Mooi manquote:Op zaterdag 25 juni 2005 00:22 schreef Caesu het volgende:
122947 is de code voor weeronline.nl geldig tot 24:00 vandaag als het goed is
Zeeland moet dus straks toch wel wat te verwerken krijgen!quote:Op zaterdag 25 juni 2005 00:22 schreef kree het volgende:
ah daar is ie,
ik wilde al bijna zelf het volgende deel gaan openen
radar plaatje van 00.00 uur
[afbeelding]
thx,quote:Op zaterdag 25 juni 2005 00:22 schreef Caesu het volgende:
122947 is de code voor weeronline.nl geldig tot 24:00 vandaag als het goed is
Ik hoor/zie niks!quote:Op zaterdag 25 juni 2005 00:31 schreef Weerman het volgende:
Heey, in Almere onweert het ook een beetje... woei.
Mwah denk dat het gaat onweren in Limburg tegen de ochtend...
ik houd het op een storingquote:
ik zou eerder eens kijken naar het zuiwesten of je weerlicht zietquote:Op zaterdag 25 juni 2005 00:41 schreef kree het volgende:
Ik heb hier (zie kruis) nog geen onweer gehoord.
terwijl het volgens de radar toch wel in de buurt zou moeten komen.
[afbeelding]
mischien is het niet zo actief ofzo
Yep, op de betaalradar is deze niet te zien. Het is een goedkope bui, doet het alleen voor niks.quote:Op zaterdag 25 juni 2005 00:43 schreef dutch-mamma het volgende:
Nou... dat buitje dat ik net had (3 druppels) schijnt redelijk te activeren volgens dit plaatje (0.30 uur) dus misschien heb ik toch wat gemist...
net even zitten kijken, maar helaas niets te zien.quote:Op zaterdag 25 juni 2005 00:43 schreef Againzender het volgende:
[..]
ik zou eerder eens kijken naar het zuiwesten of je weerlicht ziet
of te weinig bewolking waar het op weerkaatst.quote:Op zaterdag 25 juni 2005 00:47 schreef kree het volgende:
[..]
net even zitten kijken, maar helaas niets te zien.
kan natuurlijk ook zijn dat het nog tever weg is
Stuur alle goedkope meuk maar naar Almere!quote:Op zaterdag 25 juni 2005 00:45 schreef Oom_Agent het volgende:
[..]
Yep, op de betaalradar is deze niet te zien. Het is een goedkope bui, doet het alleen voor niks.
Heb jij er ook van mogen genietenquote:Op zaterdag 25 juni 2005 00:49 schreef -Mk- het volgende:
Het was echt heet in die klote boemeltreintjes van Noordned
Zelfs net nog van 0:00 tot 0:40... Maar het was nog steeds bloedheetquote:Op zaterdag 25 juni 2005 00:50 schreef Khalein het volgende:
[..]
Heb jij er ook van mogen genietenHet is zwaar bagger ja
het begint hier nu toch wel af te koelen.quote:Op zaterdag 25 juni 2005 00:53 schreef -CRASH- het volgende:
Wil iemand FF de zweetdruppels opvangen terwijl ik dit type....
PFFFFF... niet te harden hier op me slaapkamer 32.10
Yep, denderd hier ook al een beetjequote:Op zaterdag 25 juni 2005 00:54 schreef dutch-mamma het volgende:
Die klap onweer boven Flevoland klopt, ik krijg net een mailtje van een vriendin uit Lelystad.
Nee, Blids heeft er weer een stippel bijgezet zie ik netquote:
En dan nog wetende da tik straks de raam dicht moet doenquote:Op zaterdag 25 juni 2005 00:56 schreef kree het volgende:
[..]
het begint hier nu toch wel af te koelen.
24 graden op mijn zolderkamer op het moment.
Ze hangen hier zo stil recht naar beneden dat ik bijna ga denken dat iemand er gewichtjes aan heeft gehangenquote:Op zaterdag 25 juni 2005 01:19 schreef Rabieluh het volgende:
Wow mn gordijen waaien opeens bijna naar buiten zeg
We zitten in het oogquote:Op zaterdag 25 juni 2005 01:26 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Ze hangen hier zo stil recht naar beneden dat ik bijna ga denken dat iemand er gewichtjes aan heeft gehangen.
EIS...je brengt me op een idee...IJSquote:Op zaterdag 25 juni 2005 01:25 schreef Allan24 het volgende:
24.5°C nog hier in Oosterhout (West-Brabant) @ 55%. Binnenshuis 28,9°C overigens.
Ik vind het echt niet meer grappig nu. Ik EIS lagere temperaturen! En regen! En onweer!
Heel leuk, maar wanneer is dat hier (R'dam dus)quote:
Ook 23,8° om half twee 's nachts vind ik niet 'heerlijk'quote:Op zaterdag 25 juni 2005 01:33 schreef MissHobje het volgende:
Mijn gordijnen wapperen ook flink!
Temperatuur was al een paar uur op 24.3 buiten blijven hangen.. en ineens binnen een paar minuten nu naar 23,8 .. heerlijk
Ik vond 'm op het forum van weeronlinequote:Op zaterdag 25 juni 2005 01:37 schreef Weerman het volgende:
MK waar tover jij dat zo vandaan?
Ik kom net boven om even te liggen (de hoop op slaap heb ik voor vannacht opgegeven), maar het is niet te harden.quote:Op zaterdag 25 juni 2005 01:35 schreef Allan24 het volgende:
[..]
Ook 23,8° om half twee 's nachts vind ik niet 'heerlijk'voor overdag is dat prima, maar ik wil SLAPEN
WTf dan is het bijna bijquote:Op zaterdag 25 juni 2005 01:43 schreef Kanjer het volgende:
Bliksem in Zoetermeer, althans te zien in,
Mja, maar daar is het wel anders warm. In Italië verdraag ik temperaturen boven de 30 graden prima, maar in Nederland wordt het gelijk vies heet en plakkerig. Benauwd. In Italië is het dan gewoon lekker.quote:Op zaterdag 25 juni 2005 01:43 schreef dutch-mamma het volgende:
Getverdemme... en dan te bedenken dat er mensen zijn die handenvol geld uitgeven voor een vakantie in een ver en minstens zo heet land...
"checkt profile"quote:Op zaterdag 25 juni 2005 01:44 schreef MissHobje het volgende:
[..]
WTf dan is het bijna bijwtf minder dan 20 min.. wat... 15 min
![]()
Coolff tsjekken buiten..
DarkElf!!quote:Op zaterdag 25 juni 2005 01:46 schreef DarkElf het volgende:
in belgie, aan de nederlandse grens bij bergen op zoom, onweer en regen
A v/d Rquote:Op zaterdag 25 juni 2005 01:46 schreef Kanjer het volgende:
[..]
"checkt profile"
Ergens in Z-H.....![]()
Waar?????
Nog welquote:
En je woont precies?quote:Op zaterdag 25 juni 2005 01:48 schreef DarkElf het volgende:
[..]
Nog wel
Vooral regen en veel achtereenvolgende flitsen hier met af en toe tussendoor een
heel diep en zwaar lang rollende donder
ik vind dit weer heerlijk
Aha. Ken het helaas niet echt goedquote:Op zaterdag 25 juni 2005 01:49 schreef DarkElf het volgende:
Putte, in de buurt hemelsbreed van woensdrecht
Geef ze maar een dikke pakkertquote:Op zaterdag 25 juni 2005 01:50 schreef DarkElf het volgende:
doe dat
hier net een enorme felle flits, alle poezzies zijn bang geworden
de schatjes
Ik was een paar weken geleden in Turkije, Kusadasi.quote:
nu moet je je sensatie verhaal ook afmakenquote:Op zaterdag 25 juni 2005 01:52 schreef Kanjer het volgende:
[..]
Ik was een paar weken geleden in Turkije, Kusadasi.
Heel verhaal, maar moesten met ambulance van Kusadasi naar Izmir via de tolweg, zeg maar A-4, zelden zo'n onweersbui gezien zeg, mensen stopten midden op de weg met alarmlichten aan, durfden niet meer te rijden, ambulance met een gangetje van pakweg 20 km doorgereden, maar je zag echt niets meer, en een klappen en een flitsen, schitterend!!!
De aanleiding was minder , de ervaring was mooi.
have fun, morgen zijn hier de grensfeesten, geen idee wat het inhoudtquote:Op zaterdag 25 juni 2005 01:53 schreef AMD64 het volgende:
[..]
Wat zijn de radarbeelden van nu?
En DarkElf,morgen ga ik naar traktor trekken races
quote:Op zaterdag 25 juni 2005 01:54 schreef DarkElf het volgende:
[..]
have fun, morgen zijn hier de grensfeesten, geen idee wat het inhoudt
maar er zal wel gezopen worden
ramen tegen elkaar openzetten.. lekker tochten en zoveel mogelijk van die irritante ventilatoren aanquote:Op zaterdag 25 juni 2005 01:54 schreef Sputnik het volgende:
Eindhoven centrum: 25 graden, droog.
(en het koelt maar niet af hierbinnen ; ; )
quote:Op zaterdag 25 juni 2005 01:49 schreef DarkElf het volgende:
Putte, in de buurt hemelsbreed van woensdrecht
Geen sensatie, kwamen vrijdag aan, zaterdagmorgen word mijn vrouw doodziek wakker, dokter bang voor trombose dus naar hospitaal voor foto's, ging allemaal niet goed dinsdag weer naar huis gevlogen, nu nog niet 100% , dokters hebben nog geen idee.quote:Op zaterdag 25 juni 2005 01:53 schreef JimmyBoy het volgende:
[..]
nu moet je je sensatie verhaal ook afmaken![]()
ok that sux big-time.... kusje voor je vrouwtjequote:Op zaterdag 25 juni 2005 01:58 schreef Kanjer het volgende:
[..]
Geen sensatie, kwamen vrijdag aan, zaterdagmorgen word mijn vrouw doodziek wakker, dokter bang voor trombose dus naar hospitaal voor foto's, ging allemaal niet goed dinsdag weer naar huis gevlogen, nu nog niet 100% , dokters hebben nog geen idee.
Merciquote:Op zaterdag 25 juni 2005 01:57 schreef Caesu het volgende:
122947 staat ook in het begin v/h topic
Hier in Katwijk zag ik het in het oosten wel weerlichten, maar voorlopig blijft een lekker onweersbuitje helaas uitquote:Op zaterdag 25 juni 2005 01:58 schreef Morwen het volgende:
Een windje hier in Leiden............beetje verlegen, maar ik voelde hem wel![]()
Alé! Gij hebt geluk meiskequote:Op zaterdag 25 juni 2005 01:57 schreef DarkElf het volgende:
hele hoop?drie mén
en ik woon aan de belgische kant dus ik heb nergens last van
Het ligt er natuurlijk aan waar de bui is. JE kan flitsen in de verte zien, maar ook boven je. Pquote:Op zaterdag 25 juni 2005 02:01 schreef DarkElf het volgende:
is het normaal dat het eerst drie vier of meer keer kan flitsen en dan pas gaat donderen?
neuh alles in dezelfde buurt achter de huizen waar ik nu op kijk.quote:Op zaterdag 25 juni 2005 02:02 schreef AMD64 het volgende:
[..]
Het ligt er natuurlijk aan waar de bui is. JE kan flitsen in de verte zien, maar ook boven je. P
Drie is niet veel. Maar wel als je bedenkt dat het Nederlandse deel ongeveer 50 huizen teltquote:Op zaterdag 25 juni 2005 01:57 schreef DarkElf het volgende:
hele hoop?drie mén
en ik woon aan de belgische kant dus ik heb nergens last van
geen idee ik weet dat mijn huisarts er woont en verder kom ik bij de appie, het kruidvat en de sparquote:Op zaterdag 25 juni 2005 02:04 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Drie is niet veel. Maar wel als je bedenkt dat het Nederlandse deel ongeveer 50 huizen telt
bergen rommelt alleen redelijk vanuit zuid.quote:Op zaterdag 25 juni 2005 02:02 schreef henkalex het volgende:
Roosendaal is het goed begonnen nu...
Hopen dat het daarmee ook eens flink afkoelt...
Lopen ook vaak erg achter die sitesquote:Op zaterdag 25 juni 2005 02:04 schreef Draaitafeltje het volgende:
En waarom doet blikseminslagen.com het weer eens niet als ik hem nodig heb![]()
Immer hetzelfde liedje met die site![]()
Dat is iets wat ik niet heb, ik wil donder ende blickschemquote:Op zaterdag 25 juni 2005 02:06 schreef Morwen het volgende:
[..]
Lopen ook vaak erg achter die sites![]()
Patience, dear![]()
Ow ok. Ik heb best wel enorm veel zichtquote:Op zaterdag 25 juni 2005 02:03 schreef DarkElf het volgende:
[..]
neuh alles in dezelfde buurt achter de huizen waar ik nu op kijk.
Moi aussi en in die tussentijd staat mijn waaier op 3quote:Op zaterdag 25 juni 2005 02:06 schreef Draaitafeltje het volgende:
[..]
Dat is iets wat ik niet heb, ik wil donder ende blickschem![]()
Pak je stoel, neem wat lekkers. Sit back and relaxquote:Op zaterdag 25 juni 2005 02:08 schreef MissHobje het volgende:
Het rommelt lekker in de verte.. soort van gebulder... het heeft nog wel een stukkie te gaan ! en 1 vage flits gezien.. ziet er wel veel belovend uit
quote:Op zaterdag 25 juni 2005 02:09 schreef DarkElf het volgende:
[..]
Ik probeer in te burgeren, heb per slot een verblijfsvergunning
Yeah mênquote:Op zaterdag 25 juni 2005 02:10 schreef AMD64 het volgende:
[..]
Pak je stoel, neem wat lekkers. Sit back and relax
quote:Op zaterdag 25 juni 2005 02:11 schreef Caesu het volgende:
het komt mooi aan hier richting Zwijndrecht
als maar gerommel hoor ik.
[afbeelding]
nee sorry mijn batterij van de camera is leegquote:Op zaterdag 25 juni 2005 02:11 schreef AMD64 het volgende:
Ik ga maar onder een stalen buis zitten. Kijken of ik flitsen kan aantrekken
Wie maaakt een foto?
Aangepast. Dankjewelquote:Op zaterdag 25 juni 2005 02:11 schreef Weerman het volgende:
-Offtopic-
AMD64 je site werkt perfect!
Photographyzone ->
Internal Server Error
- on topic
begint lekker te flitsen....
Inkoppertjequote:Op zaterdag 25 juni 2005 02:12 schreef DarkElf het volgende:
[..]
nee sorry mijn batterij van de camera is leeg
Is bekend, gewoon hier naartoe:quote:Op zaterdag 25 juni 2005 02:04 schreef Draaitafeltje het volgende:
En waarom doet blikseminslagen.com het weer eens niet als ik hem nodig heb![]()
Immer hetzelfde liedje met die site![]()
nee ... vanwege de lekkere temperatuur 320quote:Op zaterdag 25 juni 2005 02:15 schreef AMD64 het volgende:
Het lijkt wel dat mensen voor onweer opblijven
Opblijven doe ik zowiezo wel.. maar met deze wetenschap op onweer maakt het wel veel leukerquote:Op zaterdag 25 juni 2005 02:15 schreef AMD64 het volgende:
32???quote:Op zaterdag 25 juni 2005 02:18 schreef -CRASH- het volgende:
[..]
nee ... vanwege de lekkere temperatuur 320
Ik blijf vandaag zeker tot 8 uur opquote:Op zaterdag 25 juni 2005 02:18 schreef MissHobje het volgende:
[..]
Opblijven doe ik zowiezo wel.. maar met deze wetenschap op onweer maakt het wel veel leuker![]()
Meen je niet, ga eens een waaier aanschaffen ofzoquote:
Wow. Super flitsquote:Op zaterdag 25 juni 2005 02:23 schreef DarkElf het volgende:
euhm begint ineens weer flink te flitsen hier
Watjequote:Op zaterdag 25 juni 2005 02:25 schreef Drifter__ het volgende:
FLITS Amsterdam en rommel de rommel
pc gaat uit. doei
Het lijkt wel of mensen niet kunnen slapenquote:Op zaterdag 25 juni 2005 02:15 schreef AMD64 het volgende:
gaat lekker inderdaad hierquote:Op zaterdag 25 juni 2005 02:25 schreef Drifter__ het volgende:
FLITS Amsterdam en rommel de rommel
pc gaat uit. doei
Euhm typte ik dat ?? ik loop net naar buiten tsjek het.. hoor mega gebulder aankomen en flits! ( was wel toeval die flitsquote:Op zaterdag 25 juni 2005 02:34 schreef MissHobje het volgende:
hahaha dêm.. ik hoor niets nustilte voor de storm ??
Mooie lucht hè?quote:Op zaterdag 25 juni 2005 02:36 schreef XcUZ_Me het volgende:
Rotterdam meldt oranjebruine lucht, opstekend windje, weerlichten en licht gerommel
Ga even onder de douche. Wil ook wel helpenquote:Op zaterdag 25 juni 2005 02:35 schreef -CRASH- het volgende:
kreeg net te horen uit purmerend dat daar ookal klappen vallen
en ik zit hier (venlo) nog te zwete.... ik wil regen
He, nog een Amersfoorter.quote:Op zaterdag 25 juni 2005 02:38 schreef CvB het volgende:
Hier in Amersfoort nog helemaal niks, compleet windstil....ik blijf nog wel een tijdje wakker, heb wel weer eens zin in een lekker onweersbuitje!
Beetje spookachtigquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |