ik kom op 1869 uitquote:Op zaterdag 25 juni 2005 13:56 schreef BillyOcean het volgende:
1999 van prince.... ?
of snap ik nu de vraagstelling niet...
Ter verduidelijking: Uit welk jaar, welke plaat en welke uitvoerende?quote:Op zaterdag 25 juni 2005 13:56 schreef BillyOcean het volgende:
1999 van prince.... ?
of snap ik nu de vraagstelling niet...
De film Annie is wat jonger.... maar je bent op de goede weg....quote:
Kouder dan Billy Ocean...quote:Op zaterdag 25 juni 2005 14:04 schreef ranja het volgende:
gokje, Days - The Kinks, 1969?
nu al? vond m zelf al heel duidelijk eigenlijk... ik wil wel al zeggen dat Billy Ocean echt op de goede weg is... alleen een andere artiest/band/ensemble whatever.......quote:Op zaterdag 25 juni 2005 14:13 schreef MOVO het volgende:
Hintje?
Tja persoonlijk weet ik niet eens of ik het nummer kenquote:Op zaterdag 25 juni 2005 14:20 schreef MOVO het volgende:
poppie? rockie?
Ik op 1859quote:
Da's dus wel een heel oud nummerquote:Op zaterdag 25 juni 2005 14:19 schreef peaceman het volgende:
misschien wel aardig nog als hint dat dit nummer in week 25 in het betreffende jaar op nummer 10 de hoogste nieuwe binnenkomer was![]()
ach wat is oudquote:Op zaterdag 25 juni 2005 14:22 schreef Mark het volgende:
Da's dus wel een heel oud nummer
Ik ken het hele nummer niet vrees ik.quote:Op zaterdag 25 juni 2005 14:21 schreef peaceman het volgende:
[..]
Tja persoonlijk weet ik niet eens of ik het nummer ken, misschien als ik het hoor.. maar ik denk poppi
![]()
Toch is het er goed uit te halen, toch? Althans jaartal en titel... en als je dan de link naar de band legt is het simpel zei hij met een hoog stemmetjequote:Op zaterdag 25 juni 2005 14:27 schreef BillyOcean het volgende:
Pom pom... Billy heeft het opgezocht... Goeiedag goeiedag...
En het is zo'n mooi raadseltje..quote:Op zaterdag 25 juni 2005 14:29 schreef timbob het volgende:
ik heb echt geen enkel idee
Yeps en deels mee eens wat betreft het nieuwe album, niet wat betreft het 2e album, reactie volgt nog, van de week pas, denk ik...quote:Op zaterdag 25 juni 2005 14:40 schreef methodmich het volgende:
Peaceman, McRae-review al gelezen?
Zo heet het nummer, maar wat zing ze exact.....? Niet Tomorrow, maar .....quote:
Goed opgelet!quote:Op zaterdag 25 juni 2005 15:02 schreef MOVO het volgende:
En terug....
Hoog stemmetje deed het hem:
1969 The Bee Gees- Tomorrow Tomorrow (yep poppie)
Wil je ook liever niet weten...quote:Op zaterdag 25 juni 2005 15:03 schreef Mark het volgende:
Never heard of
Ook ja, maar ook Tomorrow Tomorrow, i love you tomorrow, maar ik zei al.. misschien vergezocht....quote:
Alweer een originele vraag! Moet helaas ff weg, dus geen tijd om in mijn geheugen te spitten (aangezien het niet gelijk aan de oppervlakte komt...)quote:Op zaterdag 25 juni 2005 15:08 schreef MOVO het volgende:
Welke Nederlandse artiest coverde op een cd een nummer van de Beatles en schreef humorvol op het hoesje "something I wrote for the Beatles"......
Nee ...quote:Op zaterdag 25 juni 2005 15:11 schreef Scrutinizer het volgende:
Gokje: Wally Tax?
Ook niet hoewel hij genoeg van de beatles covert...quote:Op zaterdag 25 juni 2005 15:13 schreef methodmich het volgende:
Jan Rot?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |