Sorry, Dolle, was al fout geraden. Nee dus.quote:Op zaterdag 25 juni 2005 13:05 schreef dolle_hond het volgende:
cozy powel?
Ik doe het wel even voor keesquote:
Geintjequote:Op zaterdag 25 juni 2005 13:08 schreef BeRightBack het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
proberen jullie mij op te fokken ofzo
Toch wel......quote:Op zaterdag 25 juni 2005 13:14 schreef MOVO het volgende:
Aynsley Dunbar
ik dacht eerst nog van niet...
ja ik bedoel ook dat ze nu in gaanquote:Op zaterdag 25 juni 2005 13:18 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Dit was nog een vraag uit het vorige topic
stiekeme edit zul je bedoelenquote:Op zaterdag 25 juni 2005 13:19 schreef BeRightBack het volgende:
[..]
ja ik bedoel ook dat ze nu in gaan
nee omdat ik al dacht dat je het zo zou gaan opvatten dus veranderde ik het, maar je deed het evengoed..quote:
Je zit in de buurt, de titel slaat op hun werk....quote:Op zaterdag 25 juni 2005 13:23 schreef brother52 het volgende:
Canned Heat - On the road again?
quote:Op zaterdag 25 juni 2005 13:25 schreef Scrutinizer het volgende:
Zappa - Crew Slut?
Dan zaql het wel iets avn Frank Black zijnquote:Op zaterdag 25 juni 2005 13:27 schreef MOVO het volgende:
De uitvoerend artiest heeft een andere kleur dan zijn naam doet vermoeden.
A huge bingo!quote:Op zaterdag 25 juni 2005 13:35 schreef peaceman het volgende:
Jackson Browne - Load out
2 puntjes voor moi dus?quote:
ik kom op 1869 uitquote:Op zaterdag 25 juni 2005 13:56 schreef BillyOcean het volgende:
1999 van prince.... ?
of snap ik nu de vraagstelling niet...
Ter verduidelijking: Uit welk jaar, welke plaat en welke uitvoerende?quote:Op zaterdag 25 juni 2005 13:56 schreef BillyOcean het volgende:
1999 van prince.... ?
of snap ik nu de vraagstelling niet...
De film Annie is wat jonger.... maar je bent op de goede weg....quote:
Kouder dan Billy Ocean...quote:Op zaterdag 25 juni 2005 14:04 schreef ranja het volgende:
gokje, Days - The Kinks, 1969?
nu al? vond m zelf al heel duidelijk eigenlijk... ik wil wel al zeggen dat Billy Ocean echt op de goede weg is... alleen een andere artiest/band/ensemble whatever.......quote:Op zaterdag 25 juni 2005 14:13 schreef MOVO het volgende:
Hintje?
Tja persoonlijk weet ik niet eens of ik het nummer kenquote:Op zaterdag 25 juni 2005 14:20 schreef MOVO het volgende:
poppie? rockie?
Ik op 1859quote:
Da's dus wel een heel oud nummerquote:Op zaterdag 25 juni 2005 14:19 schreef peaceman het volgende:
misschien wel aardig nog als hint dat dit nummer in week 25 in het betreffende jaar op nummer 10 de hoogste nieuwe binnenkomer was![]()
ach wat is oudquote:Op zaterdag 25 juni 2005 14:22 schreef Mark het volgende:
Da's dus wel een heel oud nummer
Ik ken het hele nummer niet vrees ik.quote:Op zaterdag 25 juni 2005 14:21 schreef peaceman het volgende:
[..]
Tja persoonlijk weet ik niet eens of ik het nummer ken, misschien als ik het hoor.. maar ik denk poppi
![]()
Toch is het er goed uit te halen, toch? Althans jaartal en titel... en als je dan de link naar de band legt is het simpel zei hij met een hoog stemmetjequote:Op zaterdag 25 juni 2005 14:27 schreef BillyOcean het volgende:
Pom pom... Billy heeft het opgezocht... Goeiedag goeiedag...
En het is zo'n mooi raadseltje..quote:Op zaterdag 25 juni 2005 14:29 schreef timbob het volgende:
ik heb echt geen enkel idee
Yeps en deels mee eens wat betreft het nieuwe album, niet wat betreft het 2e album, reactie volgt nog, van de week pas, denk ik...quote:Op zaterdag 25 juni 2005 14:40 schreef methodmich het volgende:
Peaceman, McRae-review al gelezen?
Zo heet het nummer, maar wat zing ze exact.....? Niet Tomorrow, maar .....quote:
Goed opgelet!quote:Op zaterdag 25 juni 2005 15:02 schreef MOVO het volgende:
En terug....
Hoog stemmetje deed het hem:
1969 The Bee Gees- Tomorrow Tomorrow (yep poppie)
Wil je ook liever niet weten...quote:Op zaterdag 25 juni 2005 15:03 schreef Mark het volgende:
Never heard of
Ook ja, maar ook Tomorrow Tomorrow, i love you tomorrow, maar ik zei al.. misschien vergezocht....quote:
Alweer een originele vraag! Moet helaas ff weg, dus geen tijd om in mijn geheugen te spitten (aangezien het niet gelijk aan de oppervlakte komt...)quote:Op zaterdag 25 juni 2005 15:08 schreef MOVO het volgende:
Welke Nederlandse artiest coverde op een cd een nummer van de Beatles en schreef humorvol op het hoesje "something I wrote for the Beatles"......
Nee ...quote:Op zaterdag 25 juni 2005 15:11 schreef Scrutinizer het volgende:
Gokje: Wally Tax?
Ook niet hoewel hij genoeg van de beatles covert...quote:Op zaterdag 25 juni 2005 15:13 schreef methodmich het volgende:
Jan Rot?
Beide niet... De artiest in kwestie heeft overigens een naam als het gaat om credits nemen voor nummers van anderen.quote:
+2 punten voor timbobquote:Op zaterdag 25 juni 2005 15:22 schreef timbob het volgende:
was herman brood al gezegt?
alhoewel.. herman > beatles..
wie isquote:That is when we started to develop this
idea with Orbital and putting a record out. We had
done some Megadogs together and became mates,
we started talking about the Experimental Sound
Field and asking if they wanted to come. Because they
were talking about playing in the round and we'd already
done it a couple of times, "So we've developed this
thing, do you want to join in?" like "Yeah, wouldn't it be
cool if we could mix the two bands together, just lock
up the systems and just jam" and they were going
"Yeah, yeah, we've been talking about this for ages".
We had this meeting and unfortunately we were just
about to tour this album and they were just about to
start their third album, so that interfered a bit, but we
had the meeting, set a tempo and a key and we're
going to be doing some more Megadogs later in
the year. We've got a record that people know and
we'll lock it together and jam the two bands. It could
be anything. That was the point to get to "Isn't it great
that you can see Orbital, they're really really famous
and(well you know about them) but look
what happens when one disappears into other."
quote:Op zaterdag 25 juni 2005 15:42 schreef brother52 het volgende:
Underworld dan?
orbital en portishead jam! helemaal tofquote:Op zaterdag 25 juni 2005 15:44 schreef Neleos het volgende:
Portishead?
quote:Op zaterdag 25 juni 2005 15:52 schreef Scrutinizer het volgende:
The Dukes of Rotterdam?
Ook nietquote:
En dat was idd goed, zoals een ijverige medespeler brother52 al had opgezocht.quote:Berkery antwoordde op zaterdag 25 juni 2005 @ 11:04 op mijn achtergelaten Suzi Quatro-vraag nog:
Can The Can![]()
quote:After playing in a handful of metal acts around their native of Halmstead, Sweden,,
, and
got together in 1996 to compose the '70s retro-metal of
. With a hint of psychedelic touches to accompany their influences of Black Sabbath and Led Zeppelin, the three-piece went into the studio to record their debut full-length in 1999. With their added use of Hammond keyboards, film samples, and overdubbed instruments,
resulted later on that same year through their own funding.
quote:Op zaterdag 25 juni 2005 16:28 schreef peaceman het volgende:
Moneybrother?
Noors en die klinken heel wat heftiger dan wat ik uit het stukje haal. En zien er ook heel anders uit (remember TSE's jubelvraag?) .quote:Op zaterdag 25 juni 2005 16:40 schreef peaceman het volgende:
Dimmu Borgir? (niet helemaal zeker of die Zweeds zijn..)
Die zijn ook met meer dan 3. en Dimmu Borgir is noorsquote:Op zaterdag 25 juni 2005 16:40 schreef peaceman het volgende:
Dimmu Borgir? (niet helemaal zeker of die Zweeds zijn..)
Ben juist blij dat ik die vergeten ben, kan nu tenminste weer gewoonquote:Op zaterdag 25 juni 2005 16:41 schreef GLO het volgende:
[..]
Noors en die klinken heel wat heftiger dan wat ik uit het stukje haal. En zien er ook heel anders uit (remember TSE's jubelvraag?) .
Je hebt het anders wel eens een heel optreden uitgehouden (lowlands 2002)quote:Op zaterdag 25 juni 2005 16:45 schreef peaceman het volgende:
[..]
Ben juist blij dat ik die vergeten ben, kan nu tenminste weer gewoon![]()
Ja maar dat was 1 groep van die engerds en niet meer dan 10 zoals bij de jubileumvraag van TSEquote:Op zaterdag 25 juni 2005 16:47 schreef brother52 het volgende:
[..]
Je hebt het anders wel eens een heel optreden uitgehouden (lowlands 2002)
Maar 10 plaatjes van engerds kun je volgens mij beter hebben dan 1 in het echt.quote:Op zaterdag 25 juni 2005 16:50 schreef peaceman het volgende:
[..]
Ja maar dat was 1 groep van die engerds en niet meer dan 10 zoals bij de jubileumvraag van TSE
Ik zei toch dat hij zo wel erg makkelijk zou wordenquote:Op zaterdag 25 juni 2005 17:23 schreef peaceman het volgende:
Blind Dog
Inderdaad!quote:Op zaterdag 25 juni 2005 17:24 schreef brother52 het volgende:
Ik zei toch dat hij zo wel erg makkelijk zou worden![]()
quote:Op zaterdag 25 juni 2005 18:03 schreef Grobbel het volgende:
Watskeburt en dat Guus Meeuwis-nummer zullen er nog wel in staan... En Kane of zo?
Volg de top 40 ook niet echt meer.
quote:Op zaterdag 25 juni 2005 19:35 schreef BeRightBack het volgende:
SOAD
quote:Op zaterdag 25 juni 2005 19:52 schreef thaleia het volgende:
Dat is het collectief Don't Hotlink Large Images, vooral actief in de jaren vijftig. Vrij groot in Engeland, maar in Nederland slechts 1x doorgedrongen tot de tipparade.
quote:Op zaterdag 25 juni 2005 19:53 schreef thaleia het volgende:
Oh ik zie ze! Het zijn the Stooges, of niet?
Ja.. lekker sixtiesquote:Op zaterdag 25 juni 2005 19:56 schreef thaleia het volgende:
Toffe foto is dat wel.
Mark-uit-Nijmegen + 2quote:Op zaterdag 25 juni 2005 19:57 schreef Mark het volgende:
Nine Inch Nails, Lenny Kravitz, REM, Interpol, Ozark Henry, QOTSA
Voila!quote:Op zaterdag 25 juni 2005 20:26 schreef Scrutinizer het volgende:
Moby - Play?
Niet Engels.quote:Op zaterdag 25 juni 2005 20:41 schreef Mark het volgende:
Links onder lijkt wel een Bananarama
Een Engelse Ska-band?
Nee, ska is slechts één van de stijlen in de mix die ze spelenquote:Op zaterdag 25 juni 2005 20:46 schreef Mark het volgende:
Voor de vorm een gok op de Mighty Mighty Bosstones
Minder bekend (denk ik) en hardwerkender (denk ik)quote:Op zaterdag 25 juni 2005 20:58 schreef ranja het volgende:
Pater moeskroen?
Jazekerquote:Op zaterdag 25 juni 2005 21:08 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
Bob color
Een heel ouwequote:Op zaterdag 25 juni 2005 21:35 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
De ouwe BZN?
quote:![]()
![]()
Past pia' dirty nine
Early p. Jes hang loose, brud.m. WORD!
Can't rememba' whut time
Gots de waitin' cab
Stopped at da damn red light
Address, unsho' man of
But it turned out plum right
quote:![]()
![]()
Past pia' dirty nine
Can't rememba' whut time
Gots de waitin' cab
Address, unsho' man of
It started straight off
"Comin' here be hell"
Dat's his fust wo'ds
We ax'ed whut he meant
He said " where ya' fum?"
We told him our lot
"When ya' snatch some holiday
Is dis whut ya' wants'?"
Nee, het is veel recenter.quote:Op zaterdag 25 juni 2005 22:33 schreef dolle_hond het volgende:
dreadlock hilday van 10cc?
Een engelse tekst, van een britse band, door de Dialectizer onder handen genomen.quote:Op zaterdag 25 juni 2005 22:42 schreef BeRightBack het volgende:
watvoor taal is het in het echt?
quote:San Francisco Bay
Past pia' dirty nine
Can't rememba' whut time
Gots de waitin' cab
Address, unsho' man of
It started straight off
"Comin' here be hell"
Dat's his fust wo'ds
We ax'ed whut he meant
He said " where ya' fum?"
We told him our lot
"When ya' snatch some holiday
Is dis whut ya' wants'?"
quote:San Francisco Bay
Past pier thirty nine
Early p.m.
Can't remember what time
Got the waiting cab
Stopped at the red light
Address, unsure of
But it turned out just right
Mooi manquote:Op zaterdag 25 juni 2005 23:32 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
Mannekoor karrespoor?
quote:Op zaterdag 25 juni 2005 23:32 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
Mannekoor karrespoor?
quote:komt uit Ruinerwold en begon in 1994. Ronald Buld is de zanger van de rockband. De andere muzikanten zijn Jauke van den Brink (drums en percussie), René Buld (bas), Arjen Frijlink (gitaar) en Marcel Postma (gitaar).
Met het nummer BJGOWJEK bereikten de funkmetalrockers hoge plaatsen in diverse hitparades. Af en toe laat de vijfmansformatie ook Drentse teksten horen zoals b.v. Ruunerwold over hun woonplaats.
quote:Op zaterdag 25 juni 2005 23:44 schreef timbob het volgende:
titt'n was dat he?
quote:Op zaterdag 25 juni 2005 23:47 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
[..]
[afbeelding] It was![]()
timbob + 2
Ah..die.. Ik vind het nummer dat als leader voor een Britse serie gebruikt wordt errrrrg veel beterderder.quote:Op zaterdag 25 juni 2005 23:23 schreef Berkery het volgende:
Dan zet ik 'm wel in de koelkast, als iemand anders nog een vraag weet....
Volgens mij was dit trouwens het eerste couplet van Have a nice day van de Stereophonics.quote:Op zaterdag 25 juni 2005 23:23 schreef Berkery het volgende:
Dan zet ik 'm wel in de koelkast, als iemand anders nog een vraag weet....
quote:Op zondag 26 juni 2005 00:05 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
Ik heb ook het idee dat ik 'm wel ken..alleen nog niet heel erg herkenbaar..
Hè-hèquote:Op zondag 26 juni 2005 00:03 schreef Grobbel het volgende:
[..]
Volgens mij was dit trouwens het eerste couplet van Have a nice day van de Stereophonics.
Who is Talib Kweli?quote:
If skills sold, Talib Kweli would have been one of the most commercially successful rappers of his time. As it was, however, the especially earnest MC became one of the most critically successful rappers of his time, which dawned in the late '90s when he rapped alongside Mos Def and DJ Hi-Tek as part of the group Black Star. This trio of up-and-comers and their widely acclaimed self-titled 1998 album debut helped make Rawkus Records one of the premier hip-hop outposts of the late '90s.quote:
uuh.quote:Op zondag 26 juni 2005 00:46 schreef MOVO het volgende:
Die rapper, is dat diezelde gozer die nu iets met die Eddy Zoey doet?
neequote:Op zondag 26 juni 2005 00:48 schreef MOVO het volgende:
dus niet Yes-R....
ER IS NOG HOOP!quote:Op zondag 26 juni 2005 01:11 schreef GLO het volgende:
Ook goeienavond
Dat zijn Pete Philly & Perquisite
Was het zo erg? Heb snel gekeken welke vraag er openstond, niet hoe lang al. Zie trouwens dat je tussenndoor ook nog en ander plaatje gepost hebt. Die zou ik niet weten.quote:Op zondag 26 juni 2005 01:12 schreef timbob het volgende:
[..]
ER IS NOG HOOP!
hehe
eindelijk, ik wilde al naar bed gaan![]()
Eg wel. Hoewel ik Mindstate zo op het eerste gehoor minder vind dan hun eerste EP . Vaker draaien nog wschlk.quote:wat maken ze toch een fijn geluid, die rekels
het zijn cultuurbarbaren hier..quote:Op zondag 26 juni 2005 01:17 schreef GLO het volgende:
[..]
Was het zo erg? Heb snel gekeken welke vraag er openstond, niet hoe lang al. Zie trouwens dat je tussenndoor ook nog en ander plaatje gepost hebt. Die zou ik niet weten.
[..]
Eg wel. Hoewel ik Mindstate zo op het eerste gehoor minder vind dan hun eerste EP . Vaker draaien nog wschlk.
't Lijkt wel een mislukte Teenage Mutant Ninja Turtlequote:Op zondag 26 juni 2005 01:20 schreef timbob het volgende:
ik denk dat die andere misschien nog wel onbekender is dan pete philly
quote:Op zondag 26 juni 2005 01:25 schreef GLO het volgende:
[..]
't Lijkt wel een mislukte Teenage Mutant Ninja Turtle
jaquote:
Een aardige poging...quote:Op zondag 26 juni 2005 01:24 schreef Mark het volgende:
Zit niet op mijn keyboard, maar:
Queensryche (op de y)
Husker Du (op de u) ---> op welke u?
Motley Crue (op de o)
Motorhead (op de o) ---> op welke o?
Blof (op de o)
quote:Op zondag 26 juni 2005 01:26 schreef Mark het volgende:
Oei, had Blof trouwens geen streepje?
OK, maakt je lijstje al een stuk aardigerquote:Voor de zekerheid:
Royksopp er bij
Dan heb je er nu, inclusief de reserve, 4½ goed...quote:Op zondag 26 juni 2005 01:29 schreef Mark het volgende:
Motorhead op de tweede o en Husker Du op allebei de U's
Nog nooit van gehoordquote:Op zondag 26 juni 2005 01:27 schreef timbob het volgende:
[..]
www.sirenmusic.nl
mevrouw Lilian Hak
kijk en ontdek
Dan mag jij zeggen welke er fout is, want volgens mij klopt ditquote:Op zondag 26 juni 2005 01:31 schreef GLO het volgende:
[..]
Dan heb je er nu, inclusief de reserve, 4½ goed...
Net zo apart als The Beatles (ipv beetles) of The Byrds (ipv birds) bedoel je?quote:Op zondag 26 juni 2005 01:27 schreef timbob het volgende:
[..]
ja
Røyksopp betekend trouwens uhm. vliegenzwam (of andere paddestoel) in het noors
maar dit is röyksopp, en dat bestaat niet..
apart
Mötley Crue is half goed.quote:Op zondag 26 juni 2005 01:33 schreef Mark het volgende:
[..]
Dan mag jij zeggen welke er fout is, want volgens mij klopt dit
dyslectische muzikanten!quote:Op zondag 26 juni 2005 01:33 schreef GLO het volgende:
[..]
Net zo apart als The Beatles (ipv beetles) of The Byrds (ipv birds) bedoel je?
Maar die is verkeerd gejatquote:Op zondag 26 juni 2005 01:34 schreef MOVO het volgende:
3
2
1
0
queensrÿche
Husker Dü
Mötley Crue
Motörhead
Röyksopp
Beter goed gejat dan slecht verzonnen
Yay!quote:Op zondag 26 juni 2005 01:35 schreef Mark het volgende:
Oja, ook nog een op de u (heb hem gd in mijn hand)![]()
quote:Op zondag 26 juni 2005 01:41 schreef MOVO het volgende:
But thats 1 louder isn't it?
Een skafestivalquote:Op zondag 26 juni 2005 01:44 schreef Mark het volgende:
Had ook nog Laaz Rockit, maar daar staat 1 punt op iedere a.....
Wat voor speciaal festival is er op 10 juli in de Melkweg?
Nee, de doelgroep is bijzonderquote:
Doven en slechthorenden?quote:
Op een politiek-incorrecte manier warmquote:Op zondag 26 juni 2005 01:52 schreef MOVO het volgende:
Oh hoorde weken terug iets op de radio... voor zwak begaafden?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |