Zuinigquote:Op zondag 26 juni 2005 23:10 schreef Juup© het volgende:
[..]
Nadeel van de HEMI motor is dat er maar 2 kleppen per cilinder in kunnen. Dus voor zuining stadsverkeer is de motor niets. Maar voor het grotere kracht werk natuurlijk wel
quote:Op maandag 27 juni 2005 21:23 schreef ArTiC het volgende:
Ik ben net bedreigd door de ex van mijn ex
Als ik haar nog met 1 vinger aanraak....dude.. ik snij liever mijn vingers eraf dan dat ik haar nog aanraak..veel plezier met de bitch
quote:Op maandag 27 juni 2005 21:23 schreef ArTiC het volgende:
Als ik haar nog met 1 vinger aanraak....dude.. ik snij liever mijn vingers eraf dan dat ik haar nog aanraak..veel plezier met de bitch
Nog niet met een stok!quote:Op maandag 27 juni 2005 21:23 schreef ArTiC het volgende:
Balletjequote:Op maandag 27 juni 2005 23:30 schreef FlowDesign het volgende:
2 uur op de tennisbaan gestaan
Nu de 3e keer binnen 2 weken en het balgevoel begint steeds meer terug te komen
Gefeili!quote:
Zo eentje gaat wat worden?quote:Op dinsdag 28 juni 2005 10:10 schreef FlowDesign het volgende:
Zo eentje gaat het worden
993 Targa uit '96. Laatste luchtgekoelde motoren van Porsche
[afbeelding]
Heldquote:Op dinsdag 28 juni 2005 12:38 schreef blieblie het volgende:
Flow!
Ik heb em gevonden: http://www.treedee.net/Mp(...)Take%20Me%20Away.mp3
Asteblieft(Die Toto - Africa mix uit de Stunt, mocht je em nog niet hebben).
At your servicequote:
Zou ik ook vragen als je zegt "Ik zijn buitenlands"quote:Op woensdag 29 juni 2005 09:55 schreef gazylady2 het volgende:![]()
Hmhm, de eerste opmerkingen of ik buitenlands zijn zijn al weer binnen..![]()
doe je hoofddoekje dan ook afquote:Op woensdag 29 juni 2005 09:55 schreef gazylady2 het volgende:![]()
Hmhm, de eerste opmerkingen of ik buitenlands ben zijn zijn al weer binnen..![]()
Ik zit in m'n vakantie-dingesquote:Op woensdag 29 juni 2005 10:00 schreef FlowDesign het volgende:
[..]
Zou ik ook vragen als je zegt "Ik zijn buitenlands"
eej pipo, wat heb je allemaal gekregen voor je verjaardag?quote:
een enorme berg handdoeken e.d., glazen, koffiebekers etc etc...zou het een hint zijn?quote:Op woensdag 29 juni 2005 10:16 schreef gazylady2 het volgende:
[..]
eej pipo, wat heb je allemaal gekregen voor je verjaardag?
Als je het van je ouders hebt gekregen........ Succes!quote:Op woensdag 29 juni 2005 10:18 schreef ArTiC het volgende:
[..]
een enorme berg handdoeken e.d., glazen, koffiebekers etc etc...zou het een hint zijn?
vanmiddag naar de makelaarquote:Op woensdag 29 juni 2005 10:19 schreef gazylady2 het volgende:
[..]
Als je het van je ouders hebt gekregen........ Succes!
Euh...? En nu?quote:Op woensdag 29 juni 2005 10:20 schreef Inu het volgende:
Ik heb geen waterEn daar komen we dus te laat achter....
Spannend! Voor iets speciaals?quote:Op woensdag 29 juni 2005 10:20 schreef ArTiC het volgende:
[..]
vanmiddag naar de makelaar
waar blijven die pics van je haar![]()
spa blauw oid?quote:Op woensdag 29 juni 2005 10:20 schreef Inu het volgende:
Ik heb geen waterEn daar komen we dus te laat achter....
jaquote:Op woensdag 29 juni 2005 10:23 schreef gazylady2 het volgende:
[..]
Spannend! Voor iets speciaals?
Hier.heb zo geen cam
En nu kan ik niet doesjen enzo... maar moet zo naar college en als ik terugkom heb ik nog maar een uurtje geen water meer, dus ik denk wel dak het overleefquote:
Maar ze leeft nog! Niet zoiets van dit was m'n laatste afscheid van jullie, ik ben compleet uitgedroogd enzoquote:
Vertelquote:Op woensdag 29 juni 2005 10:24 schreef ArTiC het volgende:
[..]
ja
moet ik ff langs komen met een cam?![]()
Oooowwwww.... Dannnnnn....quote:Op woensdag 29 juni 2005 10:25 schreef Inu het volgende:
[..]
En nu kan ik niet doesjen enzo... maar moet zo naar college en als ik terugkom heb ik nog maar een uurtje geen water meer, dus ik denk wel dak het overleef
Als iedereen minimaal een meter afstand van je houd dan weet je genoegquote:Op woensdag 29 juni 2005 10:25 schreef Inu het volgende:
[..]
En nu kan ik niet doesjen enzo... maar moet zo naar college en als ik terugkom heb ik nog maar een uurtje geen water meer, dus ik denk wel dak het overleef
Wat ga je doen bij de Makelaar? Dingen ondertekenen?quote:Op woensdag 29 juni 2005 10:24 schreef ArTiC het volgende:
[..]
ja
moet ik ff langs komen met een cam?![]()
Ik vertel wel meer als ik ervan terug benquote:
zie hierbovenquote:Op woensdag 29 juni 2005 10:26 schreef blieblie het volgende:
[..]
Wat ga je doen bij de Makelaar? Dingen ondertekenen?.
alrightyquote:Op woensdag 29 juni 2005 10:27 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Ik vertel wel meer als ik ervan terug ben
moest toch in v'waard linksaf daar he
thnx..as usual..money is the main issuequote:
Dat hele huizengedoe is ook gewoon compleet waus. Ik heb dan "mazzel" als het ware, maar betaal 300 euro per maand rente en das dan in een redelijk ideale situatie (geen levensverzekering en vage hypotheek constructies). Alleen maar rentequote:Op woensdag 29 juni 2005 10:35 schreef ArTiC het volgende:
[..]
thnx..as usual..money is the main issue
tadaa..dat is mijn probleemquote:Op woensdag 29 juni 2005 10:43 schreef blieblie het volgende:
[..]
Hoe kan je in godsnaam als normaal persoon met een redelijk startersinkomen een hypotheek betalen?.
1 tip... Meet eerst voordat je een bod doet.quote:Op woensdag 29 juni 2005 10:46 schreef ArTiC het volgende:
[..]
tadaa..dat is mijn probleem
kun je nagaan dat het app. wat ik op het oog heb een 'starters'app. is (2-kamer app...75m²).
De verhoudingen liggen gewoon abnormaal scheef
thnx..dat is een goeiequote:Op woensdag 29 juni 2005 10:49 schreef blieblie het volgende:
[..]
1 tip... Meet eerst voordat je een bod doet.
Bij die appartementen roepen ze allemaal tis zoveel m2, maar der klopt geen zak van.
Mijn appartement was volgens de verkopende makelaar 85m2.
De kopende makelaar kwam binnen en die zei gelijk... pfffff das echt geen 85m2, dat is +/- 70.
Bleek achteraf dat alle appartementen in dit complex 75m2 zijn.
Scheelt weer 10m2 * 2000euro per vierkante meter.
En als dit 75m2 is, dan zijn de 4 appartementen waar ik ben wezen kijken waarvan ze zeiden dat het 70 tot 75m2 was ongeveer 60m2. Want die waren een stuk kleiner dan dit hier.
Naja letten op de normale dingen, in de badkamer bijv. de tegeltjes, ziten die mooi recht of golft het een beetje (Is er een klusser bezig geweest of niet. Indien er een klusser beziggeweest is heb je ook geen flauw idee hoe de leidingen gedaan zijn). Zitten er scheuren in de muur. Is de boel pas geverft (kan evt. scheuren afdekken zodat je daar pas later achter komt). Dubbelglas ja/nee. Zien de kozijnen er netjes uit. Mocht je een kopende makelaar in de hand nemen hoef je het niet te doen maar anders, check de VvE, hoe is dat geregeld. Hebben ze genoeg cash als backup, zitten er grote reparaties aan te komen etc. Want het is toch vervelend als de servicekosten omhoog knallen omdat er een stel amateurs bezig geweest zijn en de hele tent gerenoveerd moet worden maar er is geen geld in kas. (Maar dit heeft bij mij de kopende makelaar allemaal doorgenomen.)quote:Op woensdag 29 juni 2005 10:54 schreef ArTiC het volgende:
[..]
thnx..dat is een goeie
meer tips?
In de folder hebben ze van ieder onderdeel pics behalve van de badkamer...verdacht...daar moet dus ook wat te regelen zijn.
Ja..moet nog alles 'live' bekijken...maar straks eerst eens kijken of we een financiëel punt kunnen oplossen..anders hoef ik niet eens meer te gaan kijken ben ik bangquote:Op woensdag 29 juni 2005 11:02 schreef blieblie het volgende:
Ow... en op plaatjes ziet het er allemaal mooier uit.
De keuken zag er bij mij op de plaatjes mooi uit, maar de vorige bewoonster heeft de kastjes aan de buitenkant enorm lelijk overgeschilderd..
Waar je overigens ook op moet letten is de CV ketel. Hoe oud is dat ding. De mijne is bijv. uit 1986 waardoor ik bij het nemen van een hypotheek etc. ingecalculeerd heb dat dat ding min of meer afgeschreven is en ik over niet al te lange tijd 1500 euro op moet gaan hoesten voor een nieuwe.
Is toch lastig, geen warm water(ask Inu
).
Hij ging van vandaag tot maandag toch?quote:Op woensdag 29 juni 2005 11:27 schreef FlowDesign het volgende:
[..]
Bij mijn weten issie al vertrokken.
Campzone <=> goede vakantiequote:Op woensdag 29 juni 2005 11:29 schreef omegaproject het volgende:
[..]
Hij ging van vandaag tot maandag toch?
Ik kan echt niet wachten tot CampzoneBen echt toe aan een goeie vakantie!!
Nee een week lang je oren mishandelen en drugs gebruiken op een verlaten raketsilo-basis, das pas fijnquote:Op woensdag 29 juni 2005 11:36 schreef FlowDesign het volgende:
[..]
Campzone <=> goede vakantie
Wat klopt hier niet...?
Nature One zie ik niet als een vakantie. Das gewoon een party die wat lang duurtquote:Op woensdag 29 juni 2005 11:48 schreef omegaproject het volgende:
![]()
[..]
Nee een week lang je oren mishandelen en drugs gebruiken op een verlaten raketsilo-basis, das pas fijn
Ga je verder nog wel op vakantie?quote:Op woensdag 29 juni 2005 13:23 schreef FlowDesign het volgende:
[..]
Nature One zie ik niet als een vakantie. Das gewoon een party die wat lang duurt
Dus je bent gewoon jaloers dat wij zo'n vette vakantie hebbenquote:Op woensdag 29 juni 2005 13:51 schreef FlowDesign het volgende:
Ik zie wel... heb niks gepland maar ik ben voor alles in
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |