Dat zou ik ook weleens willen weten, maar ik heb 'm iig weer even van het prikbord gehaald.quote:Op woensdag 27 juli 2005 19:20 schreef Seborik het volgende:
Dream Theater IV - Octavarium + Tour
Waarom is dit nu weer sticky?
ik heb helemaal geen driftbuienquote:Op woensdag 27 juli 2005 21:49 schreef Summoner het volgende:
Die Hiphop Hippie moet ook even checken of er al een nieuw topic aangemaakt is voordat hij er lukraak één aanmaakt. FACK!
zal ze even laten mergenquote:Op donderdag 28 juli 2005 11:59 schreef dwerg het volgende:
Naar welke radiozenders luisteren jullie?
en
Naar welke radiozender luister jij?
bah een oude stijl post in nieuwe stijlquote:Op donderdag 28 juli 2005 12:14 schreef bartrid het volgende:
Wat luister je nu? (Nieuwe stijl) #25.
nieuwe stijl.....
Bovendien mag de discussie over wat een singer-songwriter is met idioten die over elke algemeen geaccepteerde definitie heenlezen die ze niet bevalt (omdat 'hun' Freddie dan buiten de boot zou vallen) best in het archief blijven.quote:Op woensdag 3 augustus 2005 12:59 schreef Beathoven het volgende:
wat is daar mee DD?, lijkt me een oud topic en niet wat Tom_Tom bedoelde
wat bedoel je met actief modden?quote:Op woensdag 3 augustus 2005 17:01 schreef mrkanarie het volgende:
zeg Beathoven, volgens mij ben jij zowat de enigste actieve mod hier in MUZ ofniet?
ja goed, maar die andere mods posten volgens mij lang niet zo veel als jou.quote:Op woensdag 3 augustus 2005 17:41 schreef Beathoven het volgende:
[..]
wat bedoel je met actief modden?
Het gaat de laatste tijd z'n gang wel en dat komt vooral doordat we hier zoveel goede users hebben. Verder post ik geregeld hier in de feedback en andere topics, maar dat doen Parodiuzz en Summoner ook wel
ja laatste week iets minder , komt omdat ik in een MKB bedrijfje werkt , en dat vakantie tijd voor mij juist een drukke tijd is (we hebben buiten de vakantie om al personeels tekort , laatstaan dat het dan in de vakantie met ong de helft van het persooneel op vakantie rustiger word.) , gelukkig is dit de laatste 'drukke' week voor mijquote:Op woensdag 3 augustus 2005 18:37 schreef mrkanarie het volgende:
[..]
ja goed, maar die andere mods posten volgens mij lang niet zo veel als jou.![]()
Yea, een geslaagd experiment. We laten het mooi zo.quote:Op woensdag 3 augustus 2005 15:00 schreef bartrid het volgende:
Nieuwe stijl lijkt een stuk beter te lopen nu het sticky is.
akkoord.quote:Op woensdag 3 augustus 2005 18:41 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
ja laatste week iets minder , komt omdat ik in een MKB bedrijfje werkt , en dat vakantie tijd voor mij juist een drukke tijd is (we hebben buiten de vakantie om al personeels tekort , laatstaan dat het dan in de vakantie met ong de helft van het persooneel op vakantie rustiger word.) , gelukkig is dit de laatste 'drukke' week voor mij
En tsja ik post over het algemeen als iets mij interesseert , ik ga geen niet-constructieve bijdrages in topics leveren die mij niet interesseren , alleen maar om te laten zien dat ik er als mod ook nog ben(ik lees ze overigens wel , en zal er ook wel op reageren als er dingen gebeuren die niet overeenstemmen met de faq/policy)
Lijkt me een goed planquote:Op woensdag 3 augustus 2005 19:49 schreef Summoner het volgende:
[..]
Yea, een geslaagd experiment. We laten het mooi zo.![]()
slaat op de cd-versie waar geld voor gevraagd wordt, in tegenstelling tot de downloadable bootleg.quote:Madlib does not profit from this CD and did not authorize it.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |