k denk k zoek t ff opquote:Op dinsdag 28 juni 2005 16:18 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Mijn geliefde lijstje waarvan er volgens cult minstens 2 zouden komen
.
Zo makkelijk lul je je er niet uiit Cult, je had het er in april ofzo nog over. En je hebt gewoon in alle 5 ongelijk gekregen, dus moet je het niet gek vinden dat de namen die jij noemt niet serieus genomen worden.quote:
Dan kan 'ie al meer dan Vogel, gelijk halen dus!quote:Op dinsdag 28 juni 2005 16:15 schreef cultheld het volgende:
Gago en Katsouranis spelen nog steeds bij een kleinere club dan PSV en worden niet direct in verband gebracht met een rijke club die anders heet dan PSV. En die vergelijking met Schreuder maakte ik omdat er over Simons wordt gesproken alsof hij de verlosser is. 1000 keer liever een Gago dan houthakker Simons, die wel ervaring heeft tegen Heusden-Zolder en Anderlecht, maar alleen maar kan schoppen en balletjes breed geeft.
Gago heeft net haar op z'n pikkie man en heeft totaal niet kunnen overtuigen dit WK -20.quote:Op dinsdag 28 juni 2005 16:15 schreef cultheld het volgende:
[..]
Gago en Katsouranis spelen nog steeds bij een kleinere club dan PSV en worden niet direct in verband gebracht met een rijke club die anders heet dan PSV. En die vergelijking met Schreuder maakte ik omdat er over Simons wordt gesproken alsof hij de verlosser is. 1000 keer liever een Gago dan houthakker Simons, die wel ervaring heeft tegen Heusden-Zolder en Anderlecht, maar alleen maar kan schoppen en balletjes breed geeft.
die post heb k zojuist gevonden, 18 aprilquote:Op dinsdag 28 juni 2005 16:21 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Zo makkelijk lul je je er niet uiit Cult, je had het er in april ofzo nog over. En je hebt gewoon in alle 5 ongelijk gekregen, dus moet je het niet gek vinden dat de namen die jij noemt niet serieus genomen worden.
quote:Op dinsdag 28 juni 2005 16:22 schreef PyTh het volgende:
[..]
Gago heeft net haar op z'n pikkie man en heeft totaal niet kunnen overtuigen dit WK -20.
Katsouranis wordt wel degelijk in verband gebracht met andere clubs (verschillende Italiaanse en turkse clubs) en die komt echt niet bij PSV in het koude Eindhoven voetballen.
Wat meer realisme zou je wel sieren culty
En wat betreft Simons is hij gewoon een verbeterde versie van Vogel en eentje met ervaring die dadelijk Cocu kan opvolgen.
Katsouranis wordt gevolgd door Juve hoor.quote:Op dinsdag 28 juni 2005 16:15 schreef cultheld het volgende:
En worden niet direct in verband gebracht met een rijke club die anders heet dan PSV.
Precies.quote:Op dinsdag 28 juni 2005 16:25 schreef twi het volgende:
Bovendien zijn alle spelers van 't WK U20 nu hot, en dus zijn de uitblinkers onhaalbaar/onbetaalbaar en kosten de semi-uitblinkers nog steeds een vermogen.
Slechte mentaliteit hoor, als je je prive-leven niet kunt scheiden van je professionele carrierequote:Op dinsdag 28 juni 2005 16:29 schreef cultheld het volgende:De absolute sterkhouder bij Boca Juniors en hij heeft slecht gepresteerd en weinig gespeeld op dit WK vanwege familiaire problemen. Hij wordt de nieuwe Redondo; Dat is zonneklaar.
Jij oordeelt dan ook alleen op basis van een paar NOS-uitzendingen.quote:Op dinsdag 28 juni 2005 16:31 schreef PyTh het volgende:
[..]
Precies.
En altijd maar dat gegeil op die Zuid Amerikanen![]()
![]()
Kwa Zuid Amerikanen ben ik alleen maar onder de indruk van Messi, Rafael en Mathias Fernandez.
Ook vind ik die Linksback van Nigeria Taiwo wel goed.
Ik durf te wedden dat jij zo'n toernooi überhaupt niet meer zou gaan spelen als jij hetzelfde zou hebben meegemaakt als Gago.quote:Op dinsdag 28 juni 2005 16:32 schreef twi het volgende:
[..]
Slechte mentaliteit hoor, als je je prive-leven niet kunt scheiden van je professionele carriere
Hoeveelste werd Boca afgelopen seizoen eigenlijk ook alweer in de Argentijnse competitie?
Waarin 30 keer dezelfde actie wordt herhaaldquote:Op dinsdag 28 juni 2005 16:32 schreef cultheld het volgende:
[..]
Jij oordeelt dan ook alleen op basis van een paar NOS-uitzendingen.
Nou wordt zo'n beetje iedere speler die een balletje kan trappen gevolgd door zo'n beejte alle clubs in Europa, dat zegt niet veel.quote:Op dinsdag 28 juni 2005 16:31 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Katsouranis wordt gevolgd door Juve hoor..
En Boca?quote:Op dinsdag 28 juni 2005 16:33 schreef cultheld het volgende:
[..]
Ik durf te wedden dat jij zo'n toernooi überhaupt niet meer zou gaan spelen als jij hetzelfde zou hebben meegemaakt als Gago.
Dat seizoen is nu afgelopen. En het is recent gebeurd.quote:
15e toch?quote:Op dinsdag 28 juni 2005 16:38 schreef cultheld het volgende:
Dat seizoen is nu afgelopen. En het is recent gebeurd.
Dat doe ik ook en op basis daarvan heeft hij mij niet kunnen overtuigen.quote:Op dinsdag 28 juni 2005 16:32 schreef cultheld het volgende:
[..]
Jij oordeelt dan ook alleen op basis van een paar NOS-uitzendingen.
Klopt.quote:
Gago een 10quote:Op dinsdag 28 juni 2005 16:40 schreef PyTh het volgende:
[..]
Dat doe ik ook en op basis daarvan heeft hij mij niet kunnen overtuigen.
Verder is Gago ook niet meer haalbaar omdat al diverse andere buitenlandse clubs vergaande interesse hebben. En ik vind het ook geen speler voor de positie van Vogel, meer een 10 op lange termijn.
Dat weet ik, maar ik reageerde op de opmerking van Cultheld die beweerde dat psv de grootste club is die interesse in hem heeft.quote:Op dinsdag 28 juni 2005 16:37 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Nou wordt zo'n beetje iedere speler die een balletje kan trappen gevolgd door zo'n beejte alle clubs in Europa, dat zegt niet veel.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |