quote:Op zondag 26 juni 2005 12:07 schreef Sidekick het volgende:
[..]
Heb jij ook een poster van Kofi Annan boven je bed hangen?
[..]
Pepermuntjes zitten niet in een zak.
Welkome terug lieffie.quote:Op zondag 26 juni 2005 12:14 schreef pberends het volgende:
Leuk, ik kan al veel langer posten, maar de post-icons stonden nog op de oude ivm de cache van de browser..
quote:
Ben je wel alvast kwaad geworden op de FA's?quote:Op zondag 26 juni 2005 12:14 schreef pberends het volgende:
Leuk, ik kan al veel langer posten, maar de post-icons stonden nog op de oude ivm de cache van de browser..
Ja, maar ze mochten ook wel's terugmailen dat ik unbanned was. Stelletje luizakken.quote:Op zondag 26 juni 2005 12:18 schreef Harry_Sack het volgende:
[..]
Ben je wel alvast kwaad geworden op de FA's?
wie had je?quote:Op zondag 26 juni 2005 12:21 schreef pberends het volgende:
[..]
Ja, maar ze mochten ook wel's terugmailen dat ik unbanned was. Stelletje luizakken.
Eigen verantwoordelijkheid.... welkom in de wereld van de liberalisering.quote:Op zondag 26 juni 2005 12:21 schreef pberends het volgende:
[..]
Ja, maar ze mochten ook wel's terugmailen dat ik unbanned was. Stelletje luizakken.
Jij kan aan de PI's zien of je nog geband bent? Bende.quote:Op zondag 26 juni 2005 12:14 schreef pberends het volgende:
Je hebt me door!quote:Op zondag 26 juni 2005 12:25 schreef Johan_de_With het volgende:
[afbeelding]
Zie ik daar een Zionistiche kandelaar?
Joh!quote:Op zondag 26 juni 2005 12:34 schreef zakjapannertje het volgende:
Wim de Bie is niet bepaald blij met dit kabinet
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |