Slimme wichten daarentegen willen alleen maar geldquote:Op zondag 26 juni 2005 22:43 schreef Heavana het volgende:
Sommige mannen stellen hun prioriteiten. Oftewel kiezen bijvoorbeeld voor hun carriere, wat maar goed is ook.
Domme wichten willen alleen maar geld en kinderen.
Slimme wichten bestaan nietquote:Op zondag 26 juni 2005 22:46 schreef djenneke het volgende:
Slimme wichten daarentegen willen alleen maar geld![]()
Ik hoef d'r niet. 't is een duur verwend nest met een licht paranoide inslag. Helaas worden die eigenschappen niet genoeg gecompenseerd met gemeenschappeljke interesses of een prettig figuur.quote:Op zondag 26 juni 2005 22:41 schreef petitlapin het volgende:
en ze ziet jou niet staan ?
Hee... ik ken haar ook denk ikquote:Op zondag 26 juni 2005 22:50 schreef joshus_cat het volgende:
[..]
Ik hoef d'r niet. 't is een duur verwend nest met een licht paranoide inslag. Helaas worden die eigenschappen niet genoeg gecompenseerd met gemeenschappeljke interesses of een prettig figuur.![]()
Ze is eind 20/begin 30.quote:Op zondag 26 juni 2005 23:00 schreef speknek het volgende:
Nou, als ze vijftig is, zit er best een kern van waarheid in..
paranoide dan nogquote:Op zondag 26 juni 2005 22:50 schreef joshus_cat het volgende:
Ik hoef d'r niet. 't is een duur verwend nest met een licht paranoide inslag. Helaas worden die eigenschappen niet genoeg gecompenseerd met gemeenschappeljke interesses of een prettig figuur.![]()
quote:Op zondag 26 juni 2005 23:04 schreef petitlapin het volgende:
wel ja, ze wou gewoon maar eens een gespreksonderwerp op tafel gooien, hé, volgens mij meende ze niet veel van wat ze zei.
quote:Op zondag 26 juni 2005 22:40 schreef djenneke het volgende:
Ze is volgens mij dan ook niet oke
daar hebben ze nou de herenliefde voor uitgevondenquote:Op zondag 26 juni 2005 23:47 schreef GODFLESH het volgende:
Ik ben nog single omdat veel vrouwen niet okay zijn ...
issues etc![]()
Volgens mij bedoel je de rechterhand. Homo's kunnen nl. ook knap lastig zijnquote:Op zondag 26 juni 2005 23:50 schreef djenneke het volgende:
[..]
daar hebben ze nou de herenliefde voor uitgevonden
Ik zou die paar zeldzame gevallen bijna blind een huwelijksaanzoek durven doenquote:niet iedere vrouw heeft issues hoor
Misschien krijgen ze dan wel issues door jouquote:Op zondag 26 juni 2005 23:58 schreef joshus_cat het volgende:
[..]
Volgens mij bedoel je de rechterhand. Homo's kunnen nl. ook knap lastig zijn
[..]
Ik zou die paar zeldzame gevallen bijna blind een huwelijksaanzoek durven doen![]()
Da's een kwestie van vooraf goed afspraken maken. Ik heb al besloten dat *ik* degene ben die zeurt en issues heeft in 'n relatie. Dus dan kan 't alleen maar meevallen.quote:Op zondag 26 juni 2005 23:59 schreef djenneke het volgende:
[..]
Misschien krijgen ze dan wel issues door jou
vrouwen met issues willen ook niet de juiste man. Want stel je voor: dan hebben ze geen issues meer (en meteen ook geen leven zeg maar)quote:Op maandag 27 juni 2005 00:04 schreef joshus_cat het volgende:
[..]
Da's een kwestie van vooraf goed afspraken maken. Ik heb al besloten dat *ik* degene ben die zeurt en issues heeft in 'n relatie. Dus dan kan 't alleen maar meevallen.
Dat al die wanhopige 30+dames nooit begrepen hebben dat 'zeurt niet/heeft geen issues' in je profiel zetten de manier is om de juiste man te krijgen. Maar ja, die dames hebben dan ook issues, dus dan kom je daar niet op.
quote:Op maandag 27 juni 2005 00:05 schreef djenneke het volgende:
[..]
vrouwen met issues willen ook niet de juiste man. Want stel je voor: dan hebben ze geen issues meer (en meteen ook geen leven zeg maar)![]()
Niet de mijne in ieder gevalquote:Op zondag 26 juni 2005 22:55 schreef Soepje het volgende:
zit eigenlijk wel wat in dat statement van die vriendin... maarja... haal nu meteen weer een heleboel nare reacties op mn hals
'Issues hebben' is ook een vorm van aandachttrekkerij. En als er iets is waar een vrouw niet zonder kan dan is het OF aandacht OF aanstellerij/aandachttrekkerij....quote:Op maandag 27 juni 2005 00:05 schreef djenneke het volgende:
[..]
vrouwen met issues willen ook niet de juiste man. Want stel je voor: dan hebben ze geen issues meer (en meteen ook geen leven zeg maar)![]()
Ze kan hier langskomen in Maasland of in Voorburgquote:Op zondag 26 juni 2005 22:50 schreef joshus_cat het volgende:
[..]
Soms wel, soms niet. D'r is een vrij grote groep vrouwen met absurd hoge eisen (danwel 'nu geen zin om zich te binden'). Wat betekent dat er een even grote groep mannen is die daardoor noodgedwongen single blijven.quote:Op maandag 27 juni 2005 00:43 schreef Afwezig het volgende:
[..]
De groep langdurige vrijgezellen .. Tja, daar heb je er tegenwoordig een bende van waar je bang van wordt en daar is vaak ook wat mis mee.
Wat hij zegtquote:Op maandag 27 juni 2005 00:43 schreef Afwezig het volgende:
[..]
Niet de mijne in ieder geval![]()
Volgens mij moet het om te beginnen prima te verklaren zijn dat mannen met een relatie in veel gevallen leuker zijn dan mannen zonder relatie. Ik ga het niet proberen, maar het moet kunnen. Uiteraard heb je ook mannen in die leeftijd die kortdurend vrijgezel zijn, daar is vaak niets mis mee, maar die kom je niet vaak tegen, juist omdat ze kortdurend vrijgezel zijn. De groep langdurige vrijgezellen .. Tja, daar heb je er tegenwoordig een bende van waar je bang van wordt en daar is vaak ook wat mis mee. Hopeloos sexueel gefrustreerd, geilen op elke vrijgezelle vrouw, slecht in de omgang met vrouwen, overtrainde rechterarm, enfin, tel maar door.
Zo'n zelfde groep vrouwen zul je vast ook hebben, deze groep vrouwen zal zich alleen nooit kunnen binden aan een man uit dezelfde groep (en vise versa), want die hebben exact dezelfde hopeloze kernmerken en lijken dus veel te veel op elkaar.
Daarbij denk ik dat zij nog een pittige kluif gaat krijgen met het zoeken naar een leuke kerel als ze tegen elke kerel zo'n verhaal gaat ophangen waar het zelfmedelijden dik op ligt over het feit dat alle leuke kerels al bezet zijn en dat vrijgezelle kerels van haar leeftijd kansloze rukkers zijn. Als ik over 10 jaar eindelijk ook tot die groep kansloze rukkers van haar huidige leeftijd behoor zou ik ook zoiets hebben van; Dikke lul! Zo'n triest wijf hoef ik niet! Uiteraard denkt zij dan; Dikke lul! Zo'n kansloze rukker hoef ik niet, en zo houdt dit verhaal zichzelf in stand.
Externe attributies enzoquote:Op zondag 26 juni 2005 22:38 schreef joshus_cat het volgende:
dat 'alle leuke mannen al getrouwd waren, en dat ze eigenlijk vond dat mannen van haar leeftijd die nog single waren eigenlijk niet in orde waren. Want zeg nou zelf, als die mannen wel OK waren, dan waren ze toch niet single, niet?!'
Poeh ben ik blij dat ik een vriendin heb als ik dit zo lees. Net op tijd Ontsnapt!quote:Op maandag 27 juni 2005 00:43 schreef Afwezig het volgende:
[..]
Niet de mijne in ieder geval![]()
Volgens mij moet het om te beginnen prima te verklaren zijn dat mannen met een relatie in veel gevallen leuker zijn dan mannen zonder relatie. Ik ga het niet proberen, maar het moet kunnen. Uiteraard heb je ook mannen in die leeftijd die kortdurend vrijgezel zijn, daar is vaak niets mis mee, maar die kom je niet vaak tegen, juist omdat ze kortdurend vrijgezel zijn. De groep langdurige vrijgezellen .. Tja, daar heb je er tegenwoordig een bende van waar je bang van wordt en daar is vaak ook wat mis mee. Hopeloos sexueel gefrustreerd, geilen op elke vrijgezelle vrouw, slecht in de omgang met vrouwen, overtrainde rechterarm, enfin, tel maar door.
Zo'n zelfde groep vrouwen zul je vast ook hebben, deze groep vrouwen zal zich alleen nooit kunnen binden aan een man uit dezelfde groep (en vise versa), want die hebben exact dezelfde hopeloze kernmerken en lijken dus veel te veel op elkaar.
Daarbij denk ik dat zij nog een pittige kluif gaat krijgen met het zoeken naar een leuke kerel als ze tegen elke kerel zo'n verhaal gaat ophangen waar het zelfmedelijden dik op ligt over het feit dat alle leuke kerels al bezet zijn en dat vrijgezelle kerels van haar leeftijd kansloze rukkers zijn. Als ik over 10 jaar eindelijk ook tot die groep kansloze rukkers van haar huidige leeftijd behoor zou ik ook zoiets hebben van; Dikke lul! Zo'n triest wijf hoef ik niet! Uiteraard denkt zij dan; Dikke lul! Zo'n kansloze rukker hoef ik niet, en zo houdt dit verhaal zichzelf in stand.
Die vallen onder de categorie: Snolquote:Op zondag 26 juni 2005 22:46 schreef djenneke het volgende:
[..]
Hahaha. Net alsof alle mannen per se een relatie willen. Zó sneu zijn ze over het algemeen nou ook weer niet hoor.quote:Op maandag 27 juni 2005 08:58 schreef joshus_cat het volgende:
[..]
Soms wel, soms niet. D'r is een vrij grote groep vrouwen met absurd hoge eisen (danwel 'nu geen zin om zich te binden'). Wat betekent dat er een even grote groep mannen is die daardoor noodgedwongen single blijven.
Lameraden: dat is............................. andersquote:Op zondag 26 juni 2005 22:46 schreef thaleia het volgende:
Hihi, laatst mijn vriendinnen ook (wij zijn dus allemaal van die trieste eind-twintigers/begin dertigers die altijd alleen maar wat scharrelen en nooit iets serieus hebben): "ik vind jou wel een type voor een jongere man, da's veel leuker, een jongere man, want zeg nou zelf, een man van boven de 30 die nog vrijgezel is, daar is iets mis mee"
Ja hallo hoe oud ben je zelf
En jij bent natuurlijk die ene man die anders is en die vrouwen kan laten voelen wat echte liefde is. Echter je bent nog altijd vrijgezel en begrijpt maar niet dat al die vrouwen alleen met mannen omgaan die toch alleen maar willen neuken.quote:Op maandag 27 juni 2005 10:38 schreef M_Schtoppel het volgende:
Nee, de meeste mannen willen alleen neuken, dat vind ik nog veel sneuer.
Da's natuurlijk hartstikke smerig. Nette vrouwen en mannen doen zoiets nietquote:Op maandag 27 juni 2005 11:05 schreef American_Nightmare het volgende:
Wat is er mis met neuken trouwens?
Niets, zeg ik dat dan? En ja, ik ben inderdaad anders en daar ben ik trots op. En ik begrijp juist heel goed waarom vrouwen zo vaak op foute mannen vallen. Jammer dat ze daardoor geweldige types als ik missen!quote:Op maandag 27 juni 2005 11:05 schreef American_Nightmare het volgende:
[..]
En jij bent natuurlijk die ene man die anders is en die vrouwen kan laten voelen wat echte liefde is. Echter je bent nog altijd vrijgezel en begrijpt maar niet dat al die vrouwen alleen met mannen omgaan die toch alleen maar willen neuken.
Wat is er mis met neuken trouwens?
quote:Op zondag 26 juni 2005 23:34 schreef espina het volgende:
Vrouwen nemen vaak bagage mee uit vorige relatie's en beginnen vervolgens met een nieuwe.. Daar krijg je geheid heibel van..
Zorg dan ook dat je die rotzooi kwijt bent en 'schoon en fruitig' aan een nieuwe begint..
Mee eens, mits je zelf ook behoorlijk wat te bieden hebt, anders is de verhouding natuurlijk scheef.quote:Op maandag 27 juni 2005 12:55 schreef zwijntje het volgende:
Er is op zich niet mis met het hoog leggen van de lat - zolang je maar niet zeurt over je vrijgezelle status of tekort aan types die aan de maatstaf voldoen.
Ik word zelf juist vooral moe van het gezeur van mensen die niet aan een partner kunnen komen en daarom maar gaan klagen dat de hedendaagse vrouw (meestal wordt de schuld bij de vrouw gelegd) te kieskeurig is en de lat te hoog legt. Wat een onzinquote:Op maandag 27 juni 2005 12:55 schreef zwijntje het volgende:
Er is op zich niet mis met het hoog leggen van de lat - zolang je maar niet zeurt over je vrijgezelle status of tekort aan types die aan de maatstaf voldoen.
verkapt overduidelijke 'kijk mij eens een vriendin-hebben-posting'.quote:Op maandag 27 juni 2005 12:12 schreef Chandler het volgende:
Iedere vrouw kan wel aan de man komen, maar veelal blijft het maar voor een nacht... hehe...
Gelukkig heb ik een vrouw..
Agreed.quote:Op maandag 27 juni 2005 13:47 schreef thaleia het volgende:
[..]
Ik word zelf juist vooral moe van het gezeur van mensen die niet aan een partner kunnen komen en daarom maar gaan klagen dat de hedendaagse vrouw (meestal wordt de schuld bij de vrouw gelegd) te kieskeurig is en de lat te hoog legt. Wat een onzinHet lijkt mij volstrekt normaal dat je alleen in zee gaat met mensen die je aantrekkelijk vindt, en ik vind het een zegen dat je tegenwoordig niet meer in zee hoeft te gaan met iemand die je niet aantrekkelijk vindt om verzekerd te zijn van een inkomen, zoals vroeger veel gebeurde en tegenwoordig vast ook nog wel....maar tegenwoordig kan het ook anders en dat lijkt mij alleen maar positief.
Vergelijk marktplaats.nl-gedoe: malloten die denken dat de rotzooi uit hun garage honderden euro's waard is, en niet in willen gaan op een realistisch bod. Daaahaaagquote:Op maandag 27 juni 2005 14:11 schreef zwijntje het volgende:
Hoe dan ook, het aangaan van een relatie is recht noch plicht.
quote:Op zondag 26 juni 2005 22:46 schreef djenneke het volgende:
[..]
Bagage zul je altijd hebben... het kwijtraken lukt ook al niet... maar ik weet wel dat bijvoorbeeld mijn eigen rugzakje goed geordend is... denk dat je dat bedoeld want dat is belangrijk.quote:Op zondag 26 juni 2005 23:34 schreef espina het volgende:
Vrouwen nemen vaak bagage mee uit vorige relatie's en beginnen vervolgens met een nieuwe.. Daar krijg je geheid heibel van..
Zorg dan ook dat je die rotzooi kwijt bent en 'schoon en fruitig' aan een nieuwe begint..
Wij ook. de jouwe dan, hequote:
Mjah, maar hij heeft wel enigszins gelijk. Hoe groot de zeekoe ook is, als ze "ja" zegt tegen een man (ook niet zo'n fraai exemplaar dan), kan ze een man krijgen. Terwijl het andersom niet zo is.quote:Op maandag 27 juni 2005 14:01 schreef joshus_cat het volgende:
[..]
verkapt overduidelijke 'kijk mij eens een vriendin-hebben-posting'.![]()
Poe poe, dan heb je wat als vrouw. Een man die eigenlijk alleen maar bezig is met zijn eigen leegte proberen op te vullen in plaats van te genieten van de relatie. En als ze leuke vriendinnen / buurvrouwen / andere vrouwelijke kennissen onder de 50 heeft, berg je dan maar, want dan kan je de donder op zeggen dat zijn vrouw tijdelijk uit beeld verdwijnt ten gunste van de mooiere vrouw.quote:Op woensdag 13 juli 2005 23:01 schreef PsychoDude_666 het volgende:
[..]
Mjah, maar hij heeft wel enigszins gelijk. Hoe groot de zeekoe ook is, als ze "ja" zegt tegen een man (ook niet zo'n fraai exemplaar dan), kan ze een man krijgen. Terwijl het andersom niet zo is.
true true, maar ik doelde niet op langdurige relaties.quote:Op woensdag 13 juli 2005 23:05 schreef HenryHill het volgende:
[..]
Poe poe, dan heb je wat als vrouw. Een man die eigenlijk alleen maar bezig is met zijn eigen leegte proberen op te vullen in plaats van te genieten van de relatie. En als ze leuke vriendinnen / buurvrouwen / andere vrouwelijke kennissen onder de 50 heeft, berg je dan maar, want dan kan je de donder op zeggen dat zijn vrouw tijdelijk uit beeld verdwijnt ten gunste van de mooiere vrouw.
Ja, je kunt als vrouw sneller een relatie beginnen. Maar hoe lang hou je (houden jullie, eigenlijk) het dan vol?
Yep, dat is een waarheid als een koe.quote:Op woensdag 13 juli 2005 23:01 schreef PsychoDude_666 het volgende:
[..]
Mjah, maar hij heeft wel enigszins gelijk. Hoe groot de zeekoe ook is, als ze "ja" zegt tegen een man (ook niet zo'n fraai exemplaar dan), kan ze een man krijgen. Terwijl het andersom niet zo is.
foto van wie?quote:Op woensdag 13 juli 2005 23:42 schreef Beach het volgende:
Foto?
Klopt in zoverre dat ik denk dat het voor zowel mannen als vrouwen opgaat.quote:Op zondag 24 juli 2005 15:30 schreef hugoboss22 het volgende:
Er zijn inderdaad heel veel lelijke (en dan bedoel ik voornamelijk ook de persoonlijkheid) mannen én vrouwen.
Dus het is niet zo gek dat niet iedereen een partner vindt. Kan ook fijn zijn om lekker vrijgezel te blijven. Als je maar kan genieten van het leven.
En het topic klopt dus ook niet helemaal...
Misschien kan je er beter van maken: Waarom sommige mensen geen partner kunnen krijgen...
stomme motherfucker kk klootzak userfoto'splaatsen zonder toestemmingquote:
Inderdaad, veel mensen die vinden dat ze er lelijk uitzien (en dat kan liggen aan het zelfbeeld) denken dat ze daarom geen vriendin kunnen krijgen, met als gevolg dat ze in een neerwaartse spiraal terecht komen, en niet de moeite kunnen opbrengen om aan de andere gebieden te werken (zoals omgang met anderen).quote:Op zondag 24 juli 2005 18:04 schreef HenryHill het volgende:
[..]
...
Ik denk dat iedereen in principe wel aan een partner kan komen, maar dat niet iedereen bereid is om a) zijn eisenpakket bij te stellen of b) te zorgen dat je een betere 'score' haalt (door er verzorgder uit te zien, jezelf socialer op te stellen, etc.)
En daarom zal het met mij ook wel niks worden, way to kieskeurig (soms), mijn god zegquote:Op zondag 24 juli 2005 22:03 schreef sweetgirly het volgende:
Heb net Jambers gezien, en ik sluit mezelf aan bij die vriendin van jou.
Want jeeee, sorry
![]()
Mijn doel is om mezelf te vinden, om een goeie partner van mezelf te worden.quote:Op zondag 24 juli 2005 22:31 schreef Bombie het volgende:
Is het dan écht ons ultieme doel om een partner te vinden?!
Kom op... laten we eerlijk zijn: het merendeel van de mensen heeft alleen maar een relatie om niet alleen te hoeven zijn. Wat heeft dát nou met die andere persoon in die relatie te maken? Níks, zeg ik je.
Yep. 't is wel hinderlijk als je een wel aardige mevroj ziet, en na een paar dates in de gaten krijgt dat zij een ontzettende pot toneel speelt, en dat dat ook van jou verwacht wordt, als je d'r iets van wilt maken.quote:Op zondag 24 juli 2005 22:31 schreef Bombie het volgende:
Ach joh... zoveel mensen zijn zichzelf niet, of al die jaren nooit geweest.
Ik vind het zelf eigenlijk vrij logisch dat je die eigenschappen in eerste instantie bij jezelf zoekt. Misschien is het dan ook niet zo gek om 'verliefd' op jezelf te worden, aangezien de reden van je verliefdheid op iemand anders misschien ligt in het ontbreken van die eigenschappen bij jezelf die je wel bij die ander tegenkomt. Men heeft het toch ook zo vaak over het elkaar aanvullen?quote:Op zondag 24 juli 2005 23:11 schreef sweetgirly het volgende:
[..]
Plus daarbij, wie kan ik het meest vertrouwen, met wie kan ik het beste overweg, wie vind ik het leukst, etc etc. Allemaal mezelf. Best triest enigzins, verliefd zijn op jezelf![]()
.
Ik ga er gemakshalve even vanuit dat je dat harige, spinnende geval dat brokjes eet, bedoelt.quote:, maar ach, je moet toch ergens liefde voor hebben, dan maar voor mezelf (of jezelf) en mijn poes
Ja, zo denk ik er wel of ook over.quote:Op zondag 24 juli 2005 23:42 schreef Bombie het volgende:
Ik vind het zelf eigenlijk vrij logisch dat je die eigenschappen in eerste instantie bij jezelf zoekt. Misschien is het dan ook niet zo gek om 'verliefd' op jezelf te worden, aangezien de reden van je verliefdheid op iemand anders misschien ligt in het ontbreken van die eigenschappen bij jezelf die je wel bij die ander tegenkomt. Men heeft het toch ook zo vaak over het elkaar aanvullen?
Jaquote:Ik ga er gemakshalve even vanuit dat je dat harige, spinnende geval dat brokjes eet, bedoelt.
Al is de vraag dan weer of je dat dan nog wel wilt, gelukkig worden met iemand anders, als je dat al bent (met jezelf).quote:Op maandag 25 juli 2005 00:04 schreef sweetgirly het volgende:
.. je kan pas (écht) gelukkig met iemand anders worden en zijn, als je dat met jezelf bent.
Inderdaad, alleen al hier op Fok loopt een heel legioen aan mannen rond die al geil worden van een geit, als je de sik af zou scheren en ze wijs zou maken dat het een lekker wijf was. Check eens in het sexy en gewaagd topic in USR. Hoeveel mannen daar lopen te geilen op absoluut onaantrekkelijke vrouwen. Veel mannen hebben echt als enige eisen '2 tieten en een gat'. Maar goed volgens mij gaat dit topic meer over relaties op de langere termijn, dan over 'scoren'.quote:Op donderdag 28 juli 2005 08:26 schreef MikeyMo het volgende:
als je als vrouw geen man kan scoren (zelfs niet enkel seks) dan ben je toch wel een triangeljosti hoor
Ik zie verdomme soms de meest vreselijke amazonenijlpaarden nog rondhobbelen met iets wat door kan gaan onder de term man. Goed het is niet veel, maar het is een man. Mjah als er dan vrouwen zijn die dat niet eens voor elkaar krijgen
De vrouw in de OP maakt het zichzelf moeilijk door te denken dat alleen mannen die al een relatie hebben interessant zijn. Ik neem aan dat je vast wel bekend bent met de situatie van een klein kind wat alleen geinteresseerd in speelgoed waar iemand anders op dat moment mee speelt.quote:Op donderdag 28 juli 2005 08:26 schreef MikeyMo het volgende:
Mjah als er dan vrouwen zijn die dat niet eens voor elkaar krijgen
Niet alleen de vrouw in de OP hoor, een aanzienlijk deel van het andere geslacht maakt het zichzelf op een of andere rare kronkel erg moeilijk aan hun partner te komenquote:Op donderdag 28 juli 2005 10:11 schreef joshus_cat het volgende:
[..]
De vrouw in de OP maakt het zichzelf moeilijk door te denken dat alleen mannen die al een relatie hebben interessant zijn. Ik neem aan dat je vast wel bekend bent met de situatie van een klein kind wat alleen geinteresseerd in speelgoed waar iemand anders op dat moment mee speelt.![]()
hahah ja inderdaad ongelooflijk is het. Maare andersoms heb zie ik het ook hoor, lelijke kerels die best een redelijke vriendin hebben. Maar inderdaad je ziet meer lelijke vrouw met man dan lelijke man met vrouw.quote:Op donderdag 28 juli 2005 08:26 schreef MikeyMo het volgende:
als je als vrouw geen man kan scoren (zelfs niet enkel seks) dan ben je toch wel een triangeljosti hoor
Ik zie verdomme soms de meest vreselijke amazonenijlpaarden nog rondhobbelen met iets wat door kan gaan onder de term man. Goed het is niet veel, maar het is een man. Mjah als er dan vrouwen zijn die dat niet eens voor elkaar krijgen
inderdaad! bovendien, het is slechts cultureel bepaald dat men moet eindigen met een partner, de natuur wil wat anders hoor...quote:Op zondag 24 juli 2005 22:31 schreef Bombie het volgende:
Is het dan écht ons ultieme doel om een partner te vinden?!
Kom op... laten we eerlijk zijn: het merendeel van de mensen heeft alleen maar een relatie om niet alleen te hoeven zijn. Wat heeft dát nou met die andere persoon in die relatie te maken? Níks, zeg ik je.
Bij hoeveel mensen is het wel niet zo dat hun huidige relatie een zoethoudertje is tot het moment daar is (hopelijk) dat ze écht iemand vinden waarmee ze een relatie beginnen die gebaseerd is op díé persoon, wanneer niemand anders zou kunnen voldoen?
Ach joh... zoveel mensen zijn zichzelf niet, of al die jaren nooit geweest.
Ja, iedere man wil een Yes!-vrouwquote:Op donderdag 28 juli 2005 16:20 schreef klossie het volgende:
- ze kan een echte zeikbui hebben met veel gevloek niet vrouwelijk)
Dit is echt precies de spijker op zijn kop bij veel vrouwen!quote:Op donderdag 28 juli 2005 16:20 schreef klossie het volgende:
- ze vindt een hoop mannen op voorhand niets en staat danmeteen nergens voor open en als ze het wel wat vindt staat ze er dus teveel voor open, gaat dan redelijk geforceerd...
* Solitarias betuigt adhesie met!quote:Op zondag 24 juli 2005 23:11 schreef sweetgirly het volgende:
[..]
Mijn doel is om mezelf te vinden, om een goeie partner van mezelf te worden.
En volgens mij ben ik dat geworden, nog meeren behoorlijk
. En dat maakt mij waarschijnlijk en tgt erg kieskeurig en waakzaam. Want die relatie met mezelf is mij heilig, heiliger misschien dan een eventuele partner, en dat maakt mij tevens de perfecte lowner, maar zo voelt het niet.
Plus daarbij, wie kan ik het meest vertrouwen, met wie kan ik het beste overweg, wie vind ik het leukst, etc etc. Allemaal mezelf. Best triest enigzins, verliefd zijn op jezelf![]()
.
duhquote:Op maandag 27 juni 2005 11:59 schreef UncleFunk het volgende:
Sommige vrouwenWat denken ze wel, zelf zijn ze zeker perfect ofzo?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |