abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 26 juni 2005 @ 23:47:22 #26
5816 GODFLESH
Die laughing...
pi_28259377
Ik ben nog single omdat veel vrouwen niet okay zijn ...

issues etc
Amiga Emulation Nation:For All Amiga Emu Fans! We keep your memories alive...
pi_28259523
quote:
Op zondag 26 juni 2005 23:47 schreef GODFLESH het volgende:
Ik ben nog single omdat veel vrouwen niet okay zijn ...

issues etc
daar hebben ze nou de herenliefde voor uitgevonden

niet iedere vrouw heeft issues hoor
I'm just a Soul whose Intentions are Good
pi_28259787
quote:
Op zondag 26 juni 2005 23:50 schreef djenneke het volgende:

[..]

daar hebben ze nou de herenliefde voor uitgevonden
Volgens mij bedoel je de rechterhand. Homo's kunnen nl. ook knap lastig zijn
quote:
niet iedere vrouw heeft issues hoor
Ik zou die paar zeldzame gevallen bijna blind een huwelijksaanzoek durven doen
pi_28259819
quote:
Op zondag 26 juni 2005 23:58 schreef joshus_cat het volgende:

[..]

Volgens mij bedoel je de rechterhand. Homo's kunnen nl. ook knap lastig zijn
[..]

Ik zou die paar zeldzame gevallen bijna blind een huwelijksaanzoek durven doen
Misschien krijgen ze dan wel issues door jou
pi_28259955
quote:
Op zondag 26 juni 2005 23:59 schreef djenneke het volgende:

[..]

Misschien krijgen ze dan wel issues door jou
Da's een kwestie van vooraf goed afspraken maken. Ik heb al besloten dat *ik* degene ben die zeurt en issues heeft in 'n relatie. Dus dan kan 't alleen maar meevallen.

Dat al die wanhopige 30+dames nooit begrepen hebben dat 'zeurt niet/heeft geen issues' in je profiel zetten de manier is om de juiste man te krijgen. Maar ja, die dames hebben dan ook issues, dus dan kom je daar niet op.
pi_28259979
quote:
Op maandag 27 juni 2005 00:04 schreef joshus_cat het volgende:

[..]

Da's een kwestie van vooraf goed afspraken maken. Ik heb al besloten dat *ik* degene ben die zeurt en issues heeft in 'n relatie. Dus dan kan 't alleen maar meevallen.

Dat al die wanhopige 30+dames nooit begrepen hebben dat 'zeurt niet/heeft geen issues' in je profiel zetten de manier is om de juiste man te krijgen. Maar ja, die dames hebben dan ook issues, dus dan kom je daar niet op.
vrouwen met issues willen ook niet de juiste man. Want stel je voor: dan hebben ze geen issues meer (en meteen ook geen leven zeg maar)
pi_28260084
quote:
Op maandag 27 juni 2005 00:05 schreef djenneke het volgende:

[..]

vrouwen met issues willen ook niet de juiste man. Want stel je voor: dan hebben ze geen issues meer (en meteen ook geen leven zeg maar)
. Zitten vrouwen toch logischer inelkaar dan ik dacht

al blijft het natuurlijk een soort logica waar je weinig aan hebt, maar goed, je mag niet meteen te veel verwachten..
  † In Memoriam † maandag 27 juni 2005 @ 00:17:00 #33
47213 ArmaniMania
pi_28260270
Die ex-huisgenote van jou zal wel lijm snuiven of coke verslaafd zijn.
  maandag 27 juni 2005 @ 00:21:07 #34
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_28260389
ik weet niet wat zij gebruikt. Maar gast beter ga jij het niet gebruiken
Alle hoeren kunnen vertrekken, zolang de man nog z'n handen heeft om zelf te kunnen trekken.
Never underestimate the power of stupid people in a large group
  maandag 27 juni 2005 @ 00:43:55 #35
16851 Afwezig
Tuig van de richel
pi_28260961
quote:
Op zondag 26 juni 2005 22:55 schreef Soepje het volgende:
zit eigenlijk wel wat in dat statement van die vriendin... maarja... haal nu meteen weer een heleboel nare reacties op mn hals
Niet de mijne in ieder geval
Volgens mij moet het om te beginnen prima te verklaren zijn dat mannen met een relatie in veel gevallen leuker zijn dan mannen zonder relatie. Ik ga het niet proberen, maar het moet kunnen. Uiteraard heb je ook mannen in die leeftijd die kortdurend vrijgezel zijn, daar is vaak niets mis mee, maar die kom je niet vaak tegen, juist omdat ze kortdurend vrijgezel zijn. De groep langdurige vrijgezellen .. Tja, daar heb je er tegenwoordig een bende van waar je bang van wordt en daar is vaak ook wat mis mee. Hopeloos sexueel gefrustreerd, geilen op elke vrijgezelle vrouw, slecht in de omgang met vrouwen, overtrainde rechterarm, enfin, tel maar door.
Zo'n zelfde groep vrouwen zul je vast ook hebben, deze groep vrouwen zal zich alleen nooit kunnen binden aan een man uit dezelfde groep (en vise versa), want die hebben exact dezelfde hopeloze kernmerken en lijken dus veel te veel op elkaar.
Daarbij denk ik dat zij nog een pittige kluif gaat krijgen met het zoeken naar een leuke kerel als ze tegen elke kerel zo'n verhaal gaat ophangen waar het zelfmedelijden dik op ligt over het feit dat alle leuke kerels al bezet zijn en dat vrijgezelle kerels van haar leeftijd kansloze rukkers zijn. Als ik over 10 jaar eindelijk ook tot die groep kansloze rukkers van haar huidige leeftijd behoor zou ik ook zoiets hebben van; Dikke lul! Zo'n triest wijf hoef ik niet! Uiteraard denkt zij dan; Dikke lul! Zo'n kansloze rukker hoef ik niet, en zo houdt dit verhaal zichzelf in stand.
Chuck Norris' hand is the only hand that can beat a royal flush
  maandag 27 juni 2005 @ 06:58:25 #36
13347 Nembrionic
AKQ Fundamentalist
pi_28263319
quote:
Op maandag 27 juni 2005 00:05 schreef djenneke het volgende:

[..]

'Issues hebben' is ook een vorm van aandachttrekkerij. En als er iets is waar een vrouw niet zonder kan dan is het OF aandacht OF aanstellerij/aandachttrekkerij....
- "Autisten met elkaar in contact brengen is net zoals delen door 0"
pi_28263831
quote:
Op zondag 26 juni 2005 22:50 schreef joshus_cat het volgende:

[..]

Ik hoef d'r niet. 't is een duur verwend nest met een licht paranoide inslag. Helaas worden die eigenschappen niet genoeg gecompenseerd met gemeenschappeljke interesses of een prettig figuur.
Ze kan hier langskomen in Maasland of in Voorburg
pi_28263897
quote:
Op maandag 27 juni 2005 00:43 schreef Afwezig het volgende:

[..]
De groep langdurige vrijgezellen .. Tja, daar heb je er tegenwoordig een bende van waar je bang van wordt en daar is vaak ook wat mis mee.
Soms wel, soms niet. D'r is een vrij grote groep vrouwen met absurd hoge eisen (danwel 'nu geen zin om zich te binden'). Wat betekent dat er een even grote groep mannen is die daardoor noodgedwongen single blijven.
pi_28263950
quote:

[..]

Volgens mij moet het om te beginnen prima te verklaren zijn dat mannen met een relatie in veel gevallen leuker zijn dan mannen zonder relatie. Ik ga het niet proberen, maar het moet kunnen. Uiteraard heb je ook mannen in die leeftijd die kortdurend vrijgezel zijn, daar is vaak niets mis mee, maar die kom je niet vaak tegen, juist omdat ze kortdurend vrijgezel zijn. De groep langdurige vrijgezellen .. Tja, daar heb je er tegenwoordig een bende van waar je bang van wordt en daar is vaak ook wat mis mee. Hopeloos sexueel gefrustreerd, geilen op elke vrijgezelle vrouw, slecht in de omgang met vrouwen, overtrainde rechterarm, enfin, tel maar door.
Zo'n zelfde groep vrouwen zul je vast ook hebben, deze groep vrouwen zal zich alleen nooit kunnen binden aan een man uit dezelfde groep (en vise versa), want die hebben exact dezelfde hopeloze kernmerken en lijken dus veel te veel op elkaar.
Daarbij denk ik dat zij nog een pittige kluif gaat krijgen met het zoeken naar een leuke kerel als ze tegen elke kerel zo'n verhaal gaat ophangen waar het zelfmedelijden dik op ligt over het feit dat alle leuke kerels al bezet zijn en dat vrijgezelle kerels van haar leeftijd kansloze rukkers zijn. Als ik over 10 jaar eindelijk ook tot die groep kansloze rukkers van haar huidige leeftijd behoor zou ik ook zoiets hebben van; Dikke lul! Zo'n triest wijf hoef ik niet! Uiteraard denkt zij dan; Dikke lul! Zo'n kansloze rukker hoef ik niet, en zo houdt dit verhaal zichzelf in stand.
Wat hij zegt
"Why does being a librarian make her even hotter?"
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
  maandag 27 juni 2005 @ 09:16:04 #40
109065 sungaMsunitraM
Fancybox is not a function
pi_28264160
quote:
Op zondag 26 juni 2005 22:38 schreef joshus_cat het volgende:
dat 'alle leuke mannen al getrouwd waren, en dat ze eigenlijk vond dat mannen van haar leeftijd die nog single waren eigenlijk niet in orde waren. Want zeg nou zelf, als die mannen wel OK waren, dan waren ze toch niet single, niet?!'
Externe attributies enzo
Op donderdag 28 augustus 2008 14:34 schreef Breathtaking het volgende:
:9~
pi_28264667
quote:

[..]

Poeh ben ik blij dat ik een vriendin heb als ik dit zo lees. Net op tijd Ontsnapt!
Alle moslimterroristen, of ja een heleboel, die zijn bereid te sterven voor een hoger doel, want dan mogen ze maagden neuken, minstens een honderdtal, maar dat is nog altijd minder als ik met carnaval.
pi_28264703
Afwezig heeft het volgens mij goed door hoor. En inderdaad, veel vrouwen zijn gewoon ontzettend veeleisend, die zoeken naar een schaap op vijf poten. Tja, en dan blijf je dus lekker alleen.
Gaap Goals rulezzz!
pi_28265192
quote:
Op zondag 26 juni 2005 22:46 schreef djenneke het volgende:

[..]

Slimme wichten daarentegen willen alleen maar geld
Die vallen onder de categorie: Snol
-je webicon was te groot, niet terugplaatsen-
  maandag 27 juni 2005 @ 10:27:15 #44
17143 zwijntje
lekkere trek
pi_28265391
quote:
Op maandag 27 juni 2005 08:58 schreef joshus_cat het volgende:

[..]

Soms wel, soms niet. D'r is een vrij grote groep vrouwen met absurd hoge eisen (danwel 'nu geen zin om zich te binden'). Wat betekent dat er een even grote groep mannen is die daardoor noodgedwongen single blijven.
Hahaha. Net alsof alle mannen per se een relatie willen. Zó sneu zijn ze over het algemeen nou ook weer niet hoor.
A clean house is a sign of a wasted life.
pi_28265665
Nee, de meeste mannen willen alleen neuken, dat vind ik nog veel sneuer.
Gaap Goals rulezzz!
  † In Memoriam † maandag 27 juni 2005 @ 10:42:58 #46
43556 miss_dynastie
pi_28265793
quote:
Op zondag 26 juni 2005 22:46 schreef thaleia het volgende:
Hihi, laatst mijn vriendinnen ook (wij zijn dus allemaal van die trieste eind-twintigers/begin dertigers die altijd alleen maar wat scharrelen en nooit iets serieus hebben): "ik vind jou wel een type voor een jongere man, da's veel leuker, een jongere man, want zeg nou zelf, een man van boven de 30 die nog vrijgezel is, daar is iets mis mee"
Ja hallo hoe oud ben je zelf
Lameraden: dat is............................. anders
pi_28266348
quote:
Op maandag 27 juni 2005 10:38 schreef M_Schtoppel het volgende:
Nee, de meeste mannen willen alleen neuken, dat vind ik nog veel sneuer.
En jij bent natuurlijk die ene man die anders is en die vrouwen kan laten voelen wat echte liefde is. Echter je bent nog altijd vrijgezel en begrijpt maar niet dat al die vrouwen alleen met mannen omgaan die toch alleen maar willen neuken.

Wat is er mis met neuken trouwens?
Alle moslimterroristen, of ja een heleboel, die zijn bereid te sterven voor een hoger doel, want dan mogen ze maagden neuken, minstens een honderdtal, maar dat is nog altijd minder als ik met carnaval.
pi_28267425
quote:
Op maandag 27 juni 2005 11:05 schreef American_Nightmare het volgende:

Da's natuurlijk hartstikke smerig. Nette vrouwen en mannen doen zoiets niet
pi_28267790
quote:
Op maandag 27 juni 2005 11:05 schreef American_Nightmare het volgende:

[..]

En jij bent natuurlijk die ene man die anders is en die vrouwen kan laten voelen wat echte liefde is. Echter je bent nog altijd vrijgezel en begrijpt maar niet dat al die vrouwen alleen met mannen omgaan die toch alleen maar willen neuken.

Niets, zeg ik dat dan? En ja, ik ben inderdaad anders en daar ben ik trots op. En ik begrijp juist heel goed waarom vrouwen zo vaak op foute mannen vallen. Jammer dat ze daardoor geweldige types als ik missen!

Gaap Goals rulezzz!
pi_28267888
Sommige vrouwen Wat denken ze wel, zelf zijn ze zeker perfect ofzo?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')