abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_28257137
...omdat ze onverbeterlijke onzekere sufkutten zijn.

Ex-huisgenote kwam paar dagen geleden langs, zat te kniezen dat 'alle leuke mannen al getrouwd waren, en dat ze eigenlijk vond dat mannen van haar leeftijd die nog single waren eigenlijk niet in orde waren. Want zeg nou zelf, als die mannen wel OK waren, dan waren ze toch niet single, niet?!'

Vrouwen......
  zondag 26 juni 2005 @ 22:38:55 #2
15746 daNpy
Marathon Coupé
pi_28257168
You can sleep in a racecar, but you can't race a house!
Op zaterdag 12 november 2022 13:41 schreef knoopie het volgende:
Daar kan je wel om lachen, maar de motorolie vervangen is een stuk handiger in de badkuip dan op je vloerkleed in de woonkamer.
pi_28257175
Is ze dus blijkbaar zelf ook niet OK
I'm just a Soul whose Intentions are Good
  zondag 26 juni 2005 @ 22:39:45 #4
105263 Litso
Interlectueel.
pi_28257190
Waarmee ze dus meteen zegt dat ze zelf ook niet helemaal OK is.
"Dat is echt ontzettend zielig" ©
pi_28257216
Ze is volgens mij dan ook niet oke
pi_28257254
en ze ziet jou niet staan ?
ensemble, tout est plus joli
PETITLAPIN krijgt een DOCHTER
pi_28257270
Nee, want ze is zelf ook niet OK
  zondag 26 juni 2005 @ 22:43:08 #8
73255 Frezer
Niet Henk!
pi_28257310
idd een sufkut! Maar meestal hebben vrouwen die beginnen te klagen dat ze niet aan een vent kunnen komen binnen de kortste keren een "relatie".
"Cats were put into the world to disprove the dogma that all things were created to serve man."
pi_28257327
pi_28257328
Sommige mannen stellen hun prioriteiten. Oftewel kiezen bijvoorbeeld voor hun carriere, wat maar goed is ook.

Domme wichten willen alleen maar geld en kinderen.
pi_28257443
quote:
Op zondag 26 juni 2005 22:43 schreef Heavana het volgende:
Sommige mannen stellen hun prioriteiten. Oftewel kiezen bijvoorbeeld voor hun carriere, wat maar goed is ook.

Domme wichten willen alleen maar geld en kinderen.
Slimme wichten daarentegen willen alleen maar geld
pi_28257444
Hihi, laatst mijn vriendinnen ook (wij zijn dus allemaal van die trieste eind-twintigers/begin dertigers die altijd alleen maar wat scharrelen en nooit iets serieus hebben): "ik vind jou wel een type voor een jongere man, da's veel leuker, een jongere man, want zeg nou zelf, een man van boven de 30 die nog vrijgezel is, daar is iets mis mee"
Ja hallo hoe oud ben je zelf
pi_28257514
quote:
Op zondag 26 juni 2005 22:46 schreef djenneke het volgende:
Slimme wichten bestaan niet
pi_28257580
quote:
Op zondag 26 juni 2005 22:41 schreef petitlapin het volgende:
en ze ziet jou niet staan ?
Ik hoef d'r niet. 't is een duur verwend nest met een licht paranoide inslag. Helaas worden die eigenschappen niet genoeg gecompenseerd met gemeenschappeljke interesses of een prettig figuur.
pi_28257596
quote:
Op zondag 26 juni 2005 22:46 schreef thaleia het volgende:

'nee, wij kiezen voor ons single-zijn'
  zondag 26 juni 2005 @ 22:54:28 #16
30509 Nightwulf
Howling lone wolf
pi_28257714
quote:
Op zondag 26 juni 2005 22:50 schreef joshus_cat het volgende:

[..]

Ik hoef d'r niet. 't is een duur verwend nest met een licht paranoide inslag. Helaas worden die eigenschappen niet genoeg gecompenseerd met gemeenschappeljke interesses of een prettig figuur.
Hee... ik ken haar ook denk ik
Be kind whenever possible. It is always possible.
Dalai Lama
pi_28257745
zit eigenlijk wel wat in dat statement van die vriendin... maarja... haal nu meteen weer een heleboel nare reacties op mn hals
  zondag 26 juni 2005 @ 23:00:35 #18
8369 speknek
Another day another slay
pi_28257790
Nou, als ze vijftig is, zit er best een kern van waarheid in..
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
pi_28257894
quote:
Op zondag 26 juni 2005 23:00 schreef speknek het volgende:
Nou, als ze vijftig is, zit er best een kern van waarheid in..
Ze is eind 20/begin 30.

(mannen van eind 40 die nog bij hun moeder wonen, daar is wat mee mis)
pi_28257936
quote:

paranoide dan nog

wel ja, ze wou gewoon maar eens een gespreksonderwerp op tafel gooien, hé, volgens mij meende ze niet veel van wat ze zei.
ensemble, tout est plus joli
PETITLAPIN krijgt een DOCHTER
  zondag 26 juni 2005 @ 23:15:42 #21
11766 eymey
koning één-oog
pi_28258278
Mannen van eind 20/begin 30 die nog single zijn is wat mis mee.... yeah right......

Ik denk inderdaad dat er zelf wat mis met d'r is.

Ik ben nu 26... een 3 jaar lang geduurd hebbende relatie is net uit... gedumpt voor een ander.... ben dus weer single.... dus er is wat mis met mij? En met andere vrijgezellen van onze leeftijd.... om wat voor reden ze dan ook vrijgezel mogen zijn.

Misschien denkt ze te oppervlakkig over liefde en hoe een man voor haar dan zou moeten zijn ofzo....
You may be right, I may be crazy. But it just might be a lunatic you're looking for... -- Billy Joel
pi_28258625
quote:
Op zondag 26 juni 2005 23:04 schreef petitlapin het volgende:

wel ja, ze wou gewoon maar eens een gespreksonderwerp op tafel gooien, hé, volgens mij meende ze niet veel van wat ze zei.

(heb dit al minstens drie keer eerder van haar moeten aanhoren)

of zoals iemand hier 't zei:
quote:
Op zondag 26 juni 2005 22:40 schreef djenneke het volgende:
Ze is volgens mij dan ook niet oke

[ Bericht 28% gewijzigd door joshus_cat op 26-06-2005 23:49:48 ]
  zondag 26 juni 2005 @ 23:27:27 #23
78509 Harry_Sack
bidibidibidibidi
pi_28258674
Ingenieur in de ornithologische huisvesting <- Urbanus :P
Good ol' Buck : http://youtube.com/watch?v=VmxXIS2ot8w <- Fun
N.W.O : http://www.youtube.com/watch?v=WOeCpMwZo6o <- Pol
pi_28258918
Vrouwen nemen vaak bagage mee uit vorige relatie's en beginnen vervolgens met een nieuwe.. Daar krijg je geheid heibel van..

Zorg dan ook dat je die rotzooi kwijt bent en 'schoon en fruitig' aan een nieuwe begint..
pi_28259260
Tja, zo'n gedachtengang heb je dus bij mensen die verwend zijn.
Misschien ook wel de reden dat sommige vrouwen voor de getrouwde man gaan.
Doe eens wild ....
  zondag 26 juni 2005 @ 23:47:22 #26
5816 GODFLESH
Die laughing...
pi_28259377
Ik ben nog single omdat veel vrouwen niet okay zijn ...

issues etc
Amiga Emulation Nation:For All Amiga Emu Fans! We keep your memories alive...
pi_28259523
quote:
Op zondag 26 juni 2005 23:47 schreef GODFLESH het volgende:
Ik ben nog single omdat veel vrouwen niet okay zijn ...

issues etc
daar hebben ze nou de herenliefde voor uitgevonden

niet iedere vrouw heeft issues hoor
pi_28259787
quote:
Op zondag 26 juni 2005 23:50 schreef djenneke het volgende:

[..]

daar hebben ze nou de herenliefde voor uitgevonden
Volgens mij bedoel je de rechterhand. Homo's kunnen nl. ook knap lastig zijn
quote:
niet iedere vrouw heeft issues hoor
Ik zou die paar zeldzame gevallen bijna blind een huwelijksaanzoek durven doen
pi_28259819
quote:
Op zondag 26 juni 2005 23:58 schreef joshus_cat het volgende:

[..]

Volgens mij bedoel je de rechterhand. Homo's kunnen nl. ook knap lastig zijn
[..]

Ik zou die paar zeldzame gevallen bijna blind een huwelijksaanzoek durven doen
Misschien krijgen ze dan wel issues door jou
pi_28259955
quote:
Op zondag 26 juni 2005 23:59 schreef djenneke het volgende:

[..]

Misschien krijgen ze dan wel issues door jou
Da's een kwestie van vooraf goed afspraken maken. Ik heb al besloten dat *ik* degene ben die zeurt en issues heeft in 'n relatie. Dus dan kan 't alleen maar meevallen.

Dat al die wanhopige 30+dames nooit begrepen hebben dat 'zeurt niet/heeft geen issues' in je profiel zetten de manier is om de juiste man te krijgen. Maar ja, die dames hebben dan ook issues, dus dan kom je daar niet op.
pi_28259979
quote:
Op maandag 27 juni 2005 00:04 schreef joshus_cat het volgende:

[..]

Da's een kwestie van vooraf goed afspraken maken. Ik heb al besloten dat *ik* degene ben die zeurt en issues heeft in 'n relatie. Dus dan kan 't alleen maar meevallen.

Dat al die wanhopige 30+dames nooit begrepen hebben dat 'zeurt niet/heeft geen issues' in je profiel zetten de manier is om de juiste man te krijgen. Maar ja, die dames hebben dan ook issues, dus dan kom je daar niet op.
vrouwen met issues willen ook niet de juiste man. Want stel je voor: dan hebben ze geen issues meer (en meteen ook geen leven zeg maar)
pi_28260084
quote:
Op maandag 27 juni 2005 00:05 schreef djenneke het volgende:

[..]

vrouwen met issues willen ook niet de juiste man. Want stel je voor: dan hebben ze geen issues meer (en meteen ook geen leven zeg maar)
. Zitten vrouwen toch logischer inelkaar dan ik dacht

al blijft het natuurlijk een soort logica waar je weinig aan hebt, maar goed, je mag niet meteen te veel verwachten..
  † In Memoriam † maandag 27 juni 2005 @ 00:17:00 #33
47213 ArmaniMania
pi_28260270
Die ex-huisgenote van jou zal wel lijm snuiven of coke verslaafd zijn.
  maandag 27 juni 2005 @ 00:21:07 #34
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_28260389
ik weet niet wat zij gebruikt. Maar gast beter ga jij het niet gebruiken
Alle hoeren kunnen vertrekken, zolang de man nog z'n handen heeft om zelf te kunnen trekken.
Never underestimate the power of stupid people in a large group
  maandag 27 juni 2005 @ 00:43:55 #35
16851 Afwezig
Tuig van de richel
pi_28260961
quote:
Op zondag 26 juni 2005 22:55 schreef Soepje het volgende:
zit eigenlijk wel wat in dat statement van die vriendin... maarja... haal nu meteen weer een heleboel nare reacties op mn hals
Niet de mijne in ieder geval
Volgens mij moet het om te beginnen prima te verklaren zijn dat mannen met een relatie in veel gevallen leuker zijn dan mannen zonder relatie. Ik ga het niet proberen, maar het moet kunnen. Uiteraard heb je ook mannen in die leeftijd die kortdurend vrijgezel zijn, daar is vaak niets mis mee, maar die kom je niet vaak tegen, juist omdat ze kortdurend vrijgezel zijn. De groep langdurige vrijgezellen .. Tja, daar heb je er tegenwoordig een bende van waar je bang van wordt en daar is vaak ook wat mis mee. Hopeloos sexueel gefrustreerd, geilen op elke vrijgezelle vrouw, slecht in de omgang met vrouwen, overtrainde rechterarm, enfin, tel maar door.
Zo'n zelfde groep vrouwen zul je vast ook hebben, deze groep vrouwen zal zich alleen nooit kunnen binden aan een man uit dezelfde groep (en vise versa), want die hebben exact dezelfde hopeloze kernmerken en lijken dus veel te veel op elkaar.
Daarbij denk ik dat zij nog een pittige kluif gaat krijgen met het zoeken naar een leuke kerel als ze tegen elke kerel zo'n verhaal gaat ophangen waar het zelfmedelijden dik op ligt over het feit dat alle leuke kerels al bezet zijn en dat vrijgezelle kerels van haar leeftijd kansloze rukkers zijn. Als ik over 10 jaar eindelijk ook tot die groep kansloze rukkers van haar huidige leeftijd behoor zou ik ook zoiets hebben van; Dikke lul! Zo'n triest wijf hoef ik niet! Uiteraard denkt zij dan; Dikke lul! Zo'n kansloze rukker hoef ik niet, en zo houdt dit verhaal zichzelf in stand.
Chuck Norris' hand is the only hand that can beat a royal flush
  maandag 27 juni 2005 @ 06:58:25 #36
13347 Nembrionic
AKQ Fundamentalist
pi_28263319
quote:
Op maandag 27 juni 2005 00:05 schreef djenneke het volgende:

[..]

'Issues hebben' is ook een vorm van aandachttrekkerij. En als er iets is waar een vrouw niet zonder kan dan is het OF aandacht OF aanstellerij/aandachttrekkerij....
- "Autisten met elkaar in contact brengen is net zoals delen door 0"
pi_28263831
quote:

[..]

Ze kan hier langskomen in Maasland of in Voorburg
pi_28263897
quote:
Op maandag 27 juni 2005 00:43 schreef Afwezig het volgende:

[..]
De groep langdurige vrijgezellen .. Tja, daar heb je er tegenwoordig een bende van waar je bang van wordt en daar is vaak ook wat mis mee.
Soms wel, soms niet. D'r is een vrij grote groep vrouwen met absurd hoge eisen (danwel 'nu geen zin om zich te binden'). Wat betekent dat er een even grote groep mannen is die daardoor noodgedwongen single blijven.
pi_28263950
quote:

[..]

Volgens mij moet het om te beginnen prima te verklaren zijn dat mannen met een relatie in veel gevallen leuker zijn dan mannen zonder relatie. Ik ga het niet proberen, maar het moet kunnen. Uiteraard heb je ook mannen in die leeftijd die kortdurend vrijgezel zijn, daar is vaak niets mis mee, maar die kom je niet vaak tegen, juist omdat ze kortdurend vrijgezel zijn. De groep langdurige vrijgezellen .. Tja, daar heb je er tegenwoordig een bende van waar je bang van wordt en daar is vaak ook wat mis mee. Hopeloos sexueel gefrustreerd, geilen op elke vrijgezelle vrouw, slecht in de omgang met vrouwen, overtrainde rechterarm, enfin, tel maar door.
Zo'n zelfde groep vrouwen zul je vast ook hebben, deze groep vrouwen zal zich alleen nooit kunnen binden aan een man uit dezelfde groep (en vise versa), want die hebben exact dezelfde hopeloze kernmerken en lijken dus veel te veel op elkaar.
Daarbij denk ik dat zij nog een pittige kluif gaat krijgen met het zoeken naar een leuke kerel als ze tegen elke kerel zo'n verhaal gaat ophangen waar het zelfmedelijden dik op ligt over het feit dat alle leuke kerels al bezet zijn en dat vrijgezelle kerels van haar leeftijd kansloze rukkers zijn. Als ik over 10 jaar eindelijk ook tot die groep kansloze rukkers van haar huidige leeftijd behoor zou ik ook zoiets hebben van; Dikke lul! Zo'n triest wijf hoef ik niet! Uiteraard denkt zij dan; Dikke lul! Zo'n kansloze rukker hoef ik niet, en zo houdt dit verhaal zichzelf in stand.
Wat hij zegt
"Why does being a librarian make her even hotter?"
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
  maandag 27 juni 2005 @ 09:16:04 #40
109065 sungaMsunitraM
Fancybox is not a function
pi_28264160
quote:
Op zondag 26 juni 2005 22:38 schreef joshus_cat het volgende:
dat 'alle leuke mannen al getrouwd waren, en dat ze eigenlijk vond dat mannen van haar leeftijd die nog single waren eigenlijk niet in orde waren. Want zeg nou zelf, als die mannen wel OK waren, dan waren ze toch niet single, niet?!'
Externe attributies enzo
Op donderdag 28 augustus 2008 14:34 schreef Breathtaking het volgende:
:9~
pi_28264667
quote:

[..]

Poeh ben ik blij dat ik een vriendin heb als ik dit zo lees. Net op tijd Ontsnapt!
Alle moslimterroristen, of ja een heleboel, die zijn bereid te sterven voor een hoger doel, want dan mogen ze maagden neuken, minstens een honderdtal, maar dat is nog altijd minder als ik met carnaval.
pi_28264703
Afwezig heeft het volgens mij goed door hoor. En inderdaad, veel vrouwen zijn gewoon ontzettend veeleisend, die zoeken naar een schaap op vijf poten. Tja, en dan blijf je dus lekker alleen.
Gaap Goals rulezzz!
pi_28265192
quote:

[..]

Die vallen onder de categorie: Snol
-je webicon was te groot, niet terugplaatsen-
  maandag 27 juni 2005 @ 10:27:15 #44
17143 zwijntje
lekkere trek
pi_28265391
quote:
Op maandag 27 juni 2005 08:58 schreef joshus_cat het volgende:

[..]

Soms wel, soms niet. D'r is een vrij grote groep vrouwen met absurd hoge eisen (danwel 'nu geen zin om zich te binden'). Wat betekent dat er een even grote groep mannen is die daardoor noodgedwongen single blijven.
Hahaha. Net alsof alle mannen per se een relatie willen. Zó sneu zijn ze over het algemeen nou ook weer niet hoor.
A clean house is a sign of a wasted life.
pi_28265665
Nee, de meeste mannen willen alleen neuken, dat vind ik nog veel sneuer.
Gaap Goals rulezzz!
  † In Memoriam † maandag 27 juni 2005 @ 10:42:58 #46
43556 miss_dynastie
pi_28265793
quote:
Op zondag 26 juni 2005 22:46 schreef thaleia het volgende:
Hihi, laatst mijn vriendinnen ook (wij zijn dus allemaal van die trieste eind-twintigers/begin dertigers die altijd alleen maar wat scharrelen en nooit iets serieus hebben): "ik vind jou wel een type voor een jongere man, da's veel leuker, een jongere man, want zeg nou zelf, een man van boven de 30 die nog vrijgezel is, daar is iets mis mee"
Lameraden: dat is............................. anders
pi_28266348
quote:
Op maandag 27 juni 2005 10:38 schreef M_Schtoppel het volgende:
Nee, de meeste mannen willen alleen neuken, dat vind ik nog veel sneuer.
En jij bent natuurlijk die ene man die anders is en die vrouwen kan laten voelen wat echte liefde is. Echter je bent nog altijd vrijgezel en begrijpt maar niet dat al die vrouwen alleen met mannen omgaan die toch alleen maar willen neuken.

Wat is er mis met neuken trouwens?
Alle moslimterroristen, of ja een heleboel, die zijn bereid te sterven voor een hoger doel, want dan mogen ze maagden neuken, minstens een honderdtal, maar dat is nog altijd minder als ik met carnaval.
pi_28267425
quote:
Op maandag 27 juni 2005 11:05 schreef American_Nightmare het volgende:

Da's natuurlijk hartstikke smerig. Nette vrouwen en mannen doen zoiets niet
pi_28267790
quote:
Op maandag 27 juni 2005 11:05 schreef American_Nightmare het volgende:

[..]

En jij bent natuurlijk die ene man die anders is en die vrouwen kan laten voelen wat echte liefde is. Echter je bent nog altijd vrijgezel en begrijpt maar niet dat al die vrouwen alleen met mannen omgaan die toch alleen maar willen neuken.

Niets, zeg ik dat dan? En ja, ik ben inderdaad anders en daar ben ik trots op. En ik begrijp juist heel goed waarom vrouwen zo vaak op foute mannen vallen. Jammer dat ze daardoor geweldige types als ik missen!

Gaap Goals rulezzz!
pi_28267888
Sommige vrouwen Wat denken ze wel, zelf zijn ze zeker perfect ofzo?
pi_28268243
Iedere vrouw kan wel aan de man komen, maar veelal blijft het maar voor een nacht... hehe...

Gelukkig heb ik een vrouw..
The people who lost my respect will never get a capital letter for their name again.
Like trump...
pi_28268449
quote:
Op zondag 26 juni 2005 23:34 schreef espina het volgende:
Vrouwen nemen vaak bagage mee uit vorige relatie's en beginnen vervolgens met een nieuwe.. Daar krijg je geheid heibel van..

Zorg dan ook dat je die rotzooi kwijt bent en 'schoon en fruitig' aan een nieuwe begint..

Mee eensch is.
En zorg ervoor dat je weet dat je zelfstandig kunt zijn en niet afhankelijk van mannen wordt.
Oog eruit is erger!Le métro ferme a une heure du matLe metro ouvre a six h du matMonoprix ouvre a 10hMonoprix ferme a 20hLes enfants partent a 8hLes enfants reviennent a 16hLe repas commence a 20hOn débarrasse a 20h30Un Téléphone à midi seize
  maandag 27 juni 2005 @ 12:55:34 #53
17143 zwijntje
lekkere trek
pi_28269698
Er is op zich niet mis met het hoog leggen van de lat - zolang je maar niet zeurt over je vrijgezelle status of tekort aan types die aan de maatstaf voldoen.
pi_28270266
quote:
Op maandag 27 juni 2005 12:55 schreef zwijntje het volgende:
Er is op zich niet mis met het hoog leggen van de lat - zolang je maar niet zeurt over je vrijgezelle status of tekort aan types die aan de maatstaf voldoen.
Mee eens, mits je zelf ook behoorlijk wat te bieden hebt, anders is de verhouding natuurlijk scheef.
Gaap Goals rulezzz!
pi_28271647
quote:
Op maandag 27 juni 2005 12:55 schreef zwijntje het volgende:
Ik word zelf juist vooral moe van het gezeur van mensen die niet aan een partner kunnen komen en daarom maar gaan klagen dat de hedendaagse vrouw (meestal wordt de schuld bij de vrouw gelegd) te kieskeurig is en de lat te hoog legt. Wat een onzin Het lijkt mij volstrekt normaal dat je alleen in zee gaat met mensen die je aantrekkelijk vindt, en ik vind het een zegen dat je tegenwoordig niet meer in zee hoeft te gaan met iemand die je niet aantrekkelijk vindt om verzekerd te zijn van een inkomen, zoals vroeger veel gebeurde en tegenwoordig vast ook nog wel....maar tegenwoordig kan het ook anders en dat lijkt mij alleen maar positief.
pi_28272093
quote:
Op maandag 27 juni 2005 12:12 schreef Chandler het volgende:
Iedere vrouw kan wel aan de man komen, maar veelal blijft het maar voor een nacht... hehe...

verkapt overduidelijke 'kijk mij eens een vriendin-hebben-posting'.
  maandag 27 juni 2005 @ 14:11:27 #57
17143 zwijntje
lekkere trek
pi_28272413
quote:
Op maandag 27 juni 2005 13:47 schreef thaleia het volgende:

[..]

Ik word zelf juist vooral moe van het gezeur van mensen die niet aan een partner kunnen komen en daarom maar gaan klagen dat de hedendaagse vrouw (meestal wordt de schuld bij de vrouw gelegd) te kieskeurig is en de lat te hoog legt. Wat een onzin Het lijkt mij volstrekt normaal dat je alleen in zee gaat met mensen die je aantrekkelijk vindt, en ik vind het een zegen dat je tegenwoordig niet meer in zee hoeft te gaan met iemand die je niet aantrekkelijk vindt om verzekerd te zijn van een inkomen, zoals vroeger veel gebeurde en tegenwoordig vast ook nog wel....maar tegenwoordig kan het ook anders en dat lijkt mij alleen maar positief.
Agreed.
Hoe dan ook, het aangaan van een relatie is recht noch plicht.
Klagen over het kritisch zijn van het andere geslacht is dan ook weinig redelijk: je kunt moeilijk verwachten dar iemand uit liefdadigheid zijn/haar eisen maar moet gaan verlagen.

Wel is het zo dat bij hoge eisen je slaagkansen nogal afnemen. Die consequentie moet je dan maar aanvaarden, vind ik.
pi_28273137
quote:
Op maandag 27 juni 2005 14:11 schreef zwijntje het volgende:

Hoe dan ook, het aangaan van een relatie is recht noch plicht.
Vergelijk marktplaats.nl-gedoe: malloten die denken dat de rotzooi uit hun garage honderden euro's waard is, en niet in willen gaan op een realistisch bod. Daaahaaag

Edit: klagen over te hoge bierprijzen in cafe's is dan natuurlijk ook uit den boze

[ Bericht 15% gewijzigd door joshus_cat op 27-06-2005 20:42:34 ]
  woensdag 13 juli 2005 @ 22:44:46 #59
52066 Mickeys
Mickeys is een zij!
pi_28784392
quote:

[..]

The reward of a thing well done is to have done it.
Spelfouten en dialect daargelaten
Dat ik open, eerlijk en aardig ben, wil nog niet zeggen dat ik verliefd op je ben
  woensdag 13 juli 2005 @ 22:47:55 #60
52066 Mickeys
Mickeys is een zij!
pi_28784544
quote:
Op zondag 26 juni 2005 23:34 schreef espina het volgende:

Bagage zul je altijd hebben... het kwijtraken lukt ook al niet... maar ik weet wel dat bijvoorbeeld mijn eigen rugzakje goed geordend is... denk dat je dat bedoeld want dat is belangrijk.

Ehm... dus mannen hebben geen bagage.... nu snap ik waarom er niet zo heeeeel veel mannen mij aanspreken... gebrek aan ervaring... levenservaring dus
Dat ik open, eerlijk en aardig ben, wil nog niet zeggen dat ik verliefd op je ben
  woensdag 13 juli 2005 @ 22:55:47 #61
67978 HenryHill
Fake it 'till you make it
pi_28784841
quote:
Op maandag 27 juni 2005 12:12 schreef Chandler het volgende:
Wij ook. de jouwe dan, he
So this is how liberty dies... with thunderous applause.
Truth? What's so great about the truth? Try lying for a change, it's the currency of the world
pi_28785057
quote:
Op maandag 27 juni 2005 14:01 schreef joshus_cat het volgende:

[..]

verkapt overduidelijke 'kijk mij eens een vriendin-hebben-posting'.
Mjah, maar hij heeft wel enigszins gelijk. Hoe groot de zeekoe ook is, als ze "ja" zegt tegen een man (ook niet zo'n fraai exemplaar dan), kan ze een man krijgen. Terwijl het andersom niet zo is.
  woensdag 13 juli 2005 @ 23:05:52 #63
67978 HenryHill
pi_28785225
quote:
Op woensdag 13 juli 2005 23:01 schreef PsychoDude_666 het volgende:

[..]

Mjah, maar hij heeft wel enigszins gelijk. Hoe groot de zeekoe ook is, als ze "ja" zegt tegen een man (ook niet zo'n fraai exemplaar dan), kan ze een man krijgen. Terwijl het andersom niet zo is.
Poe poe, dan heb je wat als vrouw. Een man die eigenlijk alleen maar bezig is met zijn eigen leegte proberen op te vullen in plaats van te genieten van de relatie. En als ze leuke vriendinnen / buurvrouwen / andere vrouwelijke kennissen onder de 50 heeft, berg je dan maar, want dan kan je de donder op zeggen dat zijn vrouw tijdelijk uit beeld verdwijnt ten gunste van de mooiere vrouw.

Ja, je kunt als vrouw sneller een relatie beginnen. Maar hoe lang hou je (houden jullie, eigenlijk) het dan vol?
Truth? What's so great about the truth? Try lying for a change, it's the currency of the world
pi_28785297
quote:
Op woensdag 13 juli 2005 23:05 schreef HenryHill het volgende:

[..]

Poe poe, dan heb je wat als vrouw. Een man die eigenlijk alleen maar bezig is met zijn eigen leegte proberen op te vullen in plaats van te genieten van de relatie. En als ze leuke vriendinnen / buurvrouwen / andere vrouwelijke kennissen onder de 50 heeft, berg je dan maar, want dan kan je de donder op zeggen dat zijn vrouw tijdelijk uit beeld verdwijnt ten gunste van de mooiere vrouw.

Ja, je kunt als vrouw sneller een relatie beginnen. Maar hoe lang hou je (houden jullie, eigenlijk) het dan vol?
true true, maar ik doelde niet op langdurige relaties.
pi_28785358
quote:
Op woensdag 13 juli 2005 23:01 schreef PsychoDude_666 het volgende:

[..]

Yep, dat is een waarheid als een koe.

Gelukkig kan ik drie talen spreken. En da's net zo relevant als de opmerking waar ik in eerste instantie op reageerde.
pi_28786376
Foto?
fan van Putin, Baudet, Jorge Lorenzo en Assad
pi_28808410
quote:
Op woensdag 13 juli 2005 23:42 schreef Beach het volgende:
Foto?

donderdag 14 juli 2005 @ 23:30:52 #68
52066 Mickeys
Mickeys is een zij!
pi_28816344
quote:
Op woensdag 13 juli 2005 23:42 schreef Beach het volgende:
Foto?
foto van wie?
pi_29084951
Sommige vrouwen komen inderdaad niet aan een man en dat is heel simpel...vrouwen zijn over het algemeen gewoon kritisch en wees nou eens eerlijk, meeeeer dan de helft van de mannelijke bevolking ziet er niet uit, waar het innerlijk ook goed bij het uiterlijk past en dus goed op afstand gehouden moeten worden...
Rien ne sert de penser. Il faut réfléchir avant.
pi_29084994
gaarne een onderbouwing met foto's

Dan zal ik een objectief verhaal plempen
pi_29085848
Er zijn inderdaad heel veel lelijke (en dan bedoel ik voornamelijk ook de persoonlijkheid) mannen én vrouwen.
Dus het is niet zo gek dat niet iedereen een partner vindt. Kan ook fijn zijn om lekker vrijgezel te blijven. Als je maar kan genieten van het leven.
En het topic klopt dus ook niet helemaal...
Misschien kan je er beter van maken: Waarom sommige mensen geen partner kunnen krijgen...
  zondag 24 juli 2005 @ 18:04:35 #72
67978 HenryHill
pi_29089878
quote:
Op zondag 24 juli 2005 15:30 schreef hugoboss22 het volgende:
Er zijn inderdaad heel veel lelijke (en dan bedoel ik voornamelijk ook de persoonlijkheid) mannen én vrouwen.
Dus het is niet zo gek dat niet iedereen een partner vindt. Kan ook fijn zijn om lekker vrijgezel te blijven. Als je maar kan genieten van het leven.
En het topic klopt dus ook niet helemaal...
Misschien kan je er beter van maken: Waarom sommige mensen geen partner kunnen krijgen...
Klopt in zoverre dat ik denk dat het voor zowel mannen als vrouwen opgaat.

Maar alhoewel het door sommigen als "niet netjes" wordt beschouwd om dit te zeggen, denk ik dat je echt wel een onderverdeling in categorieen kunt maken tussen de mate waarin iemand gemiddeld genomen als (on)aantrekkelijk beschouwd wordt. En met aantrekkelijkheid bedoel ik dan het hele pakket: uiterlijk, karakter, vervelende trekjes, het soort mensen waar je mee omgaat, etc.
Natuurlijk gaat het hier om het gemiddelde, en je hebt ws. ook nog een soort 'normaalverdeling' / persoonlijke voorkeur waardoor jouw 'score' bij een bepaald persoon hoger of lager uit kan vallen, maar ik denk dat er wel degelijk een soort van gemiddelde is aan te wijzen.

En probeer maar eens met een lage 'score' iemand te vinden met een hoge 'score', dat zal heel moeilijk worden.

Ik denk dat iedereen in principe wel aan een partner kan komen, maar dat niet iedereen bereid is om a) zijn eisenpakket bij te stellen of b) te zorgen dat je een betere 'score' haalt (door er verzorgder uit te zien, jezelf socialer op te stellen, etc.)
  zondag 24 juli 2005 @ 18:10:59 #73
106355 Topmaat
Ja toch? Niet dan?
pi_29090024
Ze heeft vast een kop van 40 kg.
Zo niet, dan toch...
  zondag 24 juli 2005 @ 18:40:33 #74
62729 type_29
be cool online! da sjizzle
pi_29090678
Geen wonder dat zoveel mannen er eentje uit het oost-blok halen.
Rare mentaliteit van sommige vrouwen hier.
╔╗╔═╦╗
║╚╣║║╚╗
╚═╩═╩═╝
pi_29092335
In veel gevallen kloppen die vooroordelen ook wel, zoals een vrijgezelle man die bij iedere vrouw waarvan die man denkt dat ze nog geen relatie wilt, meteen al trouwplannen heeft, en dan hoopt dat die vrouw op hem afkomt.

Of de vrijgezelle mannen die alleen in een groep met mannen en met alcohol op genoeg lef heeft om met een andere vrouw te praten.

Maar dat is niet altijd zo, je kan namelijk ook andere prioriteiten stellen.
Zo heb ik veel lol in mijn dagindeling.
Doordeweeks als vrijwilliger werkzaam, en de andere mensen vinden het altijd leuk als ik aanwezig ben (voor de duidelijkheid, ik werk in een antroposofische instelling waar mensen werken met een verstandelijke beperking).
Als je je in zo'n omgeving als een eikel gedraagt, dan merk je dat op den duur echt wel, want de anderen zijn doordat ze zo gevoelig zijn, dan snel door jou gekwetst, en willen al snel niet meer met je praten etc.
Maar integendeel, ik mag iedere week mee-eten met bewoners van een van de huizen, en de bewoners zijn altijd dolblij als ik er weer ben, dan wordt er gezegd dat ik altijd zo gastvrij ben, en dat vind ik heel leuk om te horen.
Daarnaast doe ik mijn best om anderen ook niet tot last te zijn, en vooral aardig te blijven, ook al zijn andere mensen een beetje humeurig.

Daarnaast vinden de mensen van het zwembad waar ik regelmatig zwem het ook gezellig als ik ga zwemmen, en ik maak dan van tijd tot tijd een praatje met deze mensen.
En soms maak ik een praatje met mede-zwemmers, omdat mij dat leuk lijkt.
En het gekke is, ik heb helemaal niet de behoefte om uitgebreid te gaan kijken naar andere vrouwen (ja er zijn zat mooie vrouwen, maar ik ben nou eenmaal aan het zwemmen, en mijn conditie vind ik op zo'n moment belangrijker dan zogenaamd stoer te moeten zijn oid.).

Verder doe ik gezellig mee met de kinderen op het pleintje, meestal voetballen, dan is het net alsof ik weer een kleine koter ben die ook plezier kan beleven aan voor veel volwassen personen misschien saaie dingen, want je ziet toch meestal vaders met alleen hun zoontje buiten spelen, ze zijn dan wel vriendelijk tegenover andere kinderen, maar schamen zich om de een of andere reden om het kind in zichzelf te uiten.

Verder heb ik veel plezier in volleyballen, dat doe ik met een groepje voor de lol, dan maakt het niet uit of er jonge en oude mannen/vrouwen zijn, zolang je maar lol hebt.
En ik ga ook wel eens met een groepje wandelen als dat zo uitkomt, voor de gezelligheid.

En dan vind mijn neefje van 2,5 jaar het altijd fantastisch als zijn oom met hem gaat voetballen, of hem in de rondte draait, gekke bekken trekt etc.

Tot slot beleef ik nog veel plezier in het fotograveren van natuur, schepen etc. maar ook grappige foto's van mijn neefje (hij kan heel boos kijken bijvoorbeeld, maar dat ziet er leuk uit, vooral op de foto).
En ik vind het leuk om gezellig mee te doen met de uitjes, en religieuze feesten van waar ik werk.
Voor de een lijkt dat misschien saai of kinderachtig, maar ik vind het juist bijzonder, temeer omdat de bewoners daar altijd heel erg naar uitkijken, dan denk ik van die mensen hebben weinig luxe, maar kunnen veel plezier beleven in de simpelste dingen, dat vind ik echt bijzonder.

Uiteindelijk staat er een veel te lang verhaal met veel te vaak het woord ik, maar waar het op neerkomt is dat als je gewoon veel te doen hebt, en zoveel mogelijk overal plezier in beleeft (en dus ook zoveel mogelijk leert te waarderen) dat je er misschien niet eens bij stilstaat dat je best zonder relatie kan, want waarom zou je 1 vriendin persee moeten hebben, als er zoveel anderen zijn die jou als persoon wel waarderen, en de manier waarop je met anderen omgaat heel leuk vinden?

Dit staat echter in schril contrast met niet eens zo heel lang geleden, dat ik echt dagelijks bijna uitsluitend achter de PC zat, en steeds mezelf zat te frustreren over waarom ik geen vriendin "kon" krijgen, nee geen wonder als je alleen maar achter de PC zit.

Ik hoop dat mensen die hopeloos op zoek zijn, zich ooit gaan realiseren dat een relatie met 1 persoon misschien niet eens zo belangrijk is, en dat deze mensen vele hobbies zullen vinden en daar heel veel plezier aan beleven.

En als er een relatie komt dan is dat mooi, zolang dat niet geforceerd wordt, en je niet als een zielig persoon alles doet wat de ander wilt dat je doet, en je je helemaal gaat aanpassen.
Zolang je jezelf blijft, is het goed, en als een vrouw een man daardoor in de steek laat (of andersom), dan moet je je er niet bij neerleggen, en je realiseren dat er veel leukere dingen zijn die je nog allemaal kan doen.

En nee, niemand is perfect, ik ook niet, maar je kan wel al datgene leren waarderen wat jou tot een uniek persoon maakt (dat kan er ook voor zorgen dat je een beter zelfbeeld krijgt).

Maargoed, doctor Phil heeft gesproken, het zou wel leuk zijn als iemand het er grotendeels mee eens is (mits je natuurlijk zin hebt om het hele stukje te lezen).
@luna
pi_29092432
quote:
Op donderdag 14 juli 2005 18:40 schreef PsychoDude_666 het volgende:

[..]

[afbeelding]
stomme motherfucker kk klootzak userfoto'splaatsen zonder toestemming
fan van Putin, Baudet, Jorge Lorenzo en Assad
pi_29092576
quote:
Op zondag 24 juli 2005 18:04 schreef HenryHill het volgende:

[..]
...
Ik denk dat iedereen in principe wel aan een partner kan komen, maar dat niet iedereen bereid is om a) zijn eisenpakket bij te stellen of b) te zorgen dat je een betere 'score' haalt (door er verzorgder uit te zien, jezelf socialer op te stellen, etc.)
Inderdaad, veel mensen die vinden dat ze er lelijk uitzien (en dat kan liggen aan het zelfbeeld) denken dat ze daarom geen vriendin kunnen krijgen, met als gevolg dat ze in een neerwaartse spiraal terecht komen, en niet de moeite kunnen opbrengen om aan de andere gebieden te werken (zoals omgang met anderen).

Ik denk echter ook wel dat je kan werken aan iets om daarmee je wat minder goede kanten te compenseren (bijvoorbeeld een man die niet echt knap is, maar toch ontzettend aardig is, en begripvol etc., zelfde geldt natuurlijk ook voor vrouwen).
Maar dat kan wel behoorlijk lastig zijn als de omgeving tegenwerkt.
@luna
pi_29096759
Heb net Jambers gezien, en ik sluit mezelf aan bij die vriendin van jou .
Want jeeee , sorry
pi_29096823
quote:
Op zondag 24 juli 2005 22:03 schreef sweetgirly het volgende:
Heb net Jambers gezien, en ik sluit mezelf aan bij die vriendin van jou .
Want jeeee , sorry
En daarom zal het met mij ook wel niks worden, way to kieskeurig (soms), mijn god zeg
pi_29097534
Is het dan écht ons ultieme doel om een partner te vinden?!
Kom op... laten we eerlijk zijn: het merendeel van de mensen heeft alleen maar een relatie om niet alleen te hoeven zijn. Wat heeft dát nou met die andere persoon in die relatie te maken? Níks, zeg ik je.

Bij hoeveel mensen is het wel niet zo dat hun huidige relatie een zoethoudertje is tot het moment daar is (hopelijk) dat ze écht iemand vinden waarmee ze een relatie beginnen die gebaseerd is op díé persoon, wanneer niemand anders zou kunnen voldoen?

Ach joh... zoveel mensen zijn zichzelf niet, of al die jaren nooit geweest.
pi_29098808
quote:
Op zondag 24 juli 2005 22:31 schreef Bombie het volgende:
Kom op... laten we eerlijk zijn: het merendeel van de mensen heeft alleen maar een relatie om niet alleen te hoeven zijn. Wat heeft dát nou met die andere persoon in die relatie te maken? Níks, zeg ik je.
Mijn doel is om mezelf te vinden, om een goeie partner van mezelf te worden.
En volgens mij ben ik dat geworden, nog meer en behoorlijk . En dat maakt mij waarschijnlijk en tgt erg kieskeurig en waakzaam. Want die relatie met mezelf is mij heilig, heiliger misschien dan een eventuele partner, en dat maakt mij tevens de perfecte lowner, maar zo voelt het niet.

Plus daarbij, wie kan ik het meest vertrouwen, met wie kan ik het beste overweg, wie vind ik het leukst, etc etc. Allemaal mezelf. Best triest enigzins, verliefd zijn op jezelf .

, maar ach, je moet toch ergens liefde voor hebben, dan maar voor mezelf (of jezelf) en mijn poes en tgt iedereen zowat . Het leven is zo slecht nog niet.
pi_29099708
quote:

Yep. 't is wel hinderlijk als je een wel aardige mevroj ziet, en na een paar dates in de gaten krijgt dat zij een ontzettende pot toneel speelt, en dat dat ook van jou verwacht wordt, als je d'r iets van wilt maken.

En dan ga je je toch afvragen of je daar nou wel zo gelukkig van gaat worden, als je zowel op je werk als thuis een rol moet gaan spelen, altijd moet letten op wat en hoe je iets zegt, en je nergens 'jezelf' kunt zijn. D'r zijn prettigere manieren om je leven door te brengen.

pi_29099726
quote:
Op zondag 24 juli 2005 23:11 schreef sweetgirly het volgende:

[..]

Plus daarbij, wie kan ik het meest vertrouwen, met wie kan ik het beste overweg, wie vind ik het leukst, etc etc. Allemaal mezelf. Best triest enigzins, verliefd zijn op jezelf .
Ik vind het zelf eigenlijk vrij logisch dat je die eigenschappen in eerste instantie bij jezelf zoekt. Misschien is het dan ook niet zo gek om 'verliefd' op jezelf te worden, aangezien de reden van je verliefdheid op iemand anders misschien ligt in het ontbreken van die eigenschappen bij jezelf die je wel bij die ander tegenkomt. Men heeft het toch ook zo vaak over het elkaar aanvullen?
quote:
, maar ach, je moet toch ergens liefde voor hebben, dan maar voor mezelf (of jezelf) en mijn poes
Ik ga er gemakshalve even vanuit dat je dat harige, spinnende geval dat brokjes eet, bedoelt.
  zondag 24 juli 2005 @ 23:45:14 #84
53760 Silverado
Da Animator
pi_29099841
Vrouwenlogica
Bier hoort rijkelijk te vloeien!
pi_29100379
quote:
Op zondag 24 juli 2005 23:42 schreef Bombie het volgende:

Ik vind het zelf eigenlijk vrij logisch dat je die eigenschappen in eerste instantie bij jezelf zoekt. Misschien is het dan ook niet zo gek om 'verliefd' op jezelf te worden, aangezien de reden van je verliefdheid op iemand anders misschien ligt in het ontbreken van die eigenschappen bij jezelf die je wel bij die ander tegenkomt. Men heeft het toch ook zo vaak over het elkaar aanvullen?
Ja, zo denk ik er wel of ook over.
Ontbrekende eigenschappen liggen en zitten niet bij iemand anders, maar bij jezelf. Waar je je (bijv.) aan irriteert (of was het nou ergert ), dat mis je etc etc. De leegte is ook niet te vinden bij iemand anders, ja tijdelijk, etc etc, maar bij en in jezelf. En cliché, maar typ nu even kort (maar , ondanks dat ik het razend interessant en mooi vind allemaal): je kan pas (écht) gelukkig met iemand anders worden en zijn, als je dat met jezelf bent.

En vandaar dat er tt ook zoveel singles zijn natuurlijk
quote:
Ik ga er gemakshalve even vanuit dat je dat harige, spinnende geval dat brokjes eet, bedoelt.
Ja

Die zeurt tenminste niet als ik fok etc, alhoewel. Als ik aan de telefoon zit etc gaat ze opeens ook deugnieten, zijn net mensen soms, aandachtvragers. Maar dat is alleen maar cute, en nu ligt ze te maffen op de bank: zalig, lief en wel zo makkelijk soms
pi_29100593
quote:
Op maandag 25 juli 2005 00:04 schreef sweetgirly het volgende:

.. je kan pas (écht) gelukkig met iemand anders worden en zijn, als je dat met jezelf bent.
Al is de vraag dan weer of je dat dan nog wel wilt, gelukkig worden met iemand anders, als je dat al bent (met jezelf).

pfffff (deze is wel toepasselijk even)

magoed, ik ga net als mijn poes maar maffen, lijkt me verstandig
  donderdag 28 juli 2005 @ 08:26:53 #87
3288 MikeyMo
jou are een essol!
pi_29193104
als je als vrouw geen man kan scoren (zelfs niet enkel seks) dan ben je toch wel een triangeljosti hoor

Ik zie verdomme soms de meest vreselijke amazonenijlpaarden nog rondhobbelen met iets wat door kan gaan onder de term man. Goed het is niet veel, maar het is een man. Mjah als er dan vrouwen zijn die dat niet eens voor elkaar krijgen
[b]Op vrijdag 7 november 2008 08:54 schreef santax het volgende:[/b]
[..]
Blij dat er nog mensen hier zijn waar ik me wel in herken.
U, meneer MikeyMo, bent mijn nieuwe FOK!-held _O_
pi_29193800
quote:
Op donderdag 28 juli 2005 08:26 schreef MikeyMo het volgende:
als je als vrouw geen man kan scoren (zelfs niet enkel seks) dan ben je toch wel een triangeljosti hoor

Ik zie verdomme soms de meest vreselijke amazonenijlpaarden nog rondhobbelen met iets wat door kan gaan onder de term man. Goed het is niet veel, maar het is een man. Mjah als er dan vrouwen zijn die dat niet eens voor elkaar krijgen
Inderdaad, alleen al hier op Fok loopt een heel legioen aan mannen rond die al geil worden van een geit, als je de sik af zou scheren en ze wijs zou maken dat het een lekker wijf was. Check eens in het sexy en gewaagd topic in USR. Hoeveel mannen daar lopen te geilen op absoluut onaantrekkelijke vrouwen. Veel mannen hebben echt als enige eisen '2 tieten en een gat'. Maar goed volgens mij gaat dit topic meer over relaties op de langere termijn, dan over 'scoren'.
pi_29194418
quote:

Mjah als er dan vrouwen zijn die dat niet eens voor elkaar krijgen
De vrouw in de OP maakt het zichzelf moeilijk door te denken dat alleen mannen die al een relatie hebben interessant zijn. Ik neem aan dat je vast wel bekend bent met de situatie van een klein kind wat alleen geinteresseerd in speelgoed waar iemand anders op dat moment mee speelt.
  donderdag 28 juli 2005 @ 11:45:23 #90
3288 MikeyMo
jou are een essol!
pi_29196486
Mjah dan doen ze het dus echt zelf en dan kijken ze nog raar op ook
[..]
pi_29201244
quote:
Op donderdag 28 juli 2005 10:11 schreef joshus_cat het volgende:

[..]

De vrouw in de OP maakt het zichzelf moeilijk door te denken dat alleen mannen die al een relatie hebben interessant zijn. Ik neem aan dat je vast wel bekend bent met de situatie van een klein kind wat alleen geinteresseerd in speelgoed waar iemand anders op dat moment mee speelt.
Niet alleen de vrouw in de OP hoor, een aanzienlijk deel van het andere geslacht maakt het zichzelf op een of andere rare kronkel erg moeilijk aan hun partner te komen

Misschien is dat hun manier van een uitdaging zoeken, anders zou het wel ns te makkelijk blijken allemaal....
Domheid is de geestelijk vader van arrogantie
  donderdag 28 juli 2005 @ 14:31:00 #92
100980 Zero2Nine
Fatsoen moet je doen
pi_29201659
quote:

hahah ja inderdaad ongelooflijk is het. Maare andersoms heb zie ik het ook hoor, lelijke kerels die best een redelijke vriendin hebben. Maar inderdaad je ziet meer lelijke vrouw met man dan lelijke man met vrouw.
---
And when the leaves fall the land looks more human
it's got me questioning the essence of my farm boy blues
hence, I never wore the fashions of the know-what-I'm-doin'
  donderdag 28 juli 2005 @ 15:47:16 #93
3288 MikeyMo
jou are een essol!
pi_29204255
Maar ja, ik denk ook dat veel mensen de lat te hoog leggen. Als je uberlelijk bent moet je niet achter de mooie mannen/vrouwen aanlopen, de kans op teleurstelling is dan veels te groot. Als vrouw seks vinden is altijd mogelijk ook al ben je zo lelijk als de nacht, er is altijd wel een man in de buurt die je wilt neuken...
[..]
pi_29205270
quote:

Bij hoeveel mensen is het wel niet zo dat hun huidige relatie een zoethoudertje is tot het moment daar is (hopelijk) dat ze écht iemand vinden waarmee ze een relatie beginnen die gebaseerd is op díé persoon, wanneer niemand anders zou kunnen voldoen?

inderdaad! bovendien, het is slechts cultureel bepaald dat men moet eindigen met een partner, de natuur wil wat anders hoor...

maar goed ontopic: ik heb een vriendin die er echt leuk uitziet, een soort lekker ding maar een relatie heeft ze nooit gehad terwijl ze die wel echt graag wil dus daar ligt het niet aan. haar problemen kan ik inmiddels goed omschrijven:
- ze is heel negatief, een zwartkijker
- ze kan een echte zeikbui hebben met veel gevloek niet vrouwelijk)
- als ze een leuke kerel aan de haak geslagen lijkt te hebben gaat ze er voor 100% voor maar voor 10.000 %
- ze vindt een hoop mannen op voorhand niets en staat danmeteen nergens voor open en als ze het wel wat vindt staat ze er dus teveel voor open, gaat dan redelijk geforceerd...
Carpe diem
pi_29205960
quote:
Op donderdag 28 juli 2005 16:20 schreef klossie het volgende:
- ze kan een echte zeikbui hebben met veel gevloek niet vrouwelijk)
Ja, iedere man wil een Yes!-vrouw
pi_29206272
quote:
Op donderdag 28 juli 2005 16:20 schreef klossie het volgende:

- ze vindt een hoop mannen op voorhand niets en staat danmeteen nergens voor open en als ze het wel wat vindt staat ze er dus teveel voor open, gaat dan redelijk geforceerd...
Dit is echt precies de spijker op zijn kop bij veel vrouwen!
Er hoeft maar iets tegen te staan en een vrouw is meteen niet geinteresseerd, daar waar mannen een vrouw altijd nog wel wat meer kansen geven...
En die ene man die de pech heeft dat hij wél in haar plaatje valt wordt helemaal doodgebelt en platgelopen waardoor hij er vanzelf genoeg van krijgt. Meestal zijn dit toch de casanova''s die na een nachtje weer verder willen
Domheid is de geestelijk vader van arrogantie
pi_29206308
Vrouwen willen bij mij alleen maar gratis rijlessen, de grafhoeren!
mem ik lust een frikandel!
pi_29207159
quote:
Op zondag 26 juni 2005 22:54 schreef Nightwulf het volgende:

[..]

Hee... ik ken haar ook denk ik
en ik ook al! Tis mijn buurvrouw (Leiden)
pi_29207403
quote:
Op zondag 24 juli 2005 23:11 schreef sweetgirly het volgende:

[..]

Mijn doel is om mezelf te vinden, om een goeie partner van mezelf te worden.
En volgens mij ben ik dat geworden, nog meer en behoorlijk . En dat maakt mij waarschijnlijk en tgt erg kieskeurig en waakzaam. Want die relatie met mezelf is mij heilig, heiliger misschien dan een eventuele partner, en dat maakt mij tevens de perfecte lowner, maar zo voelt het niet.

* Solitarias betuigt adhesie met!

Ik verwen mezelf dus ook enorm: mooie kleren, 7 keer per jaar op vakantie, lekker eten+goede wijnen, whiskeys etc.....

Maar ik geef ook veel weg: tickets (vlieg + theater), boeken, liefde.....

Heerlijk, houden van jezelf!
pi_29208062
quote:
Op maandag 27 juni 2005 11:59 schreef UncleFunk het volgende:
Sommige vrouwen Wat denken ze wel, zelf zijn ze zeker perfect ofzo?
duh
Jup,wxs
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')