Als ik 11 dagen op Campzone had willen zitten dan was ik gewoon meegegaan natuurlijk (hap hap).quote:Op woensdag 29 juni 2005 13:54 schreef omegaproject het volgende:
[..]
Dus je bent gewoon jaloers dat wij zo'n vette vakantie hebben
nou je mag nog mee hoor
bij de makelaar bedoel je?quote:Op woensdag 29 juni 2005 13:56 schreef ArTiC het volgende:
dat ging soepel..not
morgen weer een afspraak
Wat teh hell is Vermillioen?quote:Op woensdag 29 juni 2005 13:52 schreef FlowDesign het volgende:
[..]
Groene muren
Neem dan vermilioen.
Das kei gezellig joh, je kan alles en moet nix. BBQen, achtbanen, stappen, of gewoon 11 dagen p0rn leechen van andermans pcquote:Op woensdag 29 juni 2005 14:04 schreef FlowDesign het volgende:
[..]
Als ik 11 dagen op Campzone had willen zitten dan was ik gewoon meegegaan natuurlijk (hap hap).
Maar nee daar heb ik niet zo'n zin in. 11 dagen tussen al die nerds zonder sociaal leven gaat me iets te ver.![]()
Van rood afgestapt?quote:Op woensdag 29 juni 2005 14:07 schreef Inu het volgende:
Ik heb ook groene murenWilde idd eerst dat felgroene, alleen leek me iets te druk worden....
En ik heb weer waterDOEEESSJJ!!!
Tuurlijk nietquote:
Hmmm ik heb altijd wel eens willen ervaren hoe het is om het meest best-looking te zijn in een groep mensen..ik ga ook naar campzonequote:Op woensdag 29 juni 2005 14:07 schreef blieblie het volgende:
[..]
Das kei gezellig joh, je kan alles en moet nix. BBQen, achtbanen, stappen, of gewoon 11 dagen p0rn leechen van andermans pc.
't is duidelijk te zien dat jij helemaal niet weet waar je over praat. Die 'nerds' heb je toch niks mee te maken, het merendeel wat daar zit is zoals jij en ik. Ik snap ook eigenlijk niet dat jij dit soort rare vooroordelen hebtquote:Op woensdag 29 juni 2005 14:04 schreef FlowDesign het volgende:
[..]
Als ik 11 dagen op Campzone had willen zitten dan was ik gewoon meegegaan natuurlijk (hap hap).
Maar nee daar heb ik niet zo'n zin in. 11 dagen tussen al die nerds zonder sociaal leven gaat me iets te ver.![]()
http://nl.wikipedia.org/wiki/Vermiljoenquote:
Waarom dan?quote:Op woensdag 29 juni 2005 14:14 schreef omegaproject het volgende:
Maar goed, ik snap wel waarom je niet mee wilt
Dat is wel ERG makkelijk daar hoorquote:Op woensdag 29 juni 2005 14:13 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Hmmm ik heb altijd wel eens willen ervaren hoe het is om het meest best-looking te zijn in een groep mensen..ik ga ook naar campzone
Oh hij heeft nog net je kamer mogen aanschouwen? Dat dan weer welquote:Op woensdag 29 juni 2005 14:25 schreef Inu het volgende:
Vermiljoen is zo'n beetje wat ik heb op de donkerste muur op de kamer bij mijn ouders thuis... Of zegt je dat niks?
Precies! Nerds!quote:Op woensdag 29 juni 2005 14:14 schreef omegaproject het volgende:
[..]
't is duidelijk te zien dat jij helemaal niet weet waar je over praat. Die 'nerds' heb je toch niks mee te maken, het merendeel wat daar zit is zoals jij en ik.
Wow! Is wel hip zeg!quote:Op woensdag 29 juni 2005 14:06 schreef blieblie het volgende:
[..]
Wat teh hell is Vermillioen?
Keb dit kleurtje voor in de slaapkamer:
[afbeelding]
zelfde kleur als dat ding dus![]()
Klote.. maja morgen nieuwe kansen dus.quote:Op woensdag 29 juni 2005 13:56 schreef ArTiC het volgende:
dat ging soepel..not
morgen weer een afspraak
Heb je d'r toevallig foto's van? Klinkt leuk al die kleurtjes..quote:Op woensdag 29 juni 2005 14:10 schreef Inu het volgende:
[..]
Tuurlijk nietAlleen leek me het me een beetje benauwend als ik hier altijd zit om dan rode muren te hebben... wordt het zo klein van ineens...
Van mijn kamer in Utrecht of die in Helmond?quote:Op woensdag 29 juni 2005 14:40 schreef gazylady2 het volgende:
[..]
Heb je d'r toevallig foto's van? Klinkt leuk al die kleurtjes..
De kleurigste!quote:Op woensdag 29 juni 2005 14:55 schreef Inu het volgende:
[..]
Van mijn kamer in Utrecht of die in Helmond?
Omdat je je 'hippe' vrienden dan niet meer onder ogen durft te komenquote:Op woensdag 29 juni 2005 14:24 schreef FlowDesign het volgende:
[..]
Waarom dan?
waarschijnlijk zou ik het best leuk vinden hoor, daarom heb ik toch ook gezegd dat ik waarschijnlijk een paar dagen kom![]()
Vette koelkast!!quote:Op woensdag 29 juni 2005 14:06 schreef blieblie het volgende:
[..]
Wat teh hell is Vermillioen?
Keb dit kleurtje voor in de slaapkamer:
[afbeelding]
zelfde kleur als dat ding dus![]()
Right... als er iemand is die er geen fuck om geeft wat anderen van me denken dan ben ik het wel.quote:Op woensdag 29 juni 2005 15:02 schreef omegaproject het volgende:
[..]
Omdat je je 'hippe' vrienden dan niet meer onder ogen durft te komen
Ohw jaquote:Op woensdag 29 juni 2005 15:15 schreef FlowDesign het volgende:
[..]
Right... als er iemand is die er geen fuck om geeft wat anderen van me denken dan ben ik het wel.
Ik wil naar War of the worlds !!quote:Op woensdag 29 juni 2005 15:45 schreef FlowDesign het volgende:
Gisteren de film Little Nicky gezien. Die is echt vet
Hij krijgt overal rete goeie cijfers, dus dat moet wel goed zittenquote:Op woensdag 29 juni 2005 16:19 schreef FlowDesign het volgende:
Ik heb zo'n vermoeden dat War of the worlds een beetje tegen gaat vallen, maar ik weet het niet zeker. Ben er bang voor omdat er zo'n hype van wordt gemaakt.
Vandaag premiere...quote:Op woensdag 29 juni 2005 16:34 schreef FlowDesign het volgende:
Wanneer draait ie eigenlijk in de bios?
Enne, Exchange mailserver owns G-mailquote:Op woensdag 29 juni 2005 16:39 schreef omegaproject het volgende:
[..]
Vandaag premiere...
Enne, G-mail owns hotmail
True .... maar dat kost geld en moeitequote:
Ik wil niet een week lang de nerd uithangen op campzone...ik doe dat het hele jaar thuis alquote:Op woensdag 29 juni 2005 17:08 schreef FlowDesign het volgende:
Ik gebruik Hotmail alleen voor spam, maar toch wil ik 250 MB
Gmail voor de normale mail.
En ja, waarom zou je thuis een Exchange server gaan draaien
Leuk voor als je met 12 man in een studentenhuis ofzo woont, maar anders...
Ik denk dat ik niet wil weten waar ze dat ding hebben gevondenquote:Zojuist is door de mensen van TRUE tijdelijk een reserveswitch in ons rek gehangen, waarvoor onze grote dank.
COAX???quote:Op donderdag 30 juni 2005 10:30 schreef ArTiC het volgende:
Ik wist niet dat ze bij TRUE nog coax gebruikten....traagheid!
Bij welke tandarts zit je?quote:Op donderdag 30 juni 2005 13:22 schreef febster het volgende:
Nu is het weer goed
Pokke eind gefietst voor de tandarts, maar het was het waard, die kerel is gewoon echt relaxed
Van der Vondervoort, die zit vlakbij de AH XL langs de rondweg, en ik woon in Geldrop dus is best wel eindje fietsenquote:
Je moet wat over hebben voor je tandartsquote:Op donderdag 30 juni 2005 13:27 schreef febster het volgende:
[..]
Van der Vondervoort, die zit vlakbij de AH XL langs de rondweg, en ik woon in Geldrop dus is best wel eindje fietsen
Toen ik in Vaassen woonde ging ik naar onze tandarts in Eindhoven. Dat is pas ver fietsen!quote:Op donderdag 30 juni 2005 13:27 schreef febster het volgende:
[..]
Van der Vondervoort, die zit vlakbij de AH XL langs de rondweg, en ik woon in Geldrop dus is best wel eindje fietsen
Zijn buik?quote:Op donderdag 30 juni 2005 15:48 schreef ArTiC het volgende:
BB: waar we het gisteren over hadden is rond
Volgens mij heb ik nog nooit iemand zo:quote:Op donderdag 30 juni 2005 13:22 schreef febster het volgende:
Nu is het weer goed
Pokke eind gefietst voor de tandarts, maar het was het waard, die kerel is gewoon echt relaxed
1 woord: Lachgasquote:Op donderdag 30 juni 2005 16:37 schreef _DeBje_ het volgende:
[..]
Volgens mij heb ik nog nooit iemand zo:van de tandarts af zien komen...
![]()
Ik ken hetquote:Op donderdag 30 juni 2005 17:23 schreef Inu het volgende:
Wat een weerBen net echt kletsnat geregend en ik moet er dalijk weeeer doorheen
Ja tss, dan ga je maar lopen, heb je gelijk je fitness oefeningen voor die week ook gelijk gedaanquote:Op donderdag 30 juni 2005 17:00 schreef blieblie het volgende:
Ow en volgens Feb 2 kratten Grolsch voor 10 euro bij de AH a.d. Peter Canissiuslaan.
Ik krijg alleen geen 2 kratten Grolsch mee op de fiets. Dus ik had weinig aan de tip.
(Maar alsnog bedankt Feb!)
Ik wil jou wel zien 1km lopen met 2 krattenquote:Op donderdag 30 juni 2005 21:36 schreef febster het volgende:
[..]
Ja tss, dan ga je maar lopen, heb je gelijk je fitness oefeningen voor die week ook gelijk gedaan
Doe eens aardig voor die jongenquote:Op donderdag 30 juni 2005 21:36 schreef febster het volgende:
[..]
Ja tss, dan ga je maar lopen, heb je gelijk je fitness oefeningen voor die week ook gelijk gedaan
Watje, jij wil toch van jouw bierbuik af?quote:Op donderdag 30 juni 2005 21:40 schreef blieblie het volgende:
[..]
Ik wil jou wel zien 1km lopen met 2 kratten.
Hey, ik had hem al een smsje gestuurd dat ze het verkochten dus jaquote:
omdat ze liever niet wachten tot het -20 is?quote:Op vrijdag 1 juli 2005 10:04 schreef Inu het volgende:
WAAROM besluit de woningbouw om NU aan de verwarming te gaan werken?
quote:Op vrijdag 1 juli 2005 12:29 schreef FlowDesign het volgende:
Kleren wassen is volgens mij een wetenschap
Al die dingen waar je rekening mee moet houden, echt irritant.
Ik weet nu dus bijvoorbeeld ook weer dat het niet slim is om een wollen trui samen met wat t-shirts te wassen. Nou moet ik al die haartjes van die shirts af gaan halen
Ja lach maar, jij hebt een vrouw. Die weten dat allemaal. Zit in hun genen denk ikquote:
quote:Op vrijdag 1 juli 2005 16:21 schreef FlowDesign het volgende:
[..]
Ja lach maar, jij hebt een vrouw. Die weten dat allemaal. Zit in hun genen denk ik
Misschien wel ja, ik doe het telkens verkeerdquote:Op vrijdag 1 juli 2005 16:21 schreef FlowDesign het volgende:
[..]
Ja lach maar, jij hebt een vrouw. Die weten dat allemaal. Zit in hun genen denk ik
Je moet die ene kiezen die jou wèl ziet staan.quote:Op vrijdag 1 juli 2005 16:39 schreef r8ality het volgende:
Pc met Internet gevonden.
Tis hier verdomme mooi weer! Aan zee dan tenminste. En die vrouwen he. Er zijn zoveel mooie dat je niet eens weet wélke je zou moeten kiezen.
Snel weer verder, het terras met uitzicht op het zwembad wacht. Whe he.
zeker expres?quote:Op vrijdag 1 juli 2005 16:52 schreef Juup© het volgende:
[..]
Misschien wel ja, ik doe het telkens verkeerd
In de straat van de Stunt, naast de Basta geloof ikquote:Op vrijdag 1 juli 2005 19:25 schreef ArTiC het volgende:
de Puur? waar zit dat?
Als je je Karl Kani broek, je Timberlands schoenen en je Fubu shirt uit de kast heb gehaald? Jupquote:Op vrijdag 1 juli 2005 19:39 schreef FlowDesign het volgende:
Ook zoiets, ik kan bijvoorbeeld hip-hoppen. Ben ik dan een wigger?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |