echter wel weer geweldig met het "Maar zij hebben geen gitaren!" richting Keane. Ze waren sowieso de ontdekking van Rockin' Park voor mij.

Interpol vond ik in eerste instantie wel aardig maar die gingen me binnen enkele nummers vervelen. Heb ik vaak bij die kijk-wij-hebben-stijl gimmickbands.
Ik en mijn leger van stokstaartjes.
  maandag 27 juni 2005 @ 13:39:29 #85
38070 Kabouter_Krulleput
Kabouter_Krulleput
pi_28271316
quote:
Op maandag 27 juni 2005 13:36 schreef SocialDisorder het volgende:

[..]

Nu kan ik over The Tears niet veel zeggen, want ik vind ze best wel bagger. Maar NIN draait al zolang mee, en verkoopt zoveel platen, dat ze wat mij betreft wel recht van spreken hadden wat betreft REM. Trouwens het enige wat hij zei was dat hij de "soothing sounds" (rustgevende geluiden) van REM zou proberen weg te blazen. Is alleen maar aan te moedigen IMHO
The Tears is Suede, en draait toch ook al een aardig tijdje mee dacht ik.....
I don't really come from outer space || Last.fm
  maandag 27 juni 2005 @ 13:41:53 #86
42816 peaceman
Peace Man! ofzo...
pi_28271418
quote:
Op maandag 27 juni 2005 13:39 schreef Kabouter_Krulleput het volgende:

[..]

The Tears is Suede, en draait toch ook al een aardig tijdje mee dacht ik.....
Wat een onzin....Dan hadden ze gewoon nog Suede geheten...nu zijn het nieuwelingen met een muzikaal verleden, niks meer of minder.
  maandag 27 juni 2005 @ 13:46:49 #87
38070 Kabouter_Krulleput
Kabouter_Krulleput
pi_28271616
quote:
Op maandag 27 juni 2005 13:41 schreef peaceman het volgende:

[..]

Wat een onzin....Dan hadden ze gewoon nog Suede geheten...nu zijn het nieuwelingen met een muzikaal verleden, niks meer of minder.
Maar dan draaien ze nog wel lang mee in de muziekwereld..
I don't really come from outer space || Last.fm
  maandag 27 juni 2005 @ 13:48:02 #88
42816 peaceman
Peace Man! ofzo...
pi_28271662
quote:
Op maandag 27 juni 2005 13:46 schreef Kabouter_Krulleput het volgende:

[..]

Maar dan draaien ze nog wel lang mee in de muziekwereld..
Maar niet als band en daar had de vorige spreker het over!
pi_28271677
quote:
Op maandag 27 juni 2005 13:46 schreef Kabouter_Krulleput het volgende:

[..]

Maar dan draaien ze nog wel lang mee in de muziekwereld..
dan nog, suede vond ik ooit niet echt veel, dus changes nothing on my part
Are you brave enough to fear?
SpankmasterC: SocialDisorder is de Julius Caesar onder de gamers
Sigmund666: U bent synoniem voor: AWESOME!
pi_28271689
quote:
Op maandag 27 juni 2005 12:46 schreef Re het volgende:

[..]

echt.... ik was best uhmmm gaar na het eerste nummer al dus niet echt veel van de omgeving meegekregen
wij liepen richting mainstage 1, vlak voor Racoon begon. Toen ik je op de grond zag zitten
  maandag 27 juni 2005 @ 13:54:36 #91
38070 Kabouter_Krulleput
Kabouter_Krulleput
pi_28271871
quote:
Op maandag 27 juni 2005 13:48 schreef SocialDisorder het volgende:

[..]

dan nog, suede vond ik ooit niet echt veel, dus changes nothing on my part
OK, maar 't ging over het belachelijk maken van Jamie Cullum. En dat mag iedereen van mij, ongeacht hoelang je meedraait.
I don't really come from outer space || Last.fm
  maandag 27 juni 2005 @ 13:57:56 #92
42816 peaceman
Peace Man! ofzo...
pi_28271976
quote:
Op maandag 27 juni 2005 13:54 schreef Kabouter_Krulleput het volgende:

[..]

OK, maar 't ging over het belachelijk maken van Jamie Cullum. En dat mag iedereen van mij, ongeacht hoelang je meedraait.
Aan de andere kant is het wel lekker makkelijk... Vind het vaak zo flauw dat bands elkaar dingen toeroepen...Toch?
  maandag 27 juni 2005 @ 13:59:55 #93
103881 icebliss
Krabsalade & Kebab
pi_28272052
Hier zijn nog wat foto's te vinden:
http://www.rtl.nl/experience/yorin_fm/acties/home/rockinpark.xml
Er zijn ook wat foto's bij van Josh Homme die wordt geinterviewd. Ik ben even aan het zoeken op die site naar dat interview..
Tranquillo
  maandag 27 juni 2005 @ 14:01:39 #94
38070 Kabouter_Krulleput
Kabouter_Krulleput
pi_28272117
quote:
Op maandag 27 juni 2005 13:57 schreef peaceman het volgende:

[..]

Aan de andere kant is het wel lekker makkelijk... Vind het vaak zo flauw dat bands elkaar dingen toeroepen...Toch?
Klopt ook, maar vond die overdreven arrogantie van gister wel vermakelijk.
I don't really come from outer space || Last.fm
pi_28272123
quote:
Op maandag 27 juni 2005 00:14 schreef LennyKravitz het volgende:
Hoe is het jullie bevallen?

Mijn mening in laatste post vorige topic:
[..]
Ben het bijna volledig met je eens. Lenny was fantastisch, Keane een sof. REM was mij daarentegen zeer positief, ik vond het een ijzersterk optrden
I didn't lose my mind, it was mine to give away.
pi_28272191
quote:
Op maandag 27 juni 2005 13:36 schreef Karboenkeltje het volgende:
Admiral Freebee vond ik echter wel weer geweldig met het "Maar zij hebben geen gitaren!" richting Keane. Ze waren sowieso de ontdekking van Rockin' Park voor mij.
Daar moet nog bij dat de geluidstechnicus van Admiral Freebee toen onmiddellijk het geluid harder zette
  maandag 27 juni 2005 @ 14:05:18 #97
42816 peaceman
Peace Man! ofzo...
pi_28272242
quote:
Op maandag 27 juni 2005 14:01 schreef aldostuta het volgende:

[..]

Ben het bijna volledig met je eens. Lenny was fantastisch, Keane een sof. REM was mij daarentegen zeer positief, ik vond het een ijzersterk optrden
Was ook ijzersterk, maar aangezien de spreker die je quote al zei dat R.E.M. een paar bekende nummers gespeeld had, bleek gelijk dat hij de band niet/nauwelijks kent, want op 3 of 4 nummers na waren het stuk voor stuk bekende R.E.M. liedjes... dus zijn mening over R.E.M. zou ik niet al te serieus nemen
pi_28272291
quote:
Op maandag 27 juni 2005 13:27 schreef DonStefano het volgende:
Tja, ik vind die denigrerende opmerkingen van die quasi-stoere rockertjes (The Tears, NiN)
waar heb jij de afgelopen jaren gezeten FFs...
NIN quasi rockertje...
whehhehee.
Voices tell me I'm the shit.
pi_28272327
quote:
Op maandag 27 juni 2005 14:05 schreef peaceman het volgende:

[..]

Was ook ijzersterk, maar aangezien de spreker die je quote al zei dat R.E.M. een paar bekende nummer gespeeld had, bleek gelijk dat hij de band niet/nauwelijks kent, want op 3 of 4 nummers na waren het stuk voor stuk bekende R.E.M. liedjes... dus zijn mening over R.E.M. zou ik niet al te serieus nemen
Ik ken REM ook helemaal niet goed hoor, buiten een stuk of 4,5 bekende nummers. Zal me er binnenkort maar eens in verdiepen, ze hebben indruk gemaakt
I didn't lose my mind, it was mine to give away.
  maandag 27 juni 2005 @ 14:11:00 #100
42816 peaceman
Peace Man! ofzo...
pi_28272404
quote:
Op maandag 27 juni 2005 14:08 schreef aldostuta het volgende:

[..]

Ik ken REM ook helemaal niet goed hoor, buiten een stuk of 4,5 bekende nummers. Zal me er binnenkort maar eens in verdiepen, ze hebben indruk gemaakt
Ik heb ze nu 5 x live gezien en elk optreden was goed. Lenny heb ik 2 keer gezien, waarvan de 1e keer redelijk goed en de 2e keer zeer slecht. Gister scheen ie trouwens wel weer goed geweest te zijn, maar dat heb ik niet gezien... Interpol genoot de voorkeur
  maandag 27 juni 2005 @ 14:14:43 #101
56056 SocialDisorder
Come To Daddy
pi_28272508
quote:
Op maandag 27 juni 2005 14:06 schreef melanie_the_miss het volgende:

[..]

waar heb jij de afgelopen jaren gezeten FFs...
NIN quasi rockertje...
whehhehee.
hij heeft wel gelijk ergens. Ik bedoel, het publiek bij NIN was vrij tam, stond alleen maar stil, en om nou te zeggen dat het hard of snel was.......nee, niet echt.


OK, das weer genoeg sarcasme voor vandaag
ik gooi All That Could Have Been weer even in de CD-lade
Are you brave enough to fear?
SpankmasterC: SocialDisorder is de Julius Caesar onder de gamers
Sigmund666: U bent synoniem voor: AWESOME!
  maandag 27 juni 2005 @ 14:15:13 #102
77938 melanie_the_miss
De enige echte.
pi_28272523
quote:
Op maandag 27 juni 2005 13:36 schreef Karboenkeltje het volgende:

[..]

Admiral Freebee vond ik echter wel weer geweldig met het "Maar zij hebben geen gitaren!" richting Keane. Ze waren sowieso de ontdekking van Rockin' Park voor mij.

Interpol vond ik in eerste instantie wel aardig maar die gingen me binnen enkele nummers vervelen. Heb ik vaak bij die kijk-wij-hebben-stijl gimmickbands.
En ze hadden keane gestolen.
Ze deden een nummer met weet ik veel tekst op de muziek van keane
Voices tell me I'm the shit.
  maandag 27 juni 2005 @ 14:22:34 #103
17309 Stonehead
niet jarig
pi_28272712
quote:
Op maandag 27 juni 2005 14:15 schreef melanie_the_miss het volgende:
En ze hadden keane gestolen.
Ze deden een nummer met weet ik veel tekst op de muziek van keane
Tjonge jonge, wat een uitspraak
Een rustig Nine Inch Nails-nummer als Something I Can Never Have (luister naar de tekst en voel die pijn!) is toch totaal onvergelijkbaar met de hapsnapballads van Keane!

[update]
Oh, dit gaat over Interpol. Mijn fout. Welk nummer bedoel je dan?
  maandag 27 juni 2005 @ 14:25:23 #104
54997 Posdnous
Moslima-knuffelaar
pi_28272800
Keane was sowieso te suf voor woorden.

Wat een jankmuziek .
When it comes to being Plug 1, it's just me, myself and I
  maandag 27 juni 2005 @ 14:25:58 #105
77938 melanie_the_miss
De enige echte.
pi_28272819
quote:
Op maandag 27 juni 2005 14:22 schreef Stonehead het volgende:

[..]

Tjonge jonge, wat een uitspraak
Een rustig Nine Inch Nails-nummer als Something I Can Never Have (luister naar de tekst en voel die pijn!) is toch totaal onvergelijkbaar met de hapsnapballads van Keane!
Ik had het over interpol
NIN
Ehm 2na laatste ofzo geen idee ik stond daar alleen om vooraan te staan bij NIN
Voices tell me I'm the shit.
  maandag 27 juni 2005 @ 14:27:40 #106
17309 Stonehead
niet jarig
pi_28272858
Okee [aai-smiley hier]

*maakt de voorspelbare grap bij het nummer 'This is the last time' nog even*

[update]
Over Keane, even een quote van mijn zut hier

Keane speelde bijna dezelfde set als op Lowlands 2004. Het trucje had ik al door: alle effecten en de basgitaar komen uit een doosje. Wat de pianist allemaal loopt te zwaaien snap ik niet, maar het lijkt alsof zijn toetsen onder stroom staan. Geef mij dan zelfs die verrekte Jamie Cullum maar. En de setlist is dus ook al vaste prik. Eerst speelt Keane de matige albumnummers, dan pakken ze iedereen in met de mooie b-kant "Snowed Under" (wedden dat die alsnog op het tweede album komt?), dan komt een met opzet beroerd uitgevoerde versie van "Somewhere Only We Know" (omdat toch iedereen die meezingt en omdat het hemeltergend zeurderige "This is the last time" dat daarna komt, dan beter lijkt), dan bedanken ze het publiek omdat ze nog nooit zo'n goed publiek gehad hebben en ze sluiten af met het aan alle kanten gapend pathetische "Bedshaped". Resultaat: de massa vreet het. Dankzij een slordige videotechnicus zagen we ook de titel van de animaties:"Glastonbury". Bedankt. Voor mij geen Keane meer.

[ Bericht 35% gewijzigd door Stonehead op 27-06-2005 14:47:22 ]
pi_28273206
Waarom vond iedereen Keane zo matig? Toegegeven, het was allemaal een beetje rommeltje en het publiek bestond opeens ook uit 16jarige huppelkutjes, maar muzikaal vond ik ze toch ijzersterk hoor. Maar wellicht dat Keane op z'n festival als gisteren een beetje een vreemde eend in de bijt is...
  maandag 27 juni 2005 @ 14:40:42 #108
77938 melanie_the_miss
De enige echte.
pi_28273294
quote:
Op maandag 27 juni 2005 14:37 schreef DonStefano het volgende:
Waarom vond iedereen Keane zo matig? Toegegeven, het was allemaal een beetje rommeltje en het publiek bestond opeens ook uit 16jarige huppelkutjes, maar muzikaal vond ik ze toch ijzersterk hoor. Maar wellicht dat Keane op z'n festival als gisteren een beetje een vreemde eend in de bijt is...
Ik vond keane lief ik stond te wachten in de tent stage en hoorde keane muziek en ik maar verliefd naar NS kijken joh
Ik vind het nog zonde dat ik keane heb gemist
Voices tell me I'm the shit.
pi_28273310
quote:
Op maandag 27 juni 2005 14:37 schreef DonStefano het volgende:
Waarom vond iedereen Keane zo matig? Toegegeven, het was allemaal een beetje rommeltje en het publiek bestond opeens ook uit 16jarige huppelkutjes, maar muzikaal vond ik ze toch ijzersterk hoor. Maar wellicht dat Keane op z'n festival als gisteren een beetje een vreemde eend in de bijt is...
Nee, ik vond ze ook wel leuk. Net als met alle muziek scheelt het natuurlijk of je de muziek an sich überhaupt (om er even wat HAVO Duits doorheen te gooien) leuk vindt. Wil je gitaren hore, zit je bij Keane niet goed.

Ik was trouwens wel prettig verrast door Krezip, was erg okee.
---
Just one note
Could make me float
Could make me float away
  maandag 27 juni 2005 @ 14:43:41 #110
114177 Diaan73
Sinds 31-05-07: Peacewoman!!!
pi_28273397
Ik vond Keane ook heel erg goed hoor, stond bijna vooraan,heb genoten. Maar ook van R.E.M., Interpol, Ozark Henry (heerlijke muziek om bij in het gras te liggen en te relaxen)... heb gewoon een ontzettende mooie dag gehad. Werchter .... here I come!
pi_28273463
quote:
Op maandag 27 juni 2005 14:37 schreef DonStefano het volgende:
Waarom vond iedereen Keane zo matig? Toegegeven, het was allemaal een beetje rommeltje en het publiek bestond opeens ook uit 16jarige huppelkutjes, maar muzikaal vond ik ze toch ijzersterk hoor. Maar wellicht dat Keane op z'n festival als gisteren een beetje een vreemde eend in de bijt is...
na een halfuurtje hield ik het voor gezien, opzich leuke band, op het podium ook niet slecht, maar de muziek vind ik zo op elkaar lijken. Het ene liedje lijkt weer meer op de andere.
pi_28274159
quote:
Op maandag 27 juni 2005 13:36 schreef SocialDisorder het volgende:

[..]

Nu kan ik over The Tears niet veel zeggen, want ik vind ze best wel bagger. Maar NIN draait al zolang mee, en verkoopt zoveel platen, dat ze wat mij betreft wel recht van spreken hadden wat betreft REM. Trouwens het enige wat hij zei was dat hij de "soothing sounds" (rustgevende geluiden) van REM zou proberen weg te blazen. Is alleen maar aan te moedigen IMHO

-edit- en wat ook aardig gelukt is trouwens
Ik vond the Tears best goed, op twee smartlappen na. De muziek van The Tears is eigenlijk gewoon oude Suede (eerste 2 albums), dus als dat je niet aanspreekt zal je the Tears ook niet leuk vinden. Bij the Tears is het wel zo dat de nummers hier en daar té kitsch worden (zoals die twee smartlappen), maar het overgrote deel van de nummers vond ik erg goed (zoals bijvoorbeeld 'refugees'). De gitarist (Bernard Butler) is de beste gitarist die ik gisteren aan het werk heb gezien. Muzikaal erg goed, qua show te arrogant, en het is inderdaad erg makkelijk om andere bands een sneer te geven, had Brett Anderson niet moeten doen.

Ik dacht trouwens dat Trent het inderdaad had over the soothing sounds of REM, en dat het nummer dat hij ging doen (hurt) wellicht overstemd zou worden door REM, maar dat hij het toch ging proberen. Ik dacht niet dat het iets respectsloos of zoiets was richting REM.
  maandag 27 juni 2005 @ 15:22:51 #113
56056 SocialDisorder
Come To Daddy
pi_28274479
Het leek overigens wel of Trent en Michael samen iets hadden afgesproken, want de klanken van REM waren perfect om even te chillen na het gebeuk in de tent. Volgend jaar NIN en REM samen? Lijkt me wel interessant om REM's versie van Closer, Hand That Feeds of March Of The Pigs te horen........of NIN's uitvoering van The End Of The World As We Know It of Losing My Religion

Flauwe grap van de dag; Trent in de tent, wat een vent
Are you brave enough to fear?
SpankmasterC: SocialDisorder is de Julius Caesar onder de gamers
Sigmund666: U bent synoniem voor: AWESOME!
pi_28275127
Grant van Feeder zei ook nog iets over de herrie van Simple Plan... en terecht. Was wel een minpunt trouwens gisteren. Dat het geluid elkaar stoorde. Hadden we vorige week met Fields of Rock minder last van leek het.
  maandag 27 juni 2005 @ 15:54:27 #115
13354 Boeman
Ik was jarig.
pi_28275383
quote:
Op maandag 27 juni 2005 11:55 schreef pascalheister het volgende:
hierbij de filmpjes van N.I.N.
filmpje 1
filmpje 2
hmz, mijn mediaplayer en winamp doen heel vreemd: ik kan ze niet afspelen. Welke plug-in heb je hier voor nodig?
deze ruimte is te huur
  maandag 27 juni 2005 @ 15:59:27 #116
56056 SocialDisorder
Come To Daddy
pi_28275527
quote:
Op maandag 27 juni 2005 15:54 schreef Boeman het volgende:

[..]

hmz, mijn mediaplayer en winamp doen heel vreemd: ik kan ze niet afspelen. Welke plug-in heb je hier voor nodig?
erm, geen? Zijn gewoon standaard AVI's, geen codecs. Vandaar die grootte.
Are you brave enough to fear?
SpankmasterC: SocialDisorder is de Julius Caesar onder de gamers
Sigmund666: U bent synoniem voor: AWESOME!
pi_28275575
quote:
Op maandag 27 juni 2005 15:54 schreef Boeman het volgende:

[..]

hmz, mijn mediaplayer en winamp doen heel vreemd: ik kan ze niet afspelen. Welke plug-in heb je hier voor nodig?
zonder plugin moet ie het ook doen.
je kunt deze eens proberen, die pakt bijna alles wel.
  maandag 27 juni 2005 @ 16:05:05 #118
17309 Stonehead
niet jarig
pi_28275673
Eh... dat is onzin. AVI is een soort container, een 'zip' voor geluid en video los. Lees maar. Je gebruikt altijd een codec
pi_28275737
quote:
Op maandag 27 juni 2005 15:10 schreef Flap13 het volgende:
Ik dacht trouwens dat Trent het inderdaad had over the soothing sounds of REM, en dat het nummer dat hij ging doen (hurt) wellicht overstemd zou worden door REM, maar dat hij het toch ging proberen. Ik dacht niet dat het iets respectsloos of zoiets was richting REM.
Zo heb ik het ook verstaan, ware het dat ik er wel degelijk een sarcastisch toontje in oppikte. Hij noemde wel iets 'shitty' en dat was de PA (geluidsinstallatie).

Ik ben trouwens nog steeds aan het voor NIN. Wat een optreden!

Oja (er was nog meer):
Ik ben na twee nummers ook vertrokken bij the Tears. Ik kan het één en ander van Suede best waarderen (met name het laatste album), maar dit was het muzikaal net niet. Te jengelig en te tam. Reden om te vertrekken was de attitude van Brett Anderson. Beetje arrogant mag best, maar dit gebries was ronduit irritant: "Hey, I'm talking to you! ". Nee, the Tears zijn wat mij betreft inderdaad om te janken.

[ Bericht 24% gewijzigd door Kimsomnia op 27-06-2005 16:15:48 ]
  maandag 27 juni 2005 @ 16:12:22 #120
56056 SocialDisorder
Come To Daddy
pi_28275893
quote:
Op maandag 27 juni 2005 16:05 schreef Stonehead het volgende:
Eh... dat is onzin. AVI is een soort container, een 'zip' voor geluid en video los. Lees maar. Je gebruikt altijd een codec
OK, maar dit is niet gecompressed, en je hebt geen codecs nodig in de zin van "download die en die codec van die en die site". Je moet ze met de standaard-uitrusting van Windows af kunnen spelen.
Are you brave enough to fear?
SpankmasterC: SocialDisorder is de Julius Caesar onder de gamers
Sigmund666: U bent synoniem voor: AWESOME!
  maandag 27 juni 2005 @ 16:58:16 #121
101187 Lurky_Luke
lurker oldbie
pi_28277381
Dan toch ook nog even een geluid van iemand die enorm heeft genoten van Jamie Cullum....
Hoewel ik de kritiek kan begrijpen dat deze op een rock-festival enigszins uit de toon valt (op zijn gedrag na dan, want zoals Jamie met het publiek omging, daar kan Keane nog wel wat van leren), vond ik het een verfrissende toevoeging aan de dag.
Muzikaal gezien is hij briljant, maar goed, het blijft meer jazz dan rock.
Ik vind het zelf juist wel leuk wat grotere verschillen in genre.

ik heb zelf mijn eten dan ook tijdens QotSA zitten verorberen....
pi_28277552
Als Jamie Cullum jazz is dan haat ik van nu af jazz Nee, serieus... soms was het niet om aan te horen en zat ie maar wat op die toetsen te bonken. Miles Davis zou zich in het graf omkeren
  maandag 27 juni 2005 @ 17:06:38 #123
30083 IP
Same thing we do every night
pi_28277628
NIN

Het eerste optreden van NIN dat ik ooit heb gezien.. en jezus, wat een optreden.
Ben nog nooit zo los gegaan.
They're Pinky & the brain, yes Pinky & the Brain
One is a genius, the other's insane
  maandag 27 juni 2005 @ 17:08:40 #124
262 Re
Kiss & Swallow
pi_28277680
quote:
Op maandag 27 juni 2005 13:48 schreef pascalheister het volgende:

[..]

wij liepen richting mainstage 1, vlak voor Racoon begon. Toen ik je op de grond zag zitten
kewl, waren best veel mensen zo, meest relaxte dag voor mij sinds een aardig tijdje met een explosief NIN einde
04-08-11, 02-02-12, 20-06-14, 13-08-15
pi_28277716
deze prachtige foto ook even in dit topic

pi_28277976
De interactie met het publiek van Jamie Cullum was idd wel okee, maar dat was meteen ook 't enige. Qua interactie vond ik Simple Plan misschien nog wel 't beste, die probeerden er echt wat leuks van te maken; of dat ook lukte is meteen weer 'n heel ander verhaal.

Overigens vond ik het bijzonder summiere "Hi, we're Interpol, we're from NY" en vervolgens het hele optreden niks meer zeggen ook wel erg strak
pi_28278035
quote:
Op maandag 27 juni 2005 17:19 schreef DonStefano het volgende:
De interactie met het publiek van Jamie Cullum was idd wel okee, maar dat was meteen ook 't enige. Qua interactie vond ik Simple Plan misschien nog wel 't beste, die probeerden er echt wat leuks van te maken; of dat ook lukte is meteen weer 'n heel ander verhaal.

Overigens vond ik het bijzonder summiere "Hi, we're Interpol, we're from NY" en vervolgens het hele optreden niks meer zeggen ook wel erg strak
De zanger zei volgens mij ook nog it's great to be here op zo een 'overtuigende' manier dat het weer grappig was. Tis natuurlijk ook een grappige pose.
pi_28278301
Hier nog een voor NIN, ook mijn eerste optreden, waar ik jaren op heb gewacht.. hier kan ik voorlopig wel even op teren
pi_28278470
quote:
Op maandag 27 juni 2005 17:29 schreef ZwarteMagika het volgende:
Hier nog een voor NIN, ook mijn eerste optreden, waar ik jaren op heb gewacht.. hier kan ik voorlopig wel even op teren
Nogmaals idem

En hier ook even de NINpics die iemand van metalfan.nl nam

http://www.metalfan.nl/forum/viewtopic.php?t=14461&postdays=0&postorder=asc&start=0
  maandag 27 juni 2005 @ 17:40:56 #131
17309 Stonehead
niet jarig
pi_28278697
quote:
Op maandag 27 juni 2005 17:29 schreef ZwarteMagika het volgende:
Hier nog een voor NIN, ook mijn eerste optreden, waar ik jaren op heb gewacht.. hier kan ik voorlopig wel even op teren
Het was ook mijn eerste. Tering, wat was dit goed.
Ik had stiekem wel gehoopt dat "The Perfect Drug" ook gespeeld zou worden.
pi_28278982
JULLIE VERGETEN HET ALLERBESTE OPTREDEN VAN DE HELE FUCKIN DAG:
QUEENS OF THE STONE AGE


DUMBASSES!
Is it you?
  maandag 27 juni 2005 @ 17:50:34 #133
74450 medman
O tempora, O mores!
pi_28279003
QOTSA was toch wel het hoogtepunt voor mij, geheel onverwacht.

Jamie Cullum klinkt toch leuker 's avonds in een restaurantje ofzo...
En Keane, sja, dat optreden was ook weer niet dramatisch slecht, maar ze kunnen beter, dat wel...
(medman original posting)
pi_28279148
quote:
Op maandag 27 juni 2005 17:40 schreef Stonehead het volgende:

[..]

Het was ook mijn eerste. Tering, wat was dit goed.
Ik had stiekem wel gehoopt dat "The Perfect Drug" ook gespeeld zou worden.
Ik ook... maar was allang blij dat ze Wish en Gave up speelden!!
pi_28280531
quote:
Op maandag 27 juni 2005 17:49 schreef Nicje het volgende:
JULLIE VERGETEN HET ALLERBESTE OPTREDEN VAN DE HELE FUCKIN DAG:
QUEENS OF THE STONE AGE


DUMBASSES!
Misschien als QOTSA in de tent voor NIN had gespeeld ipv het hoofdpodium... dan was het zeker het tweede optreden van de dag geweest
  maandag 27 juni 2005 @ 18:53:29 #136
83132 LomarVe
Fishing for a dream.
pi_28280636
quote:
Op maandag 27 juni 2005 16:58 schreef Lurky_Luke het volgende:
(op zijn gedrag na dan, want zoals Jamie met het publiek omging, daar kan Keane nog wel wat van leren)
Err... Tja, voor zijn postuur heeft hij zeker een degelijk 'volume'. Ook doet hij zijn voorkomen nog meer eer aan door lekker te rammen op de piano en te brullen als een kind dat zn zin niet krijgt. En ja, je moet toch heel wat je mars hebben om twee publieksdelen aan het lallen te krijgen. Een wijzende hand en een werkende microfoon zijn ook niet bepaald binnen handbereik natuurlijk. Maar goed, Jamie is Jamie, Keane is Keane.
Keane was redelijk, ik heb wel beter gezien. Moet ook gezegd worden dat ze zich nogal kapot touren en met de set in herhaling vallen. Je kon Tom wel opdweilen naderhand, dus aub ga op vakantie, duik lekker de studio in en tot volgend jaar!
Feeder was grandioos, heerlijk om weer live te zien en horen. Grant leek in een uitstekend humeur. Beetje jammer van het laatste nummer, Just A Day, wat duidelijk niet erg bekend was bij het publiek, het was angstvallig stil. En natuurlijk voor veel mensen balen dat ze een half uur later opkwamen.
Racoon viel me reuze mee. Ik had alleen maar negatieve geluiden gehoord voor de tijd, maar zo vreselijk was het toch echt niet. De zanger leek van elastiek te zijn, geestig. Een paar bekende nummers, leuk! Een prima opwarmer... en waarschijnlijk ga ik mijn cd collectie uitbreiden met 1 of 2 albums. Lekkere muziek.
En tot slot R.E.M. Topartiesten! Snap de negatieve klanken hier niet helemaal. Het was met recht een 'solid performance' te noemen. Wat je ook wel mag verwachten van rockers die 25 jaar in het vak zitten. Nightswimming, Man on the Moon en Everybody Hurts waren voor mij de beste nummers live. Het allermooiste was nog wel het uitzinnige publiek. Lijkt me zeer aangenaam om zo´n grote schare trouwe fans te hebben.
pi_28280890
QotSA ! Ze waren echt geweldig. Ik vond Interpol en de Eagels of Death Metal ook erg goed. Eagels of Death Metal zijn leuk live en de interactie met het publiek was ook prima.!

Ik kon zelfs NIN wel waarderen, al is het niet echt mijn ding. Heb relaxed tegen een hek aangelegen terwijl Trent stond te beuken.

Ben ik trouwens de enige die het optreden van Lenny Kravitz drie keer niks vond? Totally over the top!
  maandag 27 juni 2005 @ 19:09:24 #138
83132 LomarVe
Fishing for a dream.
pi_28281010
quote:
Op maandag 27 juni 2005 19:03 schreef Foxxy het volgende:

Ben ik trouwens de enige die het optreden van Lenny Kravitz drie keer niks vond? Totally over the top!
Zeker niet! Ik kan niet in details treden, heb het van veraf gadegeslagen. En ik kon er niet omheen qua geluid natuurlijk. Terwijl ik een patatje majo verorberde viel het me op dat het leek alsof we naar een cdtje van ´m zaten te luisteren. Not impressed.
pi_28281120
quote:
Op maandag 27 juni 2005 19:09 schreef LomarVe het volgende:

[..]

Zeker niet! Ik kan niet in details treden, heb het van veraf gadegeslagen. En ik kon er niet omheen qua geluid natuurlijk. Terwijl ik een patatje majo verorberde viel het me op dat het leek alsof we naar een cdtje van ´m zaten te luisteren. Not impressed.
Ze hadden beter een cdtje op kunnen zetten dan deze bak teringherrie! Het leek wel alsof 'ie alle klote-nummers had uitgezocht. Echt heel jammer, zijn live-dvd is erg goed.
pi_28281157
ja.. of het geluid nu zo goed was.. klonk erg routineus dat optreden.
pi_28281803
quote:
Op maandag 27 juni 2005 17:49 schreef Nicje het volgende:
JULLIE VERGETEN HET ALLERBESTE OPTREDEN VAN DE HELE FUCKIN DAG:
QUEENS OF THE STONE AGE


DUMBASSES!
Normaal gesproken ben ik een QOTSA liefhebber, maar ik vond dat Josh Homme zijn dag niet echt had, of ze zijn live gewoonweg niet zo goed. Het gefreak op gitaar sloeg bij tijd en wijle helemaal nergens op. Je kan horen dat hij goed gitaar kan spelen, maar gisteren kwam het er wat mij betreft niet helemaal uit, geen enkele geïmproviseerde solo leek te lukken, en ik denk dat hij dat eerder had moeten inzien en het niet de hele tijd tóch moeten proberen. Ik vond QOTSA dus tegenvallen. Ze waren best goed, maar ze waren niet fantastisch, en dat had ik eigenlijk verwacht, dat ze fantastisch zouden zijn. Misschien iets te hoge verwachtingen.
  maandag 27 juni 2005 @ 20:43:37 #142
61345 Brett-Anderson
ACCOUNT DISABLED
pi_28283407
quote:
Op maandag 27 juni 2005 13:14 schreef Kabouter_Krulleput het volgende:
Brett Anderson van The Tears (Suede) maakte "that piece of shit" Jamie Cullum nog belachelijk, "his lyrics suck"..
Hehe, het heeft lang geduurd hoor. Dit is eindelijk de eerste reactie over the tears. Het lijkt wel of jullie deze band aan het negeren zijn.
Geweldig eigenlijk dat de meeste festivalgangers geen idee hadden wie the tears waren, ze kwamen even luisteren zo van "bwah, dit klinkt niet, ik wil hier weer weg".
Lekker! Kon ik met gemak helemaal naar voren komen om Brett van zo dicht mogelijk te zien.
Brett ziet er echt zooo stoer uit! Mijn kans was het om veel foto's van hem te schieten.

Was een goed festival, later ff nog een berichtje.
The feasibility of an idea is inversely proportional to its initial apparent plausibility. .
  maandag 27 juni 2005 @ 20:57:46 #143
4416 Da hopman
lamahangen = dierenmoord
pi_28283576
Ik heb trouwens ook staan genieten bij Ozark Henry. Ik had wel wat medelijden met hem dat QOTSA te vroeg begon waarop bij hem de tent begon leeg te stromen.

Me voor de rest prima vermaakt. Ook weer grappig om te zien dat er van die semi-kindjes rondlopen die proberen bij iedereen de bekertjes weg te bietsen of te bedelen.
De mensen zijn gek geworden
pi_28284133
Op een ander forum las ik dat iemand alleen naar Rockin Park kwam om bekertjes te rapen met en voor ruim 500 euro geraapt heeft Op zich tegen het inleveren van die dingen als je je ze toch in je poten hebt of eentje oprapen omdat je maar met z'n vieren bent maar winst maken? Hoe doe je dat eigenlijk? Kun je munten na afloop nog ruilen voor geld of zo?
  maandag 27 juni 2005 @ 21:37:29 #145
114177 Diaan73
Sinds 31-05-07: Peacewoman!!!
pi_28284508
quote:
Op maandag 27 juni 2005 21:25 schreef Toffe_Ellende het volgende:
Op een ander forum las ik dat iemand alleen naar Rockin Park kwam om bekertjes te rapen met en voor ruim 500 euro geraapt heeft Op zich tegen het inleveren van die dingen als je je ze toch in je poten hebt of eentje oprapen omdat je maar met z'n vieren bent maar winst maken? Hoe doe je dat eigenlijk? Kun je munten na afloop nog ruilen voor geld of zo?
Voor elke 5 geraapte bekers krijg je 1 muntje ter waarde van ¤ 1,=. Er is een stand waar je tot een half uur na de laatste show de muntjes in kunt wisselen. Deze persoon heeft dus heel wat - 2500 ofzo ben nog te suf en moe om het precies te berekenen- bekertjes moeten rapen voor de ¤ 500,=.
  maandag 27 juni 2005 @ 22:00:19 #146
54403 Mr-Z
Makkers staakt uw wild geraas
pi_28285293
quote:
Op maandag 27 juni 2005 21:37 schreef Diaan73 het volgende:

[..]

Voor elke 5 geraapte bekers krijg je 1 muntje ter waarde van ¤ 1,=. Er is een stand waar je tot een half uur na de laatste show de muntjes in kunt wisselen. Deze persoon heeft dus heel wat - 2500 ofzo ben nog te suf en moe om het precies te berekenen- bekertjes moeten rapen voor de ¤ 500,=.
Stelletje schooiers dat het waren! Je hoefde een beker maar voor je op de grond te zetten of binnen een paar minuten waren ze al weg.
pi_28285588
Ja... waren van die zwerver-achtige types die bekertjes gingen bietsen.. pfff

zelfs mensen die ze uit de vuilnisbakken gingen halen...
pi_28285811
Einde van de avond haalde ik nog wat te drinken (van de laatste muntjes) toen stond er ook een kerel achter me die tegen een ander vertelde dat hij ook bekertjes uit de containers had gehaald
  maandag 27 juni 2005 @ 22:17:30 #149
114177 Diaan73
Sinds 31-05-07: Peacewoman!!!
pi_28285911
Ja je zag mensen echt in de containers kijken. How low can you go......
  maandag 27 juni 2005 @ 22:17:45 #150
103881 icebliss
Krabsalade & Kebab
pi_28285921
Ik was met twee andere lui. Als we al onze bekertjes hadden gespaard hadden we allemaal nog 1 à 2 keer gratis drinken gehad. En daarvoor urenlang met bekertjes sjouwen =/
Dan trap ik ze toch liever kapot (ik geef ze uit principe niet aan die rapers. Mensen die er toevallig vier hebben gun ik mijn bekertje dan nog wel).
Tranquillo
pi_28286144
quote:
Op maandag 27 juni 2005 22:17 schreef icebliss het volgende:
Ik was met twee andere lui. Als we al onze bekertjes hadden gespaard hadden we allemaal nog 1 à 2 keer gratis drinken gehad. En daarvoor urenlang met bekertjes sjouwen =/
Dan trap ik ze toch liever kapot (ik geef ze uit principe niet aan die rapers. Mensen die er toevallig vier hebben gun ik mijn bekertje dan nog wel).
wij waren totaal met z'n 9en dan bewaar je nog wel eens wat bekers, maar grootste gedeelte van de dag waren we verspreid en liep ik rond met 2 man, ja en dan ga je die bekertjes niet bewaren.
  maandag 27 juni 2005 @ 22:40:25 #152
19974 Schuldige_Omstander
Ga maar veilig op pad, mensen
pi_28286798
Argh maar weer over Jmaie cullum!!! Pas twee keer heb ik vloekend en tierned over het veld gelopen dat was bij de sugar Babes en bij deze knul aargh wat irritant. WAT HAAT IK JAZZ!!
[quote]Op maandag 8 mei 2006 @ 23:39 schreef Tommeke het volgende:
Jong! wtf! Rot op stomme wietrokende boomknuffelaar die van rockmuziek houdt... Wat weet jij nou weer van voetbal
[/quote]
  maandag 27 juni 2005 @ 22:42:39 #153
11736 Ceased2Be
Misantroop
pi_28286886
quote:
Op maandag 27 juni 2005 22:40 schreef Schuldige_Omstander het volgende:
Argh maar weer over Jmaie cullum!!! Pas twee keer heb ik vloekend en tierned over het veld gelopen dat was bij de sugar Babes en bij deze knul aargh wat irritant. WAT HAAT IK JAZZ!!
Ik vond er verdacht weinig jazz aan, heb zowat heel het concert van hem meegekregen maar als dit dan de grote nieuwe jazz-belofte moet zijn is het genre echt dood.
"Een menschenhater, menschenschuwend mensch, die niet gaarne andere menschen ziet; een wonderlijk, ongezellig mensch, vijand van alle vrolijkheid.'
"My voice is nothing, my thoughts are nothing, in many respects I'm like you; nothing"
  maandag 27 juni 2005 @ 23:00:29 #154
19974 Schuldige_Omstander
Ga maar veilig op pad, mensen
pi_28287565
quote:
Op maandag 27 juni 2005 22:42 schreef Ceased2Be het volgende:

[..]

Ik vond er verdacht weinig jazz aan, heb zowat heel het concert van hem meegekregen maar als dit dan de grote nieuwe jazz-belofte moet zijn is het genre echt dood.
misschien is het deel waar hij op zijn piano slaat jazz, want dat trekt ook nergens op, prentieus gedoe. Leren luisteren zeggen de kenenrs dan. Ammehoela! mooi niet en nooit niet!

maar die jazz-elementen in zijn muziek zijn nog niet zo erg, dat doen er wel meer (succesvoller), maar die stem en het systematsch verkrachten van steengeode nummers (ik hoef niet te zeggen welk(begint met een H) irriteert mateloos

[ Bericht 0% gewijzigd door Schuldige_Omstander op 27-06-2005 23:34:26 ]
[quote]Op maandag 8 mei 2006 @ 23:39 schreef Tommeke het volgende:
Jong! wtf! Rot op stomme wietrokende boomknuffelaar die van rockmuziek houdt... Wat weet jij nou weer van voetbal
[/quote]
pi_28287719
Racoon - Zeer fijn! en ga ze zeker vaker zien deze zomer en het najaar



Stukje Krezip - Was wel geinig. Alleen Toxic van Britney Spears...NEE!



Feeder - Was cool. Publiek was alleen erg lauw...vooral als je het vergelijkt met optreden in Amsterdam van een paar maanden geleden



toen even wat rust, eten en merch plunderen met QOFTS op de achtergrond.

JC- begon te vroeg. De hufter dus helaas tweede rang. Hoorde veel mensen dat ie zo enthousiast was en erg met het publiek bezig was...ik vraag me af of die naar hetzelfde concert hebben zitten kijken. Vond m ook erg lauw, nieuwe nummers waren wel relaxed (miste Jump For Joy, beter dat ie het album wel gehaald heeft). Die gast is in kleinze zaaltjes gewoon veel cooler.



Toen weer ff gaan zitten en btje naar Keane geluisterd op de achtergrond. Marktje plunderen. En toen alvast bij Gabriel Rios gaan zitten aangezien mn voeten het aan het begeven waren

Toen optreden van Gabriel Rios. GEWELDIG! Echt je kan niet stil blijven staan bij die man. Vond het vooral best leuk voor me dat ie eerst tegenover Lenny Kravitz stond en er nog best veel mensen stonden bij zn stage en dat dit ook nog steeds het geval was toen R.E. M. begon. Heerlijke afsluiter van een Heerlijk dag! Ik zeg volgend jaar weer!

  maandag 27 juni 2005 @ 23:12:42 #156
44602 Svyatagor
A great face for radio
pi_28287960
Christ, het is gewoon eng hoeveel die gast van Feeder op Kurt Cobain lijkt, helemaal met zo'n zonnebril!! Het is dat hij rechtshandig speelt, maar bij Get the Picture had ik hoe dan ook mijn geld op mr. Nirvana gezet!

Verder mooie foto's!!
We don't stop playing because we grow old; we grow old because we stop playing.
Check mijn band Glorybox
  maandag 27 juni 2005 @ 23:14:43 #157
77938 melanie_the_miss
De enige echte.
pi_28288034
Zeg, maar ik vond dat nummer als krezip het zong leuk klinken.
Ik hoop dat ze hem uitbrengen
Voices tell me I'm the shit.
  maandag 27 juni 2005 @ 23:26:54 #158
61345 Brett-Anderson
ACCOUNT DISABLED
pi_28288412
Tja, ... hadden jullie mij moeten benaderen ik mikte al die lege bekertjes gewoon over de schouder. Ik had er weinig trek in, om bekertjes bij te blijven houden. Als ik zo eens naar de grond keek, dan lag er nog genoeg inruilwaarde.. er waren ook lui die hun bekertjes expres kapot gingen trappen. En dan kwam ik ook nog eens aardige festivalgangers die mij zomaar drank aanboden. Echt vrijgevig, want het kost nog al wat.
The feasibility of an idea is inversely proportional to its initial apparent plausibility. .
  maandag 27 juni 2005 @ 23:42:57 #159
33569 Daniel.San
Manic Expressive
pi_28289061
quote:
Op maandag 27 juni 2005 22:00 schreef Mr-Z het volgende:

[..]

Stelletje schooiers dat het waren! Je hoefde een beker maar voor je op de grond te zetten of binnen een paar minuten waren ze al weg.
zeur je ook zo tegen de 'mannen' die je vuilnis ophalen?
Dit is toch gewoon geweldig. wees blij dat het nog enigsinds netjes gehouden wordt op deze manier, of wil je liever over een vloer van platgeperste bekertjes lopen, zitten en liggen ?

wordt het mooi schoon gehouden, is het nog niet goed
  maandag 27 juni 2005 @ 23:46:46 #160
19974 Schuldige_Omstander
Ga maar veilig op pad, mensen
pi_28289202
quote:
Op maandag 27 juni 2005 23:14 schreef melanie_the_miss het volgende:
Zeg, maar ik vond dat nummer als krezip het zong leuk klinken.
Ik hoop dat ze hem uitbrengen
Naar Krezip heb ik niet durven te kijken (luisteren moest wel, want een uur lang je handen voor je oren is ook geen gezicht), die gephotoshopje 'afbeelding'' in het boekje waren net een paar puntje ste hoog op mijn stressmeter. wat een naar mens, en kent nog geen drie nummers van REM en dat maakt popmuziek !? en dat heeft op de rock academie gezeten!!



[quote]Op maandag 8 mei 2006 @ 23:39 schreef Tommeke het volgende:
Jong! wtf! Rot op stomme wietrokende boomknuffelaar die van rockmuziek houdt... Wat weet jij nou weer van voetbal
[/quote]
  maandag 27 juni 2005 @ 23:47:25 #161
20297 Cybart
FRISBEE FUCKER
pi_28289223
nou, mijn dagje dan...

eerst rustig wakker worden met Racoon... gewoon lekker, goed begin van de dag.
laatste album van hen vind ik top, en het klonk live ook goed...

daarna mn medefestivalgangers opgezocht en wat geouwehoerd terwijl krezip bezig was...
vond er vrij weinig aan, maar goed, hun laatste album vind ik dan ook waardeloos...
en ik was blij als ze wat oud materiaal speelden... leukste was dan mischien nog wel toxic.. maar we vonden het veel gezelliger om wat te drinken op het "gras"

Stukje Feeder (had ik wel helemaal willen zien, maar goed, we waren met meerderen). wat ik gehoord heb wel leuk.

even een cover van Ozark Henry gehoord (bob marley's sun is shining), en mn dag kon eigenlijk al niet meer kapot. juiste nummer op het juiste moment...

toen bleek dus QOTSA te vroeg te zijn begonnen en zijn we daar op af gegaan. best lekker wederom. al vond ik het contact met het publiek minder...

en ja daar komt ie dan, de onvermijdelijke Jamie Cullum...
voor mij de grootste rede om Rockinpark te bezoeken... en het had van mij nog wel een uur langer mogen duren... Damn wat geeft die gast mij een kick. lekker op de piano raggent, schreeuwen tegen het valse aan. flink wat energie proppent in zn set...
het is dat ik volgende week wat feestjes heb, anders was ik hem op NSJ gaan checken...
echt gewoon zwaar kicken... paar meter van het podium af

daarna Keane, voor mij de eerste keer dat ik ze live zag, en mischien dat daar het verschil dan in zit met de mensen die hiervoor al hun mening gepost hebben. ik vond het dus wel leuk, wel een feestje eigenlijk. (der herkenning welliswaar). heb wel flink gelachen toen ze hun nieuwe nummer gingen spelen, ik dacht dat het nieuwe album compleet anders zou worden?????
heb er zeker wel van genoten...

daarna Lenny Kravitz, ik weet niet of het kwam omdat we helemaal aan de zijkant van het podium stonden op dat moment, maar we vonden er vrij weinig aan... en op het moment dat zijn toegift begon hield ik rockinpark voor gezien (ook vanwege het openbaar vervoer en nog enkele verplichtingen van vandaag)...

muziek was inderdaad tussen de podia niet echt optimaal.
maar het festival was gewoon goed georganiseerd verder...
mocht er een vervolg komen... denk wel dat ik daarbij ga zijn
pi_28289848
quote:
Op maandag 27 juni 2005 23:47 schreef Cybart het volgende:
heb wel flink gelachen toen ze hun nieuwe nummer gingen spelen, ik dacht dat het nieuwe album compleet anders zou worden?????
Wij moesten er ook nogal om lachen. Denken ze nou echt dat die formule nog een keer gaat werken?
pi_28290315
quote:
Op maandag 27 juni 2005 20:43 schreef Brett-Anderson het volgende:

[..]

Hehe, het heeft lang geduurd hoor. Dit is eindelijk de eerste reactie over the tears. Het lijkt wel of jullie deze band aan het negeren zijn.
Geweldig eigenlijk dat de meeste festivalgangers geen idee hadden wie the tears waren, ze kwamen even luisteren zo van "bwah, dit klinkt niet, ik wil hier weer weg".
Lekker! Kon ik met gemak helemaal naar voren komen om Brett van zo dicht mogelijk te zien.
Brett ziet er echt zooo stoer uit! Mijn kans was het om veel foto's van hem te schieten.

Was een goed festival, later ff nog een berichtje.
quote:
Op maandag 27 juni 2005 13:16 schreef E.r.w.i.n het volgende:

Ben ik de enige die echt geen ruk aan The Tears vond?

(..)
---
Just one note
Could make me float
Could make me float away
  dinsdag 28 juni 2005 @ 00:38:45 #164
17309 Stonehead
niet jarig
pi_28290702
quote:
Op maandag 27 juni 2005 23:47 schreef Cybart het volgende:
en ja daar komt ie dan, de onvermijdelijke Jamie Cullum...
voor mij de grootste rede om Rockinpark te bezoeken... en het had van mij nog wel een uur langer mogen duren... Damn wat geeft die gast mij een kick. lekker op de piano raggent, schreeuwen tegen het valse aan. flink wat energie proppent in zn set...
het is dat ik volgende week wat feestjes heb, anders was ik hem op NSJ gaan checken...
echt gewoon zwaar kicken... paar meter van het podium af
Petje af dat je het eerlijk opschrijft - er waren nog weinig Cullum-fans in dit topic.

Laat ik ook eerlijk zijn: ik vind het echt niks. Ga bij een willekeurig jazzcafe een jamsessie bekijken en je komt dezelfde virtuositeit tegen. Alleen zit er nu eens geen muzieknerd, maar een jonge knappe gozer achter de toetsen. Soit. En smaak heeft-ie ook nog: High and Dry (Radiohead) en Catch the Sun (Doves) zijn beeldschone nummers. Maar dat-ie ze dan bewerkt tot schandalig glijerige lalala-pomtidom-achtergrondriedels waar het kijk-mij-eens-raar-doen vanaf druipt, waar alle emotie uit is weggerukt, dat is wel zo... zo.. oneervol. Dat is niet muzikaal, dat is gewoon een slap aftreksel. Alsof je Mozart in zijn kruis trapt, zeg maar.

Als je de kans krijgt Ben Folds live te zien, ga daar dan eens heen. Het is geen jazz maar gewoon popmuziek op piano, en tenminste wel echt vurig en met hart en ziel gemaakt.
pi_28290975
Sorry maar Jamie Cullum...knap?
Nee Sorry.....en toch vind ik zn muziek leuk. De cd's gaan wel maar als ie live speelt in een klein zaaltje (zeg Paradiso formaat) geweldig gewoon! Toen dat concert in Brussel staat echt op een gedeelde eerste plaatjes qua topconcerten.
  dinsdag 28 juni 2005 @ 07:48:02 #166
12005 Acathla
Go Your Own Way
pi_28292639
Setlist R.E.M.

Bad Day
What's The Frequency, Kenneth?
The One I Love
The Outsiders
Drive
Animal
Me In Honey
Wanderlust
The Great Beyond
Leaving New York
Everybody Hurts
Final Straw
Orange Crush
Walk Unafraid
Losing My Religion

Encore:
Imitation Of Life
Nightswimming
I'm Gonna DJ
Man On The Moon

Jammer van de korte set, maar deze keer stond ik helemaal vooraan en het was de moeite waard. Michael Stipe en de rest hadden er flink zin in! Voor mij het hoogtepunt van de avond!

Even kort:

Ozark Henry en Admiral Freebee waren ook 2 hoogtepunten.
Love will be my strongest weapon
pi_28292936
De pluspuntjes op het gebied van het terrein:

  • Erg veel WC's verspreid over het terrein.
  • Veel eet-, -drink- en munttentjes .
  • Leuke service (Nokia silence booth, Orange chargeup points)


    De minpuntjes op het gebied van het terrein:

  • De Revu-stage stond veel en véél te dicht bij de markt. Als je dat al een markt kon noemen, het was echt enorm klein voor een festival. Zelfs parkpop heeft een grotere markt.

  • De wandelpaden waren niet logisch. Makkelijkste voorbeeld is wel de weg die van de markt dwars door de weide vóór de revu-stage loopt. Hoe druk het daar af en toe wel niet was .


    Toffe artiesten:

    Krezip:

    Krezip is/was tof! De zangeres ziet er tegenwoordig niet meer uit, maar een goede stem heeft ze. Ook heeft de band veel mooie nummers gemaakt die ook nog eens mooi werden gespeeld op het festival. Als dat wijf zou stoppen met dansen zou de show nóg beter zijn.

    Queens of the Stonage:

    Dat ze kunnen gitaarspelen hebben ze wel bewezen, maar het geluid was echt belabberd. Ook klinkt QotSA live totaal niet hetzelfde als de studioalbums. Niet dat dat per definitie slecht is, maar sommige nummers herkende ik niet eens. Ach, de muziek is uitermate puik, en aan de bandleden zelf lag het niet, dus toch geslaagd voor mij .

    Nine Inch Nails:

    Puur genot. Ik wil mijzelf geen die-hard fan noemen, maar ik mag toch echt zeggen dat ik jarenlang heb gewacht tot ik NIN live kon zien. Ik wou zelfs bijna naar Berlijn of London gaan om de With Teeth show live te kunnen zien. Mijn favorete band, en Trent heeft mij bewezen dat hij live ook geweldig is.

    Dat licht gaf een enorme boost, perfect getimed met de gitaren ook. Verder was het geluid ook echt reeeeetestrak. Ik zou toch bijna spontaan klaar kunnen komen in mijn broek tijdens dat concert .

    The Departure:

    Toevallig liep ik langs de revu-stage op weg naar de markt, en ik vond deze band erg interessant klinken . Mooie stem, leuk gitaarspel. Heerlijk bandje.

    Kutartiesten:

    Racoon:

    Wat een zooi. Lekker inspiratieloos. Het accent van de zanger irriteerde mij ook mateloos. De muziek is echt totaal niet bijzonder, en dat geblèr tijdens de nummers door kwam me ook mijn strot uit. Die man heeft het gewoon niet in zich om publiek te kunnen boeien.

    Jamie Cullum:

    Een ieder die Radiohead op een dusdanige manier verkracht dat ik het origineel niet eens meer herken verdient geen respect. Vooral deze 25-jarige kneus niet, die pretendeert vernieuwend te zijn. Wat een flikker.

    Interpol:

    Hoi ik ben Interpol.

    Leuk, zo'n act. Zo stijlvol waren ze niet als ik eerlijk ben. De zanger ziet eruit als een bepuiste 14-jaar jonge puber die op school altijd gepest wordt . De muziek klinkt allemaal hetzelfde (nergens naar) en het is al helemaal schandalig hoe de gitarist denkt te kunnen pimpen met zijn gitaarspel.

    HIJ SPEELT FUCKING TWEE AKKOORDEN. TWÉÉ!?! Dat kan mijn gehandicapte zusje van vier jaar jong nog .
  • We'll keep on whispering our mantras.
    pi_28293021
    Nou! Waar is mijn artiesten foto op orange dan! Kutprovider.. mn voicemailbox is ook weer dood. Die foto is de druppel! Op globalicious zie ik onze foto ook niet
    Delivered without an information leaflet
      dinsdag 28 juni 2005 @ 09:06:09 #169
    56056 SocialDisorder
    Come To Daddy
    pi_28293394
    gisteren, terwijl ik in bad lag te genieten van een dag bikkelen om de werkdag door te komen, besefte ik mij ineens dat het gaafste optreden toch wel NIN geweest moest zijn, omdat ze het meeste interactie met het publiek hadden.
    Tijdens StarFuckers, na de tekst "you think this song is about you" begon het publiek massaal "don't you" te roepen, en ik zag Trent een seintje geven aan de band van "wacht even". De "don't you"s kwamen steeds sneller, en op het hoogtepunt riep Trent "well, fuck yeah!" ofzoiets, en knalde het nummer verder. In één woord; PRACHTIG!!
    Are you brave enough to fear?
    SpankmasterC: SocialDisorder is de Julius Caesar onder de gamers
    Sigmund666: U bent synoniem voor: AWESOME!
    pi_28293722
    Wat vonden jullie van Interpol?

    Valt me op dat ze in de meeste recensies van Rockin Park genegeerd worden.
      dinsdag 28 juni 2005 @ 09:44:20 #171
    77938 melanie_the_miss
    De enige echte.
    pi_28294089
    quote:
    Op dinsdag 28 juni 2005 08:31 schreef NiteSpeed het volgende:

    HIJ SPEELT FUCKING TWEE AKKOORDEN. TWÉÉ!?! Dat kan mijn gehandicapte zusje van vier jaar jong nog .
    En hij verkrachte keane...
    Voices tell me I'm the shit.
    pi_28294161
    quote:
    Op dinsdag 28 juni 2005 08:31 schreef NiteSpeed het volgende:
    [afbeelding] De pluspuntjes op het gebied van het terrein:

    Interpol:

    Hoi ik ben Interpol.

    Leuk, zo'n act. Zo stijlvol waren ze niet als ik eerlijk ben. De zanger ziet eruit als een bepuiste 14-jaar jonge puber die op school altijd gepest wordt . De muziek klinkt allemaal hetzelfde (nergens naar) en het is al helemaal schandalig hoe de gitarist denkt te kunnen pimpen met zijn gitaarspel.

    HIJ SPEELT FUCKING TWEE AKKOORDEN. TWÉÉ!?! Dat kan mijn gehandicapte zusje van vier jaar jong nog .
    he dont fuck met interpol he

    ze speelden heel erg strak, maar het is gewoon niet echt iets voor een festival imo
      dinsdag 28 juni 2005 @ 09:49:39 #173
    56056 SocialDisorder
    Come To Daddy
    pi_28294185
    Interpol is relaxte muziek voor op het werk, in de auto, maar niet op een festival. En Keane verkrachten.......ach, Keane verkracht zichzelf, dus één meer of minder maakt niet zoveel uit
    Are you brave enough to fear?
    SpankmasterC: SocialDisorder is de Julius Caesar onder de gamers
    Sigmund666: U bent synoniem voor: AWESOME!
    pi_28294212
    Heeft iemand nog Coolpolitics gezien?

    ik werd naar m'n mening gevraagd, maar ik wist niks te zeggen

    het ging over de NAVO oid
      dinsdag 28 juni 2005 @ 09:54:30 #175
    83132 LomarVe
    Fishing for a dream.
    pi_28294317
    quote:
    Op dinsdag 28 juni 2005 00:05 schreef Foxxy het volgende:

    [..]

    Wij moesten er ook nogal om lachen. Denken ze nou echt dat die formule nog een keer gaat werken?
    Wel leuk misschien om wat feiten op tafel te gooien. Nothing in your Way is het nieuwe nummer dat ze speelden. Maar er is vrij weinig nieuws aan. Tijdens de gigs van oktober borig jaar speelden ze het ook al. Ook toen met de mededeling dat het op het nieuwe album zou komen. Dit nummer, met nog twee anderen, is ontstaan op het podium, dus nog nooit in de studio opgenomen. Dus ik verwacht eerlijk gezegd niet dat deze nummers het 2e album gaan halen. Beetje zonde om nu al nieuwe nummers vrij te geven. Dan kan je verwachten dat je 2e album niks wordt.
      dinsdag 28 juni 2005 @ 09:58:57 #176
    56056 SocialDisorder
    Come To Daddy
    pi_28294423
    nee, niet naar Coolpolitics geweest, ik kwam om te chillen en niet om een discussie over de wereldveiligheid te voeren/aan te horen. Welke artiesten hadden ze daar staan dan? Ik zag Hans van Balen nog op Den Haag Centraal, en hij leek niet blij dat hij op z'n vrije zondagmiddag naar Nijmegen moest

    Vorig jaar op Lowlands was het beter (onder leiding van Theo v Gogh, met Ali B en Def P) artiesten en politici die duidelijk een eigen mening hebben, en ook een presentator die het vrije woord als hoogste goed beschouwt.
    Kan me niet voorstellen welke artiesten hiervoor in aanmerking kwamen op RIP. Jacqueline Goddaert staat niet echt bekend om haar politiek engagement, evenals Raccoon. Als het Engelstalig zou zijn, had Trent Reznor toch de beste papieren om daar te staan. Als iemand kritisch is op de samenleving, is hij het wel....

    ik begin steeds meer als een TR fanboy te klinken, maar hij was ECHT goed
    Are you brave enough to fear?
    SpankmasterC: SocialDisorder is de Julius Caesar onder de gamers
    Sigmund666: U bent synoniem voor: AWESOME!
      dinsdag 28 juni 2005 @ 10:01:58 #177
    42816 peaceman
    Peace Man! ofzo...
    pi_28294504
    quote:
    Op dinsdag 28 juni 2005 09:58 schreef SocialDisorder het volgende:
    nee, niet naar Coolpolitics geweest, ik kwam om te chillen en niet om een discussie over de wereldveiligheid te voeren/aan te horen. Welke artiesten hadden ze daar staan dan? Ik zag Hans van Balen nog op Den Haag Centraal, en hij leek niet blij dat hij op z'n vrije zondagmiddag naar Nijmegen moest

    Vorig jaar op Lowlands was het beter (onder leiding van Theo v Gogh, met Ali B en Def P) artiesten en politici die duidelijk een eigen mening hebben, en ook een presentator die het vrije woord als hoogste goed beschouwt.
    Kan me niet voorstellen welke artiesten hiervoor in aanmerking kwamen op RIP. Jacqueline Goddaert staat niet echt bekend om haar politiek engagement, evenals Raccoon. Als het Engelstalig zou zijn, had Trent Reznor toch de beste papieren om daar te staan. Als iemand kritisch is op de samenleving, is hij het wel....
    ik begin steeds meer als een TR fanboy te klinken, maar hij was ECHT goed
    Onderschat de heren van REM ook niet.....
    pi_28294597
    quote:
    Op dinsdag 28 juni 2005 09:58 schreef SocialDisorder het volgende:
    nee, niet naar Coolpolitics geweest, ik kwam om te chillen en niet om een discussie over de wereldveiligheid te voeren/aan te horen. Welke artiesten hadden ze daar staan dan? Ik zag Hans van Balen nog op Den Haag Centraal, en hij leek niet blij dat hij op z'n vrije zondagmiddag naar Nijmegen moest

    Vorig jaar op Lowlands was het beter (onder leiding van Theo v Gogh, met Ali B en Def P) artiesten en politici die duidelijk een eigen mening hebben, en ook een presentator die het vrije woord als hoogste goed beschouwt.
    Kan me niet voorstellen welke artiesten hiervoor in aanmerking kwamen op RIP. Jacqueline Goddaert staat niet echt bekend om haar politiek engagement, evenals Raccoon. Als het Engelstalig zou zijn, had Trent Reznor toch de beste papieren om daar te staan. Als iemand kritisch is op de samenleving, is hij het wel....

    ik begin steeds meer als een TR fanboy te klinken, maar hij was ECHT goed
    Henk Schiffmacher (Die tatoo-man), Famke Halsema ( ), Hans van Baalen (die VVD'er van defensie), 100% Isis.
    De presentators waren Sander van 3FM en Jan-Jaap van der Wal.
      dinsdag 28 juni 2005 @ 10:11:45 #179
    56056 SocialDisorder
    Come To Daddy
    pi_28294801
    dr waren toch twee artiesten? Ik tel; 1 artiest, en 1 BN'er
    Are you brave enough to fear?
    SpankmasterC: SocialDisorder is de Julius Caesar onder de gamers
    Sigmund666: U bent synoniem voor: AWESOME!
    pi_28295093
    quote:
    Op dinsdag 28 juni 2005 10:11 schreef SocialDisorder het volgende:
    dr waren toch twee artiesten? Ik tel; 1 artiest, en 1 BN'er
    henk schiffmacher is ook een artiest
      dinsdag 28 juni 2005 @ 10:24:45 #181
    56056 SocialDisorder
    Come To Daddy
    pi_28295173
    Schiffmacher is een kunstenaar, artiest noem ik iemand die muziek produceert. Zeker als je op een muziekfestival staat.............

    Wat is er eigenlijk uit dat debat gekomen?
    Are you brave enough to fear?
    SpankmasterC: SocialDisorder is de Julius Caesar onder de gamers
    Sigmund666: U bent synoniem voor: AWESOME!
    pi_28295525
    quote:
    Op dinsdag 28 juni 2005 09:48 schreef keijz het volgende:

    [..]

    he dont fuck met interpol he

    ze speelden heel erg strak, maar het is gewoon niet echt iets voor een festival imo
    Ik begreep dat ze in de tent speelden, daar moeten ze toch wel goed tot hun recht komen?

    Op het grote veld in de blakende zon ok, daar lijken ze me niet op de juiste plaats.
    pi_28295787
    quote:
    Op dinsdag 28 juni 2005 10:24 schreef SocialDisorder het volgende:
    Schiffmacher is een kunstenaar, artiest noem ik iemand die muziek produceert. Zeker als je op een muziekfestival staat.............

    Wat is er eigenlijk uit dat debat gekomen?
    tja, ik begrijp wat je bedoelt, op een muziekfesival had je muziekanten mogen verwachten
    pi_28295929
    quote:
    Op dinsdag 28 juni 2005 08:31 schreef NiteSpeed het volgende:
    Queens of the Stonage:

    Dat ze kunnen gitaarspelen hebben ze wel bewezen, maar het geluid was echt belabberd. Ook klinkt QotSA live totaal niet hetzelfde als de studioalbums. Niet dat dat per definitie slecht is, maar sommige nummers herkende ik niet eens. Ach, de muziek is uitermate puik, en aan de bandleden zelf lag het niet, dus toch geslaagd voor mij .
    Dat vond ik dus ook.

    Waarop ik dan de reactie kreeg:
    "Dat hoort zo! Het is gewoon coole herrie en dat is op het album ook zo"

    Niet dus .
    pi_28298241
    R.E.M. heeft wat foto's van hun concert op hun site geplaatst.

      dinsdag 28 juni 2005 @ 12:16:58 #186
    114177 Diaan73
    Sinds 31-05-07: Peacewoman!!!
    pi_28298649
    Yorin heeft ook een aantal foto's op de website... van meerdere optredens. by the way de foto's van de FOK meet staan in het betreffende topic!



    [ Bericht 40% gewijzigd door Diaan73 op 28-06-2005 13:06:48 ]
      dinsdag 28 juni 2005 @ 12:21:29 #187
    42816 peaceman
    Peace Man! ofzo...
    pi_28298787
    Gave foto's op de site van REM!
      dinsdag 28 juni 2005 @ 12:47:05 #188
    54403 Mr-Z
    Makkers staakt uw wild geraas
    pi_28299654
    Geweldig die foto's van REM .. krijg er nog de kriebels van
      dinsdag 28 juni 2005 @ 12:59:44 #189
    114177 Diaan73
    Sinds 31-05-07: Peacewoman!!!
    pi_28300075
    quote:
    Op dinsdag 28 juni 2005 12:21 schreef peaceman het volgende:
    Gave foto's op de site van REM!
    Ja ze zijn echt wel gaaf. Heeft iemand hier die mooie lucht ook in het echt gezien? Ik in ieder geval niet
      dinsdag 28 juni 2005 @ 13:07:20 #190
    56056 SocialDisorder
    Come To Daddy
    pi_28300344
    zijn idd coole foto's, en nee, ik heb die lucht niet gezien, stond in de tent met trent!
    Are you brave enough to fear?
    SpankmasterC: SocialDisorder is de Julius Caesar onder de gamers
    Sigmund666: U bent synoniem voor: AWESOME!
    pi_28301395
    maar waarom heeft hij nou dat blauw op z'n gezicht?
      dinsdag 28 juni 2005 @ 13:39:25 #192
    42816 peaceman
    Peace Man! ofzo...
    pi_28301551
    quote:
    Op dinsdag 28 juni 2005 13:34 schreef keijz het volgende:
    maar waarom heeft hij nou dat blauw op z'n gezicht?
    Rood stond m niet
      dinsdag 28 juni 2005 @ 13:51:36 #193
    114177 Diaan73
    Sinds 31-05-07: Peacewoman!!!
    pi_28301960
    quote:
    Op dinsdag 28 juni 2005 13:34 schreef keijz het volgende:
    maar waarom heeft hij nou dat blauw op z'n gezicht?
    Dat weet niemand..... op diverse forums zijn er al discussies over. HIj wisselt soms af met groen... hoort gewoon bij het optreden denk ik..
      dinsdag 28 juni 2005 @ 13:53:18 #194
    44602 Svyatagor
    A great face for radio
    pi_28302019
    quote:
    Op dinsdag 28 juni 2005 13:34 schreef keijz het volgende:
    maar waarom heeft hij nou dat blauw op z'n gezicht?
    Omdat hij een aanstellerige nicht is.
    We don't stop playing because we grow old; we grow old because we stop playing.
    Check mijn band Glorybox
      dinsdag 28 juni 2005 @ 13:53:30 #195
    20720 brother52
    Dus..........
    pi_28302031
    quote:
    Op dinsdag 28 juni 2005 13:34 schreef keijz het volgende:
    maar waarom heeft hij nou dat blauw op z'n gezicht?
    Misschien is hij van van de teenage ninja mutant turtles
    Kitty kitty kitty kitty kitty kitty touch it
    Kitty kitty kitty kitty kitty kitty touch it
    Kitty kitty kitty kitty kitty kitty touch it
    Kitty at my foot and I want to touch it
    pi_28302061
    quote:
    Op dinsdag 28 juni 2005 13:34 schreef keijz het volgende:
    maar waarom heeft hij nou dat blauw op z'n gezicht?
    Om dezelfde reden dat die een blauw jasje aan had.
      dinsdag 28 juni 2005 @ 13:55:10 #197
    20720 brother52
    Dus..........
    pi_28302089
    quote:
    Op dinsdag 28 juni 2005 13:54 schreef calvobbes het volgende:

    [..]

    Om dezelfde reden dat die een blauw jasje aan had.
    Dat jasje was toch echt donkergrijs.
    Kitty kitty kitty kitty kitty kitty touch it
    Kitty kitty kitty kitty kitty kitty touch it
    Kitty kitty kitty kitty kitty kitty touch it
    Kitty at my foot and I want to touch it
      dinsdag 28 juni 2005 @ 13:56:53 #198
    42816 peaceman
    Peace Man! ofzo...
    pi_28302147
    quote:
    Op dinsdag 28 juni 2005 13:53 schreef Svyatagor het volgende:

    [..]

    Omdat hij een aanstellerige nicht is.
    Zeg dan niks...
      dinsdag 28 juni 2005 @ 13:58:46 #199
    119580 Apologist
    Nothing to give
    pi_28302203
    quote:
    Op dinsdag 28 juni 2005 13:51 schreef Diaan73 het volgende:

    [..]

    Dat weet niemand..... op diverse forums zijn er al discussies over. HIj wisselt soms af met groen... hoort gewoon bij het optreden denk ik..
    Het nummer 'the worst joke ever' op het laatste album begint met de regel 'there's this blind cat burglar'. Een plaatje van deze inbreker is onder andere terug te vinden op sommige merchandise. De make-up moet dus zo'n zware-jongens masker voorstellen.
    Er zouden meer goede boeken geschreven worden als er minder slechte gelezen werden.
    pi_28302227
    quote:
    Op dinsdag 28 juni 2005 13:55 schreef brother52 het volgende:

    Dat jasje was toch echt donkergrijs.
    Ook goed. Blauw overhemd dan.
    pi_28302351
    quote:
    Op dinsdag 28 juni 2005 13:53 schreef brother52 het volgende:

    [..]

    Misschien is hij van van de teenage ninja mutant turtles
    LEONARDO!
      dinsdag 28 juni 2005 @ 14:18:22 #202
    4416 Da hopman
    lamahangen = dierenmoord
    pi_28302824
    quote:
    Op dinsdag 28 juni 2005 13:34 schreef keijz het volgende:
    maar waarom heeft hij nou dat blauw op z'n gezicht?
    Je heet Michael Stripe of niet.

    Ik heb inderdaad die luchten wel gezien. Ik zag wat mensen op het podium aan de zijkant staan wijzen, dus toen besloot ik me toch maar eens om te draaien.
    De mensen zijn gek geworden
      dinsdag 28 juni 2005 @ 14:20:47 #203
    20720 brother52
    Dus..........
    pi_28302893
    quote:
    Op dinsdag 28 juni 2005 14:18 schreef Da hopman het volgende:

    [..]

    Je heet Michael Stripe of niet.
    [afbeelding]
    Ik heb inderdaad die luchten wel gezien. Ik zag wat mensen op het podium aan de zijkant staan wijzen, dus toen besloot ik me toch maar eens om te draaien.
    Je gaat je toch niet omdraaien als REM aan het spelen is??
    Kitty kitty kitty kitty kitty kitty touch it
    Kitty kitty kitty kitty kitty kitty touch it
    Kitty kitty kitty kitty kitty kitty touch it
    Kitty at my foot and I want to touch it
    pi_28303132
    Jawel
    Het is best wel gaaf om te zien dat een man/vrouw of 35.000 aan het springen, dansen of aan het meezingen zijn
      dinsdag 28 juni 2005 @ 14:30:05 #205
    103881 icebliss
    Krabsalade & Kebab
    pi_28303156
    Ik heb ooit een interview gelezen met een gast van Vive la fête, die had ook een streep over zijn ogen. Hij zei dat hij er minder zenuwachtig van werd, alsof mensen zijn ogen niet zagen oid.
    Misschien is dat het? Of hij wil gewoon een handelsmerk hebben natuurlijk

    Een klasgenoot van mij, die naar coolpolitics werd gesleept, zei dat er een vrouw zoiets zei als:
    'Waarom gooien we eigenlijk bommen? Waarom gooien we geen kadootjes?'

    Iemand die er bij was?
    Tranquillo
    pi_28303360
    Heb idd bij Nightswimming wel ff naar de ondergaande zon gekeken. Schitterend, zo'n zonsondergang, en dan zo'n nummer... gewoon kippevel
      dinsdag 28 juni 2005 @ 14:36:40 #207
    20720 brother52
    Dus..........
    pi_28303384
    quote:
    Op dinsdag 28 juni 2005 14:29 schreef calvobbes het volgende:
    Jawel
    Het is best wel gaaf om te zien dat een man/vrouw of 35.000 aan het springen, dansen of aan het meezingen zijn
    Dat wel, maar dat hoor ik meestal achteraf wel van mensen die het van een afstandje bekijken. En dat meezingen hoor je ook wel als je richting poduim staat te kijken.

    Het was trouwens wel mooi om te zien hoe het publiek uit zijn dak ging bij de drumsolo bij lenny, terwijl wij elkaar sonden aan te kijken van 'noem je dit een drumsolo, we hebben beter gezien?'
    Kitty kitty kitty kitty kitty kitty touch it
    Kitty kitty kitty kitty kitty kitty touch it
    Kitty kitty kitty kitty kitty kitty touch it
    Kitty at my foot and I want to touch it
      dinsdag 28 juni 2005 @ 14:40:47 #208
    13354 Boeman
    Ik was jarig.
    pi_28303523
    Ja ik was er bij, en wie dat zei was Isis. Waarschijnlijk was het een cryptische

    Hier mijn foto's btw, heb even een selectie gemaakt
    Mijn Foto's Rockin' Park


    Gitarist Lee nog wat van The Departure

    deze ruimte is te huur
      dinsdag 28 juni 2005 @ 14:43:32 #209
    20720 brother52
    Dus..........
    pi_28303617
    Je linkje werkt niet goed, je moet de laatste 2 karakters even weghalen.
    Kitty kitty kitty kitty kitty kitty touch it
    Kitty kitty kitty kitty kitty kitty touch it
    Kitty kitty kitty kitty kitty kitty touch it
    Kitty at my foot and I want to touch it
      dinsdag 28 juni 2005 @ 14:44:03 #210
    5537 HighLander
    Insane in the birdbrain
    pi_28303633
    Was weer erg mooi weer, dat was wel erg mazzel.
    O really? And why would I care?
    000000000010000000000/100101101011110100000/011010011111001110001/110100101101010001001/000011000100101011000/ [2/3]
      dinsdag 28 juni 2005 @ 15:21:26 #211
    13354 Boeman
    Ik was jarig.
    pi_28304852
    quote:
    Op dinsdag 28 juni 2005 14:43 schreef brother52 het volgende:
    Je linkje werkt niet goed, je moet de laatste 2 karakters even weghalen.
    nu dan?
    deze ruimte is te huur
    pi_28307168
    Ik vond Keane ook erg tegenvallen... Ik ben naar hun concert in de HMH hall geweest en dat was tig maal beter. Het geluid was echt niet goed afgesteld, en volgensmij waren die lui een beetje nerveus ofzo. Jammer, want talent hebben ze.


    Toch was qotsa het best. Josh Homme zag er weer goed uit!!
    Is it you?
      dinsdag 28 juni 2005 @ 16:40:01 #213
    114177 Diaan73
    Sinds 31-05-07: Peacewoman!!!
    pi_28307397
    quote:
    Op dinsdag 28 juni 2005 15:21 schreef Boeman het volgende:

    [..]

    nu dan?
    Het linkje is nu goed hoor Boeman!
      dinsdag 28 juni 2005 @ 17:01:12 #214
    20720 brother52
    Dus..........
    pi_28308176
    quote:
    Op dinsdag 28 juni 2005 15:21 schreef Boeman het volgende:

    [..]

    nu dan?
    Perfect.

    Beetje laat, maar ik was alvast even boodschappen doen voor Rock Werchter
    Kitty kitty kitty kitty kitty kitty touch it
    Kitty kitty kitty kitty kitty kitty touch it
    Kitty kitty kitty kitty kitty kitty touch it
    Kitty at my foot and I want to touch it
    pi_28308732
    quote:
    Op dinsdag 28 juni 2005 14:40 schreef Boeman het volgende:
    Ja ik was er bij, en wie dat zei was Isis. Waarschijnlijk was het een cryptische

    Hier mijn foto's btw, heb even een selectie gemaakt
    Mijn Foto's Rockin' Park

    [afbeelding]
    Gitarist Lee nog wat van The Departure

    [afbeelding]
    Jammer dat de LMK net niet op je foto's staat. Stond aan de (voor de kijkers aan de linker) zijkant op het podium
    .:. "I've got feelings, just like you" .:.
    pi_28310041
    Mooie foto van qotsa! Je stond op een goeie plek zeg.
    quote:
    Op dinsdag 28 juni 2005 17:17 schreef Love Mae King het volgende:

    [..]

    Jammer dat de LMK net niet op je foto's staat. Stond aan de (voor de kijkers aan de linker) zijkant op het podium
    Is it you?
    pi_28314579
    ik ook dan maar ff een verslagje maken

    De dag begon met Racoon, wat opzich best een leuk bandje is met goede muziek, van het half uurtje dat ik gezien had kon Happy Family me als enige echt boeien. Daarna ff bij coolpolitics gekeken wat niet echt bijzonder was. Toen op naar Eagles of Deat Metal, goeie band, leuke muziek maar niet echt helemaal mijn smaak.

    Feeder was dan aan de beurt, kut dat het een half uur later kwam waardoor ik redelijk rood ben geworden in die tussentijd, ik vond het wel leuk dat ze gelijk met Come back around begonnen; het eerste liedje wat ik een paar jaar geleden hoorde van ze. En eigenlijk hoorde ze toch wel op 1 van de mainstages te spelen.

    Toen maar snel naar Qotsa om een goed plekje te bemachtigen. Ik kan er dan ook maar 1 conclusie uit trekken: GEWELDIG. Echt heel erg genoten, leuk dat ze Lost the art... speelden wat toch wel 1 van mijn favorieten is.
    Toen ff snel mijn maagje vol gegeten met op de achtergrond jamie cullum .

    Keane kon mij niet echt boeien, niet beter als op het album en toen snel maar naar interpol gegaan om een goed plekje te zoeken. Strakke, mooie show maar soms werd het toch echt te saai, wel leuk dat die frontman zijn sigaret in die gitaar stak. Ben er toen maar eerder weggegaan om snel naar lenny te lopen.

    Jammer genoeg had ik toen al 4 nummers ofzo gemist en we kwamen aanlopen met 'were are we runnin'. Hij speelde wel goed enzo maar vond toch dat hij iets te veel ouwehoerde enzo en het nummer fields of joy vond ik wat saai worden net zoals lady (wat op het album toch wel een goed nummer is). Toch leuk dat hij nog 'Stand by my woman speelde wat toch wel een goed nummer is.

    En toen waren de hoogtepunten van mij toch wel geweest. Nine inch nails ken ik niet echt en ben er dus niet wezen kijken en voor R.E.M. ben ik denk te jong omdat echt goed en leuk te vinden.

    Al met al, een top festival
    super weer, leuke meiden en de organisatie qua drank/eten/wc´s was goed geregeld. Maar idd jammer dat het festivalterrein weer zo kut was ingedeeld.
    pi_28314696
    De zanger van Feeder vond het ook al vaag want hij maakte een opmerking over het feit dat ze op de nieuwkomersstage stonden
    pi_28315325
    quote:
    Op dinsdag 28 juni 2005 20:28 schreef wlsandman het volgende:
    ik ook dan maar ff een verslagje maken

    De dag begon met Racoon, wat opzich best een leuk bandje is met goede muziek, van het half uurtje dat ik gezien had kon Happy Family me als enige echt boeien. Daarna ff bij coolpolitics gekeken wat niet echt bijzonder was. Toen op naar Eagles of Deat Metal, goeie band, leuke muziek maar niet echt helemaal mijn smaak.

    Feeder was dan aan de beurt, kut dat het een half uur later kwam waardoor ik redelijk rood ben geworden in die tussentijd, ik vond het wel leuk dat ze gelijk met Come back around begonnen; het eerste liedje wat ik een paar jaar geleden hoorde van ze. En eigenlijk hoorde ze toch wel op 1 van de mainstages te spelen.

    Toen maar snel naar Qotsa om een goed plekje te bemachtigen. Ik kan er dan ook maar 1 conclusie uit trekken: GEWELDIG. Echt heel erg genoten, leuk dat ze Lost the art... speelden wat toch wel 1 van mijn favorieten is.
    Toen ff snel mijn maagje vol gegeten met op de achtergrond jamie cullum .

    Keane kon mij niet echt boeien, niet beter als op het album en toen snel maar naar interpol gegaan om een goed plekje te zoeken. Strakke, mooie show maar soms werd het toch echt te saai, wel leuk dat die frontman zijn sigaret in die gitaar stak. Ben er toen maar eerder weggegaan om snel naar lenny te lopen.

    Jammer genoeg had ik toen al 4 nummers ofzo gemist en we kwamen aanlopen met 'were are we runnin'. Hij speelde wel goed enzo maar vond toch dat hij iets te veel ouwehoerde enzo en het nummer fields of joy vond ik wat saai worden net zoals lady (wat op het album toch wel een goed nummer is). Toch leuk dat hij nog 'Stand by my woman speelde wat toch wel een goed nummer is.

    En toen waren de hoogtepunten van mij toch wel geweest. Nine inch nails ken ik niet echt en ben er dus niet wezen kijken en voor R.E.M. ben ik denk te jong omdat echt goed en leuk te vinden.

    Al met al, een top festival
    super weer, leuke meiden en de organisatie qua drank/eten/wc´s was goed geregeld. Maar idd jammer dat het festivalterrein weer zo kut was ingedeeld.
    was het vervoer wel goed geregeld?
    pi_28315939
    ging toch best keijz
    pi_28316497
    ik heb nog op de markt een cassettebandje van The Beatles gekocht, voor de terugweg in de auto
    pi_28316568
    quote:
    Op dinsdag 28 juni 2005 21:05 schreef wlsandman het volgende:
    ging toch best keijz
    zondag metropolis he!
      dinsdag 28 juni 2005 @ 22:02:24 #223
    13354 Boeman
    Ik was jarig.
    pi_28318209
    quote:
    Op dinsdag 28 juni 2005 20:28 schreef wlsandman het volgende:

    [blablabla]

    En toen waren de hoogtepunten van mij toch wel geweest. Nine inch nails ken ik niet echt en ben er dus niet wezen kijken en voor R.E.M. ben ik denk te jong omdat echt goed en leuk te vinden.
    Ik kende NIN ook amper vantevoren, maar ben er nu opeens wel veeel meer naar gaan luisteren. Door dat concert ben ik om!!

    En REM, ik ben jonger dan jij, en ik vond het wel goed en leuk
    deze ruimte is te huur
    pi_28318822
    quote:
    Op dinsdag 28 juni 2005 22:02 schreef Boeman het volgende:

    [..]

    Ik kende NIN ook amper vantevoren, maar ben er nu opeens wel veeel meer naar gaan luisteren. Door dat concert ben ik om!!

    En REM, ik ben jonger dan jij, en ik vond het wel goed en leuk
    Ik heb alleen de best of van r.e.m.
      dinsdag 28 juni 2005 @ 22:25:37 #225
    13354 Boeman
    Ik was jarig.
    pi_28319142
    quote:
    Op dinsdag 28 juni 2005 22:17 schreef wlsandman het volgende:

    [..]

    Ik heb alleen de best of van r.e.m.
    ik alleen losing my religion, en man on the moon
    deze ruimte is te huur
      dinsdag 28 juni 2005 @ 22:41:14 #226
    114177 Diaan73
    Sinds 31-05-07: Peacewoman!!!
    pi_28319663
    Volgens mij maakt het niets uit hoe oud of hoe jong je bent om iets mooi te vinden. Het is gewoon een kwestie van smaak. En muziek heeft niets met leeftijd te maken....de meeste muziek is tijdloos.
      dinsdag 28 juni 2005 @ 22:56:56 #227
    13354 Boeman
    Ik was jarig.
    pi_28320338
    quote:
    Op dinsdag 28 juni 2005 22:41 schreef Diaan73 het volgende:
    Volgens mij maakt het niets uit hoe oud of hoe jong je bent om iets mooi te vinden. Het is gewoon een kwestie van smaak. En muziek heeft niets met leeftijd te maken....de meeste muziek is tijdloos.
    eensch, maar het heeft wel vaak te maken met in wat voor tijd je opgegroeid bent
    deze ruimte is te huur
      dinsdag 28 juni 2005 @ 23:10:54 #228
    114177 Diaan73
    Sinds 31-05-07: Peacewoman!!!
    pi_28320834
    quote:
    Op dinsdag 28 juni 2005 22:56 schreef Boeman het volgende:

    [..]

    eensch, maar het heeft wel vaak te maken met in wat voor tijd je opgegroeid bent
    Okay, dan zal daar misschien eerder je voorkeur naar uit gaan denk ik omdat je die muziek meer hoort, radio etc. Maar ik blijf er bij dat muziek voor alle leeftijden is.

    trouwens wanneer ga je naar Rome? Het is daar nu bloedjeheet, 38 graden....
      dinsdag 28 juni 2005 @ 23:25:48 #229
    12005 Acathla
    Go Your Own Way
    pi_28321364
    Ik ben van '83 en luister ook naar Led Zeppelin e.a. Het ligt er maar aan in welke muziek je jezelf wilt verdiepen.
    Love will be my strongest weapon
    pi_28321443
    Muzieksmaak moet groeien, dus alleen je hoeveelheid tijd die je in muziek wilt steken telt mee.
    We'll keep on whispering our mantras.
      dinsdag 28 juni 2005 @ 23:35:58 #231
    30408 California
    Ondergewaardeerd mysterie.
    pi_28321748
    quote:
    Op dinsdag 28 juni 2005 09:44 schreef melanie_the_miss het volgende:
    En hij verkrachte keane...
    Ik vond Interpol erg tof, maar dat is een kwestie van smaak .
    Maar wat deden ze dan van Keane? . Want dat heb ik echt gemist.
    The short weekend begins with longing...
      woensdag 29 juni 2005 @ 00:16:47 #232
    13354 Boeman
    Ik was jarig.
    pi_28323223
    quote:
    Op dinsdag 28 juni 2005 23:10 schreef Diaan73 het volgende:

    [..]

    Okay, dan zal daar misschien eerder je voorkeur naar uit gaan denk ik omdat je die muziek meer hoort, radio etc. Maar ik blijf er bij dat muziek voor alle leeftijden is.

    trouwens wanneer ga je naar Rome? Het is daar nu bloedjeheet, 38 graden....
    kleine 2 weken, dus ik heb nog even om me vast voor te bereiden
    deze ruimte is te huur
    pi_28323438
    quote:
    Op dinsdag 28 juni 2005 23:35 schreef California het volgende:

    [..]

    Ik vond Interpol erg tof, maar dat is een kwestie van smaak .
    Maar wat deden ze dan van Keane? . Want dat heb ik echt gemist.
    Volgens mij niet echt een volledige cover, maar de intro van een nummer van keane is gejat geloof ik tijdens hun concert op RiP.
    We'll keep on whispering our mantras.
    pi_28323446
    Erg geslaagde dag gehad! Voor mijn part mogen ze het volgend jaar weer organiseren. Om de 2001ste verjaardag van Nijmegen te vieren
    pi_28327954
    quote:
    Op woensdag 29 juni 2005 00:16 schreef Boeman het volgende:

    [..]

    kleine 2 weken, dus ik heb nog even om me vast voor te bereiden
    ik over 2 weken naar Rimini
      woensdag 29 juni 2005 @ 12:50:57 #236
    13354 Boeman
    Ik was jarig.
    pi_28334487
    quote:
    Op woensdag 29 juni 2005 09:01 schreef keijz het volgende:

    [..]

    ik over 2 weken naar Rimini
    moet je ook naar San Marino toe, is daar vlakbij. Geweldig landje
    deze ruimte is te huur
    pi_28338054
    quote:
    Op woensdag 29 juni 2005 12:50 schreef Boeman het volgende:

    [..]

    moet je ook naar San Marino toe, is daar vlakbij. Geweldig landje
    ga ik ook
    pi_28344034
    net (wéér) de videos van NIN gekeken.......zit te twijfelen of ik naar Engeland zal gaan zodra ze daar spelen........
    Are you brave enough to fear?
    SpankmasterC: SocialDisorder is de Julius Caesar onder de gamers
    Sigmund666: U bent synoniem voor: AWESOME!
    pi_28344969
    quote:
    Op woensdag 29 juni 2005 16:59 schreef SocialDisorder het volgende:
    net (wéér) de videos van NIN gekeken.......zit te twijfelen of ik naar Engeland zal gaan zodra ze daar spelen........
    Kaarten zijn allang uitverkocht voor de concerten daar. Tjek www.nin.com
    pi_28345004
    quote:
    Op woensdag 29 juni 2005 17:25 schreef Devlinsect het volgende:

    [..]

    Kaarten zijn allang uitverkocht voor de concerten daar. Tjek www.nin.com
    dan ga ik wel naar japan
    Are you brave enough to fear?
    SpankmasterC: SocialDisorder is de Julius Caesar onder de gamers
    Sigmund666: U bent synoniem voor: AWESOME!
    pi_28345595
    quote:
    Op woensdag 29 juni 2005 17:26 schreef SocialDisorder het volgende:

    [..]

    dan ga ik wel naar japan
    We gaan mailen naar nin.com onder access. Moet je wel ff een account aanmaken als je dat al niet had. Ik ga vragen wanneer ze weer naar Europa komen.

    Leuk dat ze opnieuw een vette tour doen in the USA. Hoe zit het met ons dan?

    Ik wil ze ook nog een keer zien
      woensdag 29 juni 2005 @ 17:47:23 #242
    103881 icebliss
    Krabsalade & Kebab
    pi_28345703
    Als je snel bent: Er zijn nog kaartjes voor werchter via www.marktplaats.nl
    Een vriend van mij heeft ze vandaag nog gekocht: 80¤ voor een 4-daags combiticket..
    Tranquillo
    pi_28345813
    quote:
    Op woensdag 29 juni 2005 17:47 schreef icebliss het volgende:
    Als je snel bent: Er zijn nog kaartjes voor werchter via www.marktplaats.nl
    Een vriend van mij heeft ze vandaag nog gekocht: 80¤ voor een 4-daags combiticket..
    Werchter is voor mij geen optie. Anders was ik er wel heen geweest.

    Ik wil ze zien in een zaal! Er zijn wel vier kaarten te koop voor het optreden in Manchester op marktplaats....

    Hmmm. Ff een verzoek doen in het centrale NIN topic.
    pi_28353181
    Ik zit ook op een apart concert te hopen..
    pi_28353270
    jaaaaaaaaaaaaa de HMH en dan een concert van 4 uur!! MARCH!!!!!
    Are you brave enough to fear?
    SpankmasterC: SocialDisorder is de Julius Caesar onder de gamers
    Sigmund666: U bent synoniem voor: AWESOME!
    pi_28353672
    quote:
    Op donderdag 30 juni 2005 11:21 schreef SocialDisorder het volgende:
    jaaaaaaaaaaaaa de HMH en dan een concert van 4 uur!! MARCH!!!!!
    Oeh, lijkt me lekker!
    pi_28372051
    quote:
    Op donderdag 30 juni 2005 11:21 schreef SocialDisorder het volgende:
    jaaaaaaaaaaaaa de HMH en dan een concert van 4 uur!! MARCH!!!!!
    Dan stel ik voor om Marilyn Manson in het voorprogramma te gooien. Ze moeten dan een uur spelen exclusief alle nummers na Antichrist Superstar. Ach, de Dopeshow mag nog wel. De rest sucks big time.

    Dan een concert van NIN waarbij in het eerste anderhalf uur nummers worden gespeeld van Pretty Hate Machine en Downward Spiral met als opener Mr. Selfdestruct zoals ze dat vroegah deden. Inclusief Danny Lohner, James Wooley, Robin Finck en Chris Vrenna. De oude line up.

    Daarna twee uur een set met Further Downard Spiral en Fragile nummers. Laten we openen met Happiness in Slavery van Broken. James Wooley vervangen we door Charlie Clouser en Robert Patrick van Filter speelt ook ff een stukje mee.

    Het laatste half uur worden nummers gespeeld van het nieuwe album met als opener The Hand That Feeds.

    Als die opener is geweest, kan ik naar huis. Vind de rest van het album toch niet veel aan.
      vrijdag 1 juli 2005 @ 00:04:10 #248
    56056 SocialDisorder
    Come To Daddy
    pi_28374458
    ik vind persoonlijk Hand That Feeds nog niet eens het beste nummer van het album. Ik vind Getting Smaller beter eigenlijk, qua tekst en muziek.
    Are you brave enough to fear?
    SpankmasterC: SocialDisorder is de Julius Caesar onder de gamers
    Sigmund666: U bent synoniem voor: AWESOME!
    pi_28376009
    quote:
    Op vrijdag 1 juli 2005 00:04 schreef SocialDisorder het volgende:
    ik vind persoonlijk Hand That Feeds nog niet eens het beste nummer van het album. Ik vind Getting Smaller beter eigenlijk, qua tekst en muziek.
    *flip flop flip flop flip*
      vrijdag 1 juli 2005 @ 08:47:45 #250
    56056 SocialDisorder
    Come To Daddy
    pi_28378476
    ja OK, dat is best achterlijk. Maar het refrein is fantastisch "I'm just a facein the crowd, nothing to worry about, not even trying to stand out, I'm getting smaller and smaller and smaller, I got nothing to say, it's all been taken away, I just behave and obey"
    Are you brave enough to fear?
    SpankmasterC: SocialDisorder is de Julius Caesar onder de gamers
    Sigmund666: U bent synoniem voor: AWESOME!
      vrijdag 1 juli 2005 @ 11:36:09 #251
    103881 icebliss
    Krabsalade & Kebab
    pi_28382614
    Ik vind 'You know what you are?' het beste.
    Vergeef als dit een kutnummer is, ik ben niet echt een NiN-kenner


    (En @ SD: Eerst maak je van het NiN topic een werchter topic en nu maak je van het RockinPark topic een NiN topic )
    Tranquillo
      vrijdag 1 juli 2005 @ 11:52:14 #252
    56056 SocialDisorder
    Come To Daddy
    pi_28383108
    You Know What You Are is ook een hele sterke

    ja, je moet toch wat he, zo tijdens het werk?
    Are you brave enough to fear?
    SpankmasterC: SocialDisorder is de Julius Caesar onder de gamers
    Sigmund666: U bent synoniem voor: AWESOME!
    pi_28384451
    Hoort dit niet allemaal in het centrale NiN topic
    abonnement bol.com Unibet Coolblue
    Forum Opties
    Forumhop:
    Hop naar:
    (afkorting, bv 'KLB')