Who is Talib Kweli?quote:
If skills sold, Talib Kweli would have been one of the most commercially successful rappers of his time. As it was, however, the especially earnest MC became one of the most critically successful rappers of his time, which dawned in the late '90s when he rapped alongside Mos Def and DJ Hi-Tek as part of the group Black Star. This trio of up-and-comers and their widely acclaimed self-titled 1998 album debut helped make Rawkus Records one of the premier hip-hop outposts of the late '90s.quote:
uuh.quote:Op zondag 26 juni 2005 00:46 schreef MOVO het volgende:
Die rapper, is dat diezelde gozer die nu iets met die Eddy Zoey doet?
neequote:Op zondag 26 juni 2005 00:48 schreef MOVO het volgende:
dus niet Yes-R....
ER IS NOG HOOP!quote:Op zondag 26 juni 2005 01:11 schreef GLO het volgende:
Ook goeienavond
Dat zijn Pete Philly & Perquisite
Was het zo erg? Heb snel gekeken welke vraag er openstond, niet hoe lang al. Zie trouwens dat je tussenndoor ook nog en ander plaatje gepost hebt. Die zou ik niet weten.quote:Op zondag 26 juni 2005 01:12 schreef timbob het volgende:
[..]
ER IS NOG HOOP!
hehe
eindelijk, ik wilde al naar bed gaan![]()
Eg wel. Hoewel ik Mindstate zo op het eerste gehoor minder vind dan hun eerste EP . Vaker draaien nog wschlk.quote:wat maken ze toch een fijn geluid, die rekels
het zijn cultuurbarbaren hier..quote:Op zondag 26 juni 2005 01:17 schreef GLO het volgende:
[..]
Was het zo erg? Heb snel gekeken welke vraag er openstond, niet hoe lang al. Zie trouwens dat je tussenndoor ook nog en ander plaatje gepost hebt. Die zou ik niet weten.
[..]
Eg wel. Hoewel ik Mindstate zo op het eerste gehoor minder vind dan hun eerste EP . Vaker draaien nog wschlk.
't Lijkt wel een mislukte Teenage Mutant Ninja Turtlequote:Op zondag 26 juni 2005 01:20 schreef timbob het volgende:
ik denk dat die andere misschien nog wel onbekender is dan pete philly
quote:Op zondag 26 juni 2005 01:25 schreef GLO het volgende:
[..]
't Lijkt wel een mislukte Teenage Mutant Ninja Turtle
jaquote:
Een aardige poging...quote:Op zondag 26 juni 2005 01:24 schreef Mark het volgende:
Zit niet op mijn keyboard, maar:
Queensryche (op de y)
Husker Du (op de u) ---> op welke u?
Motley Crue (op de o)
Motorhead (op de o) ---> op welke o?
Blof (op de o)
quote:Op zondag 26 juni 2005 01:26 schreef Mark het volgende:
Oei, had Blof trouwens geen streepje?
OK, maakt je lijstje al een stuk aardigerquote:Voor de zekerheid:
Royksopp er bij
Dan heb je er nu, inclusief de reserve, 4½ goed...quote:Op zondag 26 juni 2005 01:29 schreef Mark het volgende:
Motorhead op de tweede o en Husker Du op allebei de U's
Nog nooit van gehoordquote:Op zondag 26 juni 2005 01:27 schreef timbob het volgende:
[..]
www.sirenmusic.nl
mevrouw Lilian Hak
kijk en ontdek
Dan mag jij zeggen welke er fout is, want volgens mij klopt ditquote:Op zondag 26 juni 2005 01:31 schreef GLO het volgende:
[..]
Dan heb je er nu, inclusief de reserve, 4½ goed...
Net zo apart als The Beatles (ipv beetles) of The Byrds (ipv birds) bedoel je?quote:Op zondag 26 juni 2005 01:27 schreef timbob het volgende:
[..]
ja
Røyksopp betekend trouwens uhm. vliegenzwam (of andere paddestoel) in het noors
maar dit is röyksopp, en dat bestaat niet..
apart
Mötley Crue is half goed.quote:Op zondag 26 juni 2005 01:33 schreef Mark het volgende:
[..]
Dan mag jij zeggen welke er fout is, want volgens mij klopt dit
dyslectische muzikanten!quote:Op zondag 26 juni 2005 01:33 schreef GLO het volgende:
[..]
Net zo apart als The Beatles (ipv beetles) of The Byrds (ipv birds) bedoel je?
Maar die is verkeerd gejatquote:Op zondag 26 juni 2005 01:34 schreef MOVO het volgende:
3
2
1
0
queensrÿche
Husker Dü
Mötley Crue
Motörhead
Röyksopp
Beter goed gejat dan slecht verzonnen
Yay!quote:Op zondag 26 juni 2005 01:35 schreef Mark het volgende:
Oja, ook nog een op de u (heb hem gd in mijn hand)![]()
quote:Op zondag 26 juni 2005 01:41 schreef MOVO het volgende:
But thats 1 louder isn't it?
Een skafestivalquote:Op zondag 26 juni 2005 01:44 schreef Mark het volgende:
Had ook nog Laaz Rockit, maar daar staat 1 punt op iedere a.....
Wat voor speciaal festival is er op 10 juli in de Melkweg?
Nee, de doelgroep is bijzonderquote:
Doven en slechthorenden?quote:
Op een politiek-incorrecte manier warmquote:Op zondag 26 juni 2005 01:52 schreef MOVO het volgende:
Oh hoorde weken terug iets op de radio... voor zwak begaafden?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |