It's alive, it's JCquote:Op zondag 26 juni 2005 16:39 schreef ArTiC het volgende:
[..]
wtf staat er naast je? witte shirt...dude
Jezus leeft.quote:Op zondag 26 juni 2005 16:39 schreef ArTiC het volgende:
[..]
wtf staat er naast je? witte shirt...dude
Met wie moet jij langer leven, met jouw vriend of met oma die al aan het eind van haar bestaan is?quote:Op zondag 26 juni 2005 19:53 schreef Inu het volgende:
Het is echt best kut als je vriend lekker op Rockin Park zit en jij moet thuisblijven, omdat oma haar verjaardag viert
Ik zag vanavond nog een lichtblauwe ouwe Daf 66 te koop staan op Ekkersrijt.quote:Op zondag 26 juni 2005 20:12 schreef daNpy het volgende:
*Tromgeroffel*
Tadaaaaaa:
[afbeelding]
[afbeelding]
Hij zit erop 8)
Dat geluid, waaaaaaaaaaaaaaahhhh![]()
Hij houd niet in, ook niet bij de tweede trap, hij loopt alleen niet zo goed stationair. De carburateur is dus goed.
En als die tweede trap open gaat, o mijn god!! BLAAAAAAAAAAAAASSS
Net stonden er hier sjonnies in de buurt, ik trek voor hun neus de tweede trap open, je had ze moeten zien kijken _O^
Té vet
dude..hoe zuig ik vooral warme lucht aanquote:Op zondag 26 juni 2005 20:12 schreef daNpy het volgende:
*Tromgeroffel*
Tadaaaaaa:
[afbeelding]
[afbeelding]
Hij zit erop 8)
Hij houd niet in, ook niet bij de tweede trap, hij loopt alleen niet zo goed stationair. De carburateur is dus goed.
Net stonden er hier sjonnies in de buurt, ik trek voor hun neus de tweede trap open, je had ze moeten zien kijken _O^
Té vet
zoiets dusquote:Op zondag 26 juni 2005 20:53 schreef ArTiC het volgende:
[..]
dude..hoe zuig ik vooral warme lucht aan
warme lucht = minder zuurstof = vermogensverlies
Sorry meneer Rijstkennerquote:Op zondag 26 juni 2005 20:53 schreef ArTiC het volgende:
[..]
dude..hoe zuig ik vooral warme lucht aan
warme lucht = minder zuurstof = vermogensverlies
dude..flikker op met je rijst. Mijn auto is zeker geen rijstbak..ik steek gewoon geen geld in een blok met weinig potentie, het enige wat ik gedaan heb ik een optimale in-/uitlaat flow. Als ik echt meer vermogen wil swap ik wel een VTEC blok of boost ik een D15.quote:Op zondag 26 juni 2005 21:27 schreef daNpy het volgende:
[..]
Sorry meneer Rijstkenner
Wat heb jij motorisch danwel technisch allemaal al veranderd aan je Civic?
En als je met een ander spruitstuk komt waardoor dit niet het geval is (de warme lucht word trouwens gewoon afgevoerd maargoed) mag je me zeker mee helpen!
Heeej helmondse lassie tovellijstquote:Op zondag 26 juni 2005 22:03 schreef ArTiC het volgende:
[..]
dude..flikker op met je rijst. Mijn auto is zeker geen rijstbak..ik steek gewoon geen geld in een blok met weinig potentie, het enige wat ik gedaan heb ik een optimale in-/uitlaat flow. Als ik echt meer vermogen wil swap ik wel een VTEC blok of boost ik een D15.
Een WAI monteren en denken dat je erdoor vermogen krijgt...dat is pas rijst
hier kun je genieten van mijn rijstbak...zojuist nieuwe pics gemaakt
[afbeelding]
Bank uitdraaien graagquote:Op zondag 26 juni 2005 22:03 schreef ArTiC het volgende:
[..]
dude..flikker op met je rijst. Mijn auto is zeker geen rijstbak..ik steek gewoon geen geld in een blok met weinig potentie, het enige wat ik gedaan heb ik een optimale in-/uitlaat flow.
wat wil je zien? dat ik in plaats van de standaard 90pk's nu 92 pk's eruit haal? Dat boeit mezelf niet eens. Het gaat er mij om dat mijn auto lekker licht is en heerlijk strak bochtenwerk afgeleverd. En dat doet ie nuquote:Op zondag 26 juni 2005 22:15 schreef daNpy het volgende:
[..]
Bank uitdraaien graag
Verder wel mooie pics
Vraag voor de Dafofiel;quote:Op zondag 26 juni 2005 20:12 schreef daNpy het volgende:
*Tromgeroffel*
Tadaaaaaa:
[afbeelding]
[afbeelding]
Hij zit erop 8)
Té vet
kijk..iemand wil een rijkstblok in zijn DAFquote:Op zondag 26 juni 2005 22:29 schreef Juup© het volgende:
[..]
Vraag voor de Dafofiel;
Daf 33, engineswap met DOHC blok?
Foei.quote:Op zondag 26 juni 2005 22:25 schreef ArTiC het volgende:
iemand enig idee wat de boete is voor rijden zonder kentekenplaat voor?
heb hem dan wel achter de voorruit liggen maarja
Je snapt niet echt wat rijst is of welquote:Op zondag 26 juni 2005 22:30 schreef ArTiC het volgende:
[..]
kijk..iemand wil een rijkstblok in zijn DAF![]()
quote:Op zondag 26 juni 2005 22:30 schreef ArTiC het volgende:
[..]
kijk..iemand wil een rijkstblok in zijn DAF![]()
toevallig weet ik het heel goed...misschien vind je jezelf koning qua auto's hier maar je bent echt niet de enige met verstand ervan.quote:
quote:Op zondag 26 juni 2005 22:33 schreef ArTiC het volgende:
[..]
toevallig weet ik het heel goed...misschien vind je jezelf koning qua auto's hier maar je bent echt niet de enige met verstand ervan.
Misschien moet je eens niet zo snel oordelen..iets wat eruit ziet als rijst kan ook 200+ pk's hebben.
Screw grandma ? Screw Inu lijkt mij beter, en in het geval van Inu screw boyfriendquote:Op zondag 26 juni 2005 22:35 schreef blieblie het volgende:
Leuk altijd... Die semicrea schuine pimpfoto's van auto's.
En idd, wat Juup zegt. Screw oma, hup mee met bf.
tief op ventje..ga met een fohn pk's in je blok blazenquote:
quote:Op zondag 26 juni 2005 22:39 schreef ArTiC het volgende:
[..]
tief op ventje..ga met een fohn pk's in je blok blazen
Stoer, een geblazen motor.quote:Op zondag 26 juni 2005 22:39 schreef ArTiC het volgende:
[..]
tief op ventje..ga met een fohn pk's in je blok blazen
Dat screw Inu zit er niet in.quote:Op zondag 26 juni 2005 22:38 schreef Juup© het volgende:
[..]
Screw grandma ? Screw Inu lijkt mij beter, en ik het geval van Inu screw boyfriend
Graag o grote meesterquote:Op zondag 26 juni 2005 22:44 schreef ArTiC het volgende:
je ziet de krulspelden toch zitten..tering..moeten we je dan echt alles uitleggen?
quote:Op zondag 26 juni 2005 22:43 schreef daNpy het volgende:
Is dat mét of zonder föhn en zo nee, zijn er dan opzet stukken voor?
quote:Op zondag 26 juni 2005 22:49 schreef daNpy het volgende:
Ik heb even gedacht maar ik wil op z'n minst een HEMI blok erin, niet zo'n pruts V8je.
Bij die dafjes?quote:Op zondag 26 juni 2005 22:53 schreef FlowDesign het volgende:
Doet me denken aan van die tekenfilms waarbij het motorblok er vandoor gaat en de wagen blijft staan
Nadeel van de HEMI motor is dat er maar 2 kleppen per cilinder in kunnen. Dus voor zuining stadsverkeer is de motor niets. Maar voor het grotere kracht werk natuurlijk welquote:Op zondag 26 juni 2005 22:49 schreef daNpy het volgende:
Ik heb even gedacht maar ik wil op z'n minst een HEMI blok erin, niet zo'n pruts V8je.
Beetje matigquote:Op maandag 27 juni 2005 00:44 schreef r8ality het volgende:
Welkom in het "IK GEEF ER GEEN ZAK OM"-dorp!
Whehehe.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |