abonnement bol.com Unibet Coolblue
  maandag 27 juni 2005 @ 14:14:43 #101
56056 SocialDisorder
Come To Daddy
pi_28272508
quote:
Op maandag 27 juni 2005 14:06 schreef melanie_the_miss het volgende:

[..]

waar heb jij de afgelopen jaren gezeten FFs...
NIN quasi rockertje...
whehhehee.
hij heeft wel gelijk ergens. Ik bedoel, het publiek bij NIN was vrij tam, stond alleen maar stil, en om nou te zeggen dat het hard of snel was.......nee, niet echt.

OK, das weer genoeg sarcasme voor vandaag
ik gooi All That Could Have Been weer even in de CD-lade
Are you brave enough to fear?
SpankmasterC: SocialDisorder is de Julius Caesar onder de gamers
Sigmund666: U bent synoniem voor: AWESOME!
  maandag 27 juni 2005 @ 14:15:13 #102
77938 melanie_the_miss
De enige echte.
pi_28272523
quote:
Op maandag 27 juni 2005 13:36 schreef Karboenkeltje het volgende:

[..]

Admiral Freebee vond ik echter wel weer geweldig met het "Maar zij hebben geen gitaren!" richting Keane. Ze waren sowieso de ontdekking van Rockin' Park voor mij.

Interpol vond ik in eerste instantie wel aardig maar die gingen me binnen enkele nummers vervelen. Heb ik vaak bij die kijk-wij-hebben-stijl gimmickbands.
En ze hadden keane gestolen.
Ze deden een nummer met weet ik veel tekst op de muziek van keane
Voices tell me I'm the shit.
  maandag 27 juni 2005 @ 14:22:34 #103
17309 Stonehead
niet jarig
pi_28272712
quote:
Op maandag 27 juni 2005 14:15 schreef melanie_the_miss het volgende:
En ze hadden keane gestolen.
Ze deden een nummer met weet ik veel tekst op de muziek van keane
Tjonge jonge, wat een uitspraak
Een rustig Nine Inch Nails-nummer als Something I Can Never Have (luister naar de tekst en voel die pijn!) is toch totaal onvergelijkbaar met de hapsnapballads van Keane!

[update]
Oh, dit gaat over Interpol. Mijn fout. Welk nummer bedoel je dan?
  maandag 27 juni 2005 @ 14:25:23 #104
54997 Posdnous
Moslima-knuffelaar
pi_28272800
Keane was sowieso te suf voor woorden.

Wat een jankmuziek .
When it comes to being Plug 1, it's just me, myself and I
  maandag 27 juni 2005 @ 14:25:58 #105
77938 melanie_the_miss
De enige echte.
pi_28272819
quote:
Op maandag 27 juni 2005 14:22 schreef Stonehead het volgende:

[..]

Tjonge jonge, wat een uitspraak
Een rustig Nine Inch Nails-nummer als Something I Can Never Have (luister naar de tekst en voel die pijn!) is toch totaal onvergelijkbaar met de hapsnapballads van Keane!
Ik had het over interpol
NIN
Ehm 2na laatste ofzo geen idee ik stond daar alleen om vooraan te staan bij NIN
  maandag 27 juni 2005 @ 14:27:40 #106
17309 Stonehead
niet jarig
pi_28272858
Okee [aai-smiley hier]

*maakt de voorspelbare grap bij het nummer 'This is the last time' nog even*

[update]
Over Keane, even een quote van mijn zut hier

Keane speelde bijna dezelfde set als op Lowlands 2004. Het trucje had ik al door: alle effecten en de basgitaar komen uit een doosje. Wat de pianist allemaal loopt te zwaaien snap ik niet, maar het lijkt alsof zijn toetsen onder stroom staan. Geef mij dan zelfs die verrekte Jamie Cullum maar. En de setlist is dus ook al vaste prik. Eerst speelt Keane de matige albumnummers, dan pakken ze iedereen in met de mooie b-kant "Snowed Under" (wedden dat die alsnog op het tweede album komt?), dan komt een met opzet beroerd uitgevoerde versie van "Somewhere Only We Know" (omdat toch iedereen die meezingt en omdat het hemeltergend zeurderige "This is the last time" dat daarna komt, dan beter lijkt), dan bedanken ze het publiek omdat ze nog nooit zo'n goed publiek gehad hebben en ze sluiten af met het aan alle kanten gapend pathetische "Bedshaped". Resultaat: de massa vreet het. Dankzij een slordige videotechnicus zagen we ook de titel van de animaties:"Glastonbury". Bedankt. Voor mij geen Keane meer.

[ Bericht 35% gewijzigd door Stonehead op 27-06-2005 14:47:22 ]
pi_28273206
Waarom vond iedereen Keane zo matig? Toegegeven, het was allemaal een beetje rommeltje en het publiek bestond opeens ook uit 16jarige huppelkutjes, maar muzikaal vond ik ze toch ijzersterk hoor. Maar wellicht dat Keane op z'n festival als gisteren een beetje een vreemde eend in de bijt is...
  maandag 27 juni 2005 @ 14:40:42 #108
77938 melanie_the_miss
De enige echte.
pi_28273294
quote:
Op maandag 27 juni 2005 14:37 schreef DonStefano het volgende:
Waarom vond iedereen Keane zo matig? Toegegeven, het was allemaal een beetje rommeltje en het publiek bestond opeens ook uit 16jarige huppelkutjes, maar muzikaal vond ik ze toch ijzersterk hoor. Maar wellicht dat Keane op z'n festival als gisteren een beetje een vreemde eend in de bijt is...
Ik vond keane lief ik stond te wachten in de tent stage en hoorde keane muziek en ik maar verliefd naar NS kijken joh
Ik vind het nog zonde dat ik keane heb gemist
pi_28273310
quote:
Nee, ik vond ze ook wel leuk. Net als met alle muziek scheelt het natuurlijk of je de muziek an sich überhaupt (om er even wat HAVO Duits doorheen te gooien) leuk vindt. Wil je gitaren hore, zit je bij Keane niet goed.

Ik was trouwens wel prettig verrast door Krezip, was erg okee.
---
Just one note
Could make me float
Could make me float away
  maandag 27 juni 2005 @ 14:43:41 #110
114177 Diaan73
Sinds 31-05-07: Peacewoman!!!
pi_28273397
Ik vond Keane ook heel erg goed hoor, stond bijna vooraan,heb genoten. Maar ook van R.E.M., Interpol, Ozark Henry (heerlijke muziek om bij in het gras te liggen en te relaxen)... heb gewoon een ontzettende mooie dag gehad. Werchter .... here I come!
pi_28273463
quote:
na een halfuurtje hield ik het voor gezien, opzich leuke band, op het podium ook niet slecht, maar de muziek vind ik zo op elkaar lijken. Het ene liedje lijkt weer meer op de andere.
pi_28274159
quote:
Op maandag 27 juni 2005 13:36 schreef SocialDisorder het volgende:

[..]

Nu kan ik over The Tears niet veel zeggen, want ik vind ze best wel bagger. Maar NIN draait al zolang mee, en verkoopt zoveel platen, dat ze wat mij betreft wel recht van spreken hadden wat betreft REM. Trouwens het enige wat hij zei was dat hij de "soothing sounds" (rustgevende geluiden) van REM zou proberen weg te blazen. Is alleen maar aan te moedigen IMHO

-edit- en wat ook aardig gelukt is trouwens
Ik vond the Tears best goed, op twee smartlappen na. De muziek van The Tears is eigenlijk gewoon oude Suede (eerste 2 albums), dus als dat je niet aanspreekt zal je the Tears ook niet leuk vinden. Bij the Tears is het wel zo dat de nummers hier en daar té kitsch worden (zoals die twee smartlappen), maar het overgrote deel van de nummers vond ik erg goed (zoals bijvoorbeeld 'refugees'). De gitarist (Bernard Butler) is de beste gitarist die ik gisteren aan het werk heb gezien. Muzikaal erg goed, qua show te arrogant, en het is inderdaad erg makkelijk om andere bands een sneer te geven, had Brett Anderson niet moeten doen.

Ik dacht trouwens dat Trent het inderdaad had over the soothing sounds of REM, en dat het nummer dat hij ging doen (hurt) wellicht overstemd zou worden door REM, maar dat hij het toch ging proberen. Ik dacht niet dat het iets respectsloos of zoiets was richting REM.
  maandag 27 juni 2005 @ 15:22:51 #113
56056 SocialDisorder
Come To Daddy
pi_28274479
Het leek overigens wel of Trent en Michael samen iets hadden afgesproken, want de klanken van REM waren perfect om even te chillen na het gebeuk in de tent. Volgend jaar NIN en REM samen? Lijkt me wel interessant om REM's versie van Closer, Hand That Feeds of March Of The Pigs te horen........of NIN's uitvoering van The End Of The World As We Know It of Losing My Religion

Flauwe grap van de dag; Trent in de tent, wat een vent
pi_28275127
Grant van Feeder zei ook nog iets over de herrie van Simple Plan... en terecht. Was wel een minpunt trouwens gisteren. Dat het geluid elkaar stoorde. Hadden we vorige week met Fields of Rock minder last van leek het.
  maandag 27 juni 2005 @ 15:54:27 #115
13354 Boeman
Ik was jarig.
pi_28275383
quote:
Op maandag 27 juni 2005 11:55 schreef pascalheister het volgende:
hierbij de filmpjes van N.I.N.
filmpje 1
filmpje 2
hmz, mijn mediaplayer en winamp doen heel vreemd: ik kan ze niet afspelen. Welke plug-in heb je hier voor nodig?
deze ruimte is te huur
  maandag 27 juni 2005 @ 15:59:27 #116
56056 SocialDisorder
Come To Daddy
pi_28275527
quote:
Op maandag 27 juni 2005 15:54 schreef Boeman het volgende:

[..]

hmz, mijn mediaplayer en winamp doen heel vreemd: ik kan ze niet afspelen. Welke plug-in heb je hier voor nodig?
erm, geen? Zijn gewoon standaard AVI's, geen codecs. Vandaar die grootte.
pi_28275575
quote:
Op maandag 27 juni 2005 15:54 schreef Boeman het volgende:

[..]

zonder plugin moet ie het ook doen.
je kunt deze eens proberen, die pakt bijna alles wel.
  maandag 27 juni 2005 @ 16:05:05 #118
17309 Stonehead
niet jarig
pi_28275673
Eh... dat is onzin. AVI is een soort container, een 'zip' voor geluid en video los. Lees maar. Je gebruikt altijd een codec
pi_28275737
quote:
Op maandag 27 juni 2005 15:10 schreef Flap13 het volgende:
Ik dacht trouwens dat Trent het inderdaad had over the soothing sounds of REM, en dat het nummer dat hij ging doen (hurt) wellicht overstemd zou worden door REM, maar dat hij het toch ging proberen. Ik dacht niet dat het iets respectsloos of zoiets was richting REM.
Zo heb ik het ook verstaan, ware het dat ik er wel degelijk een sarcastisch toontje in oppikte. Hij noemde wel iets 'shitty' en dat was de PA (geluidsinstallatie).

Ik ben trouwens nog steeds aan het voor NIN. Wat een optreden!

Oja (er was nog meer):
Ik ben na twee nummers ook vertrokken bij the Tears. Ik kan het één en ander van Suede best waarderen (met name het laatste album), maar dit was het muzikaal net niet. Te jengelig en te tam. Reden om te vertrekken was de attitude van Brett Anderson. Beetje arrogant mag best, maar dit gebries was ronduit irritant: "Hey, I'm talking to you! ". Nee, the Tears zijn wat mij betreft inderdaad om te janken.

[ Bericht 24% gewijzigd door Kimsomnia op 27-06-2005 16:15:48 ]
  maandag 27 juni 2005 @ 16:12:22 #120
56056 SocialDisorder
Come To Daddy
pi_28275893
quote:
Op maandag 27 juni 2005 16:05 schreef Stonehead het volgende:
Eh... dat is onzin. AVI is een soort container, een 'zip' voor geluid en video los. Lees maar. Je gebruikt altijd een codec
OK, maar dit is niet gecompressed, en je hebt geen codecs nodig in de zin van "download die en die codec van die en die site". Je moet ze met de standaard-uitrusting van Windows af kunnen spelen.
  maandag 27 juni 2005 @ 16:58:16 #121
101187 Lurky_Luke
lurker oldbie
pi_28277381
Dan toch ook nog even een geluid van iemand die enorm heeft genoten van Jamie Cullum....
Hoewel ik de kritiek kan begrijpen dat deze op een rock-festival enigszins uit de toon valt (op zijn gedrag na dan, want zoals Jamie met het publiek omging, daar kan Keane nog wel wat van leren), vond ik het een verfrissende toevoeging aan de dag.
Muzikaal gezien is hij briljant, maar goed, het blijft meer jazz dan rock.
Ik vind het zelf juist wel leuk wat grotere verschillen in genre.

ik heb zelf mijn eten dan ook tijdens QotSA zitten verorberen....
pi_28277552
Als Jamie Cullum jazz is dan haat ik van nu af jazz Nee, serieus... soms was het niet om aan te horen en zat ie maar wat op die toetsen te bonken. Miles Davis zou zich in het graf omkeren
  maandag 27 juni 2005 @ 17:06:38 #123
30083 IP
Same thing we do every night
pi_28277628
NIN

Het eerste optreden van NIN dat ik ooit heb gezien.. en jezus, wat een optreden.
Ben nog nooit zo los gegaan.
They're Pinky & the brain, yes Pinky & the Brain
One is a genius, the other's insane
  maandag 27 juni 2005 @ 17:08:40 #124
262 Re
Kiss & Swallow
pi_28277680
quote:
Op maandag 27 juni 2005 13:48 schreef pascalheister het volgende:

[..]

wij liepen richting mainstage 1, vlak voor Racoon begon. Toen ik je op de grond zag zitten
kewl, waren best veel mensen zo, meest relaxte dag voor mij sinds een aardig tijdje met een explosief NIN einde
04-08-11, 02-02-12, 20-06-14, 13-08-15
pi_28277716
deze prachtige foto ook even in dit topic

abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')