quote:geziene optredens:
Krezip:
Steengoed optreden!... een paar jaar geleden vond ik Krezip maar nix, maar hun latere rockende nummers zijn uitstekend...
De Krezip versie van Britney Spears' "Toxic" mag wel op plaat uigebracht worden... lekker stevig en pakkend... leuk gedaan!
Jamie Cullum:
Tja, je moet er van houden... ook hij vond het wel vreemd/gaaf om naast Queens of the Stone Ages te staan geprogrammeerd...
Maar Jamie kan bij mij nietveel losmaken... iets TE jazzy voor mij...
Keane:
Goed optreden, alleen op de 6 songs na die ik wel ken en aardig/goed vindt moet ik zeggen dat het repertoire eentonig lijkt te zijn...
Een nieuw nummer dat ze speelden (van een nieuw te komen album) was wazig, leeg en leek te veel op reeds bestaande liedjes van ze...
Ben bang dat ze in de vergetelheid raken als ze niet wat verschillende nummers gaan spelen...
Queens of the Stone Age:
Geen fan van, zal ik ook niet gauw worden... ieder zijn smaak...
Voor mij is het bagger... was tijd om een drankje te gaan halen en zo...
Feeder:
Stukje gezien... mag er zijn, maar boeit me verder niet...
R.E.M.
WTF moet ie gozer met dat blauwe geschilderde oogmasker op... doe normaal man.. KISS-kloon!
Paar bekende nummers, maar R.E.M. is uit... boeit mij niet meer, vervlogen tijden, we verlaten het park...
Overigens is niet iederee die mening toegedaan... fans staan te Swingen op R.E.M.; hun goed recht... veel plezier, maar ik blijf niet wachten...
Lenny Kravitz
Lenny was ouderwets goed bezig op het podium; beter dan laatste keer in de ArenA...
Natuurlijk een mix van de wel bekende songs, maar ook een wat minder op concerten gespeelde song als "Stand By My Woman" (persoonlijke favoriet) ging er bij het publiek als koek in.
Het was fijn te zien dat Cindy Blackman weer terug was... deze dame trakteerde op een drumsolo...
De line up was in vergelijking met de ArenA strak opgezet... niet teveel poespas, door elk lied 10 minuten lang uit te melken dit maal... maar gewoon straight to the point, die goede nummers spelen...
Bezetting podium was ook gaaf, 11 man sterk ; 3x achtergrond zanger/zangeressen, 3 blazers, keyboard, en de wel bekende kern van de band, bassis, gitaar (Craig Ross!), drums Cindy... en Lenny...
Playlist (zover ik me herinner)
1 Minister Of Rock n Roll
2 Live
3 Let Love Rule
4 It Ain't Over 'Til It's Over
5 Always On The Run
6 Where Are We Runnin'?
7 Stand By My Woman
8 Fields Of Joy (variatie op intro van...)
9 Fields Of Joy
10 Dig In
11 American Woman
12 Fly Away
13 Lady
14 Drum Solo
15 Again
16 Are You Gonna Go My Way
Al met al wel een leuke dag, lekker zonnetje... goed gezellig publiek (geen extreme gasten), veel voedsel en drinken, voor ieder wat wils
quote:Op maandag 27 juni 2005 01:22 schreef Kimsomnia het volgende:
En laten we allen heel diep buigen voor Nine Inch Nails....
Fijne dag gehad, wel een rode neus aan overgehouden.
En ik ben dus niet de enigequote:
Niemand?quote:
Ze hebben zo goed als alleen maar bekende nummers gespeeld.....En R.E.M. is niet uit, wat je ook zelf al zegt....Perfecte afsluiter!quote:Op maandag 27 juni 2005 00:14 schreef LennyKravitz het volgende:
Hoe is het jullie bevallen?
Mijn mening in laatste post vorige topic:
R.E.M.
WTF moet ie gozer met dat blauwe geschilderde oogmasker op... doe normaal man.. KISS-kloon!
Paar bekende nummers, maar R.E.M. is uit... boeit mij niet meer, vervlogen tijden, we verlaten het park...
Overigens is niet iederee die mening toegedaan... fans staan te Swingen op R.E.M.; hun goed recht... veel plezier, maar ik blijf niet wachten...
Het was ook belachelijk geweest dat de afsluiter een half uur korter zou mogen spelen dan dan de act ervoor...!quote:Op maandag 27 juni 2005 10:47 schreef Svyatagor het volgende:
Yezz, het was zeker cool! Ik was via een vriend die bij Mojo werkt, dus ik kreeg een crew-bandje, kon op de crew-parking etc, dus voor mij was het sowieso al goed!
Ik heb nu niet veel tijd, maar om de verwarring te verduidelijken: R.E.M. kreeg op het laatste moment door dat Lenny Kravitz langer dan zijzelf gepland stond, en dat kon natuurlijk echt niet!! Langer doorgaan was geen optie ivm vergunningen enzo. Gevolg: alles op het laatste moment wat naar voren geschoven, waardoor op de hoofdpodia de meeste acts vroeger dan gepland begonnen.
Hoogtepunten: Qotsa, Interpol, Lenny (!!) en NiN.
Ik stond naast je bij NIN.quote:Op maandag 27 juni 2005 01:54 schreef Toffe_Ellende het volgende:
[..]
[..]
En ik ben dus niet de enigeVoor mij was het zelfs een van de beste optredens wat ik ooit gezien heb... en ik ben geen amateur
Heb je meer NIN fotos?quote:Op maandag 27 juni 2005 11:05 schreef icebliss het volgende:
Hier de beste foto's van mij:
[[url=http://img138.echo.cx/img138/6281/p62601783hh.th.jpg]afbeelding][/URL]
Interpol
[[url=http://img97.echo.cx/img97/5399/p62601905vg.th.jpg]afbeelding][/URL]
NiN(dit geeft wel een duidelijk beeld van het concert)
[[url=http://img97.echo.cx/img97/1170/p62600891we.th.jpg]afbeelding][/URL]
Racoon
[[url=http://img97.echo.cx/img97/6484/p62600957jr.th.jpg]afbeelding][/URL]
Eagles of death metal
[[url=http://img298.echo.cx/img298/232/p62601265rw.th.jpg]afbeelding][/URL]
Queens of the Stone Age
quote:Op maandag 27 juni 2005 11:13 schreef SocialDisorder het volgende:
ik heb nog wat opnames van de NIN-lichtshow (video), heb alleen geen plek om ze neer te zetten. Zijn wel vette videos. Als iemand een plekkie heeft voor 2 video's van 11 MB samen, dan kunnen we wel wat regelen.
Icebliss; ik weet het, ik zal even iets proberen om het te fixen
probeer het nu nog eensquote:Op maandag 27 juni 2005 11:24 schreef Devlinsect het volgende:
Social Disorder, je pics werken ook niet meer. Tenminste, niet hier ;-)
de link even kopieren en plakken in een nieuw vensterquote:Op maandag 27 juni 2005 11:24 schreef Devlinsect het volgende:
Social Disorder, je pics werken ook niet meer. Tenminste, niet hier ;-)
Cool, stuur me maar een mailtje, dan stuur ik ze op.quote:Op maandag 27 juni 2005 11:23 schreef pascalheister het volgende:
ik wil ze evt wel even hosten SocialDisorder?
verstuurdquote:Op maandag 27 juni 2005 11:26 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
Cool, stuur me maar een mailtje, dan stuur ik ze op.
quote:Op maandag 27 juni 2005 11:45 schreef SocialDisorder het volgende:
heeft iedereen die bij EODM stond trouwens Trent backstage gezien? Wel cool dattie even kwam kijken. Verwachting was dat hij tot 20.00 in een coffeeshop zou zitten, maar hij heeft z'n verslavingen redelijk onder controle nu. Zag de gitarist van QOTSA ook nog backstage staan.
PascalHeister; ze zijn in de richting van je mailbox gestuurd.
I'm now officially jealousquote:Op maandag 27 juni 2005 11:46 schreef melanie_the_miss het volgende:
[..]toen ze afgingen liepen zze langs me allemaal ik kon ze ruiken
![]()
quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |