Stoer, een geblazen motor.quote:Op zondag 26 juni 2005 22:39 schreef ArTiC het volgende:
[..]
tief op ventje..ga met een fohn pk's in je blok blazen
Dat screw Inu zit er niet in.quote:Op zondag 26 juni 2005 22:38 schreef Juup© het volgende:
[..]
Screw grandma ? Screw Inu lijkt mij beter, en ik het geval van Inu screw boyfriend
Graag o grote meesterquote:Op zondag 26 juni 2005 22:44 schreef ArTiC het volgende:
je ziet de krulspelden toch zitten..tering..moeten we je dan echt alles uitleggen?
quote:Op zondag 26 juni 2005 22:43 schreef daNpy het volgende:
Is dat mét of zonder föhn en zo nee, zijn er dan opzet stukken voor?
quote:Op zondag 26 juni 2005 22:49 schreef daNpy het volgende:
Ik heb even gedacht maar ik wil op z'n minst een HEMI blok erin, niet zo'n pruts V8je.
Bij die dafjes?quote:Op zondag 26 juni 2005 22:53 schreef FlowDesign het volgende:
Doet me denken aan van die tekenfilms waarbij het motorblok er vandoor gaat en de wagen blijft staan
Nadeel van de HEMI motor is dat er maar 2 kleppen per cilinder in kunnen. Dus voor zuining stadsverkeer is de motor niets. Maar voor het grotere kracht werk natuurlijk welquote:Op zondag 26 juni 2005 22:49 schreef daNpy het volgende:
Ik heb even gedacht maar ik wil op z'n minst een HEMI blok erin, niet zo'n pruts V8je.
Beetje matigquote:Op maandag 27 juni 2005 00:44 schreef r8ality het volgende:
Welkom in het "IK GEEF ER GEEN ZAK OM"-dorp!
Whehehe.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |