quote:
Dat is gebruik, misbruik isquote:Op zaterdag 25 juni 2005 23:24 schreef blieblie het volgende:
[..]
Jij weet andere dingen te doen met bier dan achterin je keel te gieten? *nieuwsgierig is*.
Je wilt niet weten hoeveel kratten Grolsch er in de winkel/DC/onderweg sneuvelen... Echt al een paar keer een volle container van de klep af zien vallen, zo goed als alles kapotquote:Op zaterdag 25 juni 2005 23:37 schreef Juup© het volgende:
[..]
Dat is gebruik, misbruik is [afbeelding]
Wil het niet weten, heiligschennis.quote:Op zaterdag 25 juni 2005 23:38 schreef febster het volgende:
[..]
Je wilt niet weten hoeveel kratten Grolsch er in de winkel/DC/onderweg sneuvelen... Echt al een paar keer een volle container van de klep af zien vallen, zo goed als alles kapot
Dat was btje jammer jaquote:Op zaterdag 25 juni 2005 23:37 schreef Juup© het volgende:
[..]
Dat is gebruik, misbruik is [afbeelding]
quote:Op zaterdag 25 juni 2005 23:45 schreef blieblie het volgende:
[afbeelding]
Sow... dat lijkt me freaky om te zien.
Wel echt vet.Tis overigens echt, en geen photoshop ofzo.
Wat is misbruik hier in eindhoven?quote:
Zie foto.quote:Op zaterdag 25 juni 2005 23:52 schreef Mr. Orange het volgende:
[..]
Wat is misbruik hier in eindhoven?
Gewoon downloaden?quote:Op zaterdag 25 juni 2005 23:56 schreef blieblie het volgende:
kwil Batman Begins nog zien.
Naja, ga ik komende week wel ergens een keer heen.Billy Ray Martin - Honey (Chicane club mix)
![]()
Dat is preventief ruimen..quote:
Nah... das flauw...quote:
Da's waar.quote:Op zondag 26 juni 2005 00:09 schreef blieblie het volgende:
[..]
Nah... das flauw...
En dan kom ik nooit meer buiten, als ik alle leuke buitenhuis activiteiten ga downloaden.
quote:
Glasvezel in Ehv dude..quote:
Nope... Kverzin tezijnertijd wel wat...quote:
Jij hebt geen smaak... maar hey! dat wisten we alquote:
Nuenen toch?quote:
daNpy: Chocomel is voor echte mannenquote:Op zondag 26 juni 2005 03:21 schreef blieblie het volgende:
Jij hebt geen smaak... maar hey! dat wisten we al
Jij hebt écht niets te doen he?quote:
Het beste stuk van de film: Deftones - Minervaquote:Op zondag 26 juni 2005 12:29 schreef Inu het volgende:
Echt, ik was moe! Niet geslapen 's nachts en de volgende dag heel vroeg op... gaar ben je dan echt wel.... En gister house of wax gezien, dies echt grappig slecht
Ik sta er weer briljant op.quote:Op zondag 26 juni 2005 12:30 schreef Inu het volgende:
Ohw, en de foto's: http://crew.media.gamepar(...)20Lotte%20verjaardag
Ben jij de Jezus look a like op de foto's ?quote:
Nee. Ik ben degene met het Porcupine Tree t-shirt.quote:Op zondag 26 juni 2005 16:15 schreef febster het volgende:
[..]
Ben jij de Jezus look a like op de foto's ?
wtf staat er naast je? witte shirt...dudequote:Op zondag 26 juni 2005 16:18 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Nee. Ik ben degene met het Porcupine Tree t-shirt.
It's alive, it's JCquote:Op zondag 26 juni 2005 16:39 schreef ArTiC het volgende:
[..]
wtf staat er naast je? witte shirt...dude
Jezus leeft.quote:Op zondag 26 juni 2005 16:39 schreef ArTiC het volgende:
[..]
wtf staat er naast je? witte shirt...dude
Met wie moet jij langer leven, met jouw vriend of met oma die al aan het eind van haar bestaan is?quote:Op zondag 26 juni 2005 19:53 schreef Inu het volgende:
Het is echt best kut als je vriend lekker op Rockin Park zit en jij moet thuisblijven, omdat oma haar verjaardag viert
Ik zag vanavond nog een lichtblauwe ouwe Daf 66 te koop staan op Ekkersrijt.quote:Op zondag 26 juni 2005 20:12 schreef daNpy het volgende:
*Tromgeroffel*
Tadaaaaaa:
[afbeelding]
[afbeelding]
Hij zit erop 8)
Dat geluid, waaaaaaaaaaaaaaahhhh![]()
Hij houd niet in, ook niet bij de tweede trap, hij loopt alleen niet zo goed stationair. De carburateur is dus goed.
En als die tweede trap open gaat, o mijn god!! BLAAAAAAAAAAAAASSS
Net stonden er hier sjonnies in de buurt, ik trek voor hun neus de tweede trap open, je had ze moeten zien kijken _O^
Té vet
dude..hoe zuig ik vooral warme lucht aanquote:Op zondag 26 juni 2005 20:12 schreef daNpy het volgende:
*Tromgeroffel*
Tadaaaaaa:
[afbeelding]
[afbeelding]
Hij zit erop 8)
Hij houd niet in, ook niet bij de tweede trap, hij loopt alleen niet zo goed stationair. De carburateur is dus goed.
Net stonden er hier sjonnies in de buurt, ik trek voor hun neus de tweede trap open, je had ze moeten zien kijken _O^
Té vet
zoiets dusquote:Op zondag 26 juni 2005 20:53 schreef ArTiC het volgende:
[..]
dude..hoe zuig ik vooral warme lucht aan
warme lucht = minder zuurstof = vermogensverlies
Sorry meneer Rijstkennerquote:Op zondag 26 juni 2005 20:53 schreef ArTiC het volgende:
[..]
dude..hoe zuig ik vooral warme lucht aan
warme lucht = minder zuurstof = vermogensverlies
dude..flikker op met je rijst. Mijn auto is zeker geen rijstbak..ik steek gewoon geen geld in een blok met weinig potentie, het enige wat ik gedaan heb ik een optimale in-/uitlaat flow. Als ik echt meer vermogen wil swap ik wel een VTEC blok of boost ik een D15.quote:Op zondag 26 juni 2005 21:27 schreef daNpy het volgende:
[..]
Sorry meneer Rijstkenner
Wat heb jij motorisch danwel technisch allemaal al veranderd aan je Civic?
En als je met een ander spruitstuk komt waardoor dit niet het geval is (de warme lucht word trouwens gewoon afgevoerd maargoed) mag je me zeker mee helpen!
Heeej helmondse lassie tovellijstquote:Op zondag 26 juni 2005 22:03 schreef ArTiC het volgende:
[..]
dude..flikker op met je rijst. Mijn auto is zeker geen rijstbak..ik steek gewoon geen geld in een blok met weinig potentie, het enige wat ik gedaan heb ik een optimale in-/uitlaat flow. Als ik echt meer vermogen wil swap ik wel een VTEC blok of boost ik een D15.
Een WAI monteren en denken dat je erdoor vermogen krijgt...dat is pas rijst
hier kun je genieten van mijn rijstbak...zojuist nieuwe pics gemaakt
[afbeelding]
Bank uitdraaien graagquote:Op zondag 26 juni 2005 22:03 schreef ArTiC het volgende:
[..]
dude..flikker op met je rijst. Mijn auto is zeker geen rijstbak..ik steek gewoon geen geld in een blok met weinig potentie, het enige wat ik gedaan heb ik een optimale in-/uitlaat flow.
wat wil je zien? dat ik in plaats van de standaard 90pk's nu 92 pk's eruit haal? Dat boeit mezelf niet eens. Het gaat er mij om dat mijn auto lekker licht is en heerlijk strak bochtenwerk afgeleverd. En dat doet ie nuquote:Op zondag 26 juni 2005 22:15 schreef daNpy het volgende:
[..]
Bank uitdraaien graag
Verder wel mooie pics
Vraag voor de Dafofiel;quote:Op zondag 26 juni 2005 20:12 schreef daNpy het volgende:
*Tromgeroffel*
Tadaaaaaa:
[afbeelding]
[afbeelding]
Hij zit erop 8)
Té vet
kijk..iemand wil een rijkstblok in zijn DAFquote:Op zondag 26 juni 2005 22:29 schreef Juup© het volgende:
[..]
Vraag voor de Dafofiel;
Daf 33, engineswap met DOHC blok?
Foei.quote:Op zondag 26 juni 2005 22:25 schreef ArTiC het volgende:
iemand enig idee wat de boete is voor rijden zonder kentekenplaat voor?
heb hem dan wel achter de voorruit liggen maarja
Je snapt niet echt wat rijst is of welquote:Op zondag 26 juni 2005 22:30 schreef ArTiC het volgende:
[..]
kijk..iemand wil een rijkstblok in zijn DAF![]()
quote:Op zondag 26 juni 2005 22:30 schreef ArTiC het volgende:
[..]
kijk..iemand wil een rijkstblok in zijn DAF![]()
toevallig weet ik het heel goed...misschien vind je jezelf koning qua auto's hier maar je bent echt niet de enige met verstand ervan.quote:
quote:Op zondag 26 juni 2005 22:33 schreef ArTiC het volgende:
[..]
toevallig weet ik het heel goed...misschien vind je jezelf koning qua auto's hier maar je bent echt niet de enige met verstand ervan.
Misschien moet je eens niet zo snel oordelen..iets wat eruit ziet als rijst kan ook 200+ pk's hebben.
Screw grandma ? Screw Inu lijkt mij beter, en in het geval van Inu screw boyfriendquote:Op zondag 26 juni 2005 22:35 schreef blieblie het volgende:
Leuk altijd... Die semicrea schuine pimpfoto's van auto's.
En idd, wat Juup zegt. Screw oma, hup mee met bf.
tief op ventje..ga met een fohn pk's in je blok blazenquote:
quote:Op zondag 26 juni 2005 22:39 schreef ArTiC het volgende:
[..]
tief op ventje..ga met een fohn pk's in je blok blazen
Stoer, een geblazen motor.quote:Op zondag 26 juni 2005 22:39 schreef ArTiC het volgende:
[..]
tief op ventje..ga met een fohn pk's in je blok blazen
Dat screw Inu zit er niet in.quote:Op zondag 26 juni 2005 22:38 schreef Juup© het volgende:
[..]
Screw grandma ? Screw Inu lijkt mij beter, en ik het geval van Inu screw boyfriend
Graag o grote meesterquote:Op zondag 26 juni 2005 22:44 schreef ArTiC het volgende:
je ziet de krulspelden toch zitten..tering..moeten we je dan echt alles uitleggen?
quote:Op zondag 26 juni 2005 22:43 schreef daNpy het volgende:
Is dat mét of zonder föhn en zo nee, zijn er dan opzet stukken voor?
quote:Op zondag 26 juni 2005 22:49 schreef daNpy het volgende:
Ik heb even gedacht maar ik wil op z'n minst een HEMI blok erin, niet zo'n pruts V8je.
Bij die dafjes?quote:Op zondag 26 juni 2005 22:53 schreef FlowDesign het volgende:
Doet me denken aan van die tekenfilms waarbij het motorblok er vandoor gaat en de wagen blijft staan
Nadeel van de HEMI motor is dat er maar 2 kleppen per cilinder in kunnen. Dus voor zuining stadsverkeer is de motor niets. Maar voor het grotere kracht werk natuurlijk welquote:Op zondag 26 juni 2005 22:49 schreef daNpy het volgende:
Ik heb even gedacht maar ik wil op z'n minst een HEMI blok erin, niet zo'n pruts V8je.
Beetje matigquote:Op maandag 27 juni 2005 00:44 schreef r8ality het volgende:
Welkom in het "IK GEEF ER GEEN ZAK OM"-dorp!
Whehehe.
Zuinigquote:Op zondag 26 juni 2005 23:10 schreef Juup© het volgende:
[..]
Nadeel van de HEMI motor is dat er maar 2 kleppen per cilinder in kunnen. Dus voor zuining stadsverkeer is de motor niets. Maar voor het grotere kracht werk natuurlijk wel
quote:Op maandag 27 juni 2005 21:23 schreef ArTiC het volgende:
Ik ben net bedreigd door de ex van mijn ex
Als ik haar nog met 1 vinger aanraak....dude.. ik snij liever mijn vingers eraf dan dat ik haar nog aanraak..veel plezier met de bitch
quote:Op maandag 27 juni 2005 21:23 schreef ArTiC het volgende:
Als ik haar nog met 1 vinger aanraak....dude.. ik snij liever mijn vingers eraf dan dat ik haar nog aanraak..veel plezier met de bitch
Nog niet met een stok!quote:Op maandag 27 juni 2005 21:23 schreef ArTiC het volgende:
Balletjequote:Op maandag 27 juni 2005 23:30 schreef FlowDesign het volgende:
2 uur op de tennisbaan gestaan
Nu de 3e keer binnen 2 weken en het balgevoel begint steeds meer terug te komen
Gefeili!quote:
Zo eentje gaat wat worden?quote:Op dinsdag 28 juni 2005 10:10 schreef FlowDesign het volgende:
Zo eentje gaat het worden
993 Targa uit '96. Laatste luchtgekoelde motoren van Porsche
[afbeelding]
Heldquote:Op dinsdag 28 juni 2005 12:38 schreef blieblie het volgende:
Flow!
Ik heb em gevonden: http://www.treedee.net/Mp(...)Take%20Me%20Away.mp3
Asteblieft(Die Toto - Africa mix uit de Stunt, mocht je em nog niet hebben).
At your servicequote:
Zou ik ook vragen als je zegt "Ik zijn buitenlands"quote:Op woensdag 29 juni 2005 09:55 schreef gazylady2 het volgende:![]()
Hmhm, de eerste opmerkingen of ik buitenlands zijn zijn al weer binnen..![]()
doe je hoofddoekje dan ook afquote:Op woensdag 29 juni 2005 09:55 schreef gazylady2 het volgende:![]()
Hmhm, de eerste opmerkingen of ik buitenlands ben zijn zijn al weer binnen..![]()
Ik zit in m'n vakantie-dingesquote:Op woensdag 29 juni 2005 10:00 schreef FlowDesign het volgende:
[..]
Zou ik ook vragen als je zegt "Ik zijn buitenlands"
eej pipo, wat heb je allemaal gekregen voor je verjaardag?quote:
een enorme berg handdoeken e.d., glazen, koffiebekers etc etc...zou het een hint zijn?quote:Op woensdag 29 juni 2005 10:16 schreef gazylady2 het volgende:
[..]
eej pipo, wat heb je allemaal gekregen voor je verjaardag?
Als je het van je ouders hebt gekregen........ Succes!quote:Op woensdag 29 juni 2005 10:18 schreef ArTiC het volgende:
[..]
een enorme berg handdoeken e.d., glazen, koffiebekers etc etc...zou het een hint zijn?
vanmiddag naar de makelaarquote:Op woensdag 29 juni 2005 10:19 schreef gazylady2 het volgende:
[..]
Als je het van je ouders hebt gekregen........ Succes!
Euh...? En nu?quote:Op woensdag 29 juni 2005 10:20 schreef Inu het volgende:
Ik heb geen waterEn daar komen we dus te laat achter....
Spannend! Voor iets speciaals?quote:Op woensdag 29 juni 2005 10:20 schreef ArTiC het volgende:
[..]
vanmiddag naar de makelaar
waar blijven die pics van je haar![]()
spa blauw oid?quote:Op woensdag 29 juni 2005 10:20 schreef Inu het volgende:
Ik heb geen waterEn daar komen we dus te laat achter....
jaquote:Op woensdag 29 juni 2005 10:23 schreef gazylady2 het volgende:
[..]
Spannend! Voor iets speciaals?
Hier.heb zo geen cam
En nu kan ik niet doesjen enzo... maar moet zo naar college en als ik terugkom heb ik nog maar een uurtje geen water meer, dus ik denk wel dak het overleefquote:
Maar ze leeft nog! Niet zoiets van dit was m'n laatste afscheid van jullie, ik ben compleet uitgedroogd enzoquote:
Vertelquote:Op woensdag 29 juni 2005 10:24 schreef ArTiC het volgende:
[..]
ja
moet ik ff langs komen met een cam?![]()
Oooowwwww.... Dannnnnn....quote:Op woensdag 29 juni 2005 10:25 schreef Inu het volgende:
[..]
En nu kan ik niet doesjen enzo... maar moet zo naar college en als ik terugkom heb ik nog maar een uurtje geen water meer, dus ik denk wel dak het overleef
Als iedereen minimaal een meter afstand van je houd dan weet je genoegquote:Op woensdag 29 juni 2005 10:25 schreef Inu het volgende:
[..]
En nu kan ik niet doesjen enzo... maar moet zo naar college en als ik terugkom heb ik nog maar een uurtje geen water meer, dus ik denk wel dak het overleef
Wat ga je doen bij de Makelaar? Dingen ondertekenen?quote:Op woensdag 29 juni 2005 10:24 schreef ArTiC het volgende:
[..]
ja
moet ik ff langs komen met een cam?![]()
Ik vertel wel meer als ik ervan terug benquote:
zie hierbovenquote:Op woensdag 29 juni 2005 10:26 schreef blieblie het volgende:
[..]
Wat ga je doen bij de Makelaar? Dingen ondertekenen?.
alrightyquote:Op woensdag 29 juni 2005 10:27 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Ik vertel wel meer als ik ervan terug ben
moest toch in v'waard linksaf daar he
thnx..as usual..money is the main issuequote:
Dat hele huizengedoe is ook gewoon compleet waus. Ik heb dan "mazzel" als het ware, maar betaal 300 euro per maand rente en das dan in een redelijk ideale situatie (geen levensverzekering en vage hypotheek constructies). Alleen maar rentequote:Op woensdag 29 juni 2005 10:35 schreef ArTiC het volgende:
[..]
thnx..as usual..money is the main issue
tadaa..dat is mijn probleemquote:Op woensdag 29 juni 2005 10:43 schreef blieblie het volgende:
[..]
Hoe kan je in godsnaam als normaal persoon met een redelijk startersinkomen een hypotheek betalen?.
1 tip... Meet eerst voordat je een bod doet.quote:Op woensdag 29 juni 2005 10:46 schreef ArTiC het volgende:
[..]
tadaa..dat is mijn probleem
kun je nagaan dat het app. wat ik op het oog heb een 'starters'app. is (2-kamer app...75m˛).
De verhoudingen liggen gewoon abnormaal scheef
thnx..dat is een goeiequote:Op woensdag 29 juni 2005 10:49 schreef blieblie het volgende:
[..]
1 tip... Meet eerst voordat je een bod doet.
Bij die appartementen roepen ze allemaal tis zoveel m2, maar der klopt geen zak van.
Mijn appartement was volgens de verkopende makelaar 85m2.
De kopende makelaar kwam binnen en die zei gelijk... pfffff das echt geen 85m2, dat is +/- 70.
Bleek achteraf dat alle appartementen in dit complex 75m2 zijn.
Scheelt weer 10m2 * 2000euro per vierkante meter.
En als dit 75m2 is, dan zijn de 4 appartementen waar ik ben wezen kijken waarvan ze zeiden dat het 70 tot 75m2 was ongeveer 60m2. Want die waren een stuk kleiner dan dit hier.
Naja letten op de normale dingen, in de badkamer bijv. de tegeltjes, ziten die mooi recht of golft het een beetje (Is er een klusser bezig geweest of niet. Indien er een klusser beziggeweest is heb je ook geen flauw idee hoe de leidingen gedaan zijn). Zitten er scheuren in de muur. Is de boel pas geverft (kan evt. scheuren afdekken zodat je daar pas later achter komt). Dubbelglas ja/nee. Zien de kozijnen er netjes uit. Mocht je een kopende makelaar in de hand nemen hoef je het niet te doen maar anders, check de VvE, hoe is dat geregeld. Hebben ze genoeg cash als backup, zitten er grote reparaties aan te komen etc. Want het is toch vervelend als de servicekosten omhoog knallen omdat er een stel amateurs bezig geweest zijn en de hele tent gerenoveerd moet worden maar er is geen geld in kas. (Maar dit heeft bij mij de kopende makelaar allemaal doorgenomen.)quote:Op woensdag 29 juni 2005 10:54 schreef ArTiC het volgende:
[..]
thnx..dat is een goeie
meer tips?
In de folder hebben ze van ieder onderdeel pics behalve van de badkamer...verdacht...daar moet dus ook wat te regelen zijn.
Ja..moet nog alles 'live' bekijken...maar straks eerst eens kijken of we een financiëel punt kunnen oplossen..anders hoef ik niet eens meer te gaan kijken ben ik bangquote:Op woensdag 29 juni 2005 11:02 schreef blieblie het volgende:
Ow... en op plaatjes ziet het er allemaal mooier uit.
De keuken zag er bij mij op de plaatjes mooi uit, maar de vorige bewoonster heeft de kastjes aan de buitenkant enorm lelijk overgeschilderd..
Waar je overigens ook op moet letten is de CV ketel. Hoe oud is dat ding. De mijne is bijv. uit 1986 waardoor ik bij het nemen van een hypotheek etc. ingecalculeerd heb dat dat ding min of meer afgeschreven is en ik over niet al te lange tijd 1500 euro op moet gaan hoesten voor een nieuwe.
Is toch lastig, geen warm water(ask Inu
).
Hij ging van vandaag tot maandag toch?quote:Op woensdag 29 juni 2005 11:27 schreef FlowDesign het volgende:
[..]
Bij mijn weten issie al vertrokken.
Campzone <=> goede vakantiequote:Op woensdag 29 juni 2005 11:29 schreef omegaproject het volgende:
[..]
Hij ging van vandaag tot maandag toch?
Ik kan echt niet wachten tot CampzoneBen echt toe aan een goeie vakantie!!
Nee een week lang je oren mishandelen en drugs gebruiken op een verlaten raketsilo-basis, das pas fijnquote:Op woensdag 29 juni 2005 11:36 schreef FlowDesign het volgende:
[..]
Campzone <=> goede vakantie
Wat klopt hier niet...?
Nature One zie ik niet als een vakantie. Das gewoon een party die wat lang duurtquote:Op woensdag 29 juni 2005 11:48 schreef omegaproject het volgende:
![]()
[..]
Nee een week lang je oren mishandelen en drugs gebruiken op een verlaten raketsilo-basis, das pas fijn
Ga je verder nog wel op vakantie?quote:Op woensdag 29 juni 2005 13:23 schreef FlowDesign het volgende:
[..]
Nature One zie ik niet als een vakantie. Das gewoon een party die wat lang duurt
Dus je bent gewoon jaloers dat wij zo'n vette vakantie hebbenquote:Op woensdag 29 juni 2005 13:51 schreef FlowDesign het volgende:
Ik zie wel... heb niks gepland maar ik ben voor alles in
Als ik 11 dagen op Campzone had willen zitten dan was ik gewoon meegegaan natuurlijk (hap hap).quote:Op woensdag 29 juni 2005 13:54 schreef omegaproject het volgende:
[..]
Dus je bent gewoon jaloers dat wij zo'n vette vakantie hebben
nou je mag nog mee hoor
bij de makelaar bedoel je?quote:Op woensdag 29 juni 2005 13:56 schreef ArTiC het volgende:
dat ging soepel..not
morgen weer een afspraak
Wat teh hell is Vermillioen?quote:Op woensdag 29 juni 2005 13:52 schreef FlowDesign het volgende:
[..]
Groene muren
Neem dan vermilioen.
Das kei gezellig joh, je kan alles en moet nix. BBQen, achtbanen, stappen, of gewoon 11 dagen p0rn leechen van andermans pcquote:Op woensdag 29 juni 2005 14:04 schreef FlowDesign het volgende:
[..]
Als ik 11 dagen op Campzone had willen zitten dan was ik gewoon meegegaan natuurlijk (hap hap).
Maar nee daar heb ik niet zo'n zin in. 11 dagen tussen al die nerds zonder sociaal leven gaat me iets te ver.![]()
Van rood afgestapt?quote:Op woensdag 29 juni 2005 14:07 schreef Inu het volgende:
Ik heb ook groene murenWilde idd eerst dat felgroene, alleen leek me iets te druk worden....
En ik heb weer waterDOEEESSJJ!!!
Tuurlijk nietquote:
Hmmm ik heb altijd wel eens willen ervaren hoe het is om het meest best-looking te zijn in een groep mensen..ik ga ook naar campzonequote:Op woensdag 29 juni 2005 14:07 schreef blieblie het volgende:
[..]
Das kei gezellig joh, je kan alles en moet nix. BBQen, achtbanen, stappen, of gewoon 11 dagen p0rn leechen van andermans pc.
't is duidelijk te zien dat jij helemaal niet weet waar je over praat. Die 'nerds' heb je toch niks mee te maken, het merendeel wat daar zit is zoals jij en ik. Ik snap ook eigenlijk niet dat jij dit soort rare vooroordelen hebtquote:Op woensdag 29 juni 2005 14:04 schreef FlowDesign het volgende:
[..]
Als ik 11 dagen op Campzone had willen zitten dan was ik gewoon meegegaan natuurlijk (hap hap).
Maar nee daar heb ik niet zo'n zin in. 11 dagen tussen al die nerds zonder sociaal leven gaat me iets te ver.![]()
http://nl.wikipedia.org/wiki/Vermiljoenquote:
Waarom dan?quote:Op woensdag 29 juni 2005 14:14 schreef omegaproject het volgende:
Maar goed, ik snap wel waarom je niet mee wilt
Dat is wel ERG makkelijk daar hoorquote:Op woensdag 29 juni 2005 14:13 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Hmmm ik heb altijd wel eens willen ervaren hoe het is om het meest best-looking te zijn in een groep mensen..ik ga ook naar campzone
Oh hij heeft nog net je kamer mogen aanschouwen? Dat dan weer welquote:Op woensdag 29 juni 2005 14:25 schreef Inu het volgende:
Vermiljoen is zo'n beetje wat ik heb op de donkerste muur op de kamer bij mijn ouders thuis... Of zegt je dat niks?
Precies! Nerds!quote:Op woensdag 29 juni 2005 14:14 schreef omegaproject het volgende:
[..]
't is duidelijk te zien dat jij helemaal niet weet waar je over praat. Die 'nerds' heb je toch niks mee te maken, het merendeel wat daar zit is zoals jij en ik.
Wow! Is wel hip zeg!quote:Op woensdag 29 juni 2005 14:06 schreef blieblie het volgende:
[..]
Wat teh hell is Vermillioen?
Keb dit kleurtje voor in de slaapkamer:
[afbeelding]
zelfde kleur als dat ding dus![]()
Klote.. maja morgen nieuwe kansen dus.quote:Op woensdag 29 juni 2005 13:56 schreef ArTiC het volgende:
dat ging soepel..not
morgen weer een afspraak
Heb je d'r toevallig foto's van? Klinkt leuk al die kleurtjes..quote:Op woensdag 29 juni 2005 14:10 schreef Inu het volgende:
[..]
Tuurlijk nietAlleen leek me het me een beetje benauwend als ik hier altijd zit om dan rode muren te hebben... wordt het zo klein van ineens...
Van mijn kamer in Utrecht of die in Helmond?quote:Op woensdag 29 juni 2005 14:40 schreef gazylady2 het volgende:
[..]
Heb je d'r toevallig foto's van? Klinkt leuk al die kleurtjes..
De kleurigste!quote:Op woensdag 29 juni 2005 14:55 schreef Inu het volgende:
[..]
Van mijn kamer in Utrecht of die in Helmond?
Omdat je je 'hippe' vrienden dan niet meer onder ogen durft te komenquote:Op woensdag 29 juni 2005 14:24 schreef FlowDesign het volgende:
[..]
Waarom dan?
waarschijnlijk zou ik het best leuk vinden hoor, daarom heb ik toch ook gezegd dat ik waarschijnlijk een paar dagen kom![]()
Vette koelkast!!quote:Op woensdag 29 juni 2005 14:06 schreef blieblie het volgende:
[..]
Wat teh hell is Vermillioen?
Keb dit kleurtje voor in de slaapkamer:
[afbeelding]
zelfde kleur als dat ding dus![]()
Right... als er iemand is die er geen fuck om geeft wat anderen van me denken dan ben ik het wel.quote:Op woensdag 29 juni 2005 15:02 schreef omegaproject het volgende:
[..]
Omdat je je 'hippe' vrienden dan niet meer onder ogen durft te komen
Ohw jaquote:Op woensdag 29 juni 2005 15:15 schreef FlowDesign het volgende:
[..]
Right... als er iemand is die er geen fuck om geeft wat anderen van me denken dan ben ik het wel.
Ik wil naar War of the worlds !!quote:Op woensdag 29 juni 2005 15:45 schreef FlowDesign het volgende:
Gisteren de film Little Nicky gezien. Die is echt vet
Hij krijgt overal rete goeie cijfers, dus dat moet wel goed zittenquote:Op woensdag 29 juni 2005 16:19 schreef FlowDesign het volgende:
Ik heb zo'n vermoeden dat War of the worlds een beetje tegen gaat vallen, maar ik weet het niet zeker. Ben er bang voor omdat er zo'n hype van wordt gemaakt.
Vandaag premiere...quote:Op woensdag 29 juni 2005 16:34 schreef FlowDesign het volgende:
Wanneer draait ie eigenlijk in de bios?
Enne, Exchange mailserver owns G-mailquote:Op woensdag 29 juni 2005 16:39 schreef omegaproject het volgende:
[..]
Vandaag premiere...
Enne, G-mail owns hotmail
True .... maar dat kost geld en moeitequote:
Ik wil niet een week lang de nerd uithangen op campzone...ik doe dat het hele jaar thuis alquote:Op woensdag 29 juni 2005 17:08 schreef FlowDesign het volgende:
Ik gebruik Hotmail alleen voor spam, maar toch wil ik 250 MB
Gmail voor de normale mail.
En ja, waarom zou je thuis een Exchange server gaan draaien
Leuk voor als je met 12 man in een studentenhuis ofzo woont, maar anders...
Ik denk dat ik niet wil weten waar ze dat ding hebben gevondenquote:Zojuist is door de mensen van TRUE tijdelijk een reserveswitch in ons rek gehangen, waarvoor onze grote dank.
COAX???quote:Op donderdag 30 juni 2005 10:30 schreef ArTiC het volgende:
Ik wist niet dat ze bij TRUE nog coax gebruikten....traagheid!
Bij welke tandarts zit je?quote:Op donderdag 30 juni 2005 13:22 schreef febster het volgende:
Nu is het weer goed
Pokke eind gefietst voor de tandarts, maar het was het waard, die kerel is gewoon echt relaxed
Van der Vondervoort, die zit vlakbij de AH XL langs de rondweg, en ik woon in Geldrop dus is best wel eindje fietsenquote:
Je moet wat over hebben voor je tandartsquote:Op donderdag 30 juni 2005 13:27 schreef febster het volgende:
[..]
Van der Vondervoort, die zit vlakbij de AH XL langs de rondweg, en ik woon in Geldrop dus is best wel eindje fietsen
Toen ik in Vaassen woonde ging ik naar onze tandarts in Eindhoven. Dat is pas ver fietsen!quote:Op donderdag 30 juni 2005 13:27 schreef febster het volgende:
[..]
Van der Vondervoort, die zit vlakbij de AH XL langs de rondweg, en ik woon in Geldrop dus is best wel eindje fietsen
Zijn buik?quote:Op donderdag 30 juni 2005 15:48 schreef ArTiC het volgende:
BB: waar we het gisteren over hadden is rond
Volgens mij heb ik nog nooit iemand zo:quote:Op donderdag 30 juni 2005 13:22 schreef febster het volgende:
Nu is het weer goed
Pokke eind gefietst voor de tandarts, maar het was het waard, die kerel is gewoon echt relaxed
1 woord: Lachgasquote:Op donderdag 30 juni 2005 16:37 schreef _DeBje_ het volgende:
[..]
Volgens mij heb ik nog nooit iemand zo:van de tandarts af zien komen...
![]()
Ik ken hetquote:Op donderdag 30 juni 2005 17:23 schreef Inu het volgende:
Wat een weerBen net echt kletsnat geregend en ik moet er dalijk weeeer doorheen
Ja tss, dan ga je maar lopen, heb je gelijk je fitness oefeningen voor die week ook gelijk gedaanquote:Op donderdag 30 juni 2005 17:00 schreef blieblie het volgende:
Ow en volgens Feb 2 kratten Grolsch voor 10 euro bij de AH a.d. Peter Canissiuslaan.
Ik krijg alleen geen 2 kratten Grolsch mee op de fiets. Dus ik had weinig aan de tip.
(Maar alsnog bedankt Feb!)
Ik wil jou wel zien 1km lopen met 2 krattenquote:Op donderdag 30 juni 2005 21:36 schreef febster het volgende:
[..]
Ja tss, dan ga je maar lopen, heb je gelijk je fitness oefeningen voor die week ook gelijk gedaan
Doe eens aardig voor die jongenquote:Op donderdag 30 juni 2005 21:36 schreef febster het volgende:
[..]
Ja tss, dan ga je maar lopen, heb je gelijk je fitness oefeningen voor die week ook gelijk gedaan
Watje, jij wil toch van jouw bierbuik af?quote:Op donderdag 30 juni 2005 21:40 schreef blieblie het volgende:
[..]
Ik wil jou wel zien 1km lopen met 2 kratten.
Hey, ik had hem al een smsje gestuurd dat ze het verkochten dus jaquote:
omdat ze liever niet wachten tot het -20 is?quote:Op vrijdag 1 juli 2005 10:04 schreef Inu het volgende:
WAAROM besluit de woningbouw om NU aan de verwarming te gaan werken?
quote:Op vrijdag 1 juli 2005 12:29 schreef FlowDesign het volgende:
Kleren wassen is volgens mij een wetenschap
Al die dingen waar je rekening mee moet houden, echt irritant.
Ik weet nu dus bijvoorbeeld ook weer dat het niet slim is om een wollen trui samen met wat t-shirts te wassen. Nou moet ik al die haartjes van die shirts af gaan halen
Ja lach maar, jij hebt een vrouw. Die weten dat allemaal. Zit in hun genen denk ikquote:
quote:Op vrijdag 1 juli 2005 16:21 schreef FlowDesign het volgende:
[..]
Ja lach maar, jij hebt een vrouw. Die weten dat allemaal. Zit in hun genen denk ik
Misschien wel ja, ik doe het telkens verkeerdquote:Op vrijdag 1 juli 2005 16:21 schreef FlowDesign het volgende:
[..]
Ja lach maar, jij hebt een vrouw. Die weten dat allemaal. Zit in hun genen denk ik
Je moet die ene kiezen die jou wčl ziet staan.quote:Op vrijdag 1 juli 2005 16:39 schreef r8ality het volgende:
Pc met Internet gevonden.
Tis hier verdomme mooi weer! Aan zee dan tenminste. En die vrouwen he. Er zijn zoveel mooie dat je niet eens weet wélke je zou moeten kiezen.
Snel weer verder, het terras met uitzicht op het zwembad wacht. Whe he.
zeker expres?quote:Op vrijdag 1 juli 2005 16:52 schreef Juup© het volgende:
[..]
Misschien wel ja, ik doe het telkens verkeerd
In de straat van de Stunt, naast de Basta geloof ikquote:Op vrijdag 1 juli 2005 19:25 schreef ArTiC het volgende:
de Puur? waar zit dat?
Als je je Karl Kani broek, je Timberlands schoenen en je Fubu shirt uit de kast heb gehaald? Jupquote:Op vrijdag 1 juli 2005 19:39 schreef FlowDesign het volgende:
Ook zoiets, ik kan bijvoorbeeld hip-hoppen. Ben ik dan een wigger?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |